لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مهمترین رستوران ها و باغ رستوران های قزوین
مهمترین رستوران ها و باغ رستوران های قزوین

مهمترین رستوران ها و باغ رستوران های قزوین

قزوین از مهمترین شهرهای تاریخی و گردشگری ایران به شمار می آید. این شهر که در گذشته پایتخت سلسله ی صفویان بوده است، امروزه یکی از مهمترین شهرهای گردشگری کشور محسوب می شود. شهر قزوین علاوه بر دارا بودن جاذبه های تاریخی و سوغات های مختلف، دارای تنوع غذاهای محلی نیز می باشد. به طوری که این مسئله منجر به شکل گیری رستوران ها و باغ رستوران های متعدد درسطح شهر قزوین شده است. همچنین برای اقامت در قزوین میتوانید در هتل های قزوین که بسیار متنوعند اقامت گزینید.
• مهمترین رستوران های قزوین

رستوران یاس قزوین

رستوران یاس در قزوین

رستوران یاسِ قزوین که دارای محیطی آرام و دلچسب می باشد، با بیش از چهل سال سابقه، یکی از قدیمی ترین رستوران های قزوین به شمار می آید. تنوع غذایی این رستوران و کیفیت بسیار بالای آن منجر شده تا گردشگران بسیاری به دفعات به آنجا مراجعه نمایند. از امتیازات دیگر این رستوران همجواری با جاذبه های تاریخی شهر می باشد.
آدرس رستوران یاس قزوین: خیابان آیت الله طالقانی- سه راه خیام-روبروی هتل البرز.

رستوران اقبالی

رستوران اقبالی

رستوران اقبالی قزوین

رستوران اقبالی نیز یکی از بهترین رستوران های قزوین به شمار می آید. رستوران اقبالی انواع غذاهای سنتی و بین المللی را ارائه می دهد. در این رستوران ناهار تا حدود ساعت چهار و نیم سرو می گردد. همچنین در رستوران اقبالی انواع غذاهای سنتی نیز عرضه می شود. می‌توان گفت قیمه نثار و کباب هندی از غذاهای محبوب رستوران اقبالی محسوب می شود. همچنین قابل ذکر است که غذاهای این رستوران دارای کیفیت نسبتاً مطلوب بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
آدرس رستوران اقبالی قزوین: خیابان طالقانی – نرسیده به سه راه خیام.

رستوران های برتر آسیا
ادامه مطلب

رستوران نمونه قزوین

رستوران نمونه قزوین

رستوران نمونه قزوین

رستوران نمونه یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین می باشد. این رستوران دارای تنوع غذایی بسیار بالایی بوده و قیمه نثار از غذاهای پر طرفدار آن می باشد. قابل ذکر است که در رستوران نمونه انواع غذاهای سنتی و بین المللی ارائه می شود. این رستوران دارای دو شعبه به آدرس های زیر است:
آدرس شعبه اول رستوران نمونه قزوین: خیابان بوعلی – تقاطع فردوسی.
آدرس شعبه دوم رستوران نمونه قزوین: فردوسی شمالی (یخچال) – مقابل پمپ بنزین- مجتمع خرید نارون- طبقه اول- واحد ۲۳.

رستوران آرمانی قزوین

رستوران آرمانی قزوین یکی از رستوران های ممتاز قزوین محسوب می شود. در این رستوران علاوه بر طبخ غذاهای ایرانی و سنتی قزوین غذاهای فرنگی و نیز غذا های خمیری نیز ارائه می گردد. این رستوران در عرضه قیمه نثار بسیار زبانزد می باشد، و این غذا را با طعم مطلوب ارائه می نماید. رستوران آرمانی که دارای استانداردهای جهانی است، فضایی کلاسیک و شیک دارد. سرو غذا در این رستوران همراه با موزیک کلاسیک و ملو حسی پر از آرامش را به مخاطبین خود عرضه می دارد.
آدرس رستوران آرمانی قزوین: خیابان فلسطین غربی- چهارراه عمران- بعد از جهاد کشاورزی.

رستوران کرمانی قزوین

رستوران کرمانی قزوین

رستوران کرمانی قزوین

رستوران کرمانی یکی از بهترین رستوران های قزوین می باشد. غذاهای این رستوران دارای کیفیت بسیار خوبی است، و همچنین حجم غذاها نیز به نسبت بیشتر است. از لحاظ اقتصادی نیز غذاهای این رستوران مقرون به صرفه هستند. باقالی پلو، قیمه نثار قزوین و جوجه کباب مخصوص از جمله محبوب ترین غذاهای رستوران کرمانی به شمار می آید.
آدرس رستوران کرمانی قزوین: چهارراه ولیعصر – ابتدای خیابان شاهد.

رستوران شانی قزوین

رستوران شانی قزوین

رستوران شانی قزوین

رستوران شانی قزوین یکی از باکلاس ترین رستوران های قزوین است، که دارای دکوراسیونی عالی و پرسنلی کاملا حرفه ای می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می گردد. فضای لوکس و دلنشین رستوران شانی به همراه کیفیت بسیار بالای غذاها منجر شده تا این رستوران بسیار مورد توجه گردشگران قرار گیرد.
آدرس رستوران شانی قزوین: مجتمع داریوش قزوین – حدفاصل بین دو چهار راه عمران و فلسطین.
• مهمترین باغ رستوران های قزوین

رستوران های جدید و عالی هنگ کنگ برای سال 2019
ادامه مطلب

باغ رستوران آب و آتش قزوین

باغ رستوران آب و آتش قزوین

باغ رستوران آب و آتش قزوین

باغ رستوران آب و آتش که دارای فضای سنتی و دلنشین قرار گرفته است، یکی از مهمترین باغ رستوران های قزوین به شمار می آید. این باغ رستوران در محیطی طبیعی و آرام بخش قرار گرفته است. و انواع غذاهای سنتی، فرنگی ،دسر و نوشیدنی در آن سرو می گردد باغ رستوران آب و آتش که یکی از بهترین باغ رستوران های قزوین به شمار می آید، دارای دیزان و دکوراسیون ای بسیار زیبا و مجلل است. قابل ذکر است که در این باغ رستوران موسیقی زنده در بیشتر روزهای هفته برگزار می گردد.
آدرس باغ رستوران آب و آتش قزوین: کیلومتر ۱۸ جاده قزوین به الموت – بعد از روستای رزجرد.

رستوران سنتی تالار شهر قزوین

رستوران تالار شهر قزوین

رستوران تالار شهر قزوین

رستوران سنتی تالار شهر قزوین یکی از باشکوه‌ترین رستوران های قزوین می‌باشد. این رستوران که یکی از رستوران های ویژه گردشگری محسوب می شود، در یک مجتمع هتلی بین المللی در بوستان باراجین قرار گرفته است. رستوران سنتی تالار شهر قزوین دارای معماری سنتی همچون دوران صفوی می باشد. رستوران سنتی تالار، با میز و صندلی های بسیار زیبای چوبی و رومیزی های ترمه آراسته شده است. مناظر بسیار زیبای کوه های باراجین و نیز فضای سبز بیرون رستوران که کاملاً از پنجره های آن آشکار است ،آرامش کم‌ نظیری را بر فضای آن برقرار نموده است .
آدرس رستوران سنتی تالار شهر قزوین: بوستان مجتمع هتلی بین المللی- باراجین قزوین.

باغ رستوران رسپینا قزوین

باغ رستوران رسپینا قزوین

باغ رستوران رسپینا قزوین

باغ رستوران رسپینا یکی از بهترین باغ رستوران های قزوین به شمار می آید. در این باغ رستوران که یک سفره خانه سنتی محسوب می شود، انواع غذاهای محلی سرو می گردد. قرار داشتن در منطقه ی آب و هوایی مطلوب و محیطی طبیعی و آرامبخش به این رستوران حال و هوایی بی نظیر بخشیده است. به طوری که امروزه یکی از باغ رستوران های محبوب گردشگران و بومیان منطقه می باشد.
آدرس باغ رستوران رسپینا قزوین: قزوین – کیلومتر 21 جاده الموت- ابتدای خیابان ولیعصر- روستای توریستی و تفریحی رزجرد.

بهترین رستوران های اصفهان
ادامه مطلب

باغ رستوران فدک قزوین

باغ رستوران فدک قزوین

باغ رستوران فدک قزوین

باغ رستوران فدک یکی از باغ رستوران های بی نظیر قزوین به شمار می آید. در این باغ رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشتی در محیطی دل باز و آرام همراه با موسیقی زنده سرو می شود. این سفره خانه سنتی دارای سالن و آلاچیق می باشد. و بسیار مورد توجه گردشگران و بومیان منطقه قرار دارد.

آدرس باغ رستوران فدک قزوین: میدان مینو در – ابتدای جاده الموت.

استان قزوین به جهت دارا بودن آب و هوایی دلپذیر و نیز پیشینه ی تاریخی بسیار غنی، دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیری می باشد. به طوری که قزوین را می توان یکی از مهمترین شهر های گردشگری ایران معرفی نمود. همچنین این شهر به جهت دارا بودن تنوع غذایی سنتی و نیز شیرینی جات و سوغات های متعدد نیز مورد توجه قرار دارد، که این موادر منجر به شکل گیری رستوران ها و باغ رستوران های متعدد در آن شده است. از این حیث غذاهای موجود در این رستوران ها دارای کیفیت بالا و نیز تنوع بسیار می باشد. لذا این رستوران ها غذاهای متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه ای را به جهت رقابت با یکدیگر عرضه می دارند.

4/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر