خانه >> ایرانگردی >> هلیوم پارک مشهد کجاست؟
هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد کجاست؟

یکی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی مشهد هلیوم پارک است. بازی‌های این مجموعه امروزه به عنوان یک تفریح هیجان‌انگیز از طرفداران بسیاری برخوردار است. از جمله بخش‌های موجود در این مجموعه تفریحی می‌توان به بخش ساحلی، نینجا کورس، پارک ترامپولین حرفه‌ای، فوتبال حبابی، وایت اوت، ورزش‌هایی مانند والیبال، بسکتبال و قسمت پرشی پارک با بازی‌های پرشی اشاره کرد. در مجموعه پر از نشاط هلیوم پارک مشهد تفریح و هیجان موج می‌زند.

معرفی هلیوم پارک مشهد

معرفی هلیوم پارک مشهد

شهربازی هلیوم پارک مانند سرزمین موج های آبی مشهد در لیست اولین­ جاهای تفریحی مشهد هستند. این پارک تفریحی که قرار است از آن صحبت کنیم به­ عنوان اولین پارک پرشی در ایران شناخته می­شود که موردتوجه گردشگران قرار گرفته است. هلیوم پارک مشهد هیچ محدودیتی برای ورود از نظر رده سنی برای افراد مختلف ندارد.

بازی‌های هلیوم پارک مشهد منحصر به فرد است و می­تواند شما را حسابی سرگرم کند. هلیوم پارک مشهد در سال ۱۳۹۷ در دو طبقه از برج مروارید گوهرشاد راه ­اندازی شد.

سؤالی که برای برخی ممکن است پیش بیایید این است که آیا هلیوم پارک مشهد مختلط است؟ در جواب باید گفت که خیر؛ یکی از طبقات مختص به بانوان و طبقه دیگر ویژه آقایان است. طبقه چهارم برج به دلیل تم اقیانوسی که در آن دیده می­شود به بخش ساحلی نیز شهرت دارد و در طبقه پنجم نیز تم جنگلی استفاده شده است.

در هلیوم پارک مشهد حدود ۳۰ بازی پرشی یا ترامپولینی وجود دارد که مختص به بزرگسالان و کودکان است. این بازی­‌ها به‌گونه‌ای ایمن طراحی شده‌­اند و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌­کند. از بابت کودکان زیر ۵ سال خیالتان راحت باشد؛ چون بخش ویژه‌­ای برای آن­ها در نظر گرفته شده تا بزرگ‌ترها با آسودگی به تفریح خود برسند.

قیمت بلیط هلیوم پارک مشهد ١٤٠٣

هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ

با توجه به اینکه مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف در این مکان مفرح وجود دارد، شما بازدیدکننده‌گان عزیز با توجه به بازی‌ مورد علاقه خود می‌توانید کارت خود را به ازای هر نفر شارژ کنید. در ادامه قیمت بلیط این مجموعه تفریحی در سال ١٤٠٣ را ذکر می‌کنیم:

تعرفه بازی در هلیوم پارک مشهد:

٣٠ دقیقه استفاده محوطه بازی اصلی ١٨٠ هزار تومان
٣٠ دقیقه بازی محوطه بازی کودکان ٩٠ هزار تومان
یک راند بازی در محوطه هزارتو ٢٠ هزار تومان
  • همچنین ورودی به ازای هر نفر ١٥ هزار تومان تعیین شده است.

تعرفه رزرو ساعتی سالن در هلیوم پارک

ایام هفته شنبه تا چهارشنبه پنجشنبه و جمعه
ساعت خروج تا ساعت ١٦ ورود از ساعت ١٦ خروج تا ساعت ١٦ ورود از ساعت ١٦
اجاره ١.٥ساعته ١٦٠٠٠٠٠٠ تومان ٢٤٠٠٠٠٠٠ تومان ٢٤٠٠٠٠٠٠ تومان ٤٨٠٠٠٠٠٠ تومان
اجاره ٢ ساعته ٢٠٨٠٠٠٠٠ تومان ٣١٢٠٠٠٠٠ تومان ٣١٢٠٠٠٠٠ تومان ٦٢٤٠٠٠٠٠ تومان
اجاره ٣ ساعته ٢٨٨٠٠٠٠٠ تومان ٤٣٢٠٠٠٠٠ تومان ٤٣٢٠٠٠٠٠ تومان ٨٦٤٠٠٠٠٠ تومان
اجاره ٤ ساعته ٣٦٨٠٠٠٠٠ تومان ٥٥٢٠٠٠٠٠ تومان ٥٥٢٠٠٠٠٠ تومان ١١٠٤٠٠٠٠٠ تومان
اجاره ٦ ساعته ٥٧٦٠٠٠٠٠ تومان ٨٦٤٠٠٠٠٠ تومان ٨٦٤٠٠٠٠٠ تومان ١٧٢٨٠٠٠٠٠ تومان

همچنین اجاره این مجموعه برای تمام روز در روزهای شنبه تا چهارشنبه ١٦٠٠٠٠٠٠٠ تومان می‌باشد. برای اجاره مجموعه در تمام روز در روزهای پنجشنبه و جمعه مبلغ ٣٢٠٠٠٠٠٠٠ در نظر گرفته شده است.

نکات تهیه بلیط هلیوم پارک مشهد:

  • قیمت‌های ذکر شده برای یک طبقه (ساحلی یا جنگلی) است.
  • ظرفیت تا ٧٠ نفر می‌باشد. در شرایط خاص تا ٨٠ نفر بدون دریافت وجه اضافه (تعداد دقیق نفرات حاضر در بازدید در فاکتور ذکر شود.)
  • ظرفیت هر سالن ١٠٠ نفر و استفاده همزمان نفرات از محوطه بازی در نهایت تا ٧٠ نفر است.

و در نهایت خوب است بدانید زمان بازی در این مجموعه به صورت کاملا مفید محاسبه می‌شود. در زمان بازی به همه بازی‌های هر سالن دسترسی دارید. در واقع یعنی هنگامی که مشغول بازی هستید حساب شما کم می‌شود و زمان استراحت می‌توانید دستبند را غیر فعال کنید.

رزرو بلیط هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ

فرایند پذیرش مجموعه هلیوم به صورت کاملا حضوری انجام می‌شود و نیاز به رزرو ندارید. البته اگر می‌خواهید یک سالن را به صورت کامل رزرو کنید از قبل با پشتیبانی مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. به عنوان مثال برای رزرو مراسم تولد و اطلاع از شرایط حتما از قبل جزئیات را با مدیریت مجموعه هماهنگ کنید.

در مجموع فرایند پذیرش در این مكان جذاب بسیار ساده است. فقط کافی است مبلغ ورودی و هزینه مقدار زمان بازی را پرداخت کنید تا به بازی‌ها دسترسی داشته باشید. لازم نیست برای هر بازی مبلغ جداگانه پرداخت کنید.

حداقل زمان بازی نیز نیم ساعت است. اگر هم علاقه‌ای به بازی ندارید فقط مبلغ ورودی را باید پرداخت کنید. لازم به ذکر است اگر ماندن در صف انتظار بازی‌ها را نمی‌پسندید روزهای اول هفته را برای آمدن به هلیوم پارک انتخاب کنید.

امکانات هتل هما ١ مشهد؛ ارائه خدماتی مدرن در هتلی پنج ستاره
ادامه مطلب

هلیوم پارک مشهد کجاست؟

هلیوم پارک مشهد کجاست؟

هلیوم پارک یکی از پارک های مشهد است که با همه پارک‌هایی که تابحال رفتید متفاوت است. برای رفتن به این پارک و استفاده از فضای بازی، باید به آدرس آن در بلوار جانباز مشهد مراجعه کنید.

مسیر دسترسی به هلیوم پارک مشهد

مسیر دسترسی به هلیوم پارک مشهد

برای رفتن به شهربازی هلیوم پارک مشهد باید ابتدا خودتان را به بلوار جانباز این شهر برسانید. هلیوم پارک مشهد جانباز، در بین جانباز ۵ و ۷ قرار دارد. برای رفتن به شهربازی هلیوم پارک مشهد باید به طبقه چهارم و پنجم برج مروارید گوهرشاد بروید.

مسیر دسترسی به هلیوم پارک مشهد با خودرو شخصی

با کمک خودرو شخصی بسته به مبدا حرکت شما، مسیرهای مختلفی تا این پارک وجود دارد. برای رفتن به هلیوم پارک مشهد بهتر است وارد بزرگراه آزادی شوید و بعد از رسیدن به میدان استقلال، به سمت بلوار فردوسی بروید.

پس از چند دقیقه حرکت در مسیر، به میدان جانباز می­رسید و پس از آن بلوار جانباز را پیش رو دارید. پیدا کردن آدرس هلیوم پارک از اینجا به بعد راحت است، تنها باید به دنبال برج مروارید گوهرشاد، مابین جانباز ۵ و ۷ بگردید.

مسیر دسترسی به هلیوم پارک مشهد با مترو

رفتن به سمت این جاذبه با کمک خطوط متروی مشهد نیز میسر است و بسیاری از افراد باتوجه‌ به شلوغی ترجیح می­دهند از مترو برای سفرهای شهری استفاده کنند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این جاذبه ایستگاه خیام است که حدود ۳ کیلومتر با آن فاصله دارد. بعد از پیاده شدن با پیاده روی و یا استفاده از تاکسی به راحتی به آنجا میرسید.

مسیر دسترسی به هلیوم پارک مشهد با اتوبوس

انتخاب آخر شما برای بازدید از هلیوم پارک مشهد، گزینه استفاده از اتوبوس­‌های درون‌شهری است. برای رفتن به این جاذبه باید برای مسیر ایستگاه اتوبوس شوریده در بلوار فردوسی و یا ایستگاه اتوبوس میدان جانباز، از اتوبوس پیاده شوید.

هلیوم پارک مشهد بر روی نقشه

اگر اهل این شهر نیستید و به خیابان‌­ها و مسیرهای مشهد آشنایی ندارید؛ بهتر است پیش از مراجعه، از طریق نقشه لوکیشن هلیوم پارک مشهد را به‌خوبی بررسی کنید.

آدرس سایت هلیوم پارک مشهد

آدرس سایت و قیمت هلیوم پارک مشهد

هزینه‌ی هلیوم پارک مشهد برای استفاده از بازی‌­ها به صورت شارژ با یک دستبند انجام می‌شود. هر شارژ برای زمان ۳۰ دقیقه است که مبلغ آن برای کودکان نسبت به بزرگسالان تقریباً نیم بها می­باشد. با شارژ دستبند به‌محض ورود به محوطه بازی، از شارژ شما کم می­شود و اگر بیش از زمانی که درخواست کرده‌اید در شهربازی هلیوم پارک مشهد باشید، در زمان خروج هزینه آن برای شما محاسبه خواهد شد.

به دلیل تغییر قیمت­‌ها در هر سال بهتر است پیش از مراجعه حضوری، به سایت رسمی مجموعه به آدرس heliumpark.ir وارد شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

عکس هلیوم پارک مشهد و بازی های هر بخش نیز در این سایت برای شما قابل مشاهده است. همچنین می توانید نظرات درباره هلیوم پارک مشهد را که توسط کاربران و تجربه شخصی آنها به اشتراک گذشته شده، در فضای مجازی ببینید.

شماره تماس هلیوم پارک مشهد

شماره تماس هلیوم پارک مشهد

راه دیگر برای برقراری ارتباط، تماس با شماره تلفن هلیوم پارک مشهد از طریق خط ۰۵۱۳۱۴۳۹ است. همکاران حاضر در این بخش به سوالات شما در خصوص این مجموعه تفریحی پاسخ می­دهند.

ساعت کاری هلیوم پارک مشهد

ساعت کاری هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مروارید مشهد در طول هفته از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب میزبان تفریح و نشاط مردم است.

بازی های هلیوم پارک مشهد

بازی های هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک ترامپولین یکی از متنوع‌ترین شهربازی‌های مشهد، که قرار است با بازی های خود شما را حسابی هیجان زده کند. بازی هایی در اینجا منتظر شماست که احتمالاً هیچ‌گاه تجربه نکرده اید. بازی های پرشی و هیجان انگیز در فضایی خاص نسبت به هر آنچه تاکنون تجربه کرده اید را در اینجا خواهید دید.

این مجموعه تفریحی دو طبقه دارد که برخی بازی­‌ها مثل سافت پلی، نبرد گلادیاتور، استخر اسفنج و تونل ماجراجویی در هر دو طبقه وجود دارند. در این بخش شما را با قسمت­‌های مختلف هلیوم پارک ترامپولین مشهد آشنا خواهیم کرد تا از بین آن­ها انتخاب راحت تری داشته باشید.

قسمت ساحلی هلیوم پارک مشهد

همان‌طور که پیشتر نیز گفتیم هلیوم پارک مشهد از دو بخش با تم های ساحلی و جنگلی تشکیل شده است. بخش ساحلی این مجموعه در طبقه چهارم برج مروارید گوهرشاد قرار دارد که به بخش A نیز شناخته می‌شود. تم اقیانوسی و آبی رنگی که در طراحی این فضا استفاده شده است حس حضور در کنار دریا و آرامش آن را تداعی می‌کند. در این سالن بازی های مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

صخره نوردی

صخره نوردی

برای صخره نوردی در این فضای تفریحی باید به قسمت مربوطه بروید که صخره‌های آن آدرس را به شما نشان می‌دهد. نکته جالب در مورد این بخش این است که برخلاف تصور خیلی‌ها اینجا خبری از صخره‌های سخت و صعب‌العبور نیست.

در این بخش صخره‌هایی با اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و از سنین کودک تا بزرگسال مجاز به بازی در این بخش هستند. صخره‌ها در گودالی که از اسفنج‌های نرم پر شده است قرار گرفته‌اند. 3 مسیر صخره نوردی در این بازی وجود دارد که برای عبور از آن‌ها نیاز به تبحر نیست و مربیان کاربلد در کنار شما هستند.

کافه کتاب های مشهد
ادامه مطلب

نینجا کورس

نینجا کورس

در بازی نینجا کورس قرار است با عبور از مسیرهای پیش رو آمادگی جسمانی خودتان را محک بزنید. مراحل بازی برای سنین مختلف از ساده تا سخت وجود دارد. نینجا کورس را می‌توانید هم به‌صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام دهید و هیجان آن را با هم‌تیمی‌های خود نیز شریک شوید.

ترامپولین حرفه‌ای

ترامپولین حرفه‌ای

ترامپولین در هر دو بخش ساحلی و جنگلی وجود دارد؛ اما اگر بخواهید این تفریح را به‌صورت حرفه‌ای با پرش‌های خیلی بلند تجربه کنید باید به بخش ساحلی بیایید. در اینجا می‌توانید پرش های با ارتفاع 3 متر را تجربه کنید. در کنار خودتان مربیان حرفه‌ای را می‌بینید که می‌توانید با کمک آن‌ها حرکات آکروباتیک نیز انجام دهید.

فوتبال حبابی

helium park 19

فوتبال حبابی از بازی‌های شاد و لذت‌بخشی است که هر جا ببینید باید به سمت آن بروید. در این ورزش و بازی، قوانین فرق می‌کند مثلاً کاری مثل تنه زدن به حریف کاملاً قانونی است؛ چون هیجان بازی در همین کار است.

فوتبال حبابی از آن دست بازی‌هایی است که اگر یک بار تجربه کنید عاشق آن می‌شوید. زمین بازی از جنس تشک نرم است و با زمین خوردن‌های پی در پی، به شما آسیبی نمی‌رسد. این بازی به صورت دو نفره در سنین مختلف انجام می‌شود.

وایپ اوت

وایپ اوت در هلیوم پارک

بازی پر هیجان دیگر در طبقه ساحلی هلیوم پارک مشهد بازی وایپ اوت است. برای انجام این بازی بهتر است روی آمادگی و سرعت عمل خود حساب کنید. بازی به‌صورت گروهی انجام می‌شود و هیجان بسیار بالایی دارد که نشاط را به شما هدیه می‌دهد. یک بازوی متحرک و چرخان در میانه میدان است که باید سعی کنید با شما برخورد نداشته باشد وگرنه پرت خواهید شد. برای انجام این بازی محدودیت قد و سن وجود دارد.

والیبال

بازی پرطرف‌دار دیگری که روش انجام آن در هلیوم پارک مشهد متفاوت است. با وجود ترامپولینی که در زیر پایتان است انجام حرکات ورزشی مثل پاسکاری، چالش برانگیز و پرهیجان خواهد بود. خودتان تصور کنید بازی که ترکیبی از توپ، تور و ترامپولین در کنار هم را داشته باشد قطعاً لذت‌بخش است.

قسمت جنگلی هلیوم پارک مشهد

طبقه جنگلی هلیوم پارک مشهد به بخش B نیز شناخته می‌شود. در این بخش بازی‌هایی را می‌بینید که در فضایی با تم رنگ سبز و جنگلی طراحی شده‌اند. این سالن بازی‌های مشترک و بازی‌های متفاوت از بخش ساحلی دارد که در این بخش به معرفی آن‌‌ها می‌پردازیم.

فوتیارد

فوتیارد از بازی‌های بخش جنگلی هلیوم پارک مشهد است که هیجان زیادی به هوادارانش هدیه می‌دهد. فوت یارد را باید به صورت گروهی و دونفره انجام دهید تا بیشتر لذت ببرید. برای تصویرسازی بهتر در ذهنتان، باید بگوییم که چیزی شبیه بازی بیلیارد و در چنان زمینی است؛ اما با کمک پا انجام می‌شود و باید توپ را در سوراخ‌های زمینی که شبیه میز بیلیارد است بیاندازید.

دوج بال

دوج بال

بازی دیگری که در این طبقه منتظر شماست دوج بال نام دارد. در این بازی قرار است به همراه توپ روی ترامپولین‌ها حرکت کنید و بپرید. این بازی برای سنین نوجوان و بزرگسال مناسب است و به‌صورت تک نفره و گروهی انجام می‌شود.

دیوار شیب دار

حتماً شما هم شنیده‌اید که در وصف بچه بازیگوش، می‌گویند از دیوار راست هم بالا می‌رود. در بخش دیوار شیب دار هلیوم پارک مشهد، افراد زیادی را در سنین مختلف می‌بینید که مثال عملی از این اصطلاح هستند. بچه‌ها و افراد بزرگسال با شور هیجان مشغول بالا رفتن از دیوار شیب دار و پایین افتادن از آن هستند که با خنده‌هایشان هیجان را به تماشاگر نیز منتقل می‌کنند.

کیج بال

کیج بال بازی دونفره در این مجموعه است که شباهت‌هایی به بسکتبال نیز دارد. در کیج بال باید درحالی‌که روی صفحه ترامپولین می‌پرید، هم دفاع کنید و هم آماده حمله باشید. هر بازیکنی که توپ‌های بیشتری به سبد حریف بیندازد برنده میدان است.

بازی‌های مشترک در بخش‌های A و B

برخی بازی‌ها در این مجموعه بین هر دو طبقه به‌صورت مشترک وجود دارد. نکته جالب در مورد طبقات و بازی‌های این مجموعه جابه‌جا شدن آن‌هاست. روز‌های فرد خانم‌ها در طبقه 4 و آقایان در طبقه 5 می‌توانند مشغول بازی باشند و در روزهای زوج جای آن‌ها در طبقات عوض می‌شود. در این بخش به معرفی بازی های مشترک در هر دو طبقه چهارم و پنجم می‌پردازیم.

بسکتبال

بسکتبال در هلیوم پارک

بسکتبال بازی پرطرفداری است که در هلیوم پارک مشهد آن را به‌گونه‌ای متفاوت می‌توانید تجربه کنید. اهالی اینجا معتقدند پرش‌هایی بلندتر از پرواز بازیکنان ان بی ای دارند. چالش بازی را وقتی بهتر درک می‌کنید که برای پرتاب توپ هم باید بتوانید با یک پرش خوب تعادلتان را بر روی صفحه پرش حفظ کنید. بازی در این بخش نیز شرط سنی ندارد و می‌توانید با پرش‌های بلند، اوج هیجان را احساس کنید.

ترامپولین

در این بخش به پرش‌های هیجان‌انگیزی که منتظرش بودید می‌رسید. فضای بزرگی که در زیر پایتان پریدن و اوج گرفتن را لمس می‌کنید. افراد در هر سنی مجاز به بازی در این بخش هستند که می‌تواند فعالیت بدنی سالم و لذت‌بخشی باشد. صفحه‌های ترامپولین از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های این مجموعه است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به آن بزنید.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد
ادامه مطلب

سافت پلی

شهر بازی هلیوم پارک مشهد هم برای کودکان مفرح است و هم برای والدین آن‌ها. در بخش سافت پلی یک محوطه اختصاصی برای کودکان را می‌توانید ببینید که در دنیای شاد بازی خودشان غرق می‌شوند. با همراه آوردن کودکانتان به این شهربازی، هدیه ارزشمند برای روح و جسم آن‌ها در نظر گرفته‌اید.

استخر اسفنج

استخر اسفنج در هلیوم پارک

بپر بپر کردن‌ها در شهربازی هلیوم پارک مشهد تمامی ندارد. استخر اسفنج نقطه امن دیگری است که آماده فرود شما در این پارک است. این بخش مخصوص افرادی است که به دنبال جایی برای جیغ و شادی و تخلیه انرژی‌شان می‌گردند. در اینجا بالش‌هایی از جنس اسفنج در اطرافتان دارید که حتی می‌توانید با هم‌بازی‌های خود یک جنگ بالشتی تمام عیار راه بیندازید.

نبرد گلادیاتور

در نبرد گلادیاتور هلیوم پارک مشهد، کسی برنده است که بهتر بتواند تعادلش را حفظ کند. این بازی هم مهارت جسمی می‌خواهد و هم ذهن هوشیار و آماده به حمله. در اینجا نبرد با بالش هایی بزرگ، بر روی یک مسیر باریک صورت می‌گیرد. شما بهتر است برای پیروز شدن فقط حمله کنید و نگران اطراف و زیر پایتان نباشید که اگر هم زمین بخورید اسفنجی و نرم است.

تونل ماجراجویی

تونل ماجراجویی از بخش های دیگر هلیوم پارک مشهد است که بچه‌ها را به سمت خود می‌کشاند. حالا که تا اینجا آمده‌اید اجازه بدهید بچه‌ها یک دل سیر بازی کنند و خاطرات خوش بسازند و خودتان از نزدیک شاهد شادی و شور آن‌ها باشید.

بازی های VR هلیوم پارک

غیر از بازی‌های پرشی و پر تحرکی که در بخش‌های مختلف هلیوم پارک مشهد تجربه کردید می‌توانید سری هم به بازی های VR نیز بزنید. این بازی در هر دو بخش وجود دارد. در این بخش در واقع شما در دنیای مجازی بازی می‌کنید و بازی‌هایتان را با افکت و صداهایی که از هدست به گوشتان می‌رسد انجام می‌دهید. این قسمت از پارک، مورد علاقه کسانی است که عاشق بازی‌های کامپیوتری هستند.

نکاتی که برای حضور در هلیوم پارک مشهد باید در نظر داشته باشید

هلیوم پارک در مشهد

در هر مجموعه تفریحی و گردشگری نکات و قوانینی وجود دارد که رعایت آن‌ها به سود خودمان است و تفریح را لذت بخش می‌کند. برای انجام بازی ها، بهتر است به شرایط سنی دقت داشته باشید. کودکان زیر 4 سال بدون همراه نمی‌توانند به این مجموعه برای بازی وارد شوند. افراد زیر 18 سال باید توسط والدینشان فرم تعهد پر کنند. افرادی که قد آن‌ها کمتر از 76 سانتی‌متر باشد نمی‌توانند در این مجموعه حضور پیدا کنند.

بردن خوراکی به محیط بازی ممنوع است. بهتر است از همراه بردن وسایلی مثل گوشی موبایل، عینک و دوربین خودداری کنید. بانوان باردار، افراد بیمار و کسانی که به‌تازگی عمل جراحی داشته‌اند بهتر است از ورود به بازی‌های مجموعه خودداری کنند. به نکات و توصیه‌های کارکنان مجموعه با دقت گوش کنید و به آن‌ها عمل کنید تا اتفاق و حادثه‌ای برای شما پیش نیاید.

امکانات هلیوم پارک مشهد

امکانات هلیوم پارک مشهد

از امکانات تفریحی و رفاهی که در هلیوم پارک مشهد برای بازدیدکنندگان فراهم شده است می‌توان به کافی‌شاپ، صندلی‌های استراحت و سرویس بهداشتی اشاره کرد. کسانی که با ماشین شخصی خود راهی هلیوم پارک مشهد هستند می‌توانند برای مدت سه ساعت از پارکینگ مجموعه به‌صورت رایگان بهرمند شوند و نگران جای پارک ماشین در خیابان نباشند.

یکی دیگر از امکانات رفاهی که می‌توان به آن اشاره کرد سالن تولد هلیوم پارک مشهد است. در این بخش از مجموعه تفریحی می‌توانید تولد و دورهمی‌های دوستانه خود را برگزار نمایید.

در نزدیکی هلیوم پارک مشهد چه جاذبه‌ هایی وجود دارد؟

هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ

شما چند ساعتی در روز را به بازی در هلیوم پارک مشهد مشغول خواهید بود و می‌توانید از بقیه زمان خود برای تفریح و گردش در اطراف این جاذبه استفاده کنید. در نزدیکی هلیوم پارک مکان های دیدنی مشهد مثل: برج برفی مشهد، مرکز خرید پروما، مرکز خرید کیان سنتر، پارک ملت مشهد قرار دارند.

استان خراسان رضوی و شهر مشهد از مناطق پر جاذبه و پر گردشگر در کشور ما به­ حساب می آید. شهر مشهد با وجود جمعیت بسیاری که سالانه به­ عنوان گردشگر به سمت آن روانه می­ شود و همچنین نیاز اهالی این شهر، در سال­ های اخیر به سمت ایجاد جاذبه‌های گردشگری بیشتری رفته است. با وجود جاهایی مثل هلیوم پارک مشهد، امروزه گردشگران این منطقه را، تنها به­ عنوان شهری مذهبی و جاذبه زیارتی نمی­‌شناسند و در سفر به اینجا بازدید از جاهای دیدنی مشهد را نیز در برنامه خود قرار می­دهند.

تصاویر هلیوم پارک مشهد

در ادامه تصویر هلیوم پارک مشهد را برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم تا با فضاي زیبا و هیجان‌انگیز آن بیشتر آشنا شوید.

هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ
هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ
هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ
هلیوم پارک مشهد
منبع عکس:گوگل مپ

کلام پایانی

با سفر به مشهد و انتخاب جاذبه‌ای متفاوت به نام هلیوم پارک مشهد، تجربه‌ای متفاوت از تفریح و گردش نصیبتان می‌شود. بالا و پایین پریدن‌ها در شهربازی این مجموعه به مثال بالا و پایین‌های زندگی است و نشان می‌دهد که لذت و شیرینی زندگی در همین پستی و بلندی هاست و یکنواختی لذتی به همراه ندارد.

4.6/5 - (16 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر