لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک هتل ها >> ‎رستوران های هتل بام سبز رامسر
رستوران های هتل بام سبز رامسر 

‎رستوران های هتل بام سبز رامسر

رامسر که از شهرهای استان مازندران می‌باشد در غرب این استان قرار دارد. باتوجه به گردشگرپذیر بودن این شهر، رامسر هتل های خوب کم ندارد. در این مقاله قصد داریم هتل بام سبز رامسر و رستوران های هتل بام سبز رامسر را معرفی کنیم.  این هتل در کنار تمام امکانات و خدمات کاملی که به میهمانان ارائه می‌دهد، با داشتن رستوران ها و کافی‌شاپ‌های متعددی به‌ خوبی توانسته سلیقه‌های متنوع را پوشش دهد.

هتل بام سبز از هتل های رامسر است که مقصد بسیاری از مسافران به این شهر می‌باشد.  این هتل با داشتن تعداد متعددی از رستوران ها و کافه‌ها ارائه‌دهنده أنواع غذاها از ایرانی تا فرنگی به مسافران است. پس اگر برای تعطیلات برنامه‌ریزی کردید و قصد دارید به سفر بروید، حتما رامسر، عروس شهرها را انتخاب کنید. برای اقامت هم می‌توانید روی هتل بام سبز حساب باز کنید. در ادامه این مقاله به رستوران های هتل بام سبز رامسر می‌پردازیم.

رستوران های هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر به عنوان یکی از بهترین هتل های این منطقه به چندین رستوران و کافی شاپ با منوهای متنوع و جذاب و  همچنین غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های بسیار لذیذ و خوشمزه مجهز است. هر یک از رستوران های هتل فضایی بسیار دنج و دوست داشتنی دارند.  سرآشپزانی حرفه‌ای و با تجربه انواع لذیذ غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی، فست فود و … را برای میهمانان سرو‌ می‌کنند. از جمله این رستوران ها عبارت است از  رستوران ایل میلی، رستوران رامسر پلازا، رستوران سنتی تله بام، رستوران ایلمیلی هتل بام سبز. همینطور  این مجموعه دارای دو کافی شاپ با فضایی خاص و زیبا است که ارائه دهنده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، کیک و … می‌باشند.

معرفی بهترین هتل های مازندران – هتل های ساحلی و جنگلی شمال
ادامه مطلب

رستوران های هتل بام سبز رامسر

چنانچه به دنبال مکانی مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت هستید، ما این دو کافی‌شاپ را پیشنهاد می‌دهیم.

برای رسیدن به هتل بام سبز رامسر و رستوران هایش باید حتما از تله‌کابین استفاده نمایید. این امکان را دارید تا خودروی‌تان را در پارکینگ مجموعه تله‌کابین رامسر پارک کرده و با استفاده از تله‌کابین به سوئیت‌های هتل دسترسی داشته باشید. به همین خاطر برای داشتن تردد راحت‌تر، سعی نمایید که سبک بال به هتل بام سبز رامسر سفر کرده و از حمل چمدان‌‌های بزرگ و حجیم خودداری کنید.

حتما بخوانید: معرفی هتل بام سبز رامسر | بهشتی در میان جنگل‌های شمال

رفتن به رستوران های هتل بام سبز رامسر به آن دسته از افرادی پیشنهاد می‌شود که آنچنان قصد گشت و گذار در منطقه را نداشته و بیشتر می‌خواهند در همان مجموعه به استراحت بپردازند. با این حال چنانچه قصد داشتید از مجموعه هتل بام سبز رامسر خارج شوید، حتما تا پیش از پایان ساعت فعالیت تله‌کابین به هتل بازگردید. همچنین حتما در زمان انتخاب این مجموعه برای اقامت، شرایط کوهستانی و جنگلی را در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر سالمند، کودک یا خانم باردار در جمع‌تان دارید، باتوجه به موقعیت قرارگیری رستوران های هتل، رفتن به آن توصیه نمی‌شود.

1- رستوران رامسر پلازا

رستوران رامسر پلازا - هتل بام سبز

در این رستوران از رستوران های هتل بام سبز رامسر که انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی، سرو می‌شود در مجموعه تلکابین (ایستگاه پایین) واقع شده است.

2- رستوران سنتی تله بام

رستوران سنتی تله بام - هتل بام سبز رامسر

رستوران سنتی تله بام رامسر از رستوران های هتل بام سبز رامسر  دارای فضایی سنتی و آلاچیق‌های تابستانی و زمستانی است. این آلاچیق‌ها در محل بام ساختمان اصلی تله کابین در سایت ساحلی قرار دارد. نمای ۳۶۰ درجه به دریا و کوه در کنار سرو انواع غذاهای سنتی(دیزی ـ حلیم بادمجان ـ میرزاقاسمی ـ شامی) غذاهای فرنگی (جوجه چینی ـ استیک مرغ ـ سوپ جو ـ پاستا و انواع ترشی و زیتون و سالاد سنتی

معرفی هتل رکسان (نووتل سابق)تهران - بهترین هتل فرودگاهی ایران
ادامه مطلب

حتما بخوانید: مقایسه هتل بام سبز با هتل پارسیان آزادی رامسر

در ساعات مختلف روز آن هم با تراسی اختصاصی که از آن فاصله ساحل و قله در یک چشم انداز قابل مشاهده است، بسیار زیبا می‌باشد.

restaurants hotel bam sabz 5 min jpg

رستوران تله بام رامسر با افتخار از میهمانانش میزبانی می‌کند.

از جمله مزایای صرف غذا در این رستوران عبارت است از:

  • پذیرایی سنتی در محیط گرم، دنج و صمیمی آلاچیق‌
  • طبخ انواع متنوع لذیذ غذاهای سنتی و محلی
  • چشم انداز فوق‌العاده از کوه و دریا

3- رستوران ایلمیلی هتل بام سبز

restaurants hotel bam sabz 2 min jpg

رستوران ایل میلی هتل بام سبز  از رستوران های هتل بام سبز رامسر در طبقه دوم ساختمان اصلی واقع شده است  و دارای ظرفیت بالا می‌باشد. ( ساعت کاری: صبحانه ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰ ، ناهار ۱۳:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، شام ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰)

4- کافی شاپ 1 هتل بام 

برای آنکه لحظاتی را به آرامش و به دور از هیچ دغدغه‌ای بگذرانید کی‌توانید به کافی‌شاپ ۱ هتل سر بزنید. کافی شاپ ۱ هتل بام سبز در طبقه دوم ساختمان اصلی واقع شده است (ساعت کاری: ۸:۰۰ الی ۲۳:۳۰)

حتما بخوانید: اتاق های هتل بام سبز رامسر را بهتر بشناسید!

5- کافی شاپ 2 هتل بام 

هتل کافی‌شاپ دیگری به جز کافی‌شاپ ۱ دارد.  حضور در کافی‌شا‌‌پ‌های مجموعه در کنار عزیزان و دوستانتان می‌تواند لحظات مفرحی را برایتان بسازد که تا مدت‌ها خاطره‌اش در ذهنتان می‌ماند. کافی شاپ ۲ هتل بام سبز در مسیر پیاده روی جنگلی واقع شده است(ساعت کاری: با ساعت کاری تلکابین)

سوالات متداول 

رستوران های هتل بام سبز رامسر چه غذاهایی دارند؟ 

معرفی هتل ویستریا تهران - هتلی 5 ستاره با سبک معماری کانادا
ادامه مطلب

سرآشپزانی حرفه‌ای و با تجربه انواع لذیذ غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی، فست فود و … را برای میهمانان سرو‌ می‌کنند.

هتل بام سبز رامسر چه رستوران هایی دارد؟

رستوران های هتل بام سبز رامسر شامل : رستوران ایل میلی هتل بام سبز، رستوران رامسر پلازا، رستوران سنتی تله بام، کافی شاپ 1 و کافی شاپ 2 هتل بام

جمع‌بندی

در صورت اقامت در هتل بام سبز رامسر، از  لحاظ غذا و خوراکی‌ خیالتان راحت خواهد بود. در رستوران‌ های هتل بام سبز رامسر انواع متنوع، لذیذ، تازه و باکیفیت غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی سرو خواهد شد. رستوان ایل میلی هتل بام سبز رامسر در طبقه دوم ساختمان اصلی با نمای 360 درجه واقع شده و دارای طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل‌های رامسر و چابکسر است. از این رستوران چشم‌انداز رویایی از افق بی‌نظیر دریای خزر، صرف غذا را یک تجربه بی‌نظیر می‌کند. از دیگر رستوران های مجموعه رستوران رامسر پلازا و رستوران سنتی تله بام می‌باشند. با انتخاب هر یک از آن‌ها تنوعی بی‌نظیر از خوراک‌ها در محیطی دنج تجربه می‌کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر