لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> آشنایی با هتل ساحل طلایی قشم
آشنایی با هتل ساحل طلایی قشم

آشنایی با هتل ساحل طلایی قشم

همان‌طور که می‌دانید جزیره قشم یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس بوده و به عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران نیز شناخته می‌شود. قشم مرکز نخستین‌ها است؛ برای مثال نخستین ژئوپارک خاورمیانه که به ثبت جهانی هم رسیده در جزیره قشم قرار دارد. از طرفی تاریخ طولانی و قدیمی این جزیره سبب برجای ماندن اماکن تاریخی فراوان شده و برای باستان‌شناسان و تاریخ‌دوستان مکانی جذاب به نظر می‌رسد. جزیره‌ای که هنوز بافت سنتی خود را از دست نداده و یکی از بهترین جزایر ایران برای تفریحات آبی و غواصی است. در میان همین گفته‌ها بهتر است در سفر به جزیره یاد شده در هتلی محبوب مانند هتل ساحل طلایی قشم اقامت داشته باشید تا اوقات خوشی را سپری کنید. برای آشنایی با هتل ساحل طلایی قشم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

درباره هتل ساحل طلایی قشم

یکی از بهترین هتل ‌های قشم هتل ساحل طلایی است. این هتل زیبا در جاده ساحلی جنوبی قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۳۸۰ بازمی‌گردد. هتل ساحل طلایی با در اختیار داشتن ۵۶ باب ویلا و سوئیت‌های جذاب کنار ساحل رضایت اکثر مسافرانش را به دست آورده است. باید بدانید این هتل در فضایی وسیع ساخته شده و دارای محوطه باز و آلاچیق‌های زیبا برای نشستن میهمانان است؛ همچنین این هتل ۴ ستاره امکانات و خدمات خوبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد تا سبب خوشنودی آن‌ها شود.

خدمات و امکانات هتل ساحل طلایی قشم

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که از یک هتل لوکس و زیبا چه امکانات و خدماتی را انتظار دارید؟ هتل ساحل طلایی امکانات خوبی داشته که نظیر آن‌ها پارکینگ، صندوق امانات، نمازخانه، لابی، کافی‌شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی، مسیر پیاده روی، آلاچیق ساحلی، فضای بیرون برای نشستن، فضای سبز، باغچه، جت اسکی، غواصی، شاتل، نمای دریا و پارک بازی برای کودکان است. ازجمله خدمات هتل ساحل طلایی هم باید به روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خدمات اتو، ناهار در اتاق، خدمات تور، اتاق چمدان، کپی، فکس، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در لابی و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی اشاره نمود.

اتاق ‌های هتل ساحل طلایی قشم

اتاق ‌های هتل ساحل طلایی قشم
واحدهای اقامتی هتل ساحل طلایی قشم بسیار تمیز و راحت هستند و تنوع بالایی دارند. با این تفاصیل به راحتی می‌توان یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کرد. این ۵۶ باب ویلا و سوئیت شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه برای ۵ نفر و سوئیت دوبلکس برای ۸ نفر است. معمولاً سایز اتاق‌های دو تخته هتل ساحل طلایی ۱۸ مترمربع بوده و دارای امکاناتی مانند تلفن، کتری برقی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و غیره بوده و باید بدانید این اتاق‌ها فاقد آشپزخانه هستند. اتاق‌های سه تخته نیز ۲۵ مترمربع متراژ داشته و دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره هستند. امکانات داخلی این اتاق‌ها شامل تلفن، حمام، اسپیلت، کتری برقی، یخچال و چشم‌انداز رو به دریا است.
اتاق‌های ۴ تخته نیز متراژ بیشتری داشته و دارای ۴ تخت تک نفره و امکاناتی مانند اسپیلت، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، چشم‌انداز رو به دریا و کفپوش سرامیک هستند. سوئیت‌های هتل ساحل طلایی دارای یک تخت دو نفره در داخل اتاق و سه تخت یک نفره در سالن نشیمن است. ناگفته نماند سرویس نفر اضافه به صورت تخت است. امکانات این اتاق‌ها شامل حوله حمام، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، حمام و غیره است. از دیگر سوئیت‌های هتل ساحل طلایی سوئیت دوبلکس برای ۸ نفر است. این سوئیت‌ها با متراژ ۸۵ مترمربع دارای دو خواب در طبقه پایین و سالن نشیمن در طبقه بالا هستند. هر اتاق دارای یک تخت دو نفره و چهار تخت تک نفره است.

رستوران و کافی شاپ هتل ساحل طلایی قشم

رستوران هتل ساحل طلایی قشم
این هتل ۴ ستاره اقامتی خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ چراکه دارای رستوران و کافی شاپ بی‌نظیری است. رستوران هتل ساحل طلایی قشم دو طبقه بوده و چشم‌انداز خوبی به دریا دارد. این رستوران با آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل از مسافران پذیرایی می‌کند. رستوران هتل ساحل طلایی در محوطه‌ باز قرار گرفته و فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل دارد. برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل ساحل طلایی مراجعه نمایید. کافی شاپ هتل ساحل طلایی نیز با ظرفیت ۲۰ نفر همواره آماده پذیرایی از میهمانان است و انواع نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه را برای آنان آماده می‌کند.

موقعیت مکانی هتل ساحل طلایی قشم و نحوه دسترسی به آن

برای دسترسی به هتل ساحل طلایی وقتی به این جزیره وارد می‌شوید باید به دنبال جاده ساحلی جنوبی باشید. هنگامی که این جاده را در پیش می‌گیرید ساختمان هتل ساحل طلایی را روبه‌روی زیارتگاه شاه شهید خواهید دید. برای رسیدن به هتل ساحل طلایی از فرودگاه می‌توانید از تاکسی‌های اطراف کمک بگیرید. از طرفی باید بدانید فاصله هتل ساحل طلایی تا اسکله مسافربری شهید ذاکری ۱۵ دقیقه است.

هزینه رزرو هتل ساحل طلایی قشم

قیمت هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی یکی از هتل‌ های معروف ایران است و با اینکه جزو هتل ‌های ۴ ستاره محسوب می‌شود؛ اما قیمت معقولانه‌تری را ارائه داده است. در واقع قیمت هتل ساحل طلایی قشم کاملاً بستگی به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید دارد؛ برای مثال قیمت اتاق‌های معمولی پایین‌تر از اتاق‌های وی آی پی است. همچنین اگر بخواهید یکی از سوئیت‌های هتل ساحل طلایی را انتخاب کنید، به دلیل امکانات بیشتری که دارد و فضای بزرگترشان، هزینه بیشتری روی دستتان می‌گذارد. یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی هزینه رزرو هتل ساحل طلایی، بازه زمانی اقامت است؛ معمولاً در ایام شلوغی و تعطیلی برای رزرو هتل ساحل طلایی باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

جاهای دیدنی اطراف هتل ساحل طلایی قشم

از آنجایی که جزیره قشم بسیار بزرگ است و هتل ساحل طلایی در ساحل جنوبی شهر قرار گرفته با اماکن مهم قشم کمی فاصله دارد. برای مثال فاصله هتل ساحل طلایی تا دره ستارگان ۸ کیلومتر، تا بازار سنتی قدیم قشم ۱۹ کیلومتر، تا غارهای خربس ۱ کیلومتر، تا پارک زیتون ۱۳ کیلومتر، تا مجتمع تجاری سیتی سنتر ۲۲ کیلومتر، تا مسجد قبا ۱۳ کیلومتر، تا غار نمکدان ۱۸ کیلومتر، تا جزایر ناز ۱۱ کیلومتر و تا بازار بزرگ بین المللی ستاره قشم ۲۰ کیلومتر است.

نکات رزرو آنلاین هتل ساحل طلایی قشم

رزرو آنلاین هتل ساحل طلایی قشم
در هنگام رزرو آنلاین هتل ساحل طلایی باید به چند نکته توجه داشته باشید؛ یکی از این نکات هزینه اقامت کودکان زیر هفت سال بوده که در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان محاسبه شده و بالای ۷ سال نفر اضافه محسوب می‌شود؛ همچنین قبل از رزرو آنلاین این هتل باید توجه داشته باشید پذیرش خانم‌ها فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است. علاوه بر آن پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه با مهر برجسته برای زوجین صورت می‌پذیرد. نکته قابل توجه دیگر زمان تحویل اتاق بوده که معمولاً ساعت ۱۴ انجام شده و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است.

جمع‌بندی

بعد از آشنایی با هتل ساحل طلایی قشم اگر به این جزیره سفر کردید، حتماً از قبل به فکر رزرو آن باشید. برای رزرو هتل ساحل طلایی قشم می‌توانید از وبسایت ایران هتل آنلاین کمک بگیرید؛ در این وبسایت تصاویر مربوط به هتل ساحل طلایی قرار داده شده است؛ همچنین می‌توانیدد نظرات کاربران در مورد این هتل را به راحتی در وبسایت ایران هتل آنلاین مشاهده کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر