لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارسیس و هتل نوین پلاس مشهد
مقایسه هتل پارسیس و هتل نوین پلاس مشهد

مقایسه هتل پارسیس و هتل نوین پلاس مشهد

مشهد یکی از مقصدهای معروف زیارتی در ایران است و محل قرارگاه امام رضا (علیه السلام) می‌باشد. حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) یکی از مراکز متبرک زیارتگاهی برای مسلمانان است. مقایسه هتل پارسیس و هتل نوین پلاس مشهد را در این مقاله مطالعه خواهید کرد.

مشهد دارای اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید متنوعی برای گردشگران می‌باشد. سفر به مشهد فرصتی برای زیارت مکان‌های مذهبی، تجربه فرهنگ و تاریخ ایران و استراحت در محیطی آرامش بخش است. ما در این مقاله قصد داریم دو هتل از هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم.

درباره هتل نوین پلاس

لابی هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد را باید یکی از هتل‌های تازه تاسیس، شیک و ۵ ستاره معرفی کرد که در خیابان مجیدیه قرار دارد. هتل در سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری واقع شد. این هتل ارائه‌دهنده امکانات رفاهی عالی است و به اکثر جاذبه‌های گردشگری مشهد نظیر شاندیز، سرزمین موج‌های آبی، باغ گل‌ها، طرقبه، پارک جنگلی وکیل آباد و بوستان مینیاتوری مشهد نزدیک می‌باشد.

هتل نوین پلاس تواسته در مدت زمان اندکی مورد استقبال میهمانان و زائران بسیاری واقع شود. چراکه این هتل در ۲۵ کیلومتری حرم امام رضا (ع) قرار دارد. اقامت در این هتل برای افرادی که قصدشان از سفر به مشهد بیشتر گشت و گذار و تفریح است توصیه می‌شود. فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ۲۸ کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات کلی هتل نوین پلاس

سوئیت دبل هتل نوین پلاس مشهد

این هتل در ۷ طبقه دارای ۱۰۳ اتاق شیک می‌باشد. برای میهمانانی که از نظر جسمی ناتوان می‌باشند در هتل نوین پلاس مشهد خدماتی همچون ویلچر وجود دارد. اینگونه آن‌ها نیز نظیر مسافران دیگر اقامت راحتی خواهند داشت. پذیرش هتل به این صورت به میهمانان گرامی خدمات ارائه می‌دهد.

معرفی هتل پالاس کیش - هتلی لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید
ادامه مطلب

آن دسته از افرادی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند، این امکان را دارند تا از پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند گردند. این پارکینگ از ظرفیت ۴۰۰ خودرو برخوردار است. در لابی و اتاق‌ها اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد. هتل نوین پلاس دارای آرایشگاه، کافی‌شاپ، آتلیه، کافی‌نت، رستوران، چایخانه سنتی و نماز خانه می‌باشد. افرادی که به مطالعه علاقمندند می‌توانند اوقات فراغت خود را در کتابخانه هتل بگذرانند.

دقت نمایید که در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل استعمال دخانیات ممنوع است. جهت تهیه نمودن بلیط جاذبه‌های گردشگری این امکان را دارید از پرسنل تور هتل درخواست کمک نمایید. همچنین تاکسی سرویس و سرویس حرم در این هتل قرار دارد. این هتل جهت راحتی میهمانان ارائه‌دهنده ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی نیز می‌باشد.

نمای ساختمان هتل نوین پلاس مشهد

در هتل نوین پلاس جهت جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار، سیستم اعلام و اطفا حریق قرار دارد. به هنگام گردش و تفریح این امکان را دارید تا اشیای قیمتی خود را در صندوق اماناتی که در اتاق خود موجود است قرار دهید؛ اینگونه می‌توانید با خیالی آسوده تفریح کنید. هتل نوین پلاس دارای محیطی تمیز و پاکیزه می‌باشد و خدمات خانه‌داری روزانه در آن صورت می‌گیرد.

سایر خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود عبارت است از فتوکپی، خشکشویی، اتاق چمدان، لباسشویی و اتوکشی. تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. در این هتل اقامت کودکان زیر دو سال رایگان بوده و همچنین برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال هزینه اقامت به صورت نیم‌بها درنظر گرفته خواهد شد.

درباره هتل پارسیس

نمای ساختمان هتل نوین پلاس مشهد

هتل پارسیس مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره خوب شهر مشهد می‌باشد. هتلی که در شهر مشهد بسیار معروف است و میهمانان هتل به بی‌نظیر بودنش اعتراف کرده‌اند. وقتی اقامتگاهی مثل هتل پارسیس مشهد از شما میزبانی می‌کند، در خاطره‌انگیز بودن چنین سفر به هیچ عنوان تردید نداشته باشید. این هتل که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد، با ساختمان 16 طبقه‌اش همه را مات و مبهوت خود نموده است.

معرفی هتل نیشکر اهواز به همراه عکس و اطلاعات کامل
ادامه مطلب

امکانات هتل پارسیس

سوئیت دبل هتل نوین پلاس مشهد

ساختمان هتل 114 باب اتاق رویایی و مجهز را در خود جای داده است. امکانات هتل در هیچ کجای شهر مشهد نظیر ندارد. هتل پارسیس با دارا بودن فضای لوکس، دکوراسیون کامل و امکانات و خدمات استاندارد‌ش شناخته می‌شود. اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی حمام، تلویزیون، مینی بار و سایر ملزومات اساسی را دارند.

این هتل رستورانی دارد که ظرفیت آن ۲۰۰ نفر می‌باشد و با فضا و غذاهایش، اوج لذت و هیجان را به مهمانان هدیه می‌دهد. شایان ذکر است که چایخانه سنتی هتل پارسیس و کافی شاپ آن مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از تک تک ثانیه‌های سفر می‌باشند. مهمانان هتل پارسیس مشهد این امکان را دارند تا از آتلیه این اقامتگاه جهت گرفتن بهترین عکس‌های یادگاری بهره‌مند گردند. از جهتی، آژانس مسافرتی هتل، با ارائه خدمات متنوع خود، افزایش‌دهنده جذابیت و تنوع سفر مهمانان است.

از جمله کامل‌ترین و جذاب‌ترین مواردی که درباره امکانات هتل پارسیس وجود دارد، سالن بیلیارد این اقامتگاه می‌باشد. این سالن برای مهمانان فرصت انجام این بازی مفرح و سرگرم‌کننده را فراهم می‌نماید. البته آن دسته از مهمانانی که همراه با خانواده و فرزندان خود به مشهد آمده‌اند، در عین حال که در سالن بیلیارد بازی می‌کنند، می‌توانند فرزندانشان را هم به اتاق بازی هتل بفرستند.

سالن اجتماعات هتل نوین پلاس مشهد

بد نیست بدانید بعد از بازی بیلیارد یا دور زدن در شهر، می‌توانید سری به استخر هتل زده و آب‌تنی کنید. وجود استخر در این هتل، خستگی سفر را کاملا از تن دور می‌کند. شایان ذکر است، سونا و جکوزی هتل پارسیس در برطرف نمودن خستگی‌های جسمی مهمانان نقش بسیار پراهمیتی دارد؛ چراکه در این مکان‌ها، سرویس ماساژ را افراد بسیار حرفه‌ای و کاربلد به مهمانان ارائه می‌دهند.

معرفی هتل مارینا پارک کیش؛ هتلی به بزرگی یک جزیره تفریحی
ادامه مطلب

هتل پارسیس دارای سرویس‌های بسیار متنوعی است. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به خدمات باربری، آرایشگاه، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تاکسی سرویس، خشکشویی و خدمات تهیه بلیط اشاره نمود. استفاده از خودپرداز، گیم نت، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات و سایر بخش‌های هتل پارسیس مشهد نیز هر یک، به نوبه خود به افزایش رفاه، راحتی و جذابیت اقامت در این هتل کمک می‌کند.

تفاوت هتل پارسیس و هتل نوین پلاس

لابی هتل نوین پلاس مشهد

در هتل پارسیس اگر سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال به شمار می‌آید. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد. در هتل نوین پلاس اگر سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته می‌شود.

فاصله هتل نوین پلاس مشهد تا حرم امام رضا (ع) چقدر است؟

فاصله هتل نوین پلاس مشهد تا حرم مطهر امام رضا 24.3 کیلومتر است.

فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم مطهر رضوی چقدر است؟

هتل نوین پلاس مشهد در فاصله حدود 2 کیلومتری از حرم مطهر واقع شده است.

جمع‌بندی

تنها با مشاهده زیبایی‌های فراوان شهر مشهد، از آرامش و  طبیعت بی‌نهایت زیبایش لذت خواهید برد. مشهد، به عنوان مرکز مذهبی مشهور جهانی و مقصد زائران معروف است. بازدید از حرم مطهر امام رضا (ع) و شرکت در مراسمات مذهبی، تجربه‌ای معنوی و منحصر به فرد خواهد بود.

همچنین، مشهد دارای آثار تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد است. با بازدید از باغ‌ها و موزه‌ها، می‌توانید با تاریخ و فرهنگ این شهر آشنا شوید. همچنین، مشهد به‌عنوان مرکز خرید و بازارهای متنوع، فرصتی عالی برای خرید هدایای محلی و صنایع‌دستی برای خانواده و دوستانتان فراهم می‌کند. ما در این مقاله به مقایسه هتل پارسیس و هتل نوین پلاس مشهد پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر