لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل بام سبز رامسر | بهشتی در میان جنگل‌های شمال
معرفی هتل بام سبز رامسر

معرفی هتل بام سبز رامسر | بهشتی در میان جنگل‌های شمال

هتل بام سبز رامسر یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر رامسر است که اولین بار در سال 1389 شروع به کار کرد. این هتل طراحی بسیار جالبی دارد و در ارتفاع 700 متری از سطح دریای خزر ساخته شده است. ایستگاه تله کابین رامسر در ساختمان هتل بام سبز قرار دارد و شما برای رفتن به آنجا بایستی با تله کابین رفت و آمد کنید. هتل بام سبز رامسر دارای اتاق‌ها و سوئیت های فوق‌العاده با طراحی منحصر به فرد است که اقامت در این هتل را بسیار به یادماندنی می‌کند.
این هتل بر روی کوه و در میان جنگل‌های شمال قرار دارد و منظره بکری دارد. تنفس هوای تمیز در خنکای بهار یا پاییز در بالکن‌های سوئیت‌های این هتل هیچ گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد. حسی منحصر به فرد که بایستی حداقل یکبار آن را تجربه کنید بدون شک بعد از امتحان کردن آن شک نداشته باشید که می‌خواهید مجددا آن را تکرار کنید. هتل بام سبز یکی از بهترین هتل های رامسر می‌باشد که در این مقاله قصد داریم آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

هر آنچه بایستی راجع به هتل بام سبز رامسر بدانید

یکی از دلایل سفر به شمال ایران، استفاده از طبیعت بکر و هوای تازه جنگل‌های آن است. فضایی که روح انسان را زنده می‌کند و به آن آرامش می‌دهد. در این صورت چه چیزی بهتر از اقامت در هتلی در میان جنگل‌های سرسبز شمال می‌تواند وجود داشته باشد؟ هتل بام سبز رامسر، تنها هتلی در این خطه است که می‌تواند این اقامت رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد.
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای رفرش شدن، کسب آرامش و دور شدن از هیاهو و شلوغی‌های روزمره به شمال ایران سفر می‌کنید، اقامت در هتل بام سبز رامسر می‌تواند آرامشی وصف نشدنی و سکوتی پایان ناپذیر را به شما هدیه بدهد. این هتل دارای کلبه‌های جنگلی، سوئیت‌های متنوع رو به جنگل، سوئیت‌های VIP، سوئیت‌های ماه‌ عسل، سوئیت کوهستان و … است. هر یک از این سوئیت‌ها امکانات متنوعی دارند که ما در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

موقعیت جغرافیایی و شرایط هتل بام سبز رامسر

ایستگاه تله کابین  هتل بام سبز رامسر
هتل بام سبز رامسر یک هتل چهار ستاره است و 6 طبقه مجزا دارد. 2 طبقه از این هتل مثبت و 4 طبقه از آن منفی است و سوئیت‌های VIP در طبقات منفی قرار دارند. هتل بام سبز در کیلومتر 5 غرب رامسر واقع شده و ایستگاه تله کابین در ساختمان این هتل قرار دارد. برای رفتن به این هتل می‌توان از تله کابین استفاده کرده و یا با ماشین شخصی به آنجا رفت.
به دلیل اینکه ساعت کاری تله کابین محدود است؛ در مابقی ساعات روز، ماشین‌های هتل برای رفت و آمد گردشگران وجود دارند؛ اما شامل هزینه هستند. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند و ماشین شخصی ندارند، وقتی اولین بار با تله کابین به هتل می‌روند، تنها یک بار بایستی هزینه آن را بپردازند و در طول اقامت خود در هتل، نیازی به پرداخت مجدد برای استفاده از تله کابین نیست.
رستوران، کافی شاپ و بام هتل در طبقات اول و دوم مثبت هستند و چشم اندازی رو به جنگل و دریا دارند. لذت خوردن غذاهای محلی و نوشیدن چای در هوایی عالی و منظره‌ای سرسبز می‌تواند فراموش نشدنی باشد. ویو رستوران 360 درجه و به صورت شیشه‌ای است و شما هر طرف که سر خود را بچرخانید می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید.

امکانات هتل بام سبز رامسر

رستوران  هتل بام سبز رامسر
هتل بام سبز رامسر یک هتل چهار ستاره با امکانات عالی است. این هتل چندین رستوران، فست فود، کافی شاپ، تالار پذیرایی، فروشگاه و واحدهای تجاری، باشگاه بیلیارد، سالن ورزشی و سرگرمی، کلوپ دریایی، پیست کارتینگ، باشگاه پینت بال و شهربازی مدرن ویژه کودکان و بزرگ سالان است.
کلوپ دریایی هتل بام سبز رامسر شامل جت اسکی، شاتل، اسکی روی آب، قایق سواری با قایق دلفین و … است. اگر برای تفریحات آبی به شمال سفر می‌کنید، می‌توانید از خدماتی که کلوپ آبی دراختیار شما قرار می‌دهد، استفاده نمایید. کیفیت خدمات بسیار بالا بوده و شما با ایمنی کامل و خیالی راحت می‌توانید از آنها استفاده نمایید.
سوئیت‌های هتل بام سبز بسیار متنوع هستند و برای سلیقه‌های متفاوت طراحی شده‌‌اند؛ اما اگر به هر علتی دوست ندارید تا در این هتل‌ها اقامت داشته باشید، اصلا مانعی ندارد. ما به شما اقامت در کلبه‌های چوبی و فوق‌العاده هتل را پیشنهاد می‌کنیم. این کلبه‌های از ساختمان اصلی هتل کمی فاصله دارند و شما برای رفتن به آنها بایستی چیزی حدود 10 دقیقه بر روی سنگ فرش‌های محوطه پیاده روی نمایید.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بام سبز رامسر

ویو  هتل بام سبز رامسر
همانطور که گفتیم، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بام سبز رامسر بسیار متنوع هستند و تقریبا تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. ما در این بخش به معرفی هر یک از آنها می‌پردازیم:

سوئیت‌های VIP هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر دارای 9 سوئیت بسیار مجلل و لوکس است که هرکدام از آنها طراحی منحصر به فردی دارند. برای طراحی هر یک از این سوئیت‌‌ها از طراحی معماران و هتل‌های بسیار زیبا و پیشرفته خارجی الگوبرداری شده است. نمونه این سوئیت‌ها را در کمتر جایی از ایران می‌توانید پیدا کنید.
هر یک از این سوئیت‌ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت پرسرعت، ماهواره، دی وی دی پلیر، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، یخچال، چای ساز، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و … هستند. این سوئیت‌ها بیشتر برای گردشگران خارجی و دیدارهای سیاسی و تجاری بین الملی رزرو می‌شوند. البته افراد عادی نیز می‌توانند از این سوئیت‌ها استفاده کنند و مانعی وجود ندارد. تمامی امکاناتی که افراد ممکن است به آنها نیاز داشته باشند، در اتاق‌ها با بالاترین کیفیت از قبل تعبیه شده‌اند و به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد.

سوئیت‌ ماه عسل یک و دو

سوئیت ماه عسل  هتل بام سبز رامسر
چنانچه قصد دارید تا سفر ماه عسل خود را به یادماندنی کنید و در یک سوئیت فوق‌العاده اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که سوئیت‌های ماه عسل، هتل بام سبز رامسر را انتخاب نمایید. این سوئیت‌ها فضایی شاد و رنگارنگ دارند. ترکیب رنگ‌ها در آنها فوق‌العاده است و شما را به یاد منظره بهار می‌اندازد.
تصویر شکوفه‌های بهاری بر روی قسمت‌های مختلف این سوئیت مانند پرده‌ها، روتختی، مبل و … نقش بسته‌اند و حسی فوق‌العاده را ایجاد می‌کنند. حسی از سر زندگی و نشاط. تنوع بالای رنگ‌ها بسیار چشم نواز و شاد است و در کنار دکوراسیون جذاب این سوئیت منظره‌ای فراموش نشدنی را به وجود می‌آورد. سوئیت ماه عسل شماره یک هتل بام سبز رامسر در مقایسه با سوئیت ماه عسل شماره دو کمی بزرگ‌تر بوده؛ اما از نظر امکانات رفاهی کاملا یکسان می‌باشد. اگر می‌خواهید اتاق بزرگتری را در اختیار داشته باشید حتما سوئیت ماه عسل یک را رزرو نمایید.

سوئیت تایتانیک هتل بام سبز رامسر

سوئیت تایتانیک  هتل بام سبز رامسر همه‌ی ما با شنیدن نام تایتانیک به یاد فیلم معروف جیمز کامرون می‌افتیم. فیلمی عاشقانه که حداقل یک بار آن را دیده‌ایم. طراحی سوئیت تایتانیک دقیقا از کشتی الهام گرفته شده است که در نوع خود بی نظیر است. انواع وسایل و تجهیزاتی که شما را به یاد قایق و کشتی می‌اندازد در طراحی این واحد اقامتی به کار رفته است.
مساحت این اتاق چیزی حدود 75 متر مربع می‌باشد که از دو طرف، منظره‌ای رو به جنگل‌های سرسبز شمال دارد. ظرفیت سوئیت تایتانیک هتل بام سبز رامسر 2 نفر می‌باشد و امکان میل کردن صبحانه در آشپزخانه اقیانوسی رنگ آن نیز وجود دارد. فضای دنج برای گپ زدن‌های دونفره.

سوئیت رز هتل رامسر

سوئیت رز  هتل بام سبز رامسر
نام دیگر سوئیت رز هتل بام سبز رامسر، دهکده آمریکایی است؛ زیرا طراحی این سوئیت به گونه‌ای می‌باشد که شما را به یاد کلبه‌های جنگلی شمال آمریکا می‌اندازد. رنگ‌های گرم در طراحی آن به کار رفته و ناخودگاه انرژی زیادی را به فرد منتقل می‌کند. برای اینکه این سوئیت مانند هتل‌های مجلل شانگهای و پکن به نظر برسد، از وسایل مدرن و چینی در آن استفاده شده است.
متراژ این سوئیت 90 متر مربع و ظرفیت آن بین 2 تا 4 نفر می‌باشد. امکانات سوئیت رز، اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و دیگر تجهیزات مورد نیاز گردشگران است که همگی با بهترین کیفیت در آن وجود دارند.

سوئیت کوهستان هتل بام سبز رامسر

سوئیت کوهستان هتل بام سبز رامسر بزرگترین سوئیت این هتل می‌باشد که ظرفیتی بین 4 تا 6 نفر دارد. این سوئیت مجهز به دو اتاق خواب مجزا است و طراحی آن کاملا شما را به یاد حضور در کوهستان می‌اندازد. منظره کوه‌های آلپ در گوشه و کنار این اتاق کار شده است و حسی نوستالژی دارد. همه‌ی ما در کودکی و نوجوانی کو‌ه‌های آلپ را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم؛ اما قرار گرفتن در فضایی زنده و واقعی که ما را به روزهای دور می‌برد، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و آرامش‌بخش باشد.

سوئیت یاس هتل بام سبز رامسر

سوئیت یاس هتل بام سبز رامسر یکی از بهترین سوئیت‌ها از نظر طراحی و کاربرد رنگ می‌باشد. تمامی این اتاق با رنگ آبی ملایم و دیگر رنگ‌های روشن دیزاین شده است که حسی فوق‌العاده را در بیننده القا می‌کند. ظرفیت این سوئیت بین 2 تا 4 نفر بوده و امکانات آن شامل اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه می‌باشد.

سوئیت کاملیا هتل بام سبز رامسر

سوئیت کاملیا  هتل بام سبز رامسر
طراحی سوئیت کاملیا از کشورهای شرق آسیا مانند ژاپن و چین الهام گرفته شده و تم بهاری دارد. رنگ‌های شاد و گرم در کنار هم بسیار محیط فرح بخشی را به وجود آورده‌اند و حسی از انرژی و سرخوشی را مهمان انتقال می دهند. چشم‌انداز این سوئیت رو به کوهستان است و مساحتی به طول 60 متر مربع دارد. اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه نیز از جمله امکانات این سوئیت می‌باشد.

سوئیت مگنولیا هتل بام سبز رامسر

سوئیت مگنولیا  هتل بام سبز رامسر
سوئیت مگنولیا الهام گرفته از فرهنگ هند بوده و رنگ‌های گرم و تیره در آن استفاده شده است. نورپردازی ملایم و طرح‌های باستانی به کار رفته، شما را به یاد معابد می‌اندازد، به همین دلیل به آن آسیای جنوبی نیز گفته می‌شود. مساحت این واحد 80 متر مربع بوده و ظرفیتی 3 نفره دارد.

سوئیت نرگس هتل بام سبز رامسر

اگر عاشق رنگ‌های تیره و دکوراسیون مجلل و شاهانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که اقامت در سوئیت نرگس هتل ارم سبز رامسر را از دست ندهید. طراحی داخلی این سوئیت هم از قصرهای طلایی و مجلل چینی الگوبرداری شده است و در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز است. محیطی لوکس با منظره جنگل انتظار شما را می‌کشد.

کلبه‌های جنگلی هتل ارم سبز رامسر

کلبه های جنگلی  هتل بام سبز رامسر
کلبه‌های جنگلی هتل ارم سبز در دل جنگ‌های مازندران قرار داشته و ظرفیت‌های متنوعی دارند. کلبه‌های دونفره با مساحت 28 متر دارای تختخواب دوبل و امکاناتی نظیر ماهواره، تلویزیون، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار و …هستند.
کلبه‌های 4 نفره در مقایسه با کلبه‌های 2 نفره متراژ بزرگتری دارند و شامل یک تختخواب دونفره و یک کاناپه تختخواب شو دو نفره هستند. متراژ این کلبه‌ها 38 متر میباشد اما امکانات رفاهی آن با کلبه‌های 2 نفره اصلا تفاوتی ندارد. اگر با خانواده سفر می‌کنید و تمایل دارید تا در کلبه‌های جنگلی اقامت داشته باشید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا کلبه‌های جنگلی 6 نفره هتل ارم سبز رامسر با متراژ 80 متر آماده پذیرایی از مهمانان و خانواده‌ها می‌باشد.

رستوران و کافی شاپ ایل میلی هتل بام سبز رامسر

رستوران ایل میلی هتل بام سبز
رستوران هتل بام سبز با بهترین ویو در طبقه آخر هتل قرار داشته و ظرفیتی بالغ بر 200 نفر دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و دریایی وجود دارند و شما با بالاترین کیفیت می‌توانید غذای خود را در این رستوران با منظره‌ای رو به دریا و کوهستان میل نمایید.
لذت نوشیدن قهوه یا چای در ارتفاعات کوه‌های مازندارن تجربه‌ای است فوق‌العاده و توام با آرامش که هرکسی بدون شک تمایل دارد آن را امتحان کند. این کافی‌ شاپ در ایستگاه بالایی تله کابین قرار گرفته است که از یک طرف به جنگل و دریا و از طرف دیگر به ایستگاه تله کابین دید دارد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک‌ها، کیک‌های روز و … در این کافی شاپ برای مهمانان سرو می‌شوند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل آزادی تجربه ای خوب از اقامت در تبریز در آینده ای نه چندان دور
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر