لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس
معرفی رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس

معرفی رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس

چنانچه خودتان را برای سفری هیجان‌انگیز به چالوس آماده می‌کنید، پس این مقاله مال شماست. چالوس عروس شهرهاست و از طبیعتی بکر به همراه جاذبه‌های تماشایی برخوردار است. این شهر پرطرفدار توانسته میزبان خوبی هم باشد و به همین خاطر مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند. غذا نیز بخش مهمی از سفر می‌باشد؛ در نتیجه ما در این مقاله به تفصیل به معرفی رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس پرداخته‌ایم.
اگر قصد سفر دارید و برای اقامت مکانی را می‌خواهید در انتخاب این هتل از هتل های چالوس شک نکنید. ما نیز در ادامه از رستوران‌ها، خود هتل و واحدهای اقامتی توضیحات جامع و کاملی را آورده‌ایم.

رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از بهترین رستوران های شهر چالوس، رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس است. این هتل یک هتل پنج ستاره نوساز به شمار می‌آید. به خاطر عطر و طعم و آرامش موجود در محیط، شما در رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس حسی متفاوت را دریافت خواهید کرد.
اینجا همان جاییست که می‌توانید با خیال آسوده خانواده و عزیزانتان را جهت برگزاری یک مناسبت مهم یا جشن خصوصی‌تان دعوت کنید و از بودن در کنارشان بهره‌مند گردید. اینگونه خاطره‌ای پررنگ را نیز در تقویم خانوادگی به ثبت می‌رسانید.
رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس به خاطر دکوراسیون ویژه و تهویه طبیعی و همچنین سطح بالای استانداردها در رعایت ضوابط مربوط به بهداشت حرفه‌ای، به عنوان بهترین رستوران های شهر چالوس شناخته می‌شود. در رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس، خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد بود.
منوی رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس هم از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. بوفه‌ی رستوران نیز مملو از انواع سالادها و اردوهای تازه و خوردنی‌های لذیذ مخصوص شمال است. لذت خوردن این خوشمزه‌جات‌ها بدون شک برای یکبار هم که شده می‌ارزد.
چنانچه به دنبال یک رستوران متفاوت در شمال هستید که هم غذاهای سنتی محلی را داشته باشد و هم خوراک‌های اصیل و لذیذ ایرانی و غذاهای فرنگی، رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس انتخابی عالی است. خورشت آلو، آغوز مسما، کدو پلو و آش کدو از غذاهای سنتی چالوس محسوب می‌شوند که در این رستوران ممتاز سرو می‌گردند.

اسامی رستوران‌های هتل ونوس پلاس چالوس

سرو همبرگر در هتل ونوس پلاس چالوس
رستوران فرنگی هتل در طبقه همکف قرار داشته و ظرفیت 70 نفره دارد. ساعت سرو ناهار در این رستوران 12:00 الی 16:30 و ساعت سرو شام از ساعت 20:00 الی 22:30 می‌باشد.
رستوران ایرانی هتل نیز در طبقه همکف قرار داشته و ساعت سرو صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:30، ناهار از ساعت 12:00 الی 16:30 و سرو شام از ساعت 20:00 الی 22:30 می‌باشد.
کافی شاپ هتل در لابی طبقه همکف واقع شده و با ظرفیت 60 نفره خود به صورت 24 ساعته فعال می‌باشد.
سفره خانه سنتی هتل پارسیان آزادی خزر در طبقه همکف ساختمان شرقی واقع شده و با ظرفیت 70 نفر از ساعت 9:00 الی 23:30 در خدمت مهمانان عزیز می‌باشد.

چشم انداز رستوران‌ های هتل ونوس پلاس چالوس

سرو غذای ایرانی در رستوران هتل ونوس پلاس چالوسرستوران هتل ونوس پلاس چالوس در شهر چالوس دارای چشم‌اندازی بسیار خاص از درختان و جنگل‌های شمال است. این چشم‌انداز بسیار خیره‌کننده بوده و صرف صبحانه یا نهار و شام با این ویو لذتی وافر دارد. انواع غذاهای ایرانی و همچنین فرنگی در رستوران هتل ونوس پلاس نمک آبرود دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به خوبی طبخ می‌گردند.
مواد اولیه مرغوب و تازه بکار گرفته شده سبب گشته تا انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت بالا عرضه گردد. سرآشپزهای این رستوران با برخورداری از دانش و تجربه ی بالا غذاها را به صورت جذابی دیزاین کرده و پرسنل مربوطه آن را بر سر میز می آورند.

کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس

سرو قهوه در کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوسمکانی دنج و راحت در هتل زیبای ونوس پلاس چالوس می‌خواهید؟ پس به کافی شاپ این هتل سر بزنید. در کافی شاپ انواع نوشیدنی‌ها چه سرد و چه گرم سرو می‌شود. به‌علاوه میان وعده‌های سبک و دسرهای متنوع و خوش‌طعم نیز در این کافی شاپ ارائه می‌شود.
از امکاناتی که در رستوران و کافی شاپ هتل وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز و سایر امکانات مربوطه اشاره کرد. این موضوع باعث شده تا همواره فضایی تازه در فضای رستوران حاکم شود و میهمانان از صرف غذا یا نوشیدنی در این محیط نهایت لذت را ببرند.

درباره هتل ونوس پلاس

تزئین غذا در رستوران هتل ونوس پلاس چالوس
هتل ونوس چالوس در مجاورت شهرک توریستی و تفریحی نمک‌آبرود که از جمله مکان‌های شگفت انگیز شمال است، قرار دارد. این هتل با مدیریت حرفه‌ای و سطح بالایش توانسته استانداردهای هتل‌داری را در چالوس به خوبی اجرا کند.
هتل پنج ستاره ونوس پلاس در چالوس این روزها از گردشگران بی‌شماری میزبانی می‌کند و با سرویس‌دهی خوبش هر روز بر تعداد مهمانان هتل افزوده می‌شود. احتمالا به همین خاطر هم است، که هتل ونوس پلاس در چالوس توانسته رضایت قلبی گردشگران و مهمانان را جلب کند. نام این هتل پنج ستاره همچنان در حال بزرگتر شدن است.
فضای لابی هتل ونوس پلاس چالوسچالوس یکی از شهرهای پرطرفدار توریستی شمال محسوب می‌شود که با سفر به این شهر هم می‌توانید از طبیعت بکر کوهستانی و همچنین از ساحل و آب و هوای خوب چالوس بهره‌مند می‌گردید. به اندازه‌ای ظرفیت گردشگری این شهر بالاست که حتی جاده‌ و مسیرهای منتهی به آن یعنی جاده چالوس، خودش یک جاذبه در مازندران محسوب می‌شود.
از سوغاتی‌های چالوس گلیم و جاجیم دست بافت و ظرف‌های زیبای سفالی در کنار انواع خوشمزه مرباها و کلوچه‌های تازه، همینطور صنایع دستی چوبی یا بافتنی‌های زیبا هستند. البته این سوغاتی‌ها را در فروشگاه هتل ونوس پلاس هم بهترینشان را پیدا می‌کنید.
ظروف سرو قهوه در کافی شاپ هتل هتل ونوس پلاس چالوس  واحدهای اقامتی این هتل دارای طراحی داخلی زیبا به همراه چیدمانی شیک و امکانات رفاهی مناسبی می‌باشند. از جمله امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل شامل سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه‌ مطبوع، کاناپه، میز آرایش، تلفن، یخچال، تختخواب‌‌های نرم و راحت، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، گاوصندوق و نمازخانه می‌شود.
همچنین حمام اختصاصی که در داخل اتاق‌ها وجود دارد مواردی نظیر دوش، سشوار و لوازم بهداشتی را داراست. از جمله امکانات ویژه سوئیت‌های رویال هتل ونوس پلاس وان جکوزی می‌باشد. امکاناتی که این سوئیت‌ها ارائه می‌دهند امکان دستیابی به آرامش از دست رفته را به خوبی برای گردشگران فراهم می‌سازد.
جمع‌بندی
شهر چالوس، شهری خاص در شمال کشور محسوب می‌شود. این شهر در فصول مختلف سال گردشگران بسیاری را می‌پذیرد. افرادی که تصمیم به سفر به این منطقه دیدنی را دارند، باید محل مناسبی برای اقامت داشته باشند. ما در این مقاله به معرفی رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس پرداختیم و در مورد خود هتل نیز توضیحاتی را در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم در سفری که به چالوس دارید در این هتل اقامت کنید و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل آماپا در سال 2018 در پورتو والرتا مکزیک افتتاح می شود
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر