لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟
مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟

بسیاری از مسافرانی که به جزیره شگفت‌انگیز کیش سفر می‌کنند در کنار تفریح و سرگرمی، بازارگردی و خرید را نیز در برنامه خود قرار می‌دهند. در این مقاله ما می‌خواهیم گشتی در مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش بزنیم و برخی از بازارهای لوکس جزیره را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر می‌خواهید یک بازارگردی لذت‌بخش را در حوالی هتل لیلیوم کیش تجربه کنید، تا پایان همراه ما باشید.

معرفی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم از مجلل‌ترین هتل های کیش در بلوار رودکی است. این هتل در سال 1397 در 8 طبقه افتتاح شده و دارای 154 واحد اقامتی است. هتل نوساز لیلیوم به دلیل ارائه امکانات کافی و خدمات قابل‌قبول، یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل به شمار می‌رود.

در معرفی هتل لیلیوم کیش باید بگوییم که این هتل چند رستوران و کافی‌شاپ دارد که کیفیت غذاهای آن‌ها در جزیره زبانزد است. از امتیازات ویژه این هتل می‌توان به موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان آن به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش اشاره کرد.

آدرس هتل لیلیوم کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
لوکیشن هتل لیلوم کیش روی نقشه گوگل مپ

بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش

بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش

در حوالی هتل لیلیوم کیش مراکز خرید لوکس و مدرنی قرار گرفته‌اند که برای پاساژگردی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. بسیاری از این مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش علاوه بر اینکه مکانی فوق‌العاده برای خرید محسوب می‌شوند، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی نیز دارند که حسابی شما را سرگرم می‌کنند.

1- مرکز خرید رویا مال

مرکز خرید رویا مال

رویا مال یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید کیش در 160 متری هتل لیلیوم است. این مجتمع اداری و تجاری ساختاری مدرن دارد و در سال 1394 افتتاح شده است.

مرکز خرید رویا مال در 5 طبقه ساخته شده که دو طبقه از آن به واحدهای تجاری و دو طبقه به واحدهای اداری اختصاص یافته است. همچنین در بالاترین طبقه این مجتمع تجاری و توریستی رستورانی زیبا واقع شده که پس از گشت و گذار در این مرکز خرید می‌توانید در آن کمی استراحت کنید و غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

معرفی هتل آوینا قشم - هتلی در نزدیکی اسکله ذاکری
ادامه مطلب

اگر ساکن هتل لیلیوم هستید، می‌توانید پس از صرف صبحانه هتل لیلیوم کیش با کمی پیاده‌روی به مرکز خرید رویا مال بروید و در کمال آرامش خرید کنید. مشخصات و ساعت کاری این مجتمع تجاری را در جدول زیر آورده شده است.

آدرس کیش، خیابان رودکی، رودکی 10
ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه از 9:30 تا 13:30 و 17 تا 22:30

جمعه‌ها از 10 تا 13:30 و 17 تا 22:30

لوکیشن مرکز خرید رویا مال روی نقشه گوگل مپ

2- بازار پانیذ

بازار پانیذ

پانیذ از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش است که با آن حدود یک کیلومتر و نیم فاصله دارد. این مرکز خرید دو طبقه از محبوب‌ترین بازارهای جزیره است که در آن انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، طلا و جواهرات و… به فروش می‌رسد.

توجه داشته باشید اجناسی که در بازار پانیذ عرضه می‌شوند، معمولاً محصولات مشابه اصل یا چینی هستند. به همین دلیل قیمت اجناس در این بازار در مقایسه با اکثر مراکز خرید جزیره کیش مناسب‌تر است.

آدرس کیش، میدان فردوسی، خیابان فردوسی
ساعت کاری 9:30 تا 14 و 17 تا 23
لوکیشن مرکز خرید پانیذ روی نقشه گوگل مپ

3- بازار پردیس 1 و 2

بازار پردیس 1

هتل لیلیوم یکی از لوکس ترین هتل های کیش است که در نزدیکی آن مراکز خرید متعددی به چشم می‌خورد. بازار پردیس 1 و 2 از جمله این بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش هستند که با آن 1.5 کیلومتر فاصله دارند.

مرکز تجاری پردیس 1 از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری است که آغاز فعالیت آن به سال 1371 برمی‌گردد. این مرکز خرید 228 واحد تجاری دارد که در آن انواع محصولات از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا موبایل و کامپیوتر و عطر و ادکلن به فروش می‌رسد.

بازار پردیس 2

مجتمع تجاری پردیس 2 نیز در سال 1377 در جزیره کیش به بهره‌برداری رسیده است. این پاساژ معماری جالبی دارد و از نخل طبیعی، لنج چوبی و هواپیمای تزئینی در فضای داخلی آن استفاده شده است. بازار پردیس 2 بیش از 200 غرفه دارد و هر چه فکرش را بکنید در آن پیدا می‌شود.

آدرس کیش، بلوار خیام، میدان پردیس
ساعت کاری 9:30 تا 13:45 و 17 تا 23:30
لوکیشن بازار پردیس 1 روی نقشه گوگل مپ
لوکیشن بازار پردیس 2 روی نقشه گوگل مپ

4- مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

یکی از معیارهایی که هتل لیلیوم را در لیست بهترین هتل های کیش قرار داده است، دسترسی آسان آن به بازارهای شهر است. مرکز تجاری کیش از دیگر مراکز خرید در جزیره است که در سال 1397 در 4 طبقه به بهره‌برداری رسیده است.

در این مرکز تجاری انواع محصولات مانند پوشاک، کیف و کفش، انواع مواد غذایی، لوازم الکترونیک و… با قیمت مناسب عرضه می‌شود. در مجتمع تجاری کیش شما می‌توانید هر چه مدنظر دارید، بخرید و از امکانات رفاهی آن مانند رستوران گردان، فست‌فود و کافی‌شاپ استفاده کنید.

آدرس کیش، خیابان فردوسی، روبه‌روی تالار شهر
ساعت کاری 9 تا 13 و 17:30 تا 22:30
لوکیشن مرکز تجاری کیش روی نقشه گوگل مپ

5- مرکز خرید مروارید

مرکز خرید مروارید

یکی دیگر از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش واقع در یک و نیم کیلومتری آن، مرکز خرید مروارید است. این مجتمع تجاری در سال 1373 ساخته شده و در طراحی آن از المان‌های معماری سنتی و دوران هخامنشی استفاده شده است. مرکز خرید شیک مروارید دارای 208 غرفه است که در هر کدام از آن‌ها اجناس مختلف با کیفیت مناسب و قیمت منصفانه به فروش می‌رسند.

آدرس کیش، بلوار مروارید
ساعت کاری 9 تا 13:30 و 17:30 تا 23
لوکیشن مرکز خرید مروارید روی نقشه گوگل مپ

6- مرکز خرید میکامال

مرکز خرید میکامال

وقتی صحبت از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش به میان می‌آید، میکامال یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مجتمع‌هایی است که باید به سراغش رفت. میکامال کیش مجموعه‌ای تفریحی و تجاری است که طراحی خاص و لوکس آن در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند.

این مجتمع، 5 طبقه تجاری دارد که در آن حدود 800 غرفه فعال هستند و انواع و اقسام محصولات در آن‌ها عرضه می‌شود. از دیگر امکانات میکامال می‌توان به مجتمع سینمایی، تله‌کابین میکامال، گلف مجازی، سرزمین عجایب، دنیای اکتشاف و… اشاره کرد.

آدرس کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار
ساعت کاری 10 تا 24
لوکیشن مرکز خرید میکامال روی نقشه گوگل مپ

7- مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک به هتل لیلیوم کیش، مجتمع زیتون است. این مجتمع تجاری در سال 1367 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع ساخته شده و معماری بسیار خاصی دارد. در این بازار انواع پوشاک، اسبا‌ب‌بازی، عطر، لوازم خانگی و… با قیمت قابل‌قبول به فروش می‌رسد.

آدرس کیش، بلوار ساحل
ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 13 و 17 تا 23

جمعه‌ها از 9:30 تا 13 و 17 تا 23

لوکیشن مرکز خرید زیتون روی نقشه گوگل مپ

8- بازار پارسیس کیش

بازار پارسیس کیش

در یک کیلومتری هتل لیلیوم کیش، بازاری مدرن و جذاب به نام پارسیس جا خوش کرده است. این مجتمع فعالیت خود را در سال 1399 آغاز کرده و دارای 7 طبقه و 64 واحد تجاری است. در بازار پارسیس علاوه بر فروش انواع محصولات، امکانات رفاهی و تفریحی همچون فودکورت، سالن اسپا و بدنسازی و… نیز به چشم می‌خورد.

آدرس کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی
ساعت کاری 9 تا 13 و 17 تا 21
لوکیشن بازار پارسیس کیش روی نقشه گوگل مپ

9- بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش

یکی دیگر از بازارهای نزدیک هتل لیلیوم کیش، بازار مرجان است. این بازار در سال 1370 افتتاح شده و اجناس متنوعی در آن به فروش برسد. اگر کمی میان فروشگاه‌های بازار مرجان بگردید، می‌توانید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب پیدا کنید.

آدرس کیش، جاده جهان
ساعت کاری 9:30 تا 14 و 17 تا 23
لوکیشن بازار مرجان کیش روی نقشه گوگل مپ

10- مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1

سارینا 1 از مدرن‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش است. این مجتمع 10 طبقه و 218 واحد تجاری دارد و در آن انواع محصولات با برندهای معتبر به فروش می‌رسند.

آدرس کیش، بلوار خیام، نرسیده به میدان سیری
ساعت کاری 9 تا 13:30 و 16:30 تا 22:30
لوکیشن مرکز خرید سارینا 1 روی نقشه گوگل مپ

جمع‌بندی

مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش تنوع و تعدد خوبی دارند که در این نوشته از ایران هتل آنلاین برخی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. تجربه شما از خرید در این مراکز خرید چیست؟ آیا مجتمع‌های تجاری دیگری نزدیک به هتل لیلیوم کیش می‌شناسید که ما در این مقاله از قلم انداختیم؟ خوشحال خواهیم شد در بخش نظرات از تجربیات خود در این زمینه برای ما بنویسید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر