لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین فست فود تهران
بهترین فست فود تهران

بهترین فست فود تهران

چندین سال است که فست فودها جای خود را میان سفره‌های مردم ایران پیدا کرده‌اند و به محبوبیت خوبی رسیده‌اند. بهترین فست فود تهران امکانی برایتان فراهم می‌کند تا انواع غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.

اگر پایتخت نشین هستید یا به تهران سفر کرده‌اید و حین بازدید از جاهای دیدنی تهران دلتان یک پیتزا یا برگر درست و حسابی خواست، این نوشته را از دست ندهید. در این مقاله ما می‌خواهیم به دنیای خوش‌ آب و رنگ و چرب و چیلی غذاهای فست فودی سفر کنیم و با برخی از بهترین رستوران های تهران آشنا شویم.

لیست معروف ترین فست فودهای تهران

اگرچه غذا خوردن در رستوران های سنتی و سفره خانه های تهران صفای خاصی دارد، اما گاهی تنوع و امتحان کردن طعم‌های جدید نیز می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برایتان باشد. فرقی ندارد ساکن پایتخت باشید یا چند روزی را مهمان هتل های تهران باشید، در هر صورت در هر نقطه از شهر چندین گزینه پیش رویتان است که می‌توانید در آن‌ها دلی از عذا در بیاورید.

تهران به قدری فست فود و کافه رستوران‌های مختلف دارد که انتخاب بهترین فست فود تهران از میان آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. با این حال ما تلاش خود را کرده‌ایم که فهرستی نسبتاً جامع از فست فودهای معروف و محبوب پایتخت تهیه کنیم و اسم و رسم برخی از آن‌ها را برایتان بیاوریم. در این لیست بلند بالا از لاکچری ترین فست فود تهران گرفته تا مغازه‌های کوچک و قدیمی پایتخت را با هم بررسی می‌کنیم.

1- کافه رستوران ایتالیایی سنسو

فست فود سنسو بهترین فست فود تهران

سنسو رستورانی ایتالیایی در تهران است که نخستین شعبه آن در بلوار فردوس تأسیس شد و سپس به دلیل استقبال زیاد مشتریان شعب دیگر آن نیز در نقاط دیگر شهر راه‌اندازی شدند. این کافه رستوران فضایی مدرن، دکوراسیونی شیک و پرسنلی مجرب دارد و در آن انواع پیتزا، فیله سوخاری، همبرگر، پاستا و… سرو می‌شود. سنسو را می‌توان در لیست بهترين فست فود غرب تهران قرار داد که کیفیت غذاهایش شما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

آدرس شعبه بلوار فردوس تهران، بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی
شماره تلفن 0214420103-4
ساعت کاری 12 تا 22:30
آدرس رستوران ایتالیایی سنسو بلوار فردوس روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه نیاوران تهران، نیاوران، سه‌راه یاسر، جنب کوچه راز
شماره تلفن 5-02126434001
ساعت کاری 12 تا 16:30 و 18:30 تا 23:30
آدرس رستوران ایتالیایی سنسو شعبه نیاوران روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه بیرون بر تهران، اندرزگو، فلکه اول تهرانپارس، پلاک 67
شماره تلفن 1839
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس رستوران ایتالیایی سنسو شعبه بیرون بر روی نقشه گوگل مپ
آدرس اینستاگرام @senso_restaurant
آدرس سایت Sensoo.menusaz.com
آدرس رستوران ایتالیایی سنسو روی نقشه گوگل مپ

2- فست فود پاییز نازی آباد

کنتاکی برگر پاییز بهترین فست فود تهران

رستوران پاییز بزرگ‌ترین و بهترین فست فود نازی آباد در جنوب تهران است که فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از حدود 350 نفر را داراست و علاوه بر سفارش حضوری، امکان ثبت سفارش تلفنی و اینترنتی نیز در آن وجود دارد.

در منوی فست فود پاییز انواع برگر مانند چیزبرگر، همبرگر، ماشروم برگر، چیکن برگر و ساندویچ‌های کول میکس، بندری، ژامبون، رست بیف و پیتزاهای متنوع دیده می‌شود. فست فود پاییز اکنون دارای چند شعبه در نقاط مختلف شهر است.

آدرس شعبه نازی آباد تهران، نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی، پلاک 364
شماره تلفن 51066
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @ paeezzfastfood
آدرس سایت paeezz.com
آدرس رستوران  پاییز نازی‌آباد روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران میخوش

رستوران میخوش از بهترین رستوران های فست فودی تهران

اگر ساکن پایتخت باشید احتمالاً نام میخوش را تا به حال شنیده‌اید. این رستوران زنجیره‌ای دارای شعب مختلف در بلوار فردوس، یوسف آباد، شهرآرا، فرمانیه، سهروردی، تهرانپارس و سعادت آباد است و امروزه به عنوان برندی معتبر میان مردم شناخته می‌شود.

اگرچه در میخوش انواع و  اقسام فست فودها پیدا می‌شود، اما معمولاً این رستوران را به پیتزاهای خوش عطر و طعمش می‌شناسند. نخستین شعبه میخوش در سال 1368 در بلوار فردوس افتتاح شد و سپس به خیابان رامین شمالی منتقل شد.

این رستوران غذای با کیفیتی دارد و در آن انواع پیتزای میکس، ایتالیایی، پاستا، ساندویچ گرم و سرد و خوراک‌هایی از جمله چیکن استراگانف و فیله سوخاری به همراه چندین نوع سالاد، پیش‌غذا و برگر سرو می‌شود.

آدرس شعبه فردوس تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، نرسیده به رامین شمالی، پلاک 257
شماره تلفن 02144090203
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @ meykhosh_mfp
آدرس سایت meykhosh.ir
آدرس رستوران میخوش شعبه فردوس روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران پرپروک

فست فود پرپروک تهران

پرپروک از مدرن‌ترین و بهترین فست فود شرق تهران است که در منوی آن انواع پیتزاها از جمله چیکن باربیکیو، پیتزای پنجره‌ای، جامبو، سیسیلی، بیستکا و… در کنار سایر غذاهای خوش‌عطر و طعم دیده می‌شود. این رستوران هم اکنون بیش از 10 شعبه در تهران دارد و یکی از معدود رستوران‌های مدرن و خلاق پایتخت است که اصالت برند خود را از سال 1376 تا کنون به خوبی حفظ کرده است.

پرپروک کار خود را از مغازه‌ای 40 متری در سعادت‌آباد آغاز کرد و به دلیل کیفیت خوب، تنوع بالا و محیط دنج و امروزی کارش حسابی گرفت. برای خوردن غذاهای این رستوران شما می‌توانید هم حضوری به شعب مختلف آن بروید و هم در خانه به صورت آنلاین غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. برای تماس با رستوران زنجیره‌ای پرپروک شماره 1541 را بدون کد شماره‌گیری کنید.

آدرس شعبه سعادت آباد تهران، سعادت آباد، خیابان بخشایش
شماره تلفن 1541
ساعت کاری 11 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @perperookfastfood
آدرس سایت perperook.ir
آدرس رستوران پرپروک شعبه سعادت آباد روی نقشه گوگل مپ

5- کافه رستوران ایتالیایی جنارو

کافه رستوران ایتالیایی جنارو

جنارو را می‌توان یکی از رستوران های لاکچری تهران دانست که در آن ضمن سرو انواع فست فود، غذاهای گیاهی نیز ارائه می‌شود. این رستوران ایتالیایی 4 شعبه فعال در مرزداران، پاسداران، زعفرانیه و کوروش دارد. رستوران جنارو یا همان ژوائی در سال 1386 کار خود را آغاز کرد و به دلیل ارائه انواع غذاهای ایتالیایی با مواد اولیه درجه یک و غذاهای خوشمزه و لذیذ خیلی زود جای خود را در دل مردم باز کرد.

آدرس شعبه مرزداران تهران، مرزداران، نبش ناهید
شماره تلفن 02149746
ساعت کاری 11 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @gennaro_restaurants
آدرس سایت gennarorestaurant.com
آدرس رستوران  جنارو شعبه مرزداران روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران پلاک

رستوران پلاک تهران

پلاک یکی از معروف ترین رستوران های تهران است که در سال 1386 در خیابان ظفر تأسیس شد. در منوی این رستوران غذاهای جذابی همچون هات داگ شیمودا، چیکن باربیکیو، استیک پلاک گوردون و پیتزاهای بوگاتی، استیک با بلوچیز، دل پیرو پپرونی و… به چشم می‌خورد.

در رستوران پلاک از حداقل محصولات سرخ‌شده استفاده می‌شود و محصولات سرخ‌کردنی نیز در روغن با اسید ترانس پایین سرخ می‌شوند. همچنین به جای مایونز از ماست و سبزیجات استفاده می‌شود و غذاها نه‌تنها طعم خوبی دارند، بلکه سالم و باکیفیت نیز هستند.

آدرس شعبه شهرک غرب تهران، شهرک غرب، خیابان فخار مقدم، پلاک 36
شماره تلفن 02188091650
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس رستوران پلاک شعبه شهرک غرب روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه مرکزی تهران، ظفر، فرید افشار، بلوار آرش شرقی
شماره تلفن 02122252124
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس رستوران پلاک مرکزی روی نقشه گوگل مپ
آدرس سایت pelakrestaurant.com

7- رستوران ایتالیایی بونو

رستوران ایتالیایی بونو تهران

در لیست فست فودهای تهران بونو یکی از بهترین‌هاست که 3 شعبه در تجریش، ظفر و فودکورت سانا و یک شعبه نیز در کلارآباد مازندران دارد. در این رستوران غذاها به سبک و سیاق ایتالیایی طبخ و سرو می‌شوند و کیفیت بالایی دارند.

فضایی مدرن و تمیز، دکوراسیونی و برخورد گرم پرسنل از دیگر مزایای رستوران بونو است. در این رستوران بیشتر از 20 نوع پیتزا سرو می‌شود و برای هر سلیقه و ذائقه آیتمی جذاب پیدا می‌شود.

آدرس شعبه ظفر تهران، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، ابتدای خیابان حسن‌زاده، نبش خیابان دوم
شماره تلفن 0212901 و 02122922840
ساعت کاری 11 تا 23
آدرس اینستاگرام @buonoitalianrestaurant
آدرس سایت order.buono.ir
آدرس رستوران ایتالیایی بونو شعبه ظفر روی نقشه گوگل مپ

8- فست فود فلای لند

فلای لند بهترین فست فود تهرارن

فلای لند مجموعه‌ای تفریحی در پارک پرواز است که رستوران آن به دلیل نزدیکی به امکانات تفریحی، اکثر اوقات شلوغ است. این رستوران طراحی و دکوراسیون زیبایی دارد که در شب با نورپردازی‌های رنگارنگ جلوه آن بیشتر می‌شود.

در فلای لند شما می‌توانید در حالی که چشم‌اندازی بی‌نظیر از پایتخت را روبه‌رویتان می‌بینید، غذای خود را نوش جان کنید. همچنین پنج‌شنبه و جمعه فلای لند با بهترین صبحانه در تهران آماده پذیرایی از مهمانان است و آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زند.

آدرس تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهارراه سرو، بلوار پیام، خیابان آهنگرانی
شماره تلفن 02122371700
ساعت کاری 12 تا 24، پنج شنبه و جمعه 8 تا 24
آدرس اینستاگرام @flyland.foodpark
آدرس رستوران  فلای لند روی نقشه گوگل مپ

9- رستوران باگت

رستوران فست فود باگت

باگت از دیگر رستوران‌های زنجیره‌ای تهران با 7 شعبه در نقاط مختلف پایتخت از جمله تهرانپارس، پاسداران، بلوار فردوس، جردن، سعادت آباد، زعفرانیه و اندرزگو است. باگت بهترین فست فود در تهرانپارس است که مانندش در این منطقه کم پیدا می‌شود.

اولین شعبه این رستوران در سال 1384 تأسیس شد و سپس به دلیل استقبال مردم در نقاط مختلف گسترش یافت و ریشه دواند. باگت به نان‌های دست‌سازش معروف است که خمیر آن به روش روستایی و بدون جوش شیرین آماده می‌شود. پخت سالم و طبیعی نان منجر به هضم راحت‌تر غذا و در نهایت احساس سبکی می‌شود.

شعب باگت محیط خوبی دارند و سرویس‌دهی در آن‌ها به خوبی صورت می‌گیرد. رفتار حرفه‌ای پرسنل، منوی متنوع و هیجان‌انگیز، نان سبک و سس دست‌ساز از نکات قابل‌توجه در این فست فود تهران است. رستوران باگت شعبه پاسداران با ظرفیت پذیرایی از 230 نفر، از بزرگ‌ترین شعب این مجموعه است.

آدرس شعبه پاسداران تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان دهم
شماره تلفن 02181030
ساعت کاری 11 تا 23
آدرس اینستاگرام @bgtfood
آدرس سایت baguette.ir
آدرس رستوران باگت شعبه پاسداران روی نقشه گوگل مپ

10- رستوران سیب 360

فست فود سیب 360

رستوران زنجیره‌ای سیب 360 یک برند معتبر و معروف در پایتخت است که در بهترین نقاط شهر شعبه دارد. این رستوران بدون شک در صدر لیست بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای پیتزا قرار داد که مشتریان می‌توانند از هر جای شهر راحت به آن دسترسی پیدا کنند. سیب 360 را می‌توان بهترین فست فود سعادت آباد و چندین منطقه دیگر از پایتخت دانست.

از دلایل محبوبیت رستوران زنجیره‌ای سیب 360 می‌توان به استفاده از مواد اولیه سالم و استفاده حداقلی از سوسیس و کالباس اشاره کرد. تنوع بالا، استفاده از کمترین مقدار پنیر چرب و عدم سرخ‌کردن محصولات، برخی دیگر معتبر بودن این برند است.

با این تفاسیر شاید فکر کنید که محصولات غذایی سیب 360 آن‌طور که باید و شاید خوشمزه و لذیذ نیست، اما خوشبختانه این‌طور نیست و اجرای دانش مهندسی صنایع غذایی و ترکیب آن با هنر آشپزی منجر به طبخ طعم‌های متفاوتی در این رستوران شده است.

راستی در همه شعب سیب 360 از دانش یکسانی برای پخت غذاها استفاده می‌شود و به هر شعبه که بروید پیتزایی خوشمزه در آنجا انتظارتان را خواهد کشید. منوی اصلی این رستوران شامل پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی و سیب‌زمینی‌های مخصوص با سس قارچ و پنیر می‌شود. قیمت غذاها در این مجموعه متوسط رو بالاست که با توجه به کیفیت غذاها ارزشش را دارد.

سیب 360 اکنون بیش از 30 شعبه در شهر تهران و چند تایی نیز در شهرهای دیگر کشور دارد؛ بنابراین هر جایی که هستید اگر هوس پیتزا به سرتان زد، کافی است نزدیک‌ترین شعبه سیب 360 را پیدا کنید و سفارش خود را ثبت کنید یا سری به رستوران بزنید و در محیطی تمیز غذای خود را میل کنید.

آدرس  شعبه سعادت آباد تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، بلوار نورانی، پلاک 21
شماره تلفن 02122141836
ساعت کاری 11 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @pizzasib360
آدرس سایت Sib360.com
آدرس رستوران سیب 360 سعادت آباد روی نقشه گوگل مپ

بهترین فست فود های پیتزایی تهران

فرقی ندارد که بخواهید در بهترین رستوران های سنتی تهران غذایی اصیل میل کنید یا در بهترین کبابی های تهران چند سیخ کباب بر بدن بزنید یا هوس فست فود و پیتزا کنید، در هر صورت پایتخت با دست پر آماده استقبال از شماست. تهران چندین فست فود درست و حسابی دارد که به پیتزاهای خوش رنگ و لعابش شهرت دارند. در این بخش می‌خواهیم برخی از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر عاشق این غذای ایتالیایی هستید، تا پایان این بخش با ما باشید.

1- رستوران خاتون

رستوران خاتون تهران

خاتون نامی آشنا برای دوستداران پیتزا در پایتخت با 7 شعبه در شریعتی، زعفرانیه، فرمانیه، پاسداران، نیاوران، جردن و پونک است. این فست فود قدیمی در سال‌های طولانی فعالیت خود با حفظ کیفیت و طعم پیتزاهایش توانسته مشتریان پر و پا قرصی برای خود دست و پا کند.

خاتون در سال 1374 کار خود را آغاز کرده و از آن زمان تا به امروز همواره میزبان مشتریان زیادی بوده است. در این فست فود معروف علاوه بر پیتزا، انواع ساندویچ و برگر نیز عرضه می‌شود. شعبه‌های مختلف خاتون پاتوق طرفداران پیتزاست و محبوبیت زیادی میان جوانان دارد.

آدرس شعبه شریعتی خیابان شریعتی، بعد از میرداماد، روبه‌روی حسینیه ارشاد
شماره تلفن 02122222210
ساعت کاری 11 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @khatoonpizza
آدرس رستوران  پیتزا خاتون شعبه شریعتی روی نقشه گوگل مپ

2- پیتزا بندر تهران

پیتزا بندر تهران از بهترین فست فودهای تهران

پیتزا بندر یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فست فود های پیتزایی تهران است که از سال 1347 کارش را آغاز کرده و هنوز که هنوز است با قدرت در این زمینه فعال است. البته جالب است بدانید که این فست فودی تهران ابتدا توسط مارکیان پدر با نام ساندویچ بندر تأسیس شد و سپس با اضافه شدن پیتزا به منوی آن توسط مارکیان پسر به پیتزا بندر تغییر نام داد.

پیتزا بندر با ارائه غذاهای سالم و خوشمزه و با سابقه بیش از 50 سال توانست اعتماد مشتریان خود را جلب کند. این فست فودی نه تنها غذاهای لذیذی دارد، بلکه تنوع زیادی در منوی آن دیده می‌شود که اشتهای هر فردی را حسابی باز می‌کند. پیتزا بندر با سرو چندین نوع پیتزا، انواع ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا به هیچ عنوان شما را با شکم خالی راهی خانه نمی‌کند.

آدرس تهران، خیابان سلیمان خاطر، خیابان وراوینی، خیابان زیرک‌زاده، نبش کوچه آرام، پلاک 18
شماره تلفن 0218844242 و 02188844242
ساعت کاری 12 تا 14:45 و 19 تا 23:15، جمعه‌ها 19 تا 23:15
آدرس اینستاگرام @pizza_bandar
آدرس سایت Pizzabandar.ir
آدرس رستوران پیتزا بندر روی نقشه گوگل مپ

3- پیتزا پاشا

پیتزا پاشا بهترین فست فود تهران

پاشا یکی از قدیمی ترین فست فودهای تهران است که همه چیز در آن معمولی است جزء پیتزاهایش که طعم نوستالژیک شان شما را به سال‌های دور خواهد برد. این فست فود محیطی ساده و دوستانه دارد و برای دورهمی‌های دوستانه و بی‌آلایش مناسب است.

پیتزا پاشا با این که فضای مدرن و لاکچری ندارد، اما برخی روزها به ویژه تعطیلات چندان شلوغ می‌شود که برای پیدا کردن جا در آن باید در صف ایستاد. این رستوران پیتزاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای دارد که اشتهایتان را باز می‌کند و حالتان را جا می‌آورد. در پاشا حدود 20 نوع پیتزا، ساندویچ‌های گرم و برگر، ساندویچ‌های سرد و غذاهای پرسی همچون میگو سرخ کرده و فیله کباب نیز سرو می‌شود.

رستوران‌ های هتل میزبان؛ منوی متنوعی از غذاهای شمالی، ایرانی و فرنگی
ادامه مطلب
آدرس تهران، خیابان مطهری، بعد از خیابان مفتح، خیابان جهانتاب
شماره تلفن 02188742368
ساعت کاری 6:30 تا 23:30
آدرس سایت pizzapasha.ir
آدرس رستوران پاشا روی نقشه گوگل مپ

4- رستوران نایت

پیتزا نایت بهترین فست فود تهران

پیتزا نایت از معروف‌ترین و بهترین فست فودهای تهران است که اولین شعبه آن از سال 1365 آغاز به کار کرده است. این رستوران از همان ابتدا سعی کرده تا در همه زمینه‌ها الگویی متفاوت ارائه دهد و از دکوراسیون گرفته تا طعم غذاهای آن برای مشتریان خاص باشد.

پیتزا نایت بر خلاف سایر فست فودهای تهران منوی متنوعی ندارد و در آن فقط پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی به همراه چند نوع پیش‌غذا و سالاد سرو می‌شود. راستی اگر وجترین هستید در این فست فودی می‌توانید پیتزا مارینا را سفارش دهید و با خیال راحت آن را نوش جان کنید. اگرچه هنوز نام پیتزا نایت بر سر زبان‌هاست، اما برخی معتقدند این رستوران کمی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

آدرس شعبه سعادت آباد تهران، سعادت آباد، اندرزگو، کوچه 35
شماره تلفن 02188692030
ساعت کاری شبانه روزی
آدرس اینستاگرام @nightpizza__
آدرس سایت Night-pizza.com
آدرس رستوران نایت سعادت آباد روی نقشه گوگل مپ

5- رستوران باروژ

رستوران باروژ بهترین فست فود تهرانباروژ یکی دیگر از رستوران های زنجیره‌ای معروف در تهران است که فعالیت خود را با نام تجاری «شرکت کوشا فرین جم» از سال 1389 آغاز کرده است. این رستوران هم‌اکنون بیش از 10 شعبه در پایتخت دارد و با ارائه غذاهای سالم جای خود را میان مشتریان باز کرده است.

باروژ را می‌توان در لیست بهترین فست فود سعادت آباد جای داد که دارای شعبه هایی در الهیه، بام لند، پاساژ کوروش، آجودانیه، سردار جنگل و… نیز است. در این رستوران چند نوع فست فود مانند سوخاری، برگر، پاستا، ساندویچ و سالاد طبخ و سرو می‌شود، اما بیشتر پایتخت‌نشینان این رستوران را با پیتزاهایش می‌شناسند.

در باروژ پیتزاها تنوع بالایی دارند و هر نوع پیتزایی که فکرش را بکنید در آن پیدا می‌شود. پیتزاهای این مجموعه معمولاً به روش ایتالیایی و نازک تهیه می‌شوند و پنیر زیادی دارند. فضای وسیع و دکوراسیون جذاب، تازگی مواد اولیه و برخورد صمیمانه پرسنل از دیگر مزایا باروژ است، هرچند که قیمت غذاها در آن نسبت به سایر فست فودها ممکن است کمی بالاتر باشد.

آدرس شعبه میرداماد تهران، میرداماد، میدان مادر، نبش شریفی
شماره تلفن 02126414188
ساعت کاری 10 تا 23:20
آدرس اینستاگرام @barooj
آدرس سایت Barooj.ir
آدرس رستوران باروژ میرداماد روی نقشه گوگل مپ

6- رستوران هورسان بیسترو

رستوران هورسان بیسترو تهران

هورسان بیسترو یک کافه رستوران ایتالیایی است که در آن انواع غذاهای ایتالیایی و به ویژه پیتزاهای خوشمزه عرضه می‌شود. در این رستوران از مواد ارگانیک برای تهیه غذا استفاده می‌شود و به همین دلیل غذاها علاوه بر طعم خوب، از سلامت و کیفیت بالا نیز برخوردارند.

آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، پلاک 148
شماره تلفن 02122020072
ساعت کاری 12 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @hoorsun.bistro
آدرس سایت order.hoorsunbistro.com
آدرس رستوران هورسان بیسترو روی نقشه گوگل مپ

7- رستوران استریت آرت یا سام استریت

رستوران استریت آرت یا سام استریت

سام استریت یا استریت آرت سابق بهترین فست فود تهران تجریش است که خمیر و پنیرهای آن از ایتالیا وارد می‌شود. پس اگر می‌خواهید طعم واقعی پیتزاهای ایتالیایی را تجربه کنید، کجا بهتر از استریت آرت می‌تواند این کار را برایتان بکند؟

در این رستوران انواع پیتزاها اصالت ایتالیایی خود را حفظ کرده‌اند و با مواد اولیه باکیفیت به روش اصیل ایتالیایی طبخ می‌شوند. اگرچه منوی این کافه با اسم‌های عجیب و غریبش ممکن است کمی شما را گیج کند، اما در سام استریت طعم‌های جدید مطابق با ذائقه ایرانی چشم به راهتان هستند که در کمتر جایی می‌توانید آن را تجربه کنید.

در این رستوران علاوه بر پیتزاهای بیضی با طعم‌های خلاقانه، انواع سالاد، پاستا، برگر، سوخاری و دسر با طعم و عطرهای بی‌نظیر نیز سرو می‌شود. یکی از محبوب‌ترین محصولات منوی رستوران سام استریت چیپس‌های دست‌ساز و خوش‌طعم آن است. سام استریت بهترین فست فود ونک است که در تجریش نیز شعبه دارد.

آدرس شعبه ونک تهران، ونک، مجتمع آ.اس.پ
شماره تلفن 02188214408
ساعت کاری 11:45 تا 2 بامداد
آدرس اینستاگرام @samstreet
آدرس سایت samstreat.ir
آدرس رستوران سام استریت ونک روی نقشه گوگل مپ

8- کافه رستوران سورینو

کافه رستوران سورینو تهران

سورینو از بهترین فست فود های پیتزایی تهران است که انواع پیتزاهای ایتالیایی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند. در این رستوران نیز همچون اکثر فست فودهای تهران در کنار پیتزا، چند نوع پاستا، لازانیا، سالاد، استیک و پیش‌غذا سرو می‌شود.

سورینو فضای دنج و دلنشینی دارد که با دکوراسیون جذابش بسیار مناسب است. از دیگر امتیازات این رستوران ایتالیایی رفتار گرم پرسنل و سرویس‌دهی و قیمت متوسط آن است.

آدرس تهران، پیروزی، روبه‌روی خیابان پرواز
شماره تلفن 02133322011 و 02133322012
ساعت کاری 12:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @sorino_restaurant
آدرس سایت sorino.ir/menu-restaurant
آدرس رستوران سورینو روی نقشه گوگل مپ

9- رستوران در به در

رستوران در به در بهترین فست فود تهران

اگرچه با شنیدن نام پیتزا اکثر ما سریعاً به یاد ایتالیا و غذاهای ایتالیایی خواهیم افتاد، اما بسیاری از افراد پیتزای آمریکایی را به ایتالیایی ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، در به در همان جایی است که باید حتماً سری به آن بزنید.

پیتزا در به در یکی از بهترین فست فودها در خیابان شریعتی است که محیطی مدرن دارد. پیتزاهای این مجموعه معمولاً به شیوه آمریکایی طبخ و در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ برای مشتریان می‌شوند. در پیتزا در به در تنوع پیتزاها نیز قابل‌قبول است و حدود 20 نوع پیتزا در منوی آن دیده می‌شود. ساندویچ، برگر، پاستا، سوپ سبزیجات، جو و… از دیگر آیتم‌های موجود در منوی این رستوران است.

آدرس تهران، خیابان شریعتی، نبش کوچه پیروز، پلاک 999
شماره تلفن 02122845861
ساعت کاری 12 تا 23:15
آدرس اینستاگرام @darbdarshariati
آدرس سایت Dar-be-dar.com
آدرس رستوران در به در روی نقشه گوگل مپ

10- کافه کرنبری

کافه کرنبری تهران

کرنبری تنها شعبه رستورانی آلمانی در ایران است که غذاهای منحصربه‌فرد آن شما را شگفت‌زده می‌کند. در این رستوران شما برای اولین بار پیتزاهای چند طبقه را خواهید دید که به جای یک لایه خمیر و مواد، دارای دو یا چهار لایه از هر کدام هستند و حجم زیادی دارند.

پیتزا 4 طبقه کرنبری یکی از خاص‌ترین پیتزاهای تهران است که روش طبخ آن در انحصار رستوران کرنبری قرار دارد. این پیتزا حدود 10 سانتی‌متر ضخامت دارد و یک برش از آن گاهی برای سیر کردن یک نفر کافی است. البته این‌طور نیست که رستوران کرنبری تنها مخصوص سرو پیتزاهای متفاوت باشد، بلکه در این رستوران انواع غذاهای پرسی، برگر، ساندویچ، سیب‌زمینی تنوری و حتی غذاهای ایرانی مانند کباب‌ها، خورشت قیمه و قرمه و… نیز سرو می‌شود.

آدرس تهران، بلوار مرزداران، بوستان ششم شرقی، ضلع جنوب غربی میدان گلها
شماره تلفن 02144248699
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس سایت pizzacranberry.com
آدرس رستوران کرنبری روی نقشه گوگل مپ

11- رستوران دکتر آرین

رستوران دکتر آرین تهران

دکتر آرین از دیگر مکان‌های شناخته شده برای خوردن بهترین پیتزاهای پایتخت است. در این رستوران هم پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی و هم انواع دیگر فست فود سرو می‌شود. غذاها در دکتر آرین حجم و کیفیت مناسبی دارند که شاید قیمت نسبتاً بالای آن‌ها نیز به همین دلیل باشد.

آدرس تهران، بلوار فردوس شرق، روبه‌روی بانک تجارت
شماره تلفن 02144006068 و 02144006069
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @dr_arianrestaurant
آدرس سایت dr-arianrestaurant.menno.pro
آدرس رستوران دکتر آرین روی نقشه گوگل مپ

12- کافه جو گریل فود

کافه جو گریل فود تهران

اگر معیار شما برای یافتن بهترین فست فود تهران سلامت و کیفیت باشد، جو گریل جایی است که باید دنبالش باشید. این رستوران چند شعبه در تهران دارد که در همه آن‌ها توجه به سلامت پیتزا و سایر غذاها اهمیت ویژه‌ای دارد.

جو گریل فضایی آرامش‌بخش و باصفا نیز دارد که لذت غذا خوردن را برایتان چند برابر می‌کند. نخستین شعبه از این رستوران تمام عیار در سال 1390 با هدف تنوع در طعم و مزه افتتاح شد. جو گریل بهترین فست فود شهرک غرب است و در زعفرانیه و بام لند نیز شعبه دارد.

این رستوران در طول سال‌های فعالیش در مسیر اهداف خود قدم برداشته و هر روز با تهیه سبزیجات تازه روزانه و استفاده از ادویه‌های مختلف در تلاش است تا طعم‌های جدید را به مشتریان هدیه دهد. در جو گریل سس‌های کم‌نظیر و متنوعی برای چاشنی غذاها سرو می‌شود که همه ذائقه‌ها را راضی می‌کند.

در این رستوران از خمیرهای مرسوم برای تهیه پیتزا و برگر استفاده نمی‌شود و نوعی نان جو مخصوص با کیفیت بالا جایگزین آن‌ها می‌شود. به‌کارگیری سبزیجات در طبخ غذاها و پخت بدون روغن آن‌ها سبکی خاصی به غذاهای جو گریل می‌دهد؛ طوری که پس از خوردن غذا در این رستوران احساس سنگینی نخواهید داشت.

در این فست فود علاوه بر پیتزا غذاهایی همچون استیک، برگر، پاستا، سالاد مرغ و گردو، نان سیر، سوپ و… نیز سرو می‌شود. این رستوران در هر سه وعده آماده پذیرایی از مهمانان است و با کیک و دسر در وعده صبحانه از مهمانان پذیرایی می‌کند. هرچند شاید صبحانه‌های جو گریل به اندازه بهترین صبحانه سلف سرویس تهران متنوع نباشد، اما کیفیت و طعم آن قطعاً شما را راضی می‌کند.

آدرس شعبه شهرک غرب تهران، شهرک غرب، خیابان فخار مقدم، نبش گلبرگ 3، پلاک 14
شماره تلفن 02188362434
ساعت کاری 8:30 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @jo.restaurant
آدرس سایت Jofood.ir
آدرس رستوران جو گریل شعبه شهرک غرب روی نقشه گوگل مپ

13- پیتزا سورن

پیتزا سورن در بهترین فست فود تهران

اگر به دنبال بهترین فست فود جنوب تهران هستید، سورن می‌تواند گزینه خوبی باشد. این فست فود با انواع پیتزا، اسنک، برگر، ساندویچ، پاستا، مرغ سوخاری، گراتن، سالاد، پیش‌غذا، کمبوباکس و غذاهای پرسی از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین اگر تمایل به رزرو میز VIP برای تولد داشته باشید، می‌توانید با هماهنگی و رزرو قبلی برنامه خود را در پیتزا سورن به بهترین نحو اجرا کنید.

آدرس تهران، نارمک، میدان هفت حوض، کوچه هشت متری اول، پلاک 8
شماره تلفن 2-02177971400
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @soren_fastfood
آدرس فست فود سورن روی نقشه گوگل مپ

14- فست فود منهتن گریل

فست فود منهتن گریل تهران

منهتن گریل فست فودی لوکس و امروزی در محله دربند است که به پیتزاها و برگرهای لذیذ شهرت دارد. ساندویچ‌های منهتن گریل در نان جو سرو و با مرغ یا گوشت پر می‌شوند و سپس به شکل خاصی گریل می‌شوند که در نهایت به تردی و طعم خاصی می‌رسند.

این رستوران در سال 1390 کار خود را آغاز کرد و پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از طعم و پخت خاص ساندویچ‌ها به سراغ سایر غذاهای فست فودی مانند پیتزا رفت. منهتن گریل امروزه در لیست بهترین فست فود تجریش قرار دارد و بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا در سرو غذا آن را به جایگاه و محبوبیت خوبی رسانده است.

این فست فود منوی بسیار هیجان‌انگیزی دارد که دلتان را آب خواهد کرد. پیتزاهای منهتن گریل در دو نوع نازک و حجیم و در اندازه‌های متوسط پخت می‌شوند. از کیفیت و طعم خوب غذاها که بگذریم به فضای جذاب و مدرن این رستوران می‌رسیم که امکان استفاده از فضای باز نیز در آن برای مهمانان فراهم شده است.

آدرس تهران، تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان جعفری، پلاک 85
شماره تلفن 02122710558
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @manhattangrilltehran
آدرس سایت Manhattan-grill.com
آدرس رستوران منهتن گریل روی نقشه گوگل مپ

15- فست فود چارچیز

بهترین فست فود تهران چارچیز

چارچیز از پرطرفدارترین فست فودهای تهران است. این رستوران فضای بسیار جذابی دارد و به زیبایی تزئین شده است. در چارچیز شما می‌توانید خوشمزه‌ترین پیتزاها را با سس‌های مختلف امتحان کنید.

آدرس تهران، نیاوران، خیابان عرفانی، خیابان مریم، کوچه افتخاری، پلاک 40
شماره تلفن 02126856808
ساعت کاری 13:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @chaarchiz
آدرس رستوران چارچیز روی نقشه گوگل مپ

16- پیتزا کندیک

پیتزا کندیک تهران

کندیک یکی از بهترین فست فودهای تهران است که در آن هم پیتزاهای بسیار خوشمزه‌ای انتظارتان را می‌کشد و هم بهترین مرغ سوخاری در آن پیدا می‌شود. این رستوران دو طبقه در زعفرانیه قرار گرفته و ساختمان دو طبقه آن ظرفیت پذیرش بالایی دارد.

در پیتزا کندیک شما می‌توانید انتخاب کنید که در فضای بسته یا باز غذای خود را میل کنید. بد نیست بدانید که در نزدیکی این رستوران معمولاً جای پارک پیدا نمی‌شود، به همین دلیل باید خودروی خود را در کوچه‌های اطراف پارک کنید.

آدرس تهران، تهرانپارس، فلکه اول، خیابان گلبرگ، پلاک 35
شماره تلفن 02177736700 و 02177735540
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @ kandik_official
آدرس سایت Kandik.ir
آدرس رستوران کندیک روی نقشه گوگل مپ

17- کافه لیتل ایتالی

بهترین فست فود تهران کافه لیتل ایتالی

نوبتی هم باشد در میان رستوران‌هایی با پیتزاهای خوشمزه و خاص، به لیتل ایتالی می‌رسیم که جایی مدرن و شیک در دل پایتخت است. این رستوران تلاش می‌کند تا تجربه‌ای مشابه از غذا خوردن در رستوران‌های ایتالیایی را در تهران شبیه‌سازی کند، به همین دلیل دکوراسیون و فضا شما را به یاد زندگی و فرهنگ ایتالیایی میندازد.

لیتل ایتالی معروف‌ترین و بهترین فست فود نارمک است که پیتزاهای منحصربه‌فردی دارد. این رستوران منوی متنوع و جذابی دارد و غذاها و به ویژه پیتزاهای آن به سبک ایتالیایی طبخ می‌شود.

کیفیت بالا، فضایی مدرن و شیک، طعمی بی‌نظیر و سبک بودن پیتزاهای لیتل ایتالی از امتیازات این رستوران است. با این که لیتل ایتالی فضای خیلی بزرگی ندارد، اما همان فضای نسبتاً کوچک از دو بخش داخلی و بیرونی تشکیل می‌شود که هر کدامشان به زیبایی چیدمان شده‌اند.

آدرس تهران، شیخ بهایی جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع ونک پارک، برج دماوند
شماره تلفن 09126381730
ساعت کاری 13 تا 24
آدرس اینستاگرام @ little_italy_pub
آدرس رستوران لیتل ایتالی روی نقشه گوگل مپ

18- فست فود بابا پیتزا

فست فود بابا پیتزا تهران

بابا پیتزا از دیگر فست فودهای معروف تهران با سه شعبه در شهرک غرب، یوسف‌آباد و کارگر جنوبی است. در این فست فودی شما می‌توانید انواع پیتزاها را با طعمی لذیذ و خاص نوش جان کنید. اگر علاقه‌مند به طعم پیتزای آمریکایی هستید، بابا پیتزا انتخاب خوبی برایتان است. البته در این رستوران در کنار پیتزا سایر غذاهای فست فودی و نوشیدنی‌های جذاب نیز سرو می‌شود.

آدرس شهرک غرب تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبه‌روی اریکه ایرانیان
شماره تلفن 02188606060
آدرس اینستاگرام Baba.pizza.ir
آدرس رستوران بابا پیتزا شهرک غرب روی نقشه گوگل مپ

19- آشپزخانه ایتالیایی هارمونی

آشپزخانه ایتالیایی هارمونی بهترین فست فود تهران

هارمونی آشپزخانه‌ای ایتالیایی با شعب حضوری و بیرون‌بر است. این آشپزخانه در گذشته تنها محدود به سفارش‌های بیرون‌بر بود، اما خوشبختانه در یکی دو سال اخیر امکان سفارش حضوری نیز در آن فراهم شده است.

آشپزخانه هارمونی بهترین فست فود سعادت آباد است که در این شعبه چند میز و صندلی در فضای باز برای نشستن مشتریان فراهم شده است. آنچه این آشپزخانه را از سایر فست فودهای تهران متمایز می‌کند، کیفیت فوق‌العاده پیتزاهای آن است.

در حال حاضر هارمونی 4 شعبه در گاندی، زعفرانیه، سهیل و سعادت آباد دارد که شعب سهیل و زعفرانیه آن بیرون‌بر هستند. در این رستوران سعی می‌شود ضمن ارائه طعم‌های جدید، کیفیت غذاها همیشه در بالاترین سطح بماند و کیفیت فدای کمیت نشود.

رستوران فیش هات دبی
ادامه مطلب
آدرس شعبه سعادت آباد تهران، بلوار دریا، خیابان رامشه، پلاک 68
شماره تلفن 02188379743
ساعت کاری 13 تا 16 و 19 تا 23
آدرس اینستاگرام @harmonykitchen
آدرس سایت Harmonykitchen.ir
آدرس آشپزخانه ایتالیایی هارمونی سعادت آباد روی نقشه گوگل مپ

20- رستوران تومو

بهترین فست فود تهران فست فود تومو

تومو رستورانی ایتالیایی با پیتزا های متفاوت با 5 شعبه در سام سنتر، شهرک غرب، لواسان، اُپال و بام لند است. این رستوران پیتزاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد که کاربونارا یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. تومو فضایی گرم و صمیمی دارد و برخورد دوستانه پرسنل احساس راحتی به شما می‌دهد.

این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد و طعم‌های جدیدی در آن منتظرتان است. لازانیا، پاستا تومو، پیتزاهای اصیل ایتالیایی، ساندویچ‌های خوشمزه و خاص برخی از آیتم‌های منوی رستوران تومو به شمار می‌روند.

آدرس شعبه فرشته تهران، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه اول
شماره تلفن 02126212089 و 02122028080
ساعت کاری 8 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @tomo.cucina
آدرس رستوران تومو شعبه فرشته روی نقشه گوگل مپ

بهترین هات داگ تهران

هات داگ ساندویچی گرم متشکل از سوسیس پخته شده، نان فانتزی، ادویه‌جات مختلف و سس خردل یا کچاپ و گاهی کاهو و سایر مخلفات است. این ساندویچ در طعم و اندازه‌های مختلف پخته می‌شود و انواع مختلفی دارد. اگر از طرفداران این ساندویچی هستید، معرفی بهترین هات داگ تهران را از دست ندهید.

1- رستوران زنجیره ای شیلا

رستوران زنجیره ای شیلا بهترین فست فود تهران

شیلا بزرگ‌ترین و بهترین فست فود در ونک، تهرانپارس و سایر نقاط شهر است و به طور تخصصی در زمینه پخت و سرو هات دات فعالیت می‌کند. این رستوران در سال 1378 به تلاش برخی از دانش‌آموختگان رشته صنایع غذایی دانشگاه تهران در خیابان ولیعصر تاسیس شد. شیلا نخستین رستوران زنجیره‌ای پایتخت است که اکنون 50 شعبه در سراسر تهران دارد.

هات داگ‌های این رستوران طعم به خصوصی دارند و با فرمول خاصی تهیه می‌شوند. سوسیس‌هایی که برای تهیه هات داگ در رستوران شیلا استفاده می‌شوند با سوسیس‌های کارخانه‌ای تفاوت دارند و همین امر دلیل اصلی محبوبیت آن میان مردم است.

رستوران شیلا در ابتدا تنها با سرو چند ساندویچ کار خود را آغاز کرد، اما رفته رفته تنوع منوی آن گسترش یافت و انواع برگر، پیتزا و سوخاری نیز به آن اضافه شد. در این رستوران علاوه بر طعم خاص سوسیس‌های هات داگ شیلا، سس‌ها و افزودنی‌های خوشمزه‌ای نیز به غذاها اضافه می‌شود و طعم غذاها را بهتر از قبل می‌کند.

آدرس شعبه ونک تهران، ونک، ضلع جنوب شرقی میدان ونک
شماره تلفن 02188653121 و 88653361 و 88653360
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @ shila.fastfood
آدرس سایت order.shilafood.net
آدرس رستوران زنجیره‌ای شیلا روی نقشه گوگل مپ

2- فست فود فرید بهترین فست فود تهران

فست فود فرید بهترین فست فود تهران

اگر به بلوار سعادت آباد بروید، میان ده‌ها دکه و مغازه و جگرکی چشمتان به فست فود فرید می‌خورد. این فست فود بهترین هات داگ تهران را دارد که می‌توانید مخلفاتش را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. در فست فود فرید علاوه بر هات داگ با کباب ترکی پرسی، پیتزا آمریکایی، چند نوع ساندویچ و سالاد و پیش‌غذا از مشتریان پذیرایی می‌شود.

آدرس تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، روبه‌روی بیمارستان مدرس
شماره تلفن 02122113030
ساعت کاری 11 تا 1 بامداد
آدرس اینستاگرام @fastfoodfarid
آدرس سایت Faridhotdog.com
آدرس فست فود فرید روی نقشه گوگل مپ

3- هات داگ چمن

پیتزا چمن تهران

چمن یکی از قدیمی ترین فست فودهای شمال تهران است که کار خود را در سال 1367 آغاز کرده است. چمن فضای چندان بزرگی ندارد و حس و حال نوستالژیک آن سبب شده که بیشتر روزها مملو از جمعیت باشد. هات داگ و ژامبون تنوری از غذاهای مشهور چمن است که بین خاص و عام شهرت دارد.

در این فست فودی علاوه بر هات داگ، چند نوع محدود پیتزا و مدل‌های مختلف ساندویچ نیز ارائه می‌شود که در این میان ساندویچ زبان آن بسیار محبوب است. طعم غذاهای چمن احساس نوستالژی را در وجودتان زنده می‌کند و شما را به تهران قدیم می‌برد.

آدرس تهران، نیاوران، نبش کوچه خان سفید، پلاک 4
شماره تلفن 02122297061
ساعت کاری 11:30 تا 00:45
آدرس اینستاگرام @pizzachaman
آدرس پیتزا چمن روی نقشه گوگل مپ

4- هات داگ مسعود

هات داگ مسعود بهترین هات داگ تهران

وقتی صحبت از بهترین هات داگ تهران به میان می‌آید، نمی‌توان سراغی از هات داگ مسعود نگرفت. مسعود معروف‌ترین و بهترین فست فود شرق تهران و جاهای دیگر پایتخت است که هات داگ‌های بسیار خوشمزه و محبوبی دارد.  این فست فود چندین شعبه در جای‌جای پایتخت دارد که اگر چشمتان به آن خورد پیشنهاد می‌کنیم هات داگ‌های معروفش را از دست ندهید.

آدرس شعبه مجیدیه تهران، مجیدیه شمالی، خیابان برادران محمدی، نبش کوچه مسعود معتقد، پلاک 1/27
شماره تلفن 75449
ساعت کاری 10:30 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @masoudhotdog
آدرس هات دات مسعود روی نقشه گوگل مپ

5- هات داگ گامبی

بهترین هات داگ تهران فست فود گامبی

گامبی یکی دیگر از فست فودهای معروف در پایتخت است که بهترین همبرگر تهران را می‌توانید آنجا پیدا کنید. بخش زیادی از منوی این رستوران را هات داگ، بال و انواع برگر تشکیل می‌دهد که در میان آن‌ها هات داگ‌ها گامبی محبوبیت خاصی دارد.

البته ناگفته نماند که در کنار این غذاها انواع سالاد و نوشیدنی نیز سرو می‌شود. گامبی دارای سه شعبه در آرژانتین، جردن و تهرانپارس است. در این فست فود خوشمزه‌ترین هات داگ‌های عمرتان منتظرتان هستند.

آدرس شعبه آرژانتین تهران، آرژانتین، خیابان الوند، پلاک 1
شماره تلفن 02143994399
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @gumbifood
آدرس فست فود گامبی شعبه آرژانتین روی نقشه گوگل مپ

بهترین همبرگرهای تهران

حال که با تعداد نسبتاً زیادی از بهترین فست فودهای تهران آشنا شدید، زمان آن رسیده سری به برگری‌های معروف شهر بزنیم. اگر می‌خواهید بهترین برگر تهران را نوش جان کنید، اطلاعات این بخش بدون شک به کارتان می‌آید؛ اما چنانچه ترجیح شما غذا خوردن در فضایی گرم و مفرح است، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به نوشته بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده بیندازید.

1- دان تان برگر

دان تان برگر از بهترین برگرهای تهران

دان تان برگر یکی از بهترین همبرگرهای تهران است که با دکوراسیون جذابش مشتریان را به خود جذب می‌کند. دیوارهای آجری مزین به نوشته‌های جالب و درشت به همراه چیدمان خاص و شیشه‌های بزرگ که ویویی تماشایی از خیابان‌های شهر را مقابلتان قرار می‌دهند، فضایی متفاوت در این فست فود ایجاد کرده که مورد پسند بسیاری از مهمان‌هاست.

در برگر دان تان همبرگرهای لذیذی سرو می‌شود که با سس و سیب‌زمینی دورچین می‌شوند و طعم خوبی دارند. معروف‌ترین برگر این مجموعه آپ تان برگر، مید تان برگر و چیکن برگر است که طعم آن تا همیشه زیر زبانتان خواهد ماند. همچنین شما می‌توانید در کنار برگرهای لذیذ دان تان انواع پیش‌غذا، پیتزا، بیکری، سوخاری و نوشیدنی را نیز سفارش دهید.

دان تان شعب مختلفی در تهران دارد که در شعب جردن، نیاوران، سام فودهال و پالادیوم امکان سفارش حضوری نیز وجود دارد. شعبه‌های اختیاریه، شرق و سعادت آباد نیز برای سفارش‌های بیرون‌بر در خدمت شما هستند.

آدرس شعبه جردن تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان ایرج
شماره تلفن 02122012949
ساعت کاری 11 تا 00:15
آدرس اینستاگرام @downtownplanet
آدرس رستوران دان تان برگر جردن روی نقشه گوگل مپ

2- برگر لاویا

برگر لاویا از بهترین برگرهای تهران

لاویا یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران است که شهرتش را مدیون برگرهای معروف لکسو لاویا، رویال برگر لاویا و برگر تنوری است. در این مجموعه نیز ضمن سرو انواع برگر، ساندویچ هات دات تنوری، سوخاری، سیب‌زمینی پنیری و… نیز ارائه می‌شود.

شما می‌توانید در لاویا طعم متفاوت بهترین برگرهای تهران را امتحان کنید. البته این فست فود معروف تهران در شهرهای دیگر همچون اصفهان، هرمزگان، فارس و بوشهر نیز شعبه دارد. لاویا در حال حاضر سه شعبه فعال در پایتخت در شهرآرا، فردوس و تهرانپارس دارد و جزء بهترین فست فود در تهرانپارس به شمار می‌رود.

آدرس شعبه تهرانپارس تهران، خیابان گلبرگ، حدفاصل رشید و صادقی، پلاک 83
شماره تلفن 09199173292 و 02177737270
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @fastfood.lavia
آدرس رستوران لاویا تهرانپارس روی نقشه گوگل مپ

3- هاکوپ برگر

هاکوپ برگر تهران

هاکوپیان یا همان هاکوپ برگر از دیگر فست فودهای معروف تهران است که به برگرهای خوشمزه و باکیفیتش شناخته می‌شود. در منوی این فست فود چندین نوع برگر از جمله دوبل برگر، بیکن برگر با قارچ و پنیر، میکس برگر، چیزبرگر و انواع ساندویچ مانند بوقلمون ویژه، کراکف با چیپس و پنیر، کالباس دودی تنوری و… به چشم می‌خورد. هاکوپیان فضای نسبتاً کوچکی دارد و بخش زیادی از سفارشات آن به صورت بیرون‌بر است.

آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان ابوذر شمالی، پلاک 49
شماره تلفن 02122850301
ساعت کاری 12 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @burgerhacoupian_officail
آدرس برگر هاکوپیان روی نقشه گوگل مپ

4- برگر زغالی ظفر در بهترین فست فود تهران

برگر زغالی ظفر تهران

برگر زغالی از برندهای معروف فست فود در تهران با سابقه‌ای درخشان در این امر است. این رستوران جزء رستوران های قدیمی پایتخت است که کیفیت غذاهایش زبانزد است؛ به همین دلیل برگر زغالی ظفر معمولاً آخرهفته‌ها شلوغ است و سخت می‌توان در آن میز خالی گیر آورد.

در این فست فود معروف تهران علاوه بر برگرهای خوش آب و رنگش، انواع پیتزا، ساندویچ و سایر غذاهای فست فودی نیز سرو می‌شود. توجه داشته باشید که برگر زغالی در خیابان شلوغی قرار دارد و ممکن است یافتن جای پارک در آن کار آسانی نباشد.

آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، جنب خیابان آقازاده فرد، پلاک 90
شماره تلفن 02122221249
ساعت کاری 11:45 تا 23:45
آدرس اینستاگرام @burger_zoghali_officail
آدرس سایت Burgerzoghali.ir
آدرس رستوران برگر زغالی ظفر روی نقشه گوگل مپ

5- کوب برگر

کوب برگر تهران

وقتی صحبت از بهترین برگرهای تهران در میان است، ناخودآگاه طعم خوش برگرهای کوب برگر و کیفیت خوب آن به ذهن می‌آید. کوب برگر، بیکن، کوبیسم، چیز برگر، قارچ برگر با و بدون پنیر، اسموکی، دبل برگر و چیلی برگر برخی از غذاهای خوشمزه این فست فود است.

آدرس تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه 21، پلاک 18
شماره تلفن 02188832465
ساعت کاری 12 تا 16، 19 تا 23 و جمعه‌ها 19 تا 23
آدرس اینستاگرام Cube_burger_teh
آدرس فست فود کوب برگر روی نقشه گوگل مپ

6- برگر فکتوری

بهترین فست فود تهران برگر فکتوری

برگر فکتوری نیز از همبرگری‌های شناخته شده در تهران است. این مجموعه در مرکز خرید پالادیوم و مجموعه تفریحی بام لند شعبه دارد که خوشمزه‌ترین برگرها را می‌توانید در آن نوش جان کنید. سرویس‌دهی سریع و خوب، تنوع منو و کیفیت خوب برخی از مزایای برگر فکتوری است.

آدرس شعبه پالادیوم تهران، خیابان مقدسی اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم
شماره تلفن 02122668031 و 02122668041 و 02122668051
ساعت کاری 11 تا 23
آدرس اینستاگرام @burgerfactory.ir
آدرس سایت foodbell.ir/order/burgerfactory-paladium
آدرس برگر فکتوری پالادیوم روی نقشه گوگل مپ

7- بلک برگر

بلک برگر تهران

بلک برگر برندی پرطرفدار در پایتخت است که در سال 1391 در پاسداران تأسیس شده و مشتریان زیادی دارد. بلک برگر، دوبل برگر، کلاسیک برگر، چیلی برگر، ماشروم برگر، پستو برگر و چندین نوع دیگر از برگر، انواع پیتزا، ساندویچ و… برخی از آیتم‌های منوی بلک برگر است.

آدرس تهران، پاسداران، بین گلستان 6 و 7، پلاک 425
شماره تلفن 02122578996
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @blackburgerstar
آدرس سایت Blackburgerstar.com
آدرس بلک برگر روی نقشه گوگل مپ

8- مارکیز برگر (آربی برگر سابق)

markiz burger tehran

مارکیز یا همان آربی برگر از بهترین برند همبرگر در تهران است که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و تازه برگرهای با کیفیتی را برای پذیرایی از مهمانان آماده می‌کند. این برگری فضای دنج و دوستانه‌ای دارد و شما می‌توانید همراه دوستان و خانواده خود لحظات خوبی را در آن سپری کنید.

آدرس تهران، خیابان بهشتی، بین سهروردی و صابونچی، پلاک 205
شماره تلفن 02188740189
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @markizburger
آدرس سایت Rbburger.ir
آدرس آربی برگر روی نقشه گوگل مپ

9- اسلاید برگر

اسلاید برگر تهران بهترین برگر تهران

اسلاید برگر یکی از برندهای کاردرست در زمینه تولید همبرگرهای لذیذ در سایزهای مختلف است. برگرهای این مجموعه با سس پنیر و دیپ سرو می‌شوند و کیفیت و طعم خوبی دارند.

همچنین شما می‌توانید آن‌ها را در سه سایز مختلف کوچک، بزرگ و متوسط سفارش دهید. اسلاید برگر در حال حاضر یک شعبه در شهرک غرب و یکی نیز در سهروردی شمالی دارد و شعبه هروی سنتر آن نیز در دست احداث است.

آدرس شعبه شهرک غرب تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، روبه‌روی میلاد نور
شماره تلفن 0218852006
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @slide.burger
آدرس سایت slideburgersb.com
آدرس اسلاید برگر شهرک غرب روی نقشه گوگل مپ

10- همبرگر بابی ساندز

همبرگر بابی ساندز بهترین برگر تهران

بابی ساندز یکی از فست فودهای قدیمی در تهران با بیش از 35 سال سابقه درخشان است. برگرهای خوشمزه و متفاوت این مجموعه طعم بسیار خوبی دارند و خیلی زود در دلتان جا باز می‌کنند. موقعیت مکانی خوب و کیفیت مناسب غذاهای آن سبب شده که بابی ساندز هر روز پذیرایی مهمانان زیادی باشد.

آدرس تهران، تجریش، دربند، سه‌راه جعفرآباد
شماره تلفن 02122757020
ساعت کاری 11 تا 1 بامداد
آدرس اینستاگرام @bobbysandsburger
آدرس رستوران بابی ساندز روی نقشه گوگل مپ

سایر همبرگری های معروف تهران

برای امتحان کردن بهترین همبرگرهای تهران نیاز نیست خود را به آب و آتش بزنید؛ زیرا تعداد آن‌ها آنقدر زیاد است که از هر جایی راحت می‌توان خود را به نزدیک‌ترین برگری خوب پایتخت برسانید. برخی دیگر از این فست‌فود‌های معروف با برگرهای خوشمزه عبارتند از:

  •       هیزمیکس
  •       د گریل
  •       برگر لند
  •       گاراژ برگر
  •       برگر امیر و سام.

بهترین سوخاری تهران

شاید فکر کنید لیست فست فودهای تهران به پایان رسیده و دیگر چیزی برای معرفی وجود ندارد، اما این‌طور نیست. برای خوردن بهترین سوخاری تهران نیز گزینه‌های زیادی در پایتخت وجود دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

1- رستوران چیکن فکتوری

رستوران چیکن فکتوری بهترین همبرگر تهران

چیکن فکتوری یکی از بهترین رستوران های تهران در باملند است. این رستوران شامل دو فضای داخلی و خارجی می‌شود که از بالکن آن منظره‌ای تماشایی از دریاچه چیتگر دیده می‌شود.

چیکن فکتوری از جمله رستوران‌های خوب پایتخت است که کیفیت و قیمت غذا در آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مرغ سوخاری و همچنین چیکن فکتوری با سس و سیب‌زمینی از غذاهای معروف این رستوران هستند. البته در کنار آن‌ها انواع سوپ، سوخاری، پیتزا، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا نیز در چیکن فکتوری سرو می‌شود.

آدرس تهران، همت غرب، انتهای خیابان هوانیروز، مجتمع بام لند
شماره تلفن 02140443015
ساعت کاری 12 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @chickenfactory.ir
آدرس رستوران چیکن فکتوری روی نقشه گوگل مپ

2- رستوران سوخاری لوکی

رستوران سوخاری لوکی از بهترین سوخاری های تهران

لوکی از بهترین سوخاری های تهران با منوی جذاب است که محصولات آن با مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه می‌شود. برخورد خوب پرسنل در این رستوران آن را به پاتوق بسیاری از دوستداران فست فود تبدیل کرده است.

آدرس تهران، بلوار شیخ بهایی، مجتمع آ.اس.پ
شماره تلفن 02188213163
ساعت کاری 12 تا 23:30
آدرس اینستاگرام @lowkey.asp
آدرس سایت lowkeyfood.ir
آدرس رستوران سوخاری لوکی روی نقشه گوگل مپ

3- رستوران چنیکا

رستوران چنیکا فست فود تهران

چنیکا در شمار بهترین سوخاری تهران در منطقه یک قرار دارد. در این رستوران امکان سفارش حضوری و بیرون‌بر برای مشتریان فراهم شده است. چنیکا علاوه بر انواع مرغ سوخاری و گوفی باکس در اندازه‌های مختلف به همراه سیب‌زمینی و سالاد کلم، انواع ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا را نیز برای پذیرایی از مهمانان در منوی خود دارد.

راهنمای کامل متروهای تهران
ادامه مطلب
آدرس تهران، تقاطع قیطریه و اندرزگو، سلیمان شرقی، پلاک 64
شماره تلفن 0212811888
ساعت کاری 11:30 تا 23:30
آدرس اینستاگرام Chenika.kitchen
آدرس سایت Chenika.com
آدرس رستوران سوخاری چنیکا روی نقشه گوگل مپ

4- فست فود خروس

فست فود خروس بهترین فست فود تهران

خروس بهترین سوخاری در اندرزگو را دارد که غذاهایش کیفیت و حجم خوبی دارند و راحت شما را سیر می‌کنند. مرغ سوخاری‌های خروس با حجم بالایی از سیب‌زمینی سرخ‌کرده، باگت و نون کچاپ سرو می‌شود و ظاهر فریبنده آن هر کسی را وسوسه می‌کند.

آدرس تهران، تجریش، بلوار اندرزگو
شماره تلفن 02122692174
ساعت کاری 11 تا 23
آدرس اینستاگرام @khoroos.andarzgoo
آدرس سوخاری خروس روی نقشه گوگل مپ

5- تهران کی اف سی سوگود

فست فود تهران کی اف سی سوگود

کی اف سی برندی معتبر و مشهور در جهان است که اگرچه در ایران نماینده رسمی ندارد، اما بسیاری از سوخاری‌های کشور این نام را برای فست فود خود انتخاب کرده‌اند. تهران کی اف سی بهترین سوخاری تهران را دارد و در اندازه‌های مختلف به همراه سیب‌زمینی، قارچ سوخاری، ناگت و نان سیر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در تهران بیش از 10 فست فود با این نام فعالیت دارند.

آدرس کی اف سی سوگود تهران، خیابان ولیعصر، پردیس سینمایی ملت، طبقه دوم
شماره تلفن 02122058182
آدرس رستوران کی اف سی سوگود روی نقشه گوگل مپ

6- سرزمین سوخاری

فست فود سرزمین سوخاری تهران

سرزمین سوخاری با حدود 20 شعبه در نقاط مختلف شهر یکی از مکان‌های محبوب برای خوردن سوخاری باکیفیت است. در این رستوران هم مرغ سوخاری و هم گوشت سوخاری سرو می‌شود که بر اساس ذائقه و علاقه خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را سفارش دهید. سرزمین سوخاری علاوه بر تهران در چند شهر دیگر کشور مانند شیراز، اصفهان و تبریز نیز شعبه دارد.

آدرس شعبه آرژانتین تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند
شماره تلفن 02188889200
ساعت کاری 11:30 تا 24
آدرس سایت sarzaminesookhari.com
آدرس سرزمین سوخاری شعبه آرژانتین نقشه گوگل مپ

7- فست فود قلب طلایی

فست فود قلب طلایی تهران

وقتی موضوع بهترین سوخاری تهران در میان است، قلب طلایی از دیگر نام‌های آشنا در این زمینه است. این فست فود اولین مرغ سوخاری فرانسوی در کشور است که در آن سینه، ران و فیله مرغ سوخاری با سیب‌زمینی و سس مخصوص سرو می‌شود. قلب طلایی دو شعبه در تهران دارد و حجم بالای غذاهای آن به راحتی دو نفر را سیر می‌کند.

‌آدرس شعبه 1 تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم
شماره تلفن 02126762898
آدرس رستوران قلب طلایی شعبه 1 روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه 2 تهران، نیاوران، ابتدای پورابتهاج، نبش کوچه یاس
شماره تلفن 02122286808
آدرس رستوران قلب طلایی شعبه 2 روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @golden_heart_ir
آدرس سایت Goldenheart.menusaz.com

بهترین فست فودهای ساندویچی تهران

تهران ساندویچی‌های بسیار معروفی دارد که برخی از آن‌ها سالیان سال است در مغازه‌ای کوچک فعالیت می‌کنند و هواداران بسیاری دارند. در این بخش معروف ترین فست فودهای ساندویچی تهران را برایتان آورده‌ایم.

1- ساندویچ روبن

ساندویچ روبن بهترین فست فود ساندویچی تهران

روبن یک مغازه کوچک، اما پرطرفدار است که بهترین فست فودهای ساندویچی تهران را آنجا پیدا خواهید کرد. این ساندویچی علی‌رغم فضای کوچکش بیشتر اوقات شلوغ است و محیط تمیز و ساندویچ‌های بی‌نظیری دارد. در روبن انواع ساندویچ با مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شود که این کیفیت و تازگی در طعم ساندویچ بی‌تأثیر نیست.

آدرس تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به پیچ شمیران، جنب کوچه اردشیر، پلاک 289
شماره تلفن 02188171315
ساعت کاری 11:30 تا 23:30 و جمعه‌ها 19 تا 23:30
آدرس ساندویچی روبن روی نقشه گوگل مپ

2- فلافل مروی

فلافل مروی بهترین فست فود ساندویچی تهران

مروی یکی از قدیمی‌ترین فلافلی‌های تهران است که خوشمزه‌ترین فلافل پایتخت را در آن می‌توانید سفارش دهید. در این مغازه فلافل با ترشی بندری و سس انبه به شما تحویل داده می‌شود که طعم آن تا همیشه در دهانتان خواهد ماند. مروی نیز مغازه‌ای کوچک اما شلوغ است که گاهی در آن جای سوزن انداختن نیست. این فلافلی دو شعبه در تهران یکی در میدان انقلاب و دیگری در ناصرخسرو دارد.

آدرس شعبه انقلاب تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، روبه‌روی کوچه رستم
شماره تلفن 02166414077
آدرس فلافلی مروی شعبه انقلاب روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه مروی تهران، خیابان ناصرخسرو، ابتدای کوچه مروی
آدرس فلافلی مروی روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری 10 تا 24

3- ساندویچ مقدم

ساندویچ مقدم بهترین ساندویچ تهران

مقدم یک ساندویچی ساده و ارزان در تهران است که در آن خبری از دکوراسیون لاکچری و لوکس نیست. این ساندویچی در فضایی کوچک با بهترین ساندویچ‌های بلکی که طعم گذشته‌ها را برایتان زنده خواهد کرد، از شما پذیرایی می‌کند. مقدم دو شعبه دارد که بساط خوراک و قهوه در آن‌ها از ساعت 6 صبح برقرار است.

آدرس شعبه 1 تهران، خیابان میرزای شیرازی، بین کوچه 7 و 9
شماره تلفن 02186072676
آدرس اغذیه مقدم شعبه 1 روی نقشه گوگل مپ
آدرس شعبه 2 تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از بهشتی، نبش کوچه دلاویز
آدرس اغذیه مقدم شعبه 2 روی نقشه گوگل مپ
ساعت کاری 11 تا 23
آدرس اینستاگرام @Moghaddam_food

4- ساندویچ آرمن

ساندویچ آرمن تهران

آرمن یکی از برندهای معروف در کافه و رستوران‌های تهران است که فعالیت خود را از دهه 40 آغاز کرده است. این مجموعه از چند رستوران کلاسیک و مدرن با انواع غذاهای ایرانی و ارمنی تشکیل شده که در هر کدام بهترین‌ها در انتظارتان است. آرمن را می‌توان از بهترین کبابی های تهران دانست که عطر و طعم کباب‌هایش هوش از سرتان می‌برد.

اگرچه آغاز راه آرمن با ساندویچی شروع شد، اما این برند اکنون 4 رستوران شامل ساندویچی آرمن، آرمن پلاس، آرمن کباب و کافه آرمنیا در تهران دارد. ساندویچ‌های آرمن از خوشمزه‌ترین ساندویچ‌های تهران با کیفیت عالی و طعم خانگی و نوستالژیک و نان‌های بولکی است.

آدرس تهران، سهروردی، خیابان مطهری
شماره تلفن 02188814410
ساعت کاری 10:30 تا 24
آدرس اینستاگرام @armen.foods
آدرس سایت armenrestaurant.com
آدرس ساندویچی آرمن روی نقشه گوگل مپ

5- فست فود هایدا بهترین فست فود تهران

فست فود هایدا تهران

هایدا نامی آشنا برای دوستداران ساندویچ‌های گرم، سرد، پیتزا و برگر است. این فست فود جزء بهترین فست فود حکیمیه است که در تهرانسر، اندرزگو، جمهوری، ونک، تهرانپارس، نازی‌آباد و سایر مناطق تهران نیز شعبه دارد. فست فود هایدای تهرانسر فضای دنج با میز و صندلی‌های نسبتاً کوچکی دارد که از پنجره آن می‌توان خیابان‌های شهر را دید.

آدرس شعبه تهرانسر تهران، بلوار اصلی تهرانسر، نبش کوچه قهرمانی
شماره تلفن 02144521212
ساعت کاری 10 تا 23
آدرس اینستاگرام @haida.tehransar
آدرس رستوران هایدا تهرانسر روی نقشه گوگل مپ

6- کباب ترکی نشاط

کباب ترکی نشاط در تهران

نشاط نیز از قدیمی‌ترین و بهترین فست فودهای ساندویچی تهران است. این اغذیه فروشی فعالیت خود را از سال 1350 آغاز کرده است و تا به امروز به دلیل حفظ کیفیت و طعم غذاهای خود توانسته محبوبیت خوبی میان مردم کسب کند.

آدرس تهران، ابتدای خیابان ستارخان، نبش کوچه لادن
شماره تلفن 02166904649
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @neshatco
آدرس سایت neshat.co
آدرس اغذیه نشاط روی نقشه گوگل مپ

7- فست فود ارغنون

فست فود ارغنون تهران

ارغنون یکی از ساندویچی های معروف تهران در محیطی با حال و هوای دهه 60 است. این ساندویچ علاوه بر ساندویچ های خوشمزه با نان‌های بولکی، دکوراسیونی جذاب و کلاسیک دارد. انواع ساندویچ سرد، گرم، و سالاد به همراه ترشی رایگان و نوشیدنی از جمله آیتم‌هایی است که می‌توانید در ارغنون سفارش دهید.

آدرس تهران، شهرک غرب، خیابان شهید حافظی، پلاک 58
شماره تلفن 02122062701
ساعت کاری 10:45 تا 24
آدرس اینستاگرام @ arghanoonsandwich
آدرس فست فود ارغنون روی نقشه گوگل مپ

8- ساندویچی و پیتزا جرس

ساندویچی و پیتزا جرس

جرس یک ساندویچی قدیمی در تهران است که اخیراً تغییراتی در دکوراسیون خود ایجاد کرده است. این فست فود طراحی زیبا و فضایی دلنشین دارد و بیشتر مواقع بسیار شلوغ است.

آدرس تهران، خیابان پیروزی، نبش کوی صدرا
شماره تلفن 02133342976
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس اینستاگرام @jaras_1361
آدرس پیتزا جرس روی نقشه گوگل مپ

9- ساندویچی ترخون

ساندویچی ترخون از بهترین فست فود ساندویچی های تهران

ترخون جزء بهترین فست فود غرب تهران است که نه‌تنها طعم ساندویچ‌های بولکی آن را از یاد نخواهید برد، بلکه کیفیت غذاها نیز در آن نظر شما را جلب خواهد کرد. فضای این رستوران دارای دو بخش داخلی و خارجی است که در منوی آن انواع پیش‌غذا، ساندویچ‌ و غذای سرد به چشم می‌خورد.

آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سپهر، جنب پارک نیما
شماره تلفن 02188580523
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @ tarkhoon.sandwich
آدرس ساندویچی ترخون روی نقشه گوگل مپ

10- ساندویچی محمود

ساندویچی محمود ساندویچی نوستالژیک تهران

محمود یک ساندویچی معروف و قدیمی در نزدیکی ورزشگاه شیرودی است. این ساندویچی در سال 1345 تأسیس شده و بیش از نیم قرن از عمر آن می‌گذرد. ساندویچی محمود در واقع مغازه‌ای کوچک با چند میز و صندلی و یخچالی پر از سینی‌های ساندویچ‌های سرد است که طعم آن بی‌نظیر و نوستالژیک است.

در این ساندویچی خبری از پنیر و قارچ نیست و همه چیز به شکل قدیمی سرو می‌شود. جالب است بدانید تعدادی از ورزشکاران معروف و هنرمندان نیز به این محل آمده‌اند که عکسشان را روی دیوار مغازه می‌توان دید. این ساندویچی اکنون در تهران چند شعبه دیگر نیز دارد که برخی از آن‌ها مانند شعبه صادقیه فضایی شیک و آرام دارند.

آدرس  شعبه شیرودی تهران، خیابان مفتح جنوبی، نرسیده به ورزشگاه شیرودی، پلاک 127
شماره تلفن 02188839398
ساعت کاری 10:30 تا 23
آدرس اینستاگرام @ sandwichmahmoud
آدرس ساندویچی محدود شعبه اصلی روی نقشه گوگل مپ

سایر فست فودهای ساندویچی تهران

علاوه بر ساندویچی‌هایی که تا اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، چندین فست فود ساندویچی دیگر نیز در تهران فعال هستند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  •       ساندویچ خانواده
  •       ساندویچ آرزو
  •       ساندویچی فریدون
  •       فست فود پاندا
  •       بمب سعید
  •       ساندویچ باماهاس
  •       بمب مهران
  •       کافه رستوران مکسان
  •       فست فود ژیوا.

بهترین فست فود تهران با قیمت مناسب

این روزها با این که قیمت‌ها در برخی از رستوران‌های لوکس شاید کمی گران به نظر برسد، اما هنوز هم فست فودها و ساندویچی‌های زیادی هستند که با قیمت مناسب بهترین محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهند. هر چند که برخی از این فست فودها را پیش‌تر به شما معرفی کردیم، اما در این بخش نیز چند تا از فست فودهای ارزان تهران را برایتان آورده‌ایم.

1- آشپزخانه برادران

آشپزخانه برادران از بهترین فست فودهای تهران

آشپزخانه برادران از بهترین رستوران های تهران با قیمت اقتصادی و ارزان است که به املت و پیتزاهای خوشمزه‌اش شهرت دارد. این آشپزخانه فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد و به دلیل استقبال خوب مشتریان کم‌کم فعالیت و تیم خود را گسترش داد. در آشپزخانه برادران انواع غذاهای گرم و سرد و نوشیدنی سرو می‌شود و بهترین صبحانه در تهران را می‌توانید آنجا میل کنید.

آدرس تهران، ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، ابتدای خیابان سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک 9
شماره تلفن 02188044202 و 0218844203
ساعت کاری یک‌شنبه یا پنج‌شنبه از 6:30 تا 15

جمعه و روزهای تعطیل از 7 تا 13

آدرس اینستاگرام @brotherskitchen
آدرس سایت Baradaranfood.com
آدرس آشپزخانه برادران روی نقشه گوگل مپ

2- ساندویچ کریم

فست فود ساندویچ کریم تهران

کریم از بهترین فست فود تهران با قیمت مناسب است که در نزدیکی بیمارستان پیامبران قرار دارد. در این ساندویچی انواع ساندویچ‌های سرد و گرم، برگر، جگر پرسی، کباب لقمه‌ای، کوکو سبزی خانگی، پیتزا و… سرو می‌شود. در ساندویچی کریم هم قیمت غذاها منصفانه است و هم سفارشتان خیلی سریع آماده می‌شود.

آدرس تهران، بلوار ابوذر، جنب نانوایی سنگکی
شماره تلفن 02144091164
ساعت کاری 10 تا 24
آدرس ساندویچ کریم روی نقشه گوگل مپ

 3- سوخاری کابوکی

سوخاری کابوکی بهترین فست فود تهران

کابوکی در لیست قدیمی‌ترین و بهترین فست فود تجریش قرار دارد. در این رستوران برای طبخ غذا از روش‌های سنتی استفاده می‌شود و به همین دلیل غذاهایش طعم خاصی دارند.

کابوکی فضایی قدیمی دارد، اما آماده شدن سریع سفارش‌ها و حجم بالای غذاها آن را جبران خواهد کرد. این رستوران سوخاری‌های خوشمزه‌ای دارد که نباید از دستش بدهید. در کابوکی قیمت غذاها با توجه به حجم آن منصفانه است. این رستوران اکنون دو شعبه دیگر در پاسداران و جم سنتر هم دارد.

آدرس شعبه تجریش تهران، میدان تجریش، خیابان شهید ملکی
شماره تلفن 02122709808
ساعت کاری نیمه اول سال 11:30 تا 00:30 و نیمه دوم تا 23:30
آدرس اینستاگرام @kabookyfamily
آدرس سایت kabooky.com
آدرس رستوران  کابوکی روی نقشه گوگل مپ

4- بمب تهران

بمب تهران از بهترین فست فودهای تهران

بمب تهران مکانی مناسب برای خوردن غذاهایی با طعم و کیفیت خوب، حجم مناسب و قیمت اقتصادی است. در این رستوران از پیتزا و ساندویچ گرفته تا پیش‌غذا و برگر و هر فست فودی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. بمب تهران اغلب مواقع شلوغ است، با این حال در این فست فود سفارش‌ها تقریباً سریع آماده می‌شود و شما خیلی معطل نخواهید شد.

آدرس تهران، خیابان ستارخان، حدفاصل پاتریس و بهبودی، روبه‌روی پمپ بنزین، پلاک 211
شماره تلفن 02166126007
ساعت کاری 11 تا 24
آدرس اینستاگرام @bombtehran
آدرس بمب تهران روی نقشه گوگل مپ

5- رستوران ادبرت

فست فود ادبرت تهران

ادبرت یکی از بهترین فست فودهای تهران با قیمت مناسب است. این رستوران سابقه بسیار طولانی در پایتخت دارد و به دلیل فضای کلاسیک و نوستالژیکش هواداران زیادی برای خود جور کرده است.

با این که ادبرت رستورانی بزرگ و لاکچری نیست، اما حال و هوای قدیمی آن برای برخی از افراد بر فست فودهای امروزی و مدرن می‌چربد. ادبرت در واقع مغازه‌ای کوچک با چند میز و صندلی لهستانی است که مزه پیتزاهای آن یادآور روزگار خوش کودکی است.

پیتزاهای این رستوران، طعمی خانگی و شاید می‌توان گفت ایرانی دارند. در این مغازه علاوه بر پیتزا، چند نوع ساندویچ و پیش‌غذا نیز سرو می‌شود که در این میان آن‌ها پیتزا مخلوط، ساندویچ رست‌بیف و چیپس و پنیر بسیار پرطرفدارند.

یکی از جذابیت‌های دیگر رستوران ادبرت لیوان‌های دوجداره آن هستند که نوشیدنی را برایتان خنک نگه می‌دارند. اگر می‌خواهید به این رستوران بروید توجه داشته باشید که ادبرت به دلیل فضای کوچکش، جای پارک چندانی برای خودرو ندارد.

آدرس تهران، خیابان کریم‌خان، خیابان حسینی، پلاک 46
شماره تلفن 02188838811
ساعت کاری 11:30 تا 15:30، 18:30 تا 23:30
آدرس رستوران  ادبرت روی نقشه گوگل مپ

6- هات داگ خوران ولیعصر

هات داگ خوران ولیعصر تهران

همان‌طور که از نام هات داگ خوران ولیعصر مشخص است این فست فود یکی از بهترین هات داگ های تهران در چهارراه ولیعصر است. فضای این فست فود بیشتر دانشجویی است و حجم بالای غذاها و سبزیجات زیاد در آن‌ها رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

آدرس تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، روبه‌روی پارک دانشجو
شماره تلفن 09126507572 و 09192134063
ساعت کاری 12 تا 24
آدرس اینستاگرام @hotdog_khoran
آدرس رستوران هات داگ خوران ولیعصر روی نقشه گوگل مپ

جمع‌بندی

در این نوشته ما سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم بهترین فست فودهای تهران را برایتان لیست کنیم. اگر شما هم موردی دارید که فکر می‌کنید جایش در این مقاله خالی است، لطفاً آن را به ما معرفی کنید.

سوالات متداول

بهترین فست فود تهران با قیمت مناسب کدام است؟

هات داگ خوران ولیعصر، رستوران ادبرت، بمب تهران، سوخاری کابوکی، ساندویچ کریم، آشپزخانه برادران از بهترین فست فودهای تهران با قیمت مناسب هستند.

لاکچری ترین فست فود تهران کدامند؟

رستوران ایتالیایی جنارو، منهتن گریل، رستوران باروژ، رستوران ایتالیایی بونو، هورسان بیسترو و دان تان برگر از لاکچری ترین فست فودهای تهران هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر