لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های تهران
بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

کلان‌شهر تهران رستوران ها و کافه های متعدد با فضاهای متنوعی را در خود جای داده و برای سلیقه‌ها و ذائقه‌های متفاوت پیشنهادی خاص ارائه می‌دهد. چه طرفدار فضاهای ساکت و آرام باشید و چه از غذا خوردن در بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده لذت ببرید، در این شهر بزرگ گزینه‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد.

اگر در پایتخت هستید و می‌خواهید در بهترین رستوران های تهران دلی از عزا در بیاورید، این مقاله مخصوص شماست‌. در این مقاله تعدادی از رستوران های خوب تهران به همراه امکانات و آدرسشان را برایتان آورده‌ایم. شما می‌توانید برای صرف غذا در کنار دوستان و خانواده یا برگزاری مراسم مختلف و دورهمی به این رستوران‌ها بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید.

رستوران های معروف تهران

بدون شک به هر گوشه از تهران که سفر کنید در بخشی از شهر رستوران‌های معروف و محبوبی را خواهید دید که غذا خوردن در آن‌ها می‌تواند تجربه جالبی باشد. در ادامه برخی از این رستوران‌های لاکچری و سنتی را برایتان آورده‌ایم.

۱- کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما تهران

لیدوما یکی از رستوران های لاکچری تهران در شهرک غرب و مرکز خریدی به همین نام است. این رستوران در آخرین طبقه از مجتمع تجاری لیدوما قرار گرفته که برای افرادی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از رستوران‌گردی هستند، انتخاب شایسته‌ای به شمار می‌رود.

رستوران لیدوما فضایی تمام‌شیشه‌ای و مدرن با صندلی‌های سلطنتی و لوسترهای بزرگ دارد که در همان نگاه اول شما را مات و مبهوت خود می‌کند. از این رستوران چشم‌انداز بی‌نظیری از پایتخت مقابلتان قرار دارد و همه چیز از کیفیت غذا گرفته تا رفتار صمیمی پرسنل و تبحر آن‌ها در سرویس‌دهی در جلب رضایت شما موفق عمل می‌کنند.

لیدوما همچنین معماری باشکوهی دارد و در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در خدمت شما عزیزان است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود و شما می‌توانید پنج‌شنبه و جمعه‌ها از بوفه صبحانه و ناهار که در آن انواع غذاهای سرد و گرم و دسر به چشم می‌خورد، استفاده کنید.

بخش جذاب دیگر رستوران لیدوما موسیقی زنده و اجرای پیانو است که آرامش فضای آن را بیش از پیش می‌کند. لیدوما دارای بخش مسقف، VIP، CIP و کافه در فضای باز است و دستتان را در انتخاب محیط دلخواهتان باز می‌گذارد.

این رستوران خدمات ویژه‌ای برای برگزاری مراسم تولد، سالگرد ازدواج و مواردی از این دست ارائه می‌دهد و خاطرات خوبی برایتان می‌سازد. در ادامه آدرس و مشخصات این رستوران لوکس را برایتان آورده‌ایم.

آدرس تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، مرکز خرید لیدوما
شماره تلفن 1-02186090890
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @lidomapalace
آدرس رستوران لیدوما روی نقشه گوگل مپ

۲- رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

یکی از معروف‌ترین رستوران های تهران که حتماً شما هم نام آن را شنیده‌اید، رستوران گردان برج میلاد یا همان رستوران ۳۶۰ تهران است. این رستوران در یکی از منحصربه‌فردترین جاهای دیدنی تهران یعنی برج میلاد قرار دارد و فاصله آن از زمین حدود 276 متر است.

تهران 360 یا همان رستوران گردان برج میلاد جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین رستوران های تهران دارد و هر ساعت ۳۶۰ درجه به دور خود می‌چرخد.

این رستوران علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که به شهر دارد، تجربه‌ای خاص و حس و حال متفاوتی را نیز به مهمانان هدیه می‌دهد. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت ورودی برای هر وعده بدون محدودیت از غذاهای بوفه استفاده کنید.

رستوران ۳۶۰ را می‌توان یکی از بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران دانست که انواع غذاها در آن دیده می‌شود. املت، سوسیس تخم‌مرغ، سوسیس بندری، سالاد الویه، عدسی، کشک‌بادمجان، انواع نان، مربا و نوشیدنی‌های سرد و گرم تنها تعدادی از غذاهای منوی صبحانه این رستوران لوکس است که برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده می‌شود.

گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی و اتاق عقد در بخش VIP رستوران از دیگر خدمات این رستوران پرطرفدار در پایتخت است. اگر می‌خواهید در فضایی رمانتیک و آرام قرار عاشقانه بگذارید یا عزیزان خود را سورپرایز کنید، سری به رستوران 360 تهران بزنید.

آدرس تهران، خروجی شیخ فضل‌الله نوری بزرگراه همت غرب به شرق، برج میلاد، طبقه 6
شماره تلفن 02172809 و 9- 02188620358
ساعت کاری 7:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tahran360restaurant
آدرس رستوران گردان برج میلاد روی نقشه گوگل مپ

۳- رستوران تهران بین

رستوران تهران بین بهترین رستوران تهران

تهران بین یکی از رستوران های خوب تهران در منطقه سعادت‌آباد است که چشم‌انداز بی‌نظیری به پایتخت دارد. این رستوران لوکس فضاهای مختلف با چیدمانی شیک و مجلل دارد و رضایت سلیقه‌های مختلف را جلب می‌کند.

اگر مراسم خاصی دارید و به دنبال یک مکان اختصاصی برای برگزاری آن هستید، بخش VIP و CIP رستوران تهران بین با تجهیزات و خدمات کافی به فریاد شما می‌رسد. بخش VIP این رستوران حداکثر تا ۶۰ نفر ظرفیت دارد و مجهز به اسپیکر و ویدئو پروژکتور است. همچنین پرسنل اختصاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد که هر لحظه به نیازهای شما پاسخ می‌دهد؛ بنابراین بدون شک این بخش از رستوران تهران بین با ویوی برج میلاد می‌تواند گزینه خوبی برای برگزاری مراسم و جلسات شما باشد.

بخش CIP نیز با محیط و ویتر اختصاصی و دیزاین خاص آماده پذیرایی از حداکثر ۲۴ نفر است. این قسمت با داشتن اسپیکر و امکان اتصال فلش به تلویزیون برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها بسیار مناسب است.

همچنین اگر می‌خواهید جشن یا مراسم خاصی در رستوران تهران بین برگزار کنید، کافی است با پرسنل مجموعه از قبل هماهنگ کنید. در این رستوران بهترین دیزاین‌ها و تزئینات لاکچری و میزآرایی برای تولد، سالگرد عقد و ازدواج و دورهمی‌های این چنینی برای مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، پنت هاس برج عرفان، طبقه 9
شماره تلفن 02122072053 و 02122131981
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 7:30 تا 24، آخر هفته‌ها از 8:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @tehranbeen_resturant
آدرس سایت tehranbeenmenu.ir
آدرس رستوران   تهران بین روی نقشه گوگل مپ

۴- رستوران ارکیده

ارکیده از رستوران های خوب تهران با 11 شعبه در شهرهای مختلف ایران است. این رستوران زنجیره‌ای معروف بیش از 65 سال سابقه دارد و یکی از بهترین مکان‌هایی است که پس از یک روز یا هفته سخت و پرمشغله می‌توانید در آن استراحت کنید و انواع غذاهای اصیل ایرانی را امتحان کنید.

رستوران ارکیده علاوه بر پایتخت، در استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان و البرز نیز شعبه دارد که همگی دارای معماری مدرن و فضایی صمیمی هستند. شعب مختلف رستوران ارکیده با فراهم‌کردن فضای باز با آلاچیق‌ها و تخت‌های سنتی و فضای بسته و لوکس برای هر سلیقه پیشنهادی ویژه دارد.

ارکیده از محبوب‌ترین رستوران های سنتی در تهران است که سه شعبه در سعادت‌آباد، اقدسیه و آرژانتین دارد. در ادامه هر کدام از این شعب را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران ارکیده شعبه سعادت‌آباد

رستوران ارکیده شعبه سعادت‌آباد تهران

در رستوران ارکیده سعادت‌آباد شما می‌توانید در فضایی دنج و شیک با دکوراسیون زرشکی و طوسی خوشمزه‌ترین غذاها را میل کنید. در این رستوران اجرای پیانو نیز وجود دارد که فضا را دلنشین‌تر می‌کند و یک شب به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌دهد.

در این رستوران نه‌تنها برای کودکان صندلی‌های مخصوص در نظر گرفته شده، بلکه حتی برای افراد سیگاری نیز فضایی مخصوص تعبیه شده است. دو سالن VIP با فضاهای خصوصی برای برگزاری جلسات کاری، مهمانی و جشن‌های خانوادگی و پارکینگ اختصاصی از دیگر بخش‌های رستوران ارکیده سعادت‌آباد است.

در این رستوران شیک انواع کباب‌ها، غذاهای ایرانی و محلی و پیش‌غذاها با کیفیت خوب سرو می‌شود. غذاهای متنوع و لذیذ و امکانات و خدمات خوب رستوران ارکیده آن را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

رستوران ارکیده شعبه اقدسیه

رستوران ارکیده تهران

رستوران ارکیده شعبه اقدسیه در طبقه دهم شمیران سنتر واقع شده است که مقابلش منظره بی‌نظیری از کوه‌های سر به فلک کشیده ارتفاعات تهران دیده می‌شود. این رستوران 1400 مترمربع وسعت دارد و دارای دو سالن VIP با ظرفیت پذیرایی از 70 مهمان است.

از رستوران اقدسیه ارکیده شما می‌توانید عظمت تهران را زیر پاهایتان ببینید و در فضایی شیک و مجلل انواع غذاهای اصیل ایرانی را مزه کنید. جایگاه مخصوص کودکان، بخش مخصوص افراد سیگاری و پارکینگ اختصاصی از ویژگی‌های این رستوران است.

رستوران ارکیده شعبه آرژانتین

رستوران ارکیده شعبه آرژانتین تهران

شعبه آرژانتین نیز مانند سایر شعب رستوران ارکیده بخش‌های مختلفی با حال و هوای خاص خود دارد. این رستوران در خیابان الوند قرار گرفته و دسترسی راحتی دارد. اگر می‌خواهید در محیطی جذاب با دکوراسیون کلاسیک و شیک از غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی نهایت استفاده را ببرید، سری به شعبه آرژانتین رستوران ارکیده بزنید.

آدرس شعبه سعادت‌آباد تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی
شماره تلفن شعبه سعادت‌آباد 02179397
آدرس شعبه اقدسیه تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه دهم
شماره تلفن شعبه اقدسیه 02172146
آدرس شعبه آرژانتین تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند
شماره تلفن شعبه آرژانتین 02188885300
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @orkideh_restaurant
آدرس سایت orkidehrestaurant.com
آدرس رستوران ارکیده سعادت‌آباد روی نقشه گوگل مپ
آدرس رستوران ارکیده اقدسیه روی نقشه گوگل مپ
آدرس رستوران ارکیده آرژانتین روی نقشه گوگل مپ

 5- رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو بهترین رستوران تهران

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در محیطی زنده و پویا گرد هم آیند و در حالی که از اجرای موسیقی زنده لذت می‌برند، غذای خود را نوش جان کنند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، باید بگوییم خوشبختانه پایتخت کلی از این سبک رستوران‌ها دارد که عالی قاپو یکی از بهترین آن‌هاست.

رستوران عالی قاپو که نامش بدون معطلی شما را به نصف جهان می‌برد یکی از رستوران‌های قدیمی و باسابقه در تهران است. این رستوران در سال 1358 در پایتخت افتتاح شده و ضمن حفظ اصالت معماری ایرانی، به‌لطف مواد اولیه درجه یک، طبخ عالی و استفاده از مواد ارگانیک در لیست پرطرفدارترین رستوران های تهران قرار گرفته است.

معماری جذاب و سنتی این رستوران شما را به دوره‌های پیشین می‌برد و آینه‌کاری‌ها، گچ‌بری‌های ظریف و نقاشی‌های هنرمندانه روی دیوار دلتان را خواهد برد. این سفره‌خانه سنتی بیش از چهل سال است که با دقت و وسواس در انتخاب مواد اولیه و طبخ آن‌ها توانسته مشتریان پروپاقرصی برای خود جور کند.

موقعیت خوب رستوران عالی قاپو، چیدمان متناسب با معماری سنتی، اجرای موسیقی زنده و منوی متنوع آن از معیارهای موفقیت این رستوران محسوب می‌شوند. در عالی قاپو شما می‌توانید خود را مهمان انواع کباب‌ها و چلوها و غذای ایرانی و دسرها کنید و از غذا خوردن در فضایی صمیمی و دلنشین لذت ببرید.

آدرس تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی
شماره تلفن 02188787202
ساعت کاری 12 تا 14، 20 تا 24
آدرس سایت WWW.alighapoo.com
آدرس رستوران عالی قاپو روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران بین‌المللی 133

رستوران بین‌المللی 133

رستوران بین‌المللی 133 بهترین رستوران تهران است که در سال 1392 به مدیریت یکی از کارآفرینان ایرانی به نام خانم نرگس جانی افتتاح شد. این رستوران دارای ساختمانی دو طبقه و لوکس در شرق تهران است که در سالن اصلی آن پیانویی زیبا به چشم می‌خورد.

سالن اصلی رستوران 133 بسیار شیک و زیباست و فضایی مطمئن و آرام برای خانواده‌ها و برپایی دورهمی‌ها محسوب می‌شود. این سالن حدود 150 نفر ظرفیت دارد و برای وعده‌های ناهار و شام میزبان مهمانان گرامی است.

بخش VIP رستوران 133 نیز با طراحی و دیزاین ویژه و خاصی که دارد برای برگزاری انواع مراسم مناسب است. این بخش ظرفیت پذیرایی از 74 نفر را دارد و شما می‌توانید با رزرو قبلی از خدمات آن استفاده کنید.

از بخش‌های دیگر رستوران 133 با فضایی دلنشین و دوستانه که در آن با انواع نوشیدنی، دسر و فست‌فود از مهمانان پذیرایی می‌شود، روف‌گاردن مجموعه است. در روف‌گاردن امکان برگزاری مراسم تولدهای خودمانی با ظرفیت محدود وجود دارد و شما می‌توانید از قبل با مجموعه جهت تزئین میز خود هماهنگی کنید.

هاوس هیلتی؛ با اولین رستوران گیاهخواری جهان در زوریخ آشنا شوید
ادامه مطلب

به‌ طور کلی روف‌گاردن رستوران 133، 90 نفر ظرفیت دارد و به جزء غذاهای ایرانی در آن همه چیز از نوشیدنی‌های گرم و سرد گرفته تا پیتزا و فست‌فود سرو می‌شود. از غذاهای منوی این مجموعه مجلل می‌توان به انواع کباب، ته‌چین مرغ؛ باقالی‌پلو با ماهیچه، انواع پیتزا، سالاد و انواع نوشیدنی اشاره کرد. همچنین این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد که خیالتان را بابت جای پارک راحت می‌کند.

آدرس تهران، بزرگراه رسالت، قبل از تقاطع رشید
شماره تلفن 02177724161
ساعت کاری 12 تا 16، 19 تا 23.
آدرس اینستاگرام @restaurant.133
آدرس سایت restaurant133.com
آدرس رستوران بین المللی 133 روی نقشه گوگل مپ

7- رستوران باربد

رستوران باربد تهران

باربد از دیگر رستوران های سنتی تهران با فضایی دلنشین و دنج است که شما را به دوران پرفراز و نشیب قاجار می‌برد. در این سفره‌خانه سنتی علاوه بر فضای آرام، معماری شگفت‌انگیز و چیدمان تماشایی نیز از نکات قابل‌توجه است.

در رستوران باربد در کنار غذاهای ایرانی و سنتی، چای و قلیان نیز سرو می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته قلیان در بخش ویژه‌ای به نام تالار آیینه ارائه می‌شود که در آن انواع دمنوش و نوشیدنی نیز ارائه می‌شود.

به طور کلی رستوران باربد دو طبقه دارد و برای وعده‌های ناهار و شام در خدمت مهمانان است. در طبقه پایین این رستوران شب‌ها موسیقی سنتی اجرا می‌شود که با رزرو قبلی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آدرس تهران، ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهائی، پلاک 57
شماره تلفن 02188068410
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس اینستاگرام @barbodrestaurant
آدرس رستوران سنتی باربد روی نقشه گوگل مپ

8- کافه رستوران نوفل لوشاتو

رستوران نوفل لوشاتو تهران

همان‌طور که در پایتخت قدم می‌زنید و ساختمان‌های شبیه به هم را می‌بینید، ناگهان در شمال پایتخت بنایی متفاوت نظر شما را به خود جلب می‌کند. این ساختمان که معماری آن شما را به خیابان شانزلیزه پاریس می‌برد، رنگ و بوی فرنگی دارد که دیدنش در تهران کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

نوفل  لوشاتو بنایی دو طبقه با ظاهری باشکوه شبیه به قصری نه‌چندان بزرگ است. نام این رستوران در زبان فرانسه به معنی قصر است که مانند گوهری درخشان در پایتخت می‌درخشد. اگر به این رستوران رفتید دیگر نیاز نیست نگران جای پارک خودروی خود باشید؛ زیرا تنها کافی است ماشین خود را به تیم خدمات بسپارید تا همه چیز راحت و بی‌دردسر پیش رود.

در رستوران لوشاتو شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را امتحان کنید. کیفیت غذاها در این رستوران مناسب و قیمت آن‌ها با توجه به خدمات و امکانات رستوران کمی بالاست. در مجموعه لوشاتو میزهای دو نفره، 6 و 8 نفره با فاصله از هم قرار گرفته‌اند؛ به طوری که حریم خصوصی شما کاملاً حفظ می‌شود.

نوفل لوشاتو یکی از کافه های لوکس تهران است که در طبقه بالای آن، بخش VIP قرار دارد و شما می‌توانید مهمانان عالی‌رتبه خود را برای یک دورهمی مجلل به آنجا دعوت کنید. میزهای سلطنتی و کلاسیک، پرده‌های زیبا، پنجره‌های قدی بزرگ، لوسترهای لوکس و پتینه‌کاری‌های ظریف از دیگر ویژگی‌های رستوران لوشاتو تهران است.

اگر می‌خواهید در جایی لوکس و تجملاتی و البته متفاوت انواع غذاهای فرانسوی و بین‌المللی را بچشید، کجا بهتر از نوفل لوشاتو؟ در این رستوران هم غذاهای گوشتی و خوش آب و رنگ و هم غذاهای دریایی همچون میگو و خرچنگ سرو می‌شود. انواع سوپ، نوشیدنی‌های گرم و سرد، پیش‌غذا و سالاد از دیگر گزینه‌هایی است که در منو دیده می‌شود.

آدرس تهران، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک 8
شماره تلفن 02166973644
آدرس اینستاگرام @nofelloshato_cafe
آدرس رستوران نوفل لوشاتو روی نقشه گوگل مپ

9- رستوران خاقان

رستوران خاقان بهترین رستوران تهران

رستوران خاقان از رستوران های خوب تهران در منطقه جردن است که توقعات شما از یک رستوران تمام‌عیار را برآورده می‌کند. در این رستوران نه‌تنها کیفیت غذاها رضایت شما را جلب می‌کند، بلکه محیط مجلل، دکوراسیون شیک، فضای آرامش‌بخش، چینش منظم میزها، نورپردازی خوب و صدای گوش‌نواز پیانو نیز برایتان جالب خواهد بود.

رستوران خاقان در اواخر سال 1389 افتتاح شده و از آن زمان تاکنون در لیست بهترین رستوران تهران قرار دارد. این رستوران منوی متنوعی دارد و برای هر ذائقه پیشنهادی خاص ارائه می‌دهد. بشقاب دریایی، میگو کبابی، کینگ لابستر، ماهی ماهور و دیگر غذاهای دریایی در کنار انواع کباب، استیک و سایر غذاهای ایرانی و بین‌المللی از جمله گزینه‌های موجود در منوی رستوران خاقان برای وعده‌های ناهار و شام است.

رستوران خاقان و پرسنل خبره و حرفه‌ای آن با استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی تلاش می‌کنند تا بهترین‌ها را با کیفیت مناسب به مهمانان ارائه دهند. در این رستوران علاوه بر ناهار و شام وعده صبحانه نیز سرو می‌شود و شما می‌توانید بهترین صبحانه در تهران را در خاقان میل کنید.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، چهارراه دوما، پلاک 2
شماره تلفن 02126207435
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @khaghan_restaurant
آدرس سایت khaghan.menew.pw
آدرس رستوران خاقان روی نقشه گوگل مپ

10- کافه رستوران شب های سرو

کافه رستوران شب های سرو

شب‌های سرو یکی از بهترین کافه رستوران های تهران در غرب پایتخت است. این رستوران فضایی دلنشین، خانوادگی و صمیمی دارد که در آن انواع غذای ایرانی و فست‌فود سرو می‌شود.

شب‌های این رستوران رؤیایی بسیار دلنشین است و با اجرای موسیقی پاپ و سنتی زیباتر هم می‌شود. شب‌های سرو مکانی مناسب برای برگزاری مراسم تولد و سایر دورهمی‌هاست که خاطرات شیرینی را برایتان به یادگار می‌گذارد. از غذاهای این رستوران می‌توان به سینی مخصوص، ماهی سالمون، انواع پیتزا، انواع کباب، پاستا، انواع نوشیدنی گرم و سرد، دمنوش و بشقاب مخصوص میوه اشاره کرد.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، بلوار پاک‌نژاد، پلاک 79
شماره تلفن 02122097080 و 02122363311
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @shabhayesarv.res
آدرس رستوران شب‌های سرو روی نقشه گوگل مپ

11- رستوران شاندیز جردن

رستوران شب های جردن تهران

شاندیز که نامش شما را به منطقه‌ای ییلاقی در مشهد و کباب‌های معروفش می‌برد، یکی از گران‌ترین رستوران های موسیقی زنده تهران در جردن است. این رستوران هم به کباب‌های لذیذ و هم فضای لوکس و سلطنتی‌اش شهرت دارد و طی سال‌ها طرفداران بسیاری را در پایتخت برای خود دست و پا کرده است.

رستوران شاندیز جردن فضای داخلی بسیار جذابی دارد که به زیبایی تزئین شده است. دکوراسیون شیک این رستوران مانند لوسترهای بزرگ، پتینه‌کاری‌های ظریف روی دیوار و سقف، میز و صندلی‌های لوکس و کارکنان حرفه‌ای با یونیفرم یک‌دست در کنار کیفیت خوب غذاها، شاندیز را به رستورانی محبوب در خیابان جردن تبدیل کرده است.

رستوران شاندیز جردن فضای وسیعی و دلبازی دارد و هر بخش آن دارای چیدمانی خاص و لاکچری است. در این مجموعه به‌لطف حضور آشپزهای حرفه‌ای غذاها با طعم و عطری منحصربه‌فرد در اختیار مهمان قرار می‌گیرد و به همین دلیل شاندیز اولویت بسیاری از پایتخت‌نشینان است. مهم‌ترین غذای این رستوران لوکس شیشلیک ماهیچه است که به شیوه‌ای خاص طبخ می‌شود و طعمش تا همیشه زیر دندانتان باقی می‌ماند.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا
شماره تلفن 02122054848 و 09304444738
ساعت کاری 11:30 تا 16، 19 تا 23
آدرس اینستاگرام @shandiz.restaurant
آدرس سایت shandizjordan.com
آدرس رستوران شاندیز جردن روی نقشه گوگل مپ

12- رستوران نایب

رستوران شب های جردن تهران

یکی دیگر از رستوران های مشهور تهران با قدمتی مثال‌زدنی، رستوران نایب است. اولین رستوران این برند حدود 150 سال پیش در پایتخت افتتاح شد و امروزه چندین شعبه از آن در کشور و حتی خارج از کشور وجود دارد که همگی کیفیت خوبی دارند.

تاریخچه چلوکبابی نایب در واقع به سال‌ها قبل و به آشپز مخصوص ناصرالدین شاه قاجار به نام حاج علی باز می‌گردد. او نخستین کسی بود که چلو کبابی را ابداع کرد و غذایی لذیذ و بی‌نظیر را وارد سفره‌های ایرانی کرد.

چندین سال پس از او یکی از فرزندان حاج علی، اولین چلوکبابی که به شکل رستورانی به سبک اروپایی بود را در تهران تأسیس کرد. رستوران‌های نایب از جمله رستوران‌های تجملاتی و لوکس در ایران و خارج از کشور هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا در فضایی مدرن و آرام بهترین غذاها را نوش جان کنید.

رستوران نایب شعبه پارک ساعی یکی از بهترین کبابی های تهران است که در آن غذاها با دیزاین مینیمال و جذاب در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، محلی، غذاهای دریایی و فرنگی در محیطی دنج از شما پذیرایی می‌شود. استفاده از مواد اولیه مناسب سبب شده که کیفیت غذاها در رستوران نایب خوب و در پی آن قیمتشان کمی بالا به نظر برسد.

آدرس شعبه ساعی تهران، خیابان ولیعصر، پس از پارک ساعی، پلاک 2220
شماره تلفن 02188713474 و 09104994865
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @nayebsaei
آدرس سایت nayebsaei.com
آدرس رستوران نایب ساعی روی نقشه گوگل مپ

13- رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه

رستوران سنتی حوض خونه همچون سایر رستوران های سنتی حس نوستالژیک خاصی به وجودتان تزریق می‌کند و مطابق با ذائقه ایرانی است. این رستوران حدود 40 سال سابقه دارد و از لحاظ کیفیت و سرویس‌دهی توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند.

در رستوران حوض خونه غذاها در ظروف مسی سرو می‌شود که شما را به یاد دوران قدیم میندازد. در این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه ایرانی، انواع بستنی‌ها و دمنوش‌ها نیز ارائه می‌شود. در رستوران حوض‌خونه نه‌تنها کیفیت غذاها شما را راضی می‌کند، بلکه اجرای موسیقی زنده نیز به فضای سنتی آن جان تازه‌ای می‌دهد و حسابی سرحالتان می‌کند.

آدرس تهران، خیابان ولیعصر، روبه‌روی خیابان ساعی 1، پلاک 2366
شماره تلفن 02188772668
ساعت کاری 11:30 تا 16، 19 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @hozkhooneh
آدرس رستوران حوض خونه روی نقشه گوگل مپ

14- رستوران کشتی سندبا

رستوران کشتی سندباد تهران

رستوران کشتی سندباد یکی از رستوران های متفاوت در پایتخت است که فضای خلاقانه و خاص آن قابل‌توجه است. دکوراسیون داخلی این رستوران توسط عباس مهرپویا به شکل کشتی طراحی شده و غذاخوری‌های چوبی و فانوس و سکان که در گوشه و کنار رستوران دیده می‌شود، حس خوبی را به مهمانان منتقل می‌کند.

در این رستوران ضمن دکوراسیون منحصربه‌فرد، پرسنل نیز با لباس ملوانان دریایی غذا را سرو می‌کنند که به جذابیت آن میفزاید. اجرای موسیقی زنده، میز اردو با غذاهای متنوع، محیطی گرم و جذاب از نکات جذاب غذا خوردن در رستوران کشتی سندباد است.

آدرس تهران، تقاطع طالقانی، هتل پارسا.
شماره تلفن 02166469025 و 02166967474
آدرس اینستاگرام @kashti_e_sandbad
آدرس رستوران کشتی سندباد روی نقشه گوگل مپ

15- رستوران دالون دراز

رستوران دالون دراز تهران

دالون دراز یکی از رستوران های قدیمی تهران است که از سال 1350 درهای آن به روی مهمانان باز است. این رستوران نیز هر شب با اجرای موسیقی زنده به استقبال مهمانان می‌رود و فضایی آرامش‌بخش را برای آن‌ها محیا می‌سازد.

رستوران دالون دراز معماری زیبایی دارد و با الهام از حمام‌های تاریخی کاشان ساخته شده است. اگر به دنبال دیزی در تهران هستید یا می‌خواهید غذاهای ایرانی و فرنگی را در محیطی دلنشین میل کنید، از رستوران دالون دراز غافل نشوید.

آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، روبه‌روی بیمارستان قلب، پلاک 417
شماره تلفن 02188632121
ساعت کاری 10 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @daloonderaz
آدرس رستوران دالون دراز روی نقشه گوگل مپ

16- رستوران سنتی باباقدرت

رستوران سنتی باباقدرت تهران

مجتمع عقیق باباقدرت مجموعه‌ای شامل دو بخش رستوران سنتی و تالار پذیرایی با وسعت 2000 مترمربع در نیاوران است. متراژ سفره‌خانه این مجموعه 1000 مترمربع است که با دکوراسیونی سنتی و چشم‌نواز تزئین شده است. این رستوران دارای موزه مردم‌شناسی است که جذابیت آن را بیشتر از پیش کرده است.

عمارت مسعودیه کجاست؟
ادامه مطلب

از امکانات رستوران باباقدرت می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و صندلی کودک اشاره کرد. این رستوران سفارش بیرون‌بر نیز دارد و کیفیت و قیمت غذاها در آن رضایت‌بخش است.

در رستوران باباقدرت انواع کباب‌ها، باقالی پلو با ماهیچه، زرشک‌پلو درباری و دسر سرو می‌شود. شما می‌توانید برای صرف ناهار و شام به این رستوران زیبا بروید و از فضای خاص و تاریخی آن استفاده کنید.

آدرس تهران، نیاوران، خیابان جماران، پلاک 11
شماره تلفن 02122802900 و 02122283755
ساعت کاری 10 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @babaghodrat.restaurant
آدرس سایت babaghodrat.com
آدرس رستوران باباقدرت عقیق روی نقشه گوگل مپ

17- رستوران باغ صبا

رستوران باغ صبا تهران

باغ صبا رستورانی سنتی و معروف در مرکز تهران است که طاق‌های گنبدی و معماری آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در این رستوران موسیقی زنده پاپ و سنتی به زبان‌های فارسی و محلی مانند ترکی اجرا می‌شود که شاید برایتان جالب باشد.

در رستوران باغ صبا نیز   و بوی کباب‌های آن هوش از سرتان می‌برد. از انواع کباب‌های وزیری و کوبیده و لقمه که بگذریم، در این رستوران زرشک‌پلو با مرغ، باقالی‌پلو با ماهیچه و انواع خورشت محلی و اکبر جوجه نیز سرو می‌شود که سخت می‌توان از آن‌ها گذشت.

از دیگر گزینه‌های موجود در منوی رستوران باغ صبا می‌توان به انواع نوشیدنی، سالاد، پیش‌غذا مانند سوپ، کشک‌بادمجان، کوفته ریزه و… اشاره کرد. راستی برای استفاده از موسیقی زنده مانند اکثر رستوران‌ها نیاز به پرداخت ورودی است.

آدرس تهران، خیابان شریعتی، روبه‌روی ملک
شماره تلفن 02177539684
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @baghesaba.ir
آدرس رستوران باغ صبا روی نقشه گوگل مپ

18- رستوران شهربانو

رستوران شهربانو تهران

شهربانو نام رستورانی در محدوده غرب تهران و در مجتمع تجاری خلیج‌فارس است. این رستوران دو بخش کافه و رستوران دارد که در بخش کافه آن قلیان کشیدن آزاد است. شهربانو در شمار رستوران با موسیقی زنده قیمت مناسب در تهران قرار دارد که برای برگزاری مراسم تولد و جشن‌ها و دورهمی‌ها می‌توانید حساب ویژه‌ای روی آن باز کنید.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران است که در بخش بوفه آن حدود 20 نوع غذای گرم به چشم می‌خورد. اگر هوس غذاهای ایرانی کردید و می‌خواهید در محیطی سنتی و دوستانه در حالی که به نوای ساز گوش می‌دهید دلی از عزا در بیاورید، سری به رستوران شهربانو بزنید.

آدرس تهران، شهرک غرب، خیابان درختی، مجتمع خلیج‌فارس
شماره تلفن 02188385514 و 02188385838
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس اینستاگرام @restaurantshahrbanoo
آدرس سایت restaurant-shahrbanoo.com
آدرس رستوران شهربانو روی نقشه گوگل مپ

19- رستوران مس توران

رستوران مس توران با فضای باز

مس توران نیز رستورانی سنتی در یکی از ویلاهای دو طبقه و قدیمی پایتخت در نیاوران است. این رستوران چیدمان بسیار دلنشینی دارد و حس و حال خانه را در وجودتان زنده می‌کند. اشیای قدیمی، ایوان‌های مختلف با نام‌های بهار، شمرون، ایوانک، شاه‌نشین و… و سرو غذا در ظروف مسی همه دست به دست هم داده‌اند تا شما را به سال‌ها قبل ببرند.

اگر دلتنگ خانه مادربزرگتان هستید، این رستوران یاد آن را برایتان زنده می‌کند. در رستوران مس توران انواع غذاها برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. چنانچه دوست دارید در فضایی صمیمی و گرم از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید و طعم بی‌نظیر غذاهای ایرانی و محلی را تجربه کنید، مس توران یکی از گزینه‌های رو میز است.

آدرس تهران، ضلع شمالی میدان نیاوران، خانه ویلایی مس توران
شماره تلفن 02126116700 و 02126116800
ساعت کاری 8:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @mestooran_restaurant
آدرس رستوران مس توران روی نقشه گوگل مپ

20- رستوران اسپیو (SPU)

کافه رستوران اس پی یو تهران با فضای باز

اسپیو یکی از بهترین رستوران های تهران با شعب حضوری و بیرون‌بر است. شعبه درکه اسپیو با دارا بودن سالن‌های سرپوشیده و فضای روباز یکی از محبوب‌ترین رستوران های فضای باز تهران در هر 4 فصل سال است.

در این رستوران انواع کباب، ماهی و باقالی‌پلو با گوشت گردن و ماهیچه سرو می‌شود. همچنین در منوی آن انواع سالاد، پیش‌غذا، غذاهای فرنگی و نوشیدنی نیز به چشم می‌خورد. اگر به درکه رفتید و می‌خواهید در آب و هوای مطبوع آن کمی شکم‌گردی کنید و از اجرای موسیقی زنده بهره بگیرید، اسپیو آماده خدمت‌رسانی به شماست.

آدرس تهران، خیابان درکه، میدان درکه، پلاک 42
شماره تلفن 6-02122173705 و 5-02122419494
ساعت کاری 12 تا 16 و 17:30 تا 23
آدرس اینستاگرام @spu.restaurant.darakeh
آدرس رستوران spu روی نقشه گوگل مپ

21- رستوران ایرانی آپادانا

کافه رستوران ایرانی آپادانا تهران

رستوران ایرانی آپادانا از بهترین رستوران های تهران در بخش شرقی پایتخت است. معماری این رستوران با الهام از بناهای تاریخی ایران ساخته شده و فضای سنتی، ظروف قدیمی، حوض فیروزه‌ای و مجسمه‌های سنگی آن بسیار تماشایی است.

علاوه بر این در طبقه اول یک فرش زیبای دست‌بافت کاشان نیز از دیوار آویزان است که ظرافت آن ذوق شما را برمی‌انگیزد. البته دیدنی‌های این رستوران جذاب به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود و فقط وقتی به عمق ماجرا پی می‌برید که سری به رستوران آپادانا بزنید.

طبقه دوم این رستوران فضایی روباز با طراحی دلنشین دارد که حتی در فصل سرما نیز قابل ‌استفاده است. این طبقه برای برگزاری تولد و مراسم‌های این چنینی بسیار مناسب است و ضمن سرو قلیان انواع نوشیدنی، شیک، اسموتی، بستنی، آجیل و کیک و دسر نیز در آن ارائه می‌شود.

رستوران آپادانا نیز مانند بسیاری از رستوران های خوب تهران اجرای موسیقی زنده دارد که هر شب در ساعت خاصی مهمانان می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر قصد دارید غذای خود را به همراه موسیقی زنده پاپ و سنتی میل کنید باید مبلغی را به عنوان هزینه ورودی پرداخت کنید.

آدرس تهران، خیابان فرجام غربی، روبه‌روی بانک سپه
شماره تلفن 02177739400
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 12 تا 24، آخرهفته‌ها از 8 تا 24
آدرس اینستاگرام @apadana.eyvan
آدرس رستوران آپادانا روی نقشه گوگل مپ

22- رستوران کشتی رویال لانژ

رستوران رویال لانژ تهران

رستوران کشتی رویال لانژ یکی از رستوران های لوکس تهران در مجموعه گردشگری باملند در نزدیکی دریاچه چیتگر است. این رستوران در یک کشتی دو طبقه قرار گرفته که با هماهنگی مجموعه می‌توانید سورپرایز تولد یا سایر جشن‌ها را در آن برگزار کنید و خاطره‌ای متفاوت را برای عزیزانتان رقم بزنید.

شاید برایتان عجیب باشد، اما رویال لانژ در ساعات خاصی در روزهای آخر هفته همچون یک کشتی واقعی شروع به حرکت می‌کند و در این هنگام موسیقی شاد و زنده اجرا می‌شود. البته برای حضور در زمان حرکت کشتی باید ورودی نسبتاً بالایی پرداخت کرد.

در این رستوران انواع چای و دمنوش، آب‌میوه‌های طبیعی، ماکتیل، اسموتی، شیک، کیک و باقلوا و دسر در کنار پیش‌غذا، سالاد و غذاهای فرنگی و فست‌فود سرو می‌شود. اگر می‌خواهید کمی بریز و بپاش کنید و شبی رمانتیک و عاشقانه برای خود و عزیزانتان بسازید، رستوران کشتی رویال لانژ را به یاد داشته باشید.

آدرس تهران، بزرگراه همت، بلوار صدف، روبه‌روی مرکز تجاری باملند
شماره تلفن 09121693209
ساعت کاری 14 تا 24
آدرس اینستاگرام @royallounge_restaurant
آدرس رستوران رویال لانژ روی نقشه گوگل مپ

23- رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان تهران

نارنجستان یک رستوران بین‌المللی و دو طبقه در سعادت‌آباد است که طبقه اول آن به سرو غذاهای فرنگی و طبقه بالای آن به سرو غذاهای ایرانی تعلق دارد. این رستوران در ارتفاع خوبی قرار گرفته و از آن می‌توان دید مناسبی به زیبایی‌های پایتخت داشت.

کیفیت و طعم خوب غذاها در نارنجستان و فضای آرامش‌بخش آن و استفاده از دکوراسیون قدیمی و صندلی‌های چوبی، آن را به یکی از رستوران های معروف شمال تهران تبدیل کرده است. اجرای پیانو توسط نوازنده‌ای حرفه‌ای از دیگر نکات مثبت این رستوران است.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، میدان شهرداری، مجتمع سرو، طبقات 11 و 12
شماره تلفن 02122066060 و 02122065353 و 02122085353
ساعت کاری 12 تا 23
آدرس اینستاگرام @narenjestan_restaurant
آدرس رستوران نارنجستان روی نقشه گوگل مپ

24- رستوران دهکده فرحزاد

رستوران دهکده فرحزاد تهران

دهکده یکی از بهترین رستوران های فرحزاد است که فضایی سنتی و دل‌انگیز دارد. در این رستوران آبنمایی زیبا میان باغی سرسبز قرار گرفته که رقص فواره‌های رنگی آن احساس خوبی به مهمانان می‌دهد.

رستوران دهکده با دکوراسیون سنتی زیبا، پنجره‌های رنگی و سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی جای خود را میان گردشگران منطقه توریستی فرحزاد باز کرده است. در این رستوران شب‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود که در کنار غذای خوشمزه و در فضای دلنشین آن حسابی می‌چسبد.

آدرس تهران، بزرگراه یادگار امام، ابتدای فرحزاد شرقی
شماره تلفن 02122141070
ساعت کاری 9 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @dehkadeh_restaurant_farahzad
آدرس رستوران دهکده فرحزاد روی نقشه گوگل مپ

25- رستوران سروستان

رستوران سروستان تهران

سروستان از رستوران‌های معروف تهران با اجرای موسیقی زنده از ساعت 8 تا 11 شب است. این رستوران در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و غذاهای آن با روغن زیتون طبخ می‌شود. همچنین در محوطه رستوران سروستان غرفه غذاهای شمالی، فروش صنایع‌دستی، غرفه عکاسی و فست‌فود نیز به چشم می‌خورد.

آدرس تهران، نیاوران، سه‌راه یاسر، خیابان صادق قمی، مجتمع پارسیان
شماره تلفن 02126157524
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 23، آخر هفته‌ها 9 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @cafe.sarvestaan
آدرس رستوران فودینو سروستان روی نقشه گوگل مپ

26- سفره‌خانه باران

سفره‌خانه سنتی باران تهران

رستوران باران یکی از معروف‌ترین سفره خانه های تهران است. طراحی این رستوران سه طبقه تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این سفره‌خانه انواع غذاها، قلیان، چای، دمنوش، قهوه و بستنی ارائه می‌شود.

آدرس تهران، پاسداران، بلوار پناهی‌نیا، پلاک 50
شماره تلفن 0212253241
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @ sofrekhaneh.baran
آدرس سایت sofrekhanebaran.com
آدرس رستوران سفره‌خانه باران روی نقشه گوگل مپ

27- رستوران قائم

رستوران قائم فرحزاد تهران

قائم بهترین رستوران فرحزاد و یکی از بزرگ‌ترین رستوران های این منطقه محسوب می‌شود. در این رستوران درختان سرسبز، صندلی‌های منبت‌کاری شده، جویبار جاری میان تخت‌ها و آبنمایی تماشایی همه و همه فضایی دنج و آرامش‌بخش به وجود آورده‌اند.

در رستوران قائم هر غذایی بخواهید متناسب با هر ذائقه و سلیقه سرو می‌شود. در مناسبت‌های خاص برنامه‌های ویژه و موسیقی زنده برگزار می‌شود.

آدرس تهران، فرحزاد، خیابان آبشار
شماره تلفن 09121140889
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @ghaemrest
آدرس رستوران قائم فرحزاد روی نقشه گوگل مپ

28- رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه تهران

هتل فردوسی از بهترین هتل های تهران است که  رستورانی سنتی، تماشایی و دنج را در خود جای داده است. ترمه یک رستوران موسیقی زنده تهران در هتل فردوسی است. اگرچه موقعیت جغرافیایی این رستوران چندان چنگی به دل نمی‌زند، اما کیفیت غذاها و سرویس‌دهی خوب پرسنل آن را به یکی از بهترین رستوران های سنتی در پایتخت تبدیل کرده است.

این رستوران طراحی و دیزاین بسیار زیبایی دارد که از المان‌های سنتی به خوبی در آن استفاده شده است. در ترمه رنگ لاجوردی کاشی‌ها آرامش خاصی در فضا ایجاد کرده و تنوع غذاهای ایرانی و فرنگی توجه هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. اجرای موسیقی زنده از دیگر نکات مثبت در این رستوران سنتی دلباز است.

آدرس تهران، میدان امام خمینی، خیابان کوشک مصری، هتل فردوسی
شماره تلفن 02166711449
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @termeh_restaurant_ferdowsi
آدرس رستوران ترمه روی نقشه گوگل مپ

29- رستوران کندیمیز

رستوران کندیمیز تهران

کندیمیز یک عبارت ترکی به معنی «الهی از چشم بد دور باشید» است. این رستوران نیز دیزاین سنتی دارد و در طراحی و چیدمان آن از المان‌های جالبی استفاده شده است. فضای دنج برای دورهمی و برگزاری مراسم، اجرای موسیقی زنده، نقاشی اساطیر ایرانی روی دیوار و روی هم رفته معماری جذاب رستوران کندیمیز آن را به یکی از پرطرفدارترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

آدرس تهران، خیابان ولدخانی شمالی، نبش دهبان، پلاک 4
شماره تلفن 02166066349 و 09104545152
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @kandimiz_restaurant
آدرس رستوران کندیمیز روی نقشه گوگل مپ

30- رستوران نون و نمک فخرالملوک

رستوران سنتی نون و نمک فخرالملوک تهران

رستوران نون و نمک در واقع یک خانه قاجاری و قدیمی با بیش از 120 سال قدمت است. این خانه متعلق به فخرالملوک دختر میرزا محمود وزیر بود که پس از فوت او سال‌ها متروکه ماند. سپس خانه در سال 1374 از وراٍث خریداری، در سال 1388 در آثار ملی ثبت و در سال 1391 پس از مرمت به رستوران تبدیل شد.

هتل 3 ستاره در تهران
ادامه مطلب

رستوران نون و نمک فخرالملوک فضایی باصفا، حوضی آبی رنگ، گچ‌بری‌های هنرمندانه و آینه‌کاری‌هایی زیبا دارد که بسیار چشم‌نواز است. این رستوران دارای دو فضای باز و سرپوشیده است که موسیقی زنده نیز در آن اجرا می‌شود و حال و هوای نوستالژی آن را ملموس‌تر می‌کند.

آدرس تهران، خیابان مصطفی خمینی، خیابان جاویدی، پلاک 14
شماره تلفن 02133544001
ساعت کاری 7 تا 23
آدرس رستوران نون و نمک فخرالملوک روی نقشه گوگل مپ

31- رستوران وکیل التجار

رستوران وکیل التجار تهران

رفتن به رستوران وکیل التجار همچون سفری به دل تاریخ و فرهنگ ایران است. این رستوران سنتی با معماری متفاوت و چشم‌نواز و چیدمانی کلاسیک خیلی زود جای خود را در دلتان باز می‌کند و خاطرات خوشی از کنار هم بودن را برایتان رقم می‌زند.

بنای سرای سنتی وکیل التجار در سال 1380 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید. این بنا پس از مرمت در سال 1396 با هدف حفظ بناهای تاریخی به‌عنوان رستوران و شربت‌خانه فعالیت خود را آغاز کرد.

سقف‌های بلند و گنبدی، دیوارهای آجری، حوضچه فیروزه‌ای میان رستوران، گل و گلدان‌های خوش رنگ و لعاب و تابلوهای زیبا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران است. شما می‌توانید در جای‌جای رستوران عکس‌های خاطره‌انگیزی از خود ثبت کنید و از هنر، معماری و تزئینات زیبای بنا لذت ببرید.

یکی از نکات قابل‌توجه در رستوران وکیل التجار که حتماً در همان ابتدا نظرتان را به خود جلب می‌کند، منوی تماشایی و جذاب آن است. در این منو با شکل‌های زیبا و خطی خوش مختصری از طرز تهیه غذاها شرح داده شده که اشتها و اشتیاق شما را برای سفارش غذا بیشتر می‌کند.

رستوران وکیل التجار بهترین رستوران تهران در خیابان مولوی است و در آن انواع کباب‌ها، پلوخورشت‌های ایرانی و محلی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و دم‌نوش‌های متعدد سرو می‌شود. همچنین در کنار سالن بزرگ اصلی، حجره‌هایی دنج قرار دارد که غذا خوردن در آن‌ها تجربه نابی به شمار می‌رود. اگر عاشق فضاهای قدیمی، غذاهای ایرانی و محلی هستید و دوست دارید غذای خود را در محیطی دوستانه و سنتی میل کنید، رستوران وکیل التجار را از دست ندهید.

آدرس تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه
شماره تلفن 02155167385
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @vakiltojjar_cafe_restaurant
آدرس سایت vtojjar.com
آدرس رستوران وکیل التجار روی نقشه گوگل مپ

 32- رستوران خشت بهشت

رستوران خشت بهشت تهران

خشت بهشت با شیشه‌های رنگی و دیوارهای آجری یکی از مشهورترین رستوران های تهران در شرق پایتخت است. این رستوران فضای مناسبی برای محافل خانوادگی و دوستانه دارد و با نمای آجری، حوض پلکانی و گلدان‌هایی که آن را احاطه کرده‌اند و نقاشی‌های زیبایی که در سقف مشاهده می‌شود دلتان را می‌برد.

در این رستوران میز و صندلی‌هایی در کنار حوض قرار گرفته‌اند و صدای دلنشین آب لذت غذا خوردن را برایتان دو چندان می‌کند. همچنین حجره‌هایی نیز با فرش‌های خوش نقش و نگار و پشتی‌هایی سنتی نیز در اطراف حیاط دیده می‌شود که می‌توانید کفش‌های خود را در بیاورید و خیلی راحت در آن‌ها غذای خود را میل کنید.

در رستوران خشت بهشت هم انواع چلو کباب‌های معروف سرو می‌شود، هم ته‌چین، باقالی‌پلو، چلو جوجه ماستی، خوراک مرغ و مواردی از این درست در منو دیده می‌شود. همچنین سینی‌های 4، 6 و 10 نفره نیز از گزینه‌های دیگر منو است که خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته توجه کنید که خشت بهشت کافه رستوران است و علی‌رغم محیط سنتی که دارد انواع غذای فرنگی و فست‌فود هم در آن سرو می‌شود. نورپردازی و ترکیب رنگ دکوراسیون این مجموعه هارمونی خاصی با هم دارند و فضای زیبای آن حس خوبی به شما خواهد داد.

آدرس تهران، خیابان پیروزی، جنب کوچه ایلخان، پلاک 524
شماره تلفن 02133300516 و 02140331541
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @khesht.e.behesht
آدرس رستوران خشت بهشت روی نقشه گوگل مپ

33- رستوران سنتی مرشد نیاوران

رستوران سنتی مرشد نیاوران تهران

مرشد رستورانی با چند شعبه در تهران است که نخستین شعبه آن فعالیت خود را از سال 1392 در تجریش آغاز کرده است. این رستوران در نیاوران، کاشانک، سعادت‌آباد و تهرانپارس نیز شعبه دارد که لذت و کیفیت را در طبخ و سرو غذا به شما هدیه می‌دهد. اگر در هر جای پایتخت از شرق و غرب گرفته تا شمال و جنوب هوس غذای ایرانی در ظروف مسی به سرتان زد، مرشد را فراموش نکنید.

آدرس رستوران مرشد نیاوران تهران، خیابان باهنر، پس از جماران، نبش دلشاد، پلاک 2
شماره تلفن 02122002200
ساعت کاری 12 تا 23
آدرس اینستاگرام @morshed_restaurant
آدرس رستوران مرشد روی نقشه گوگل مپ

34- رستوران آجودانیه

رستوران آجودانیه بهترین رستوران تهران

آجودانیه رستورانی معروف در شمال پایتخت در محیطی سرسبز و آب و هوایی مطبوع است. البته این مجموعه رفاهی ورزشی با مساحت حدودی 7000 مترمربع شامل تالارهای پذیرایی، باغ رستوران، کافی‌شاپ، رستوران سرپوشیده، رستوران آلاچیق و مجموعه ورزشی شامل زمین اسکیت، تنیس، زمین بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی و… می‌شود.

رستوران آلاچیق آجودانیه از محبوب‌ترین رستوران های فضای باز تهران است که در 4 فصل می‌توان از آن استفاده کرد و سیستم گرمایشی و سرمایشی در آن برپا شده است. این آلاچیق‌ها ظرفیت‌های متفاوت دارند و مکان مناسبی برای برگزاری مراسم تولد خودمانی و دورهمی‌های صمیمی به شمار می‌روند.

در رستوران‌های آجودانیه هر چه بخواهید از غذاهای فرنگی، پیش‌غذا، غذاهای ایرانی، میوه‌های فصل گرفته تا انواع نان و چای تنوری، دمنوش و قهوه پیدا می‌شود. همچنین سالن‌های متنوع با فضاهای متفاوت دستتان را باز می‌گذارد که بهترین رستوران را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

آدرس تهران، خیابان موحد دانش، باشگاه آجودانیه
شماره تلفن 0212229252
ساعت کاری 12 تا 23
آدرس سایت refahiajoudanieh.com
آدرس رستوران آجودانیه روی نقشه گوگل مپ

35- رستوران آرارات

کافه رستوران آرارات تهران

آرارات یکی از قدیمی‌ترین رستوران های تهران است که منوی متنوعی دارد. در این رستوران از انواع غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای گیاهی و دریایی و فرنگی به چشم می‌خورد. اگر طرفدار انواع کباب، استیک و بیف‌استروگانف هستید، از آرارات غافل نشوید.

طبخ ویژه غذاها در رستوران آرارات، فضای دنج و کلاسیک آن، حجم بالای غذاها و کیفیت و طعم بی‌نظیر رستوران آرارات آن را در شمار بهترین رستوران تهران قرار داده است. در این رستوران برای سالادها نیز از سس مخصوصی استفاده می‌شود که طعم آن تا مدت‌ها زیر زبانتان باقی می‌ماند.

همچنین اگر به دنبال غذاهای گیاهی هستید نیز نگران نباشید، زیرا در این رستوران گزینه‌های خوبی پیش رویتان قرار می‌گیرد و با شکم خالی از آن بیرون نمی‌آیید. توجه داشته باشید که رستوران آرارات جای پارک ندارد و اگر می‌خواهید در روزهای شلوغ وقتتان را برای پیدا کردن جای پارک هدر ندهید، باید کمی زودتر حرکت کنید.

آدرس تهران، خیابان میرزای شیرازی، پلاک 33
شماره تلفن 02188304407
ساعت کاری 12:30 تا 23
آدرس اینستاگرام @ararat_restaurant
آدرس رستوران آرارات روی نقشه گوگل مپ

37- رستوران کوبابا جردن

رستوران کوبابا جردن تهران

کوبابا رستورانی معروف و محبوب در جردن است که دو فضای لاکچری شامل فضای سرپوشیده و روباز دارد. ویژگی‌های ظاهری و دکوراسیون لوکس این رستوران به همراه کیفیت و تنوع غذاها، آن را در لیست بهترین رستوران تهران قرار داده است.

در رستوران کوبابا تنوع غذاها بسیار بالاست و این رستوران به غذاهای عربی‌اش شهرت دارد. علاوه بر این انواع غذاهای لبنانی، یونانی و خاورمیانه‌ای نیز در رستوران کوبابا سرو می‌شود. توجه داشته باشید که این رستوران دارای 4 شعبه در جاهای مختلف پایتخت است.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلستان، پلاک 257
شماره تلفن 02126208016
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آخرهفته‌ها 8:30 تا 11، 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23

آدرس اینستاگرام @kubaba.kitchen
آدرس سایت kubaba.menew.pw
آدرس رستوران کوبابا جردن روی نقشه گوگل مپ

بهترین رستوران های گیاهی تهران

بهترین رستوران های گیاهی تهران

اگرچه تهران رستوران های لاکچری و لوکس زیادی دارد؛ اما اگر گیاه‌خوار باشید برخی از آن‌ها به کارتان نمی‌آید. در این بخش برخی از بهترین رستوران های گیاهی تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت در فضایی دنج غذا میل کنید و دستتان هنگام سفارش باز باشد.

1- رستوران زمین

زمین از نخستین رستوران های گیاهی در پایتخت است که در منوی آن حدود 100 غذای خوشمزه بدون گوشت دیده می‌شود. جالب است بدانید که دکوراسیون این رستوران نیز از جنس چوب بوده و همسو با طبیعت است.

کافه رستوران زمین تهران

آدرس تهران، شهرک غرب، شهرک پردیسان
شماره تلفن 02188580555
ساعت کاری 10 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @zamin.vegan
آدرس سایت zaminvegan.ir
آدرس رستوران زمین روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران آناندا

آناندا رستورانی با فضای سرسبز و باصفا در پاسداران است. این رستوران علاوه بر محیط دوستانه‌ای که دارد، دارای انواع غذاهای گیاهی ایرانی و فرنگی نیز است.

رستوران گیاهی آناندا تهران

آدرس تهران، پاسداران، جنب مخابرات، پلاک 18
شماره تلفن 02122772817 و 02122556767
ساعت کاری 12 تا 22:30
آدرس اینستاگرام @anandaveg
آدرس سایت anandaveg.com
آدرس رستوران آناندا روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران پیور

پیور رستورانی زیبا با معماری جذاب است و فضایی شبیه به کافه‌های فرانسوی دارد. در این رستوران انواع غذاها برای افراد گیاه‌خوار، خام گیاه‌خوار و وگان سرو می‌شود و در فروشگاه آن نیز محصولات گیاهی مختلفی به فروش می‌رسد.

رستوران گیاهی پیور تهران

آدرس تهران، شیخ بهائی، برج آ.اس.پ، واحد 35
شماره تلفن 02188603990
ساعت کاری 11 تا 23:45
آدرس اینستاگرام pure_vegetrian_cuisine
آدرس سایت pureveg.ir
آدرس رستوران پیور روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران گیاهی مهر میترا

مهر میترا از دیگر رستوران های گیاهی پرطرفدار در تهران است. این مجموعه ضمن ارائه خدمات حضوری، به صورت بیرون‌بر نیز فعالیت دارد و در روزهای جمعه صبحانه‌های هیجان‌انگیزی برای مهمانان سرو می‌کند.

رستوران گیاهی مهر میترا تهران

آدرس تهران، لواسان، ابتدای بلوار باستی، پلاک 3
شماره تلفن 02126551212
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @mehremitra.veg
آدرس سایت mehremitra.com
آدرس رستوران مهر میترا روی نقشه گوگل مپ

5- رستوران گیاهی خانه هنرمندان

رستوران وگان خانه هنرمندان رستورانی محبوب و مشهور در خیابان طالقانی است. این رستوران در مجاورت باغ دلباز هنرمندان ایرانیان قرار دارد و در منوی آن غذاهای ایرانی همچون کباب گیاهی و فست‌فود دیده می‌شود.

رستوران گیاهی خانه هنرمندان تهران

آدرس تهران، خیابان ایرانشهر، جنب تماشاخانه ایرانشهر
شماره تلفن 02188310462
ساعت کاری 9 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @iranianveggieresstaurant
آدرس رستوران گیاهی خانه هنرمندان روی نقشه گوگل مپ

بهترین فست فودهای تهران

بهترین فست فودهای تهران

حال که با بیشتر رستوران‌ها و کافه رستوران های تهران آشنا شدید، نوبتی هم باشد نوبت به بهترین فست فود تهران می‌رسد. برخی از این کافه رستوران‌های لوکس با غذای فرنگی و فست‌فود عبارتند از:

  • فست‌فود برگرلند
  • رستوران ایتالیایی سنسو
  • پیتزا بندر
  • رستوران پلاک
  • رستوران پرپروک
  • رستوران ایتالیایی جنارو
  • دان تان برگر
  • فست‌فود ژیوا
  • رستوران ایتالیایی ریزوتو.

شکم گردی در بهترین رستوران های تهران

در این نوشته از ایران هتل آنلاین تعدادی از بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی کردیم و آدرس و امکانات هر کدام را مورد بررسی قرار دادیم. شما تا به حال مهمان کدامیک از این رستوران‌ها بوده‌اید؟ آیا جایی را در پایتخت سراغ دارید که از طعم و کیفیت غذاها نتوان گذشت و ما از آن یادی نکرده باشیم؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را درباره رستوران های تهران و کیفیت و قیمت غذاهای آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران عالی قاپو، کاخ لیدوما، ارکیده، باربد، سروستان، شب‌های سرو، شبستان، ترمه، حوض‌خونه، باران و کشتی سندباد.

بهترین رستوران های تهران کدامند؟

رستوران لیدوما، تهران بین، رستوران گردان برج میلاد، رستوران بین‌المللی 133، عالی قاپو، شرف الاسلامی، رویال لانژ، شاندیز، نایب، ارکیده، شب‌های سرو و…

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
1 ماه قبل

متاسفانه به این سایت ها نمیشه اعتماد کرد رستوران شهربانوی شهرک غرب با کیفیت غذای افتضاح و بسیار پایین که در تصورانسان نمیکنجد ، به عنوان بهترین رستوران‌های موسیقی زنده تهران عنوان شده. متاسفم

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر