لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> برج برفی مشهد، لذت برف بازی در تمام ایام سال!
برج برفی مشهد

برج برفی مشهد، لذت برف بازی در تمام ایام سال!

هر گاه صحبت از زیبایی‌های طبیعت و فصل‌های سال می‌شود بیشتر مردم ذهنشان به سمت بهار و سرسبزی دشت و دمن کشیده می‌شود درصورتی‌که اگر تجربه سفرهای زمستانی و برفی را داشته باشید، نظرتان چیز دیگری خواهد بود. در سفر به شهر مشهد به بازدید از جاذبه‌ای می‌رویم که انتظار آن را ندارید و قرار است تفریحی پر هیجان را تجربه کنیم. برج برفی مشهد جاذبه‌ای سرد و سفید پوش که می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش از تفریح حتی در گرمای فصل تابستان برای شما رقم بزند.

شهر مشهد را بیشتر با جاذبه‌ های مذهبی می‌شناسند؛ این در حالی است که طی سال‌های اخیر جاذبه‌های تفریحی و طبیعی این شهر، مثل برج برفی مشهد گردشگران بسیاری را به سمت خود کشانده است. در این مقاله از ایران هتل آنلاین همراه ما باشید تا همه آن چیزی را که نیاز است درباره برج برفی مشهد بدانید به شما بگوییم.

معرفی برج برفی در مشهد

معرفی برج برفی در مشهد

برج برفی یا همان پارک برفی مشهد یکی از تفریحگاه‌های شناخته شده در کلان‌شهر مشهد است. ازآنجایی‌که شهر مشهد هر روزه میزبان گردشگران و زائران بسیاری از هر جای دنیاست و جمعیت این شهر نیز روز به روز بیشتر می‌شود، نیاز به جاذبه های گردشگری متنوع در این شهر بیشتر از قبل حس می‌شود.

سرزمین برفی برج برفی

برج برفی مشهد از آن دست جاذبه هایی است که در هر شهری وجود ندارد و اگر بخواهید به‌صورت طبیعی به تفریح و برف بازی مشغول باشید باید تا زمستان آن هم ،به شدت بارش برف منتظر بمانید. در برج برفی مشهد این امکان برای شما با هر سن و سالی فراهم است که در هر روزی از سال به برف بازی در کنار دوستان و خانواده بپردازید.

سرزمین برفی برج برفی در مشهد

برای رفتن به سرزمین برفی مشهد نیاز به پوشیدن شال و کلاه یا همراه بردن وسایل اسکی نیست. در همان ابتدای ورودتان به این مکان تفریحی سفیدپوش، کارکنان مجموعه وسایل موردنیاز و لباس مخصوص بازی‌های برفی را به شما می‌دهند. این مجموعه با برف مصنوعی طراحی شده است و دارای بخش‌های مثل سرسره برفی، سر خوردن با تیوپ، قلعه برفی و بخش‌هایی این‌چنینی می‌باشد.

سرزمین برفی

مجسمه ها و تصاویری که در اینجا می‌بینید شما را به دنیای انیمیشن عصر یخبندان می‌برد. مجموعه سرزمین برفی مشهد در سال 1401 افتتاح شده و میزبان تفریحی گردشگران و اهالی این شهر است. طراحی و اجرای پروژه برج برفی مشهد به عهده هلدینگ جوانمرد بوده است که پیش از این نیز چند جاذبه گردشگری از جمله چالیدره مشهد، پارک کوهسنگی مشهد، تله سیژ دربند تهران و سد الیمالات نور را در رزومه خود دارد.

برج برفی مشهد کجاست؟

برج برفی مشهد کجاست؟

وقتی به گوشتان می‌رسد که سرزمینی برفی برای تفریح ساخته شده است، احتمالاً برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که برج برفی مشهد در کجاست؟ پارک برفی یک مرکز تفریحی و تجاری در استان خراسان رضوی، شهر مشهد در شمال شرق ایران است.  آدرس برج برفی مشهد را باید در بلوار جانباز این شهر جستجو کنید.

لوکیشن برج برفی مشهد

لوکیشن برج برفی مشهد

ازآنجایی‌که مشهد شهر پر گردشگری است و وسعت بالایی دارد ممکن است پیدا کردن آدرس برای شما کمی سخت باشد. با ردیابی لوکیشن برج برفی مشهد بر روی نقشه به راحتی می‌توانید نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به این جاذبه را پیدا کنید.

مسیر دسترسی به مجتمع برج برفی مشهد

مسیر دسترسی به مجتمع برج برفی مشهد

برای حضور در این شهر و بازدید از برج برفی مشهد راه‌های متفاوتی پیش روی شماست. برای رفتن به برج برفی مشهد ابتدا باید به شهر مشهد بیایید. همان‌طور که می‌دانید مشهد از امکانات حمل و نقل خوبی برای گردشگران در پایانه های مسافربری خود برخوردار است. هر روزه از ایستگاه قطار، فرودگاه هواپیمایی و پایانه اتوبوس مشهد، سفرهای برون شهری متعددی انجام می‌شود که با تهیه بلیط از طریق آن­ها می­توانید خود را به اینجا برسانید.

خیابان امام رضا مشهد
ادامه مطلب

کافه سرزمین برفی

مسیر دسترسی با خودرو شخصی

مجتمع زیبای برج برفی مشهد در بلوار جانبازان قرار دارد. اگر قصد استفاده از خودروی شخصی برای رفتن به برج برفی را دارید باید مسیرتان را تا بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3 ادامه دهید و از طریق تابلوهای راهنمای مجموعه را پیدا کنید.

مسیر دسترسی به برج برفی مشهد

مسیر دسترسی با مترو

اگر خودروی شخصی ندارید و می‌خواهی از خط متروهای مشهد برای رفتن به این مجتمع تفریحی تجاری استفاده کنید باید در ایستگاه خیام یا آزادی پیاده شوید و مابقی راه را از تاکسی‌ استفاده کنید و یا با پیاده‌روی به اینجا برسید.

اتاق واقعیت مجازی برج برفی

مسیر دسترسی با اتوبوس

گزینه انتخابی دیگر در شهر پر ترافیکی چون مشهد استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی شهری است. برای رفتن به برج برفی مشهد باید در مسیر ایستگاه اتوبوس شوریده در بلوار فردوسی و یا ایستگاه اتوبوس میدان جانباز، سوار اتوبوس شوید.

ساعت کاری برج برفی مشهد

ساعت کاری برج برفی مشهد

ساعت بازدید برج برفی مشهد بدین شرح است؛ از ساعت 8 صبح تا 10 شب به صورت هر روز هفته پذیرا و میزبان گردشگران می‌باشد.

شماره تلفن برج برفی مشهد

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله قیمت و نحوه خرید‌ بلیط برج برفی مشهد، قبل از رفتن با شمار‌های تماس 47093767-051 در این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

پیج برج برفی در فضای مجازی

پیج برج برفی در فضای مجازی

در دنیای امروزی راه‌هایی زیادی برای آشنایی و کسب اطلاعات در مورد هر موضوعی وجود دارد. معمولاً هر برند، مرکز تجاری، جاذبه و… یک صفحه کاری مجازی برای معرفی مجموعه در نظر می‌گیرد. borjebarfi@ آدرس مجتمع برج برفی مشهد در دنیای مجازی است که به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید.

تصاویر برج برفی مشهد

تصاویر برج برفی مشهد

احتمالاً شما هم پیش از انتخاب این جاذبه برای تفریح، ‌ عکس برج برفی مشهد را در صفحه‌های مختلف اینترنتی و یا از طریق دوستانتان که تجربه تفریح در اینجا را داشته‌اند دیده‌ باشید. در این بخش از مقاله می‌توانید تعدادی عکس از برج برفی مشهد را برای آشنایی بیشتر با این مجموعه ببینید.

تفریح در برج برفی مشهد

تفریح در برج برفی مشهد

وقتی به مشهد می‌آیید لیست طولانی از جاذبه های طبیعی و گردشگری برای بازدید روبروی شماست. جاهای دیدنی مشهد مثل برج برفی این شهر، سفری خاطره‌انگیز و مفرح برای شما می‌سازد که گذر زمان را در مدت اقامت خود کمتر متوجه خواهید شد. حالا که جاذبه‌ای تفریحی و تجاری را برای گردش یک روزه انتخاب کرده‌اید، بهتر است بدانیم برج برفی مشهد چی دارد؟ در این بخش به معرفی قسمت‌های مختلف این مجتمع می‌پردازیم.

سرزمین برفی

سرزمین برفی

شهر بازی برج برفی مشهد در سرزمینی رؤیایی و سفید پوش با المان­هایی از انیمیشن­های معروف؛ در هر سنی که باشید شما را به سمت خود می­کشاند. لذت برف بازی و سر خوردن بر روی تیوپ­ها در هر فصلی از سال با وجود برج برفی مشهد میسر است.

سرزمین برفی مشهد

صدای شادی و هیجان گردشگران در اینجا که مشغول تفریح و بازی هستند به­خوبی به گوش می­رسد، طوری که شما هم هوس تیوپ سواری به سرتان می­زند. با انتخاب برج برفی مشهد و بازی در شهربازی برج برفی لذت و هیجانی خوشایند به خودتان هدیه کرده­اید که تا مدت‌ها در ذهنتان می­ماند.

اتاق فرار برج برفی مشهد

از تفریحات جذاب و پر هیجانی که بیشتر نوجوانان و جوانان را به سمت خود می‌کشاند اتاق فرار برج برفی مشهد است. برای ورود به چنین جایی باید سر نترس و البته پای فرار داشته باشید. اتاق فرار از بازی های جدید مجموعه می‌باشد که هیجان ناشی از بازی گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. در این اتاق فرار شما به همراه دوستان باید به دنبال نجات فرمانده باشید. یکی دیگر از بخش‌های اتاق فرار مخصوص احضار روح است که پا گذاشتن به آن دل شیر می‌خواهد.

شهر مشاغل کودکان کارالند مشهد
ادامه مطلب

 نگران نباشید خطر جانی در اینجا شما را تهدید نمی‌کند، محیط و سناریوی بازی طوری طراحی شده تا انرژی‌تان را تخلیه کنید و در کنار آن از هوشتان بهره بگیرید. افراد زیر 16 سال و کسانی که بیماری قلبی دارند، مجاز به ورود در این قسمت از مجموعه نخواهند بود. از آنجایی که اتاق‌های فرار و مسیرهای آن نباید لو رود تا هیجان بازی حفظ شود، عکسی زیادی از این قسمت در دست نیست.

واقعیت مجازی در برج برفی مشهد

واقعیت مجازی در برج برفی مشهد

VR یا واقعیت مجازی از دیگر بخش‌های هیجان‌انگیز مجموعه برج برفی در مشهد است که دنیای متفاوت با بازی‌های دیگر دارد. دنیای سه‌بعدی در محیطی نیمه تاریک که می‌توانید به‌صورت تنهایی یا گروهی تجربه کنید. در بخش واقعیت مجازی فیلم‌ها و بازی‌ها به‌صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود و می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. محدودیت سنی و جنسیتی برای حضور در این بخش وجود ندارد و کاملاً بی‌خطر است.

بازی‌های برد گیم برج برفی مشهد

بازی‌های برد گیم برج برفی مشهد

خیالتان راحت، در برج برفی مشهد حوصله‌تان سر نمی‌رود. برای هر سلیقه‌ای در این مجموعه بازی‌های مفرحی وجود دارد که می‌تواند نوعی ورزشی ذهنی و یا جسمی هم باشد. انجام انواع بازی‌های گیم برد مثل شترسواری، بازی های فکری، اسپلندور و… در مجتمع زیبای برج برفی مشهد برای بازدیدکنندگان امکان‌پذیر است. وقتی پا به چنین جایی می‌گذارید باید دل به بازی های هیجان‌انگیز باب سلیقه خودتان بدهید و تفریح کنید.

کافی شاپ و فودکورت‌ برج برفی مشهد

فودکورت‌ برج برفی مشهد

 احتمالاً برای شما هم یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های بیرون رفتن، شکم‌گردی و رسیدن به خورد و خوراک است. بعد از کلی بازی و تفریح حتماً خسته و گرسنه  می‌‌شوید و به دنبال جایی برای استراحت و خرید خوراکی می‌گردید. مجموعه تفریحی برج برفی مشهد نیاز شما را به بخش خوراکی به خوبی تأمین کرده است و برای این کار لازم نیست به بیرون از مجموعه سر بزنید.

کافی شاپ برج برفی مشهد

در فود کورت و کافی‌شاپ‌های مجتمع برج برفی مشهد می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم مثل انواع آبمیوه و قهوه را سفارش دهید. غیر از این در مجتمع انواع ساندویچ و غذاهای فست فودی در کنار غذاهای سنتی مثل چلوکباب و ته‌چین قابل سفارش است.

کافی شاپ برج برفی

فضای این قسمت از مجتمع تفریحی و تجاری برج برفی مشهد به شما امکان برگزاری جشن‌های تولد و دورهمی‌های دوستانه را نیز می‌دهد که می‌تواند خاطره‌ای متفاوت در کنار هم بودن باشد.

سالن بیلیارد برج برفی مشهد

برج برفی به سالن بیلیارد نیز مجهز است که اهالی این تفریح آن را به راحتی پیدا می‌کنند. سالن بیلیارد با میزهای مخصوص این بازی میدانی برای هنرنمایی حرفه‌ای‌هایی است که ادعایی در این بازی دارند. اگر بازی را بلد باشید که یارتان را پیدا می‌کنید و مشغول بازی می‌شوید؛ اما اگر آشنایی چندانی با بیلیارد ندارید و دوست دارید آن را امتحان کنید، کسانی در آنجا هستند که بتوانند به شما آموزش دهند.

غیر از بیلیارد در این سالن، بازی‌های اسنوکر و ایت بال نیز وجود دارد که از نظر وسایل بازی با بیلیارد نیز شباهت‌هایی دارد. در گوشه‌ای از سالن بیلیارد یک کافی‌شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

پردیس سینمایی برج برفی مشهد

پردیس سینمایی برج برفی مشهد

از تفریحات مورد علاقه اغلب مردم که در زمان­های آزادشان به سراغ آن می­روند تماشای فیلم است. تماشای فیلم در خانه اصلی آن، یعنی محیط سینما لذت بیشتری دارد. در طبقه­های بالایی مجتمع تجاری و تفریحی برج برفی مشهد ۶ سالن سینمایی دیده می­شود که فیلم­های روز در آن­ها اکران می­گردد.

معرفی هتل شیراز مشهد به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

سالن سینما برج برفی مشهد

پردیس سینمایی برج برفی، گنجایش حدود ۳۷۰ نفر را دارد. سالن­های این مجموعه در طبقات سوم و چهارم قرار دارند. سالن های پردیس سینمایی برج برفی به‌صورت vip و عمومی هستند که در بخش vip  امکان سرو غذا و نوشیدنی برای شما میسر است. این بخش از مجموعه جز مجهزترین و به­روزترین سینماهای مشهد به­حساب می­آید.

بهترین زمان بازدید از برج برفی مشهد

بهترین زمان بازدید از برج برفی مشهد

همان‌طور که می­دانید این تفریحگاه در محیط سرپوشیده است و برفی که ویژگی اصلی آن است به‌صورت مصنوعی می­باشد. بااین‌وجود حتی در گرمای فصل تابستان نیز امکان حضور در این مکان را دارید. مجتمع زیبای برج برفی مشهد در تمام روزها و ماه­های سال پذیرای گردشگران این شهر است.

با اینکه سفر به مشهد در هر فصلی از سال لذت‌بخش است؛ اما پیشنهاد می­کنیم اگر زمان کافی دارید، روزهای تعطیلی و شلوغ را برای سفر به این شهر انتخاب نکنید. روزهای اول هفته و فصل پاییز و زمستان خلوت­ترین روزهای مشهد است.

اسکیموها در سرزمین برفی

برف‌بازی در هر فصلی لذت‌بخش است و تضاد سرمای برف و گرمای تابستان شاید بیشتر از هر زمانی لذت­بخش باشد. بهتر است نگران انتخاب فصل نباشید و هر زمانی که به مشهد آمده­اید سری به برج برفی بزنید و از حال و هوای برفی آن لذت ببرید.

امکانات برج برفی مشهد

امکانات برج برفی مشهد

داخل برج برفی مشهد سرد است، اما اگر در روزهای گرم و معتدل سال به اینجا می­آیید نیاز نیست که به لباس­های گرم مجهز باشید. در این مجموعه لوازم موردنیاز مثل لباس مخصوص، دستکش، کلاه، تیوپ و… در اختیار شما قرار داده می­شود.

پردیس سینمایی برج برفی

از دیگر امکانات پارک برج برفی مشهد می­توان به آسانسور، کافی شاپ، دستگاه کارت خوان، رستوران، فست فودی، صندلی‌های استراحت و… اشاره کرد. اگر با وسیله نقلیه شهری به اینجا آمده­ اید، با وجود پارکینگ برج برفی مشهد خیالتان از بابت جای پارک ماشین راحت باشد.

در بازدید از برج برفی مشهد به چه نکاتی دقت کنیم؟

در بازدید از برج برفی مشهد به چه نکاتی دقت کنیم؟

در بازدید از هر جاذبه­ای برای راحتی و آسایش خودتان هم که شده باید نکاتی را رعایت کنید که بهتر است از قبل بدانید. در پارک برج برفی مشهد امکان استفاده از گوش تلفن همراه و دوربین عکاسی را ندارید و برای عکاسی می­توانید از عکاسان مجموعه بخواهید از شما عکسی به یادگار بگیرند. اگر با کودکان و یا افراد سالمند به اینجا می­آیید باید مراقب آن­ها باشید تا حین بازی آسیبی نبینند.

شوخی­های خطرناک، دویدن و سر و صدای بالا در این مجموعه برای رفاه حال گردشگران ممنوع است. زمان حضور شما در قسمت بازی مجموعه ۸۰ دقیقه است، پس بهتر است برای آن، از قبل برنامه­ ریزی داشته باشید. پیشنهاد می­کنیم به توصیه و هشدار­های کارکنان مجموعه دقت کنید تا تفریحی لذت بخش و سالم داشته باشید.

جاهای دیدنی اطراف برج برفی مشهد

برج برفی مشهد از جاذبه های دیدنی مشهد به شمار می­رود که در اطراف آن می­توانید از جاذبه های دیگر نیز دیدن کنید. مجتمع تجاری پروما مشهد، برج مروارید گوهر شاد، مجتمع کیان سنتر ۱ و ۲، برج نیکا، برج پاز، مجموعه هایپرمی، آقای فرش و نمایندگی­ چرم مشهد از نزدیک‌ترین جاذبه ها در اطراف برج برفی مشهد به ­حساب می­آیند که بازدید از آن‌ها برایتان خالی‌ از لطف نخواهد بود.

کلام آخر

مشهد به­عنوان شهری توریستی بین گردشگران شناخته شده­ است. این شهر از جاذبه­ های گردشگری تفریحی و تاریخی گرفته تا جاذبه های معنوی و طبیعی، میزبان گردشگران است. امروز با معرفی برج برفی مشهد سعی کردیم شما را با جاذبه ای متفاوت و مفرح آشنا کنیم تا به گردش­هایتان در اینجا تنوعی داده باشید. برج برفی مشهد با وجود فضای دلنشین و مفرح، روزی به‌یادماندنی برای مهمانان خود در این مجموعه ثبت می­کند.

4.2/5 - (19 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر