لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده
بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

رستوران ها تنها جایی برای صرف غذا نیستند؛ بلکه مکانی برای گپ و گفت و دورهمی به شمار می‌روند که می‌توانید در آن‌ها خستگی را از تنتان بیرون کنید و با عزیزان خود لحظات خوشی را سپری کنید. بهترین رستوران های تهران امکانی برایتان فراهم می‌کنند تا برای ساعاتی از دغدغه‌های زندگی رها شوید و در فضایی دنج و راحت غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

در این نوشته ما می‌خواهید به سراغ چند رستوران با موسیقی زنده قیمت مناسب در تهران و رستوران‌های لاکچری و گران‎قیمت برویم و گل‌ سرسبد هر منطقه از پایتخت را به شما معرفی کنیم. اگر از گوش سپردن به موسیقی زنده حین صرف غذا لذت می‌برید، تا پایان همراه ما باشید.

 بهترین رستوران های شمال تهران با موسیقی زنده

محله‌های شمال تهران بخش وسیعی از پایتخت را تشکیل می‌دهند که موقعیت مکانی و آب‌وهوای بسیار خوبی دارند. این منطقه جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و بسیاری از رستوران های لاکچری تهران در آن قرار گرفته‌اند.

بنابراین، اگر به دنبال رستوران با موسیقی زنده در سعادت آباد یا سایر محله‌های شمالی پایتخت هستید، غم به دلتان راه ندهید؛ زیرا این ناحیه پر از رستوران‌های لوکس و سنتی کوچک و بزرگ است که می‌توانید برای دقایقی در آن‌ها استراحت کنید و یک شکم‌گردی تمام و کمال را تجربه کنید.

1- رستوران بین‌المللی خاقان

موسیقی زنده در رستوران بین‌المللی خاقان

خاقان یک رستوران لاکچری با دکوراسیون مجلل در منطقه جردن است که محبوبیت خوبی میان رستوران های شمال تهران دارد. در این مجموعه میز و صندلی‌ها با دقت و ظرافت تمام در کنار هم چیده شده‌اند و ترکیب رنگشان هارمونی خاصی ایجاد کرده است.

رستوران خاقان فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک، جلسات کاری و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌رود. این مجموعه علاوه بر فضای سرپوشیده، فضای روبازی نیز دارد که به شما اجازه می‌دهد در هوای آزاد غذای خود را میل کنید.

در رستوران خاقان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از پاستا، برگر و لقمه‌های معروف خاقان گرفته تا انواع کباب و شیشلیک سرو می‌شود. پیش‌غذاهای متنوع، دسرهای لذیذ، شربت‌های گوارا، اسموتی، شیک و… از گزینه‌های جذاب منوی این رستوران است.

در مجموعه خاقان از چهارشنبه تا جمعه از ساعت 20 تا 24 نوای موسیقی زنده گوشتان را نوازش می‌دهد و لذت غذا خوردن را برایتان چندبرابر می‌کند. خبر خوب این که این مجموعه برای موسیقی ورودی دریافت نمی‌کند و با پرداخت هزینه غذا می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار گلستان، انتهای بلوار گیتی
شماره تلفن 02126207435
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @khaghan_restaurant
آدرس سایت khaghan.menew.pw
آدرس رستوران خاقان روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران البرز

موسیقی زنده در رستوران البرز تهران

رستوران البرز یکی از باسابقه‌ترین رستوران های تهران است که در سال 1344 به همت آقای مهدی بَرماس و فرزند ارشد ایشان تأسیس شد. این رستوران خانوادگی در طول سال‌های فعالیت خود توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند و کم‌کم فعالیت خود را توسعه بخشد.

در رستوران البرز هم غذاها و خوراک‌های ایرانی و سنتی و هم غذاهای فرنگی طبخ می‌شود. انواع پیش‌غذا و دسر و نوشیدنی نیز در منوی کافه دیده می‌شود. همچنین پیانویی در فضای رستوران قرار گرفته که صدای آرامش‌بخش آن لذت غذا خوردن در رستوران البرز را بیش از پیش می‌کند.

آدرس تهران، سهروردی شمالی، نبش خیابان نیکوقدم
شماره تلفن 02188760937 و 091228601090
ساعت کاری 11 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @alborz_rest
آدرس رستوران البرز روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران کمالی شعبه لواسان

رستوران کمالی شعبه لواسان با موزیک زنده

رستوران کمالی مجموعه‌ای دنج با فضای صمیمی و دوستانه در بلوار اصلی لواسان است. فضای این رستوران از سالنی مجهز به میز و صندلی‌های راحت تشکیل شده که با نظم چینش شده‌اند و فضای تراس مانندی نیز در طبقه بالا وجود دارد. رستوران کمالی موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و از آنجا می‌توان به آسانی سری به جاهای دیدنی تهران و لواسان زد.

در این رستوران انواع غذای ایرانی با کیفیت خوب و دیزاین زیبا به مهمانان ارائه می‌شود و حجم غذاها به‌راحتی شما را سیر می‌کند. همچنین می‌توانید در رستوران کمالی خود را مهمان چای و قلیان کنید و خستگی‌هایتان را به فراموشی بسپارید. در این رستوران پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 20:30 تا 23:30 موسیقی زنده اجرا می‌شود که حس و حال خوبی را در فضای رستوران ایجاد می‌کند.

آدرس تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، نبش کوچه پاییزان
شماره تلفن 02126570981
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @kamali_restaurant
آدرس سایت kamalirestaurant.com
آدرس رستوران کمالی لواسان روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران سنتی عالی قاپو

رستوران سنتی عالی قاپو همراه با موسیقی زنده

عالی قاپو یکی از رستوران های سنتی تهران با موسیقی زنده در محدوده ونک است. این رستوران اگرچه ورودی کوچکی دارد، اما با عبور از آن به محیطی بزرگ خواهید رسید که در آن المان‌های سنتی و جزئیاتی فوق‌العاده توجه شما را به خود جلب می‌کنند.

فضای رستوران ضمن طراحی سنتی، بسیار شیک و مهمان‌پسند است و برای مراسم‌ و دورهمی‌های خانوادگی کاربرد دارد. رستوران عالی قاپو در طبقه همکف قرار گرفته، اما سقف بلند آن سبب شده که در دور تا دور آن بالکنی با جایگاه‌های ویژه برای مهمانان ایجاد شود.

23 رستوران لاکچری تهران
ادامه مطلب

این رستوران نه‌تنها معماری جالب و چیدمانی تماشایی دارد؛ بلکه منوی متنوع و غذاهای خوشمزه آن نیز دلتان را خواهد برد. در رستوران سنتی عالی قاپو هر روز موسیقی زنده اجرا می‌شود و گروه‌های مختلف هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

آدرس تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی
شماره تلفن 02188787202
ساعت کاری 12 تا 14، 20 تا 24
آدرس سایت WWW.alighapoo.com
آدرس رستوران عالی قاپو روی نقشه گوگل مپ

5- رستوران سنتی باربد

رستوران سنتی باربد

باربد یکی از معروف‌ترین سفره خانه های تهران در ونک است. بنای این رستوران مربوط به سال‌ها قبل است و غذا خوردن در آن همچون سفری به دل تاریخ می‌ماند. در رستوران باربد انواع غذاهای سنتی، نوشیدنی، دمنوش و قلیان برای وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شود. همچنین در طبقه پایین این مجموعه دو طبقه هر شب موسیقی سنتی اجرا می‌شود و حال و هوای خاصی به فضای رستوران می‌دهد.

آدرس تهران، ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهائی، پلاک 57
شماره تلفن 02188068410
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس اینستاگرام @barbodrestaurant
آدرس رستوران سنتی باربد روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران حس توران

رستوران حس توران تهران

حس توران یکی از رستوران‌های معروف و سنتی تهران است که غذاهای ایرانی را به شیوه خلاقانه طبخ و سرو می‌کند. طراحی، تزئینات و همچنین منوی رستوران توران تلفیقی از مدرنیته و سنت است و می‌تواند توقع شما از یک رستوران خوب را برآورده کند.

تنوع غذا در رستوران حس توران بسیار بالاست و گزینه‌های مختلفی برای خوردن و نوشیدن در منوی جذاب آن وجود دارد. همچنین در برخی روزها بزم ایرانی در این کافه رستوران برگزار می‌شود و انواع موسیقی سنتی و پاپ در آن اجرا می‌شود که با رزرو قبلی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آدرس تهران، خیابان فرشته، مجتمع رویال آدرس، طبقه 2
شماره تلفن 0216209940 و 0216209930
ساعت کاری 12 تا 1 بامداد
آدرس اینستاگرام @hestooran_restaurant
آدرس سایت hestooran.com
آدرس رستوران حس توران روی نقشه گوگل مپ

7- رستوران عقیق باباقدرت

رستوران عقیق باباقدرت با موزیک زنده

باباقدرت یک رستوران موسیقی زنده تهران در نیاوران با حال و هوای سنتی است. در این رستوران انواع غذای ایرانی برای مهمانان به صورت حضوری و بیرون‌بر طبخ می‌شود. در رستوران عقیق باباقدرت شعبه نیاوران هر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود که می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

آدرس تهران، نیاوران، خیابان جماران، پلاک 11
شماره تلفن 02122802900 و 02122283755
ساعت کاری 10 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @babaghodrat.restaurant
آدرس سایت babaghodrat.com
آدرس رستوران باباقدرت عقیق روی نقشه گوگل مپ

بهترین رستوران های غرب تهران با موسیقی زنده

اگر به دنبال رستوران با موسیقی زنده در غرب تهران هستید، از جایتان تکان نخورید و ادامه این مقاله را به‌دقت بخوانید. در این بخش سری به رستوران‌های غرب پایتخت زدیم و برخی از آن‌ها که اجرای موسیقی زنده دارند را مورد بررسی قرار دادیم.

1- کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما تهران

لیدوما از بهترین کافه رستوران های تهران با موسیقی زنده در شهرک غرب و انتخاب بسیاری از پایتخت‌نشینان برای مراسم و جشن‌های تولد و سالگرد ازدواج است. این رستوران فضایی تمام شیشه‌ای دارد و چشم‌اندازی زیبا از پایتخت را روبه‌رویتان به نمایش می‌گذارد.

رستوران لیدوما بخش‌های مختلفی دارد و برای جلسات کاری و قرارهای مهم بسیار مناسب است. همچنین نوای پیانو در فضای مدرن و دلنشین این مجموعه آرامش خاصی را در فضا ایجاد می‌کند.

آدرس تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، مرکز خرید لیدوما
شماره تلفن 1-02186090890
آدرس اینستاگرام @lidomapalace
آدرس رستوران لیدوما روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو تهران

شهربانو از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است. در این رستوران شما می‌توانید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنید و از سلف سرویس آن که شامل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی می‌شود، استفاده کنید. در رستوران سنتی شهربانو هر شب موسیقی زنده با سبک‌های مختلف اجرا می‌شود.

آدرس تهران، شهرک غرب، خیابان درختی، مجتمع خلیج‌فارس
شماره تلفن 02188385514 و 02188385838
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس رستوران شهربانو روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران سنتی شب های سرو

رستوران سنتی شب های سرو تهران

شب‌های سرو رستورانی با فضای دنج و خانوادگی در غرب پایتخت است. در این کافه رستوران انواع کباب‌ها، غذاهای ایرانی، انواع پیتزا و استیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. همچنین هر شب مهمانان این کافه می‌توانند از برنامه‌های مفرح و اجرای موسیقی زنده در فضایی دلنشین بهره ببرند.

آدرس تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، بلوار پاک‌نژاد، پلاک 79
شماره تلفن 02122097080 و 02122363311
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @shabhayesarv.res
آدرس رستوران شب‌های سرو روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران سنتی باغ فردوس

رستوران سنتی باغ فردوس تهران

باغ فردوس رستورانی با فضای سنتی و باصفا در خیابان ستارخان است. این رستوران به واسطه فضای آرامش‌بخش و دلپذیر، کیفیت خوب غذاها و سرویس‌دهی مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را در سال‌های فعالیتش جلب کند. در رستوران سنتی باغ فردوس آخر هفته‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود و هنرمندان مختلف با اجرای سبک‌های گوناگون موسیقی ساعات مفرحی را برایتان میسازند.

آدرس تهران، خیابان ستارخان، پلاک 170
شماره تلفن 02166551234
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @baghferdosrestaurant
آدرس رستوران سنتی باغ فردوس روی نقشه گوگل مپ

5- کافه رستوران والو لانژ

 

والو لانژ یکی از کافه رستوران‌های معروف غرب تهران است که در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. وعده صبحانه در این کافه به صورت بوفه ارائه می‌شود و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد در آن سرو می‌شود. همچنین هر شب در کافه رستوران والو لانژ اجرای موسیقی زنده برقرار است و فضای گرم و پویای آن نشاط و شادی را به وجودتان تزریق می‌کند.

هتل بیمارستان ‌های تهران
ادامه مطلب
آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار درختی، مجتمع مادر، طبقه 6
شماره تلفن 6-02122111805 و 09122101009
ساعت کاری 9 تا 24
آدرس اینستاگرام @valolounge
آدرس رستوران والو لانژ روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران کشتی رویال لانژ

رستوران کشتی رویال لانژ تهران با موسیقی زنده

اگر به دنبال رستوران با موسیقی زنده در بام لند هستید، پیشنهادی خاص و ویژه برایتان داریم. کشتی رویال لانژ رستورانی لوکس و متفاوت در مجموعه گردشگری باملند است که فضایی لاکچری برای جشن‌های تولد، سالگرد ازدواج و قرارهای عاشقانه در اختیارتان قرار می‌دهد.

این کشتی تماشایی دو طبقه دارد و در برخی از ساعت‌های روزهای آخر هفته روی دریاچه شروع به حرکت می‌کند. ورودی رستوران رویال لانژ هنگام حرکت و اجرای موسیقی زنده نسبتاً بالاست، اما تجربه بی‌نظیری را برایتان می‌سازد.

آدرس تهران، بزرگراه همت، بلوار صدف، روبه‌روی مرکز تجاری باملند
شماره تلفن 09121693209
ساعت کاری 14 تا 24
آدرس اینستاگرام @royallounge_restaurant
آدرس رستوران رویال لانژ روی نقشه گوگل مپ

بهترین رستوران های شرق تهران با موسیقی زنده

خب حال که چندین رستوران با موزیک زنده را در بخش‌های شمالی و غربی بررسی کردیم، نوبت به شرق تهران می‌رسد. در این قسمت تهران نیز رستوران‌های خوبی به چشم می‌خورند که برای یک شب مفرح و سرگرم‌کننده می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

1- سفره خانه گل یخ تهرانپارس

سفره خانه گل یخ تهرانپارس

سفره‌خانه گل یخ یکی از رستوران‌های سنتی با دکوراسیون تماشایی و فضایی دنج برای محافل خانوادگی و دوستانه است. در این رستوران هم تخت‌های سنتی برای نشستن وجود دارد و هم میز و صندلی‌های چوبی که انتخاب هر کدامشان به سلیقه و راحتی شما بستگی دارد.

ماهیچه، انواع کباب، ماهی قزل‌آلا، پیش‌غذاهای محلی، آب‌میوه‌های طبیعی، چای و قلیان تنها بخش کوچکی از منوی متنوع گل یخ است. در این سفره‌خانه هر شب موسیقی زنده در محیطی خانوادگی و صمیمی اجرا می‌شود.

آدرس تهران، تهرانپارس، خیابان تیرانداز
شماره تلفن 02177709267 و 02177705379
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس رستوران سنتی گل یخ روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران سنتی آپادانا

رستوران سنتی آپادانا تهران

آپادانا رستورانی سنتی و زیبا با دکوراسیونی جذاب و ظروف تزئینی شکیل است که دل هر بیننده‌ای را می‌برد. در این کافه رستوران انواع غذا، پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی سرو می‌شود و تنوع بالای غذاهای پاسخگوی هر ذائقه‌ای است. از جذابیت‌های این رستوران باشکوه می‌توان به اجرای موسیقی زنده پاپ و سنتی در ایوان ایرانی آپادانا هر شب از ساعت 20:30 تا 23:30 اشاره کرد.

آدرس تهران، خیابان فرجام غربی، روبه‌روی بانک سپه
شماره تلفن 02177739400
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 12 تا 24، آخرهفته‌ها از 8 تا 24
آدرس اینستاگرام @apadana.eyvan
آدرس رستوران آپادانا روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران سنتی باران

رستوران سنتی باران تهران با موسیقی زنده

سفره‌خانه سه‌طبقه باران رستورانی مناسب برای علاقه‌مندان به رستوران‌های سنتی و مدرن است. هر طبقه از این رستوران معماری و سبک پذیرایی خاصی دارد و برای سلیقه‌های مختلف پیشنهادهای خاص ارائه می‌دهد. در طبقه اول این رستوران هر شب به جزء شنبه‌ها از ساعت 20:30 موسیقی زنده برگزار می‌شود.

آدرس تهران، پاسداران، بلوار پناهی‌نیا، پلاک 50
شماره تلفن 0212253241
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @sofrekhaneh.baran
آدرس رستوران سفره‌خانه باران روی نقشه گوگل مپ

بهترین رستوران های جنوب تهران با موسیقی زنده

نوبتی هم باشد، به بخش جنوبی تهران می‌رسیم. چنانچه در جنوب پایتخت هستید و تمایل دارید به رستورانی در نزدیکی خود بروید و از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید، نگاهی به موارد زیر بیندازید.

1- سفره خانه سنتی آذری

سفره خانه سنتی آذری تهران

قهوه‌خانه و دیزی‌سرای آذری یک کافه رستوران بی‌نظیر است که خوشمزه‌ترین دیزی تهران را می‌توانید در آن نوش جان کنید. این قهوه‌خانه پر از المان‌های ریز و درشت سنتی است که حال و هوای خاصی به آن می‌دهد. سماورهای بزرگ، قهوه‌چی‌هایی که لباس‌های سنتی به تن کردند، حوض کوچک میان قهوه‌خانه همه و همه شما را به سال‌ها قبل پرت می‌کنند.

اگرچه منوی این رستوران تنوع زیادی ندارد و تنها دیزی سنگی، کشک‌بادمجان و جوجه کباب در آن سرو می‌شود، اما افرادی زیادی از سراسر پایتخت آن را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. اجرای شبانه موسیقی زنده از دیگر جذابیت‌های این رستوران سنتی است.

آدرس تهران، خیابان ولیعصر، روبه‌روی شهرداری منطقه 4، پلاک 30
شماره تلفن 01-02155390710
ساعت کاری 6 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @azariteahouse
آدرس سفره‌خانه سنتی آذری روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه تهران با موسیقی زنده

ترمه از دیگر رستوران‌های سنتی با خدماتی بی‌نظیر در محدوده امام خمینی است. این رستوران منویی جذاب شامل غذاهای فرنگی و ایرانی دارد و هر شب از ساعت 19 تا 24 در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. رستوران سنتی ترمه در یکی از معروف‌ترین هتل های تهران به نام هتل بین‌المللی فردوسی واقع شده است.

آدرس تهران، میدان امام خمینی، خیابان کوشک مصری، هتل فردوسی
شماره تلفن 02166711449
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @termeh_restaurant_ferdowsi
آدرس رستوران ترمه روی نقشه گوگل مپ

بهترین رستوران های مرکز تهران با موسیقی زنده

پس از گشت‌وگذار در 4 گوشه تهران، وقت سرکشی به رستوران‌های مرکزی پایتخت می‌رسد. در منطقه مرکزی تهران نیز رستوران‌های خوبی با موسیقی زنده وجود دارند که نظر شما را به خود جلب می‌کنند. برخی از آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

بهترین رستوران های مشهد
ادامه مطلب

1- رستوران عمارت لاله

رستوران عمارت لاله تهران

عمارت لاله از رستوران‌های محبوب مرکز پایتخت است که محیطی صمیمی و غذاهایی با کیفیت با حجم بالا دارد. این رستوران به لطف تنوع بالای غذاها، طبخ متمایز و خوشمزه آن‌ها و اجرای شبانه موسیقی زنده در محیطی خانوادگی با استقبال زیاد مهمانان روبه‌رو است.

آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، کوچه ارجمند
شماره تلفن 02166912141 و 02166422432
ساعت کاری 12 تا 16 و 20:30 تا 23:20
آدرس اینستاگرام @lale_restauran
آدرس رستوران عمارت لاله روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران شبستان

رستوران عمارت لاله تهران

شبستان از دیگر رستوران های موسیقی زنده در تهران است که به سبک قدیمی و سنتی دیزاین شده است. در این سفره‌خانه انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی و نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین هر شب موسیقی زنده برقرار است که لذت غذا خوردن را در فضای سنتی آن برایتان چند برابر می‌کند.

آدرس تهران، پس از چهارراه طالقانی، پلاک 90
شماره تلفن 2-02188922080
ساعت کاری 11:30 تا 22
آدرس اینستاگرام @shabestaan
آدرس رستوران شبستان روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران سنتی دف

رستوران دف تهران با موسیقی زنده

دف رستورانی با معماری سنتی، چیدمانی منظم با اشیایی قدیمی و جالب است. این رستوران محیطی فوق‌العاده و غذاهایی متنوع دارد که روزهای آخرهفته بسیار شلوغ می‌شود. اجرای موسیقی زنده، رقص محلی و برنامه‌های مفرح دیگر از جذابیت‌های رستوران سنتی دف است.

آدرس تهران، خیابان مطهری، ابتدای خیابان سلیمان خاطر، پلاک 138
شماره تلفن 02188848687 و 09123035586
ساعت کاری 11:30 تا 16 و 20:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @sofrekhane_daf
آدرس رستوران سنتی دف روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران سنتی باغ صبا

رستوران سنتی باغ صبا تهران

باغ صبا از بهترین رستوران های موسیقی زنده در تهران با سقف‌های گنبدی‌شکل، دیوارهای آجری و پنجره‌های رنگی است. در این رستوران انواع غذای ایرانی، پیش‌غذاهای محلی و سالاد و نوشیدنی روی تخت‌های سنتی یا میز و صندلی‌های چوبی سرو می‌شود.

آدرس تهران، خیابان شریعتی، روبه‌روی ملک
شماره تلفن 02177539684
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @baghesaba.ir
آدرس رستوران باغ صبا روی نقشه گوگل مپ

5- رستوران دالون دراز

رستوران دالون دراز تهران

دالون دراز رستورانی قدیمی و باسابقه در تهران است که در سال 1350 در پایتخت آغاز به کار کرد. این رستوران معماری باشکوه، گچ‌بری‌های ظریف و مقرنس‌کاری‌های هنرمندانه‌ای مشابه با بناهای قدیمی ایران دارد. در رستوران دالون دراز شما می‌توانید حین غذا خوردن از نوای هنرمندانه موسیقی لذت ببرید.

آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، روبه‌روی بیمارستان قلب، پلاک 417
شماره تلفن 02188632121
ساعت کاری 10 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @daloonderaz
آدرس رستوران دالون دراز روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران کشتی سندباد

رستوران کشتی سندباد تهران

اگر به دنبال رستورانی متفاوت با دکوراسیونی منحصربه‌فرد و فضایی مفرح و شاد هستید، رستوران کشتی سندباد را به یاد داشته باشید. این رستوران شبیه به کشتی تزئین و چیدمان شده و جزئیات جذابی در آن دیده می‌شود. همچنین از سه‌شنبه تا جمعه ساعت 20:30 تا 24 اجرای موسیقی زنده در رستوران کشتی سندباد برقرار است.

آدرس تهران، تقاطع طالقانی، هتل پارسا.
شماره تلفن 02166469025 و 02166967474
آدرس اینستاگرام @kashti_e_sandbad
آدرس رستوران کشتی سندباد روی نقشه گوگل مپ

7- رستوران سنتی عمارت ایرانی

رستوران سنتی عمارت ایرانی تهران

رستوران سنتی عمارت ایرانی یک فرق بزرگ با سایر رستوران های سنتی تهران دارد و آن وجود یک موزه از تاریخ ایران در آن است. این رستوران در محدوده مرکز شهر قرار گرفته و شب‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود.

آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان موسوی پیش از میدان فردوسی، پلاک 11
شماره تلفن 02188344265
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @emarat_sonati_irani
آدرس رستوران عمارت سنتی ایرانی روی نقشه گوگل مپ

از دیگر رستوران‌های موسیقی زنده تهران در بخش مرکزی می‌توان به رستوران عمارت فردوس و رستوران سنتی سیمرغ اشاره کرد.

رستوران با موسیقی زنده قیمت مناسب تهران

رستوران با موسیقی زنده قیمت مناسب تهران

حال که با رستوران های موسیقی زنده تهران در گوشه و کنار شهر آشنا شدید، در این بخش می‌خواهیم لیستی از این رستوران‌ها که قیمت مناسب‌تری دارند را برایتان بیاوریم. اگر می‌خواهید ساعات خوشی را با هزینه‌ای معقول و منصفانه در رستوران های تهران سپری کنید، نگاهی به لیست زیر بیندازید.

  • رستوران سنتی شهربانو
  • رستوران کندیمیز
  • سفره‌خانه گل یخ
  • کاخ رستوران نقش جهان
  • کافه طهرونیا.

باغ رستوران با موسیقی زنده در تهران

باغ رستوران با موسیقی زنده در تهران

چنانچه دوست دارید در رستوران های فضای باز تهران با موسیقی زنده غذا میل کنید یا در باغ رستوران‌های باصفای پایتخت وقت بگذارنید، این بخش مخصوص شماست. در ادامه به برخی از باغ رستوران های تهران با موسیقی زنده اشاره کرده‌ایم.

  • باغ رستوران گل یخ
  • باغ رستوران آبشار
  • باغ رستوران شومینه
  • باغ رستوران دورهمی
  • باغ رستوران شاهنامه فردوسی.

جمع‌بندی

تهران پر از رستوران های سنتی و مدرن است، به طوری که هر جای پایتخت که باشید می‌توانید به راحتی خود را به یکی از آن‌ها برسانید. در این مقاله چند رستوران موسیقی زنده تهران را به شما معرفی کردیم و مختصری از هر کدام برایتان گفتیم. نظر شما درباره این رستوران‌ها چیست؟ آیا تا به حال مهمان هیچ کدام از آن‌ها بوده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را درباره بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده با ما در میان بگذارید و از رستوران محبوب خود برایمان بگویید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران عالی قاپو، حوض خونه، سروستان، لیدوما، دالون دراز، شب‌های سرو، شهربانو، شبستان، ترمه و کشتی سندباد.

بهترین باغ رستوران با موسیقی زنده در تهران کدامند؟

باغ رستوران گل یخ، آبشار، شومینه، دورهمی و شاهنامه فردوسی.

3/5 - (5 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر