لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل ارغوان مشهد – هتلی 5 ستاره مشرف به حرم
معرفی هتل ارغوان مشهد – هتلی 5 ستاره مشرف به حرم

معرفی هتل ارغوان مشهد – هتلی 5 ستاره مشرف به حرم

مشهد از مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی در ایران بوده که به علت داشتن طیف متنوعی از گردشگران هتل‌های خوبی دارد. از جمله هتل ارغوان مشهد که میزبانی شایسته برای مسافران است. داشتن محل اقامت راحت، به تجربه‌ی سفری آرام و به یادماندنی کمک شایانی می‌کند.
جاهای دیدنی مشهد را می‌توان به دسته‌هایی چون مکان‌های مذهبی، جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید گوناگون و پارک‌های شهری تقسیم نمود. انتخاب هتلی مناسب از میان هتل های مشهد برای دسترسی به جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر، امری حیاتی و ضروری به نظر می‌رسد.

اتاق های هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان دارای ۱۳ طبقه بوده و از ۱۰۷ اتاق و سوئیت اقامتی برخورداراست. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل اتاق دوتخته دبل استاندارد، اتاق دوتخته توئین استاندارد، اتاق دوتخته دبل دلوکس، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت دوخوابه سه‌نفره، سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره و سوئيت سه‌خوابه پنج‌نفره مشرف به حرم می‌شود. قطعا برای زائران امام رضا آخرین سوئیت از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.
امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، روم سرویس، یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون و تلفن، میزتحریر، آب رایگان، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار و دمپایی و لوازم بهداشتی می‌شود. همچنین همه اتاق‌ها دارای بالکن بوده و از آنجا می‌توانید چشم‌انداز وسیعی و دلبازی از حرم و محوطه هتل را تماشا کنید.

امکانات هتل ارغوان مشهد

سالن همایش هتل ارغوان مشهدهتل ارغوان از کادری مجرب و کارآزموده برخوردار بوده که با افتخار آماده میزبانی از مسافران داخلی و خارجی می‌باشد. در لابی این هتل ارائه خدمات به ۵۵ نفر وجود دارد. از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل باید به آسانسور، نمازخانه، آتلیه، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، فتوکپی، پرینتر، تاکسی‌سرویس، بخش پذیرش شبانه‌روزی اشاره نمود.
جهت استفاده از اتاق چمدان می‌توانید در هر ساعتی به بخش پذیرش در لابی مراجعه نمایید. خوب است بدانید برای راحتی مسافران خارجی، صرافی جهت تبدیل ارز در لابی دایر شده است. دستگاه خودپرداز نیز برای مسافران داخلی قرار داده‌ شده ‌است تا در صورت نیاز پول نقد تهیه کنند.
پارکینگ این مجموعه ظرفیت مشخصی داشته و در اختیار مسافرانی قرار دارد که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی اینترنت وای فای ارائه می‌شود با این حال امکان دسترسی به اینترنت در اتاق‌ها وجود ندارد. در انتهای لابی و طبقات نیز این امکان را دارید تا از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند گردید. طبق قوانین موجود در این هتل و رعایت استانداردهای هتلداری، میهمانان اجازه آوردن حیوانات خانگی را ندارند.

آدرس هتل ارغوان مشهد

برای دست‌یابی به هتل ارغوان در مشهد بایستی به خیابان وحدت، بلوار امیر المومنین بروید.

فاصله هتل ارغوان مشهد تا حرم

نمای ساختمان هتل ارغوان مشهدهتل ارغوان در فاصله 1.6 کیلومتری از حرم امام رضا (ع) قرار دارد. برای رسیدن به حرم از هتل، به حدود 20 دقیقه پیاده‌روی یا 5 دقیقه رانندگی نیاز دارید.

قوانین هتل ارغوان مشهد

لابی هتل ارغوان مشهد
آقایان و خانم‌های تنها می‌توانند، با ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر پذیرش گردند.
پذیرش صیغه‌نامه برای هتل غیرقابل‌ قبول است.
بانوان و آقایان اجازه اقامت در یک اتاق با تبعه خارجی نامحرم را ندارند و هتل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
چنانچه مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نکنید، پذیرش مسافر اصلا صورت نخواهد گرفت. شرط اولیه پذیرش مسافر برخورداری از اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.
مهمانان خارجی تنها با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء می‌توانند پذیرش گردند.
چنانچه مسافری قبل از ساعت ۱۴ به هتل وارد شود، قوانین رزرو هتل در ایران، تعهدی جهت تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ ندارد.
چنانچه به اتاق و أموال هتل خسارتی وارد گردد، میهمان مشمول جریمه شده و پرسنل هتل بادقت خرابی وسایل اتاق را بررسی می‌کنند.

رزرو هتل ارغوان مشهد

فضای داخلی هتل ارغوان مشهدچنانچه به دنبال هتلی تازه تاسیس در شهر مقدس مشهد هستید، هتل ارغوان را فراموش نکنید. فعالیت رسمی این هتل بی‌نظیر از سال ۱۴۰۱ آغاز شد. از اصلی‌ترین مزایایی که این هتل دارد، دسترسی آسان آن به حرم مطهر امام رضا می‌باشد.
چندین مرکز خرید در اطراف حرم پیدا می‌کنید. از این رو برای مسافرانی که اهل خرید می‌باشند، یکی از انتخاب‌های مناسب در میان هتل‌های مشهد می‌باشد. همان‌طور که در جریان هستید مشهد از مشهورترین شهرهای گردشگری کشور محسوب می‌شود. این شهر سالانه از مسافران زیادی پذیرایی می‌نماید.
مسافرانی که از نقاط دور و نزدیک عازم شهر مشهد می‌شوند، برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های آن به اتومبیل نیاز دارند. آن‌ها می‌توانند با مراجعه به لابی این هتل از ترانسفر گشت با هزینه مجزا استفاده نمایند. جهت دسترسی مناسب به فرودگاه هم ترانسفر رفت ‌و برگشت قرار داده‌ شده است. برای بهره‌مند گشتن از این خدمات لازم است هزینه مربوطه را پرداخت کنید.
جمع‌بندی
به‌طور قطع می‌توان گفت افرادی که یک بار به مشهد سفر کرده‌اند، طرفدار همیشگی این شهر شده‌اند. در هر سفری داشتن اقامتگاهی خوب و راحت، که نیازتان را بشناسد و آن را رفع نماید مهم و حیاتی است. خوشبخاته هتل ارغوان مشهد که در این مقاله به آن پرداخته شد، یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هتل های 5 ستاره مشهد برای شما خواهد بود.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
پرش های پر هیجان در هلیوم پارک مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر