لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های استخردار مشهد
بهترین هتل های استخردار مشهد

بهترین هتل های استخردار مشهد

هتل های استخردار مشهد انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگرانی هستند که می‌خواهند تجربه خوبی از اقامت در این شهر داشته باشند. اقامت در این هتل ها به شما اجازه می‌دهد تا لحظاتی از دغدغه‌های زندگی رها شوید و در محیطی لوکس تنی به آب بزنید.

مشهد مکانی عالی برای زیارت و  سیاحت به شمار می‌رود که اقامتگاه‌های مجهز و مدرنی دارد. در این نوشته می‌خواهیم بهترین هتل های مشهد که مجهز به استخر هستند را به شما معرفی ‌کنیم و ریز و درشت آن‌ها را برایتان شرح دهیم.

هتل های استخردار مشهد نزدیک حرم

مهم‌ترین هدف زائران حرم قدس رضوی این است که در هر ساعتی که هوس زیارت به سرشان زد، راحت و بی‌دردسر خود را به حرم برسانند. به همین دلیل نیز اقامت در هتل های اطراف حرم اولویت اصلی بسیاری از مسافران شهر معنوی مشهد به شمار می‌رود.

در این بخش می‌خواهیم چند هتل استخردار مشهد نزدیک حرم را نام ببریم و معرفی مختصری از هر کدامشان داشته باشیم. اطراف حرم چندین هتل قرار گرفته که برای آشنایی بیشتر با آن‌ها همراهمان باشید.

1- هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

اگر به‌دنبال سرراست‌ترین هتل استخردار مشهد نزدیک حرم هستید، هتل پنج ستاره مدینه الرضا در خدمت شماست. این هتل تنها 100 متر با حرم فاصله دارد که به شما اجازه می‌دهد تا در عرض چند دقیقه خودتان را به حرم برسانید.

هتل مدینه الرضا مشهد دارای انواع اتاق ها و سوئیت های اقامتی با تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ است. همچنین المان‌های معماری باشکوه ایرانی در جای‌جای این هتل لوکس دیده می‌شود که شما را محو خود می‌کند.

استخر هتل مدینه الرضا مشهد

از امکانات هتل مجلل مدینه الرضا می‌توان به رستوران و کافی شاپ، اتاق بازی، سالن جلسات، مجموعه آبی، سالن بدنسازی و… اشاره کرد. پرسنل مجموعه کاملاً حرفه‌ای هستند و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

یکی از امتیازات ویژه این هتل استخر VIP آن است. استخر هتل مدینه الرضا مشهد دارای سالن بدنسازی، حوضچه آب سرد، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، بوفه و کافی شاپ است.

این استخر فضایی شیک و آرامش‌بخش دارد که لذت شنا را برایتان چندین برابر می‌کند. راستی مجموعه مدینه الرضا از معدود هتل هایی است که استخر مجزا برای خانم و آقا دارد و بانوان و آقایان از فضای جداگانه برای شنا برخوردارند.

2- هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا مشهد

یکی از هتل های نوساز مشهد ضیافت الزهرا است که در زمستان سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل 5 ستاره و مجلل در 6 طبقه ساخته شده و 145 واحد اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی مناسب دارد.

از اتاق های هتل ضیافت الزهرا چشم‌اندازی زیبا از حرم انتظارتان را می‌کشد که حس و حالتان را عوض می‌کند. این هتل در 5/1 کیلومتری حرم قرار گرفته و دسترسی خوبی به سایر مراکز دیدنی شهر دارد.

استخر هتل ضیافت الزهرا مشهد

در هتل ضیافت الزهرا مشهد یک مجموعه آبی شیک و دلباز خودنمایی می‌کند. این مجموعه زیبا بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده که می‌توانید لحظات مفرحی را در آن سپری کنید.

استخر هتل ضیافت الزهرا مشهد از نظر بهداشتی کاملاً مورد اطمینان است و آب آن کیفیت و سلامت خوبی دارد. جکوزی، سونا، سالن ماساژ و حمام ترکی از امکانات مهیج این مجموعه آبی است.

3- هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی از دیگر هتل های استخردار مشهد نزدیک حرم است که با آن 3/1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل پنج ستاره در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده و 23 طبقه و 223 واحد اقامتی دارد که در طبقات اول تا شانزدهم بنا پراکنده شده‌اند.

هتل 5ستاره درویشی بلندترین بنای اقامتی در شرق کشور را داراست که حدود 800 مترمربع فضای سبز روباز و سربسته دارد. این برج خوش قدوقامت با طراحی زیبا و فضای دلباز و فوق‌‌العاده‌اش به‌خوبی جای خود را میان مسافران باز کرده است.

هتل درویشی در رتبه‌های نخست بهترین هتل های استخردار مشهد قرار دارد. این هتل دارای استخری سرپوشیده است که در تمامی فصول سال فعال است. استخر هتل درویشی فضایی بهداشتی و آبی باکیفیت دارد که شنا در آن حسابی حالتان را جا می‌آورد.

استخر هتل درویشی مشهد

سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام سنتی، سنگ رودخانه، ماهی درمانی و سالن ماساژ از جمله امکانات استخر هتل مجلل درویشی است. نورپردازی و طراحی زیبای این استخر به‌همراه ارائه خدمات مناسب آن را به بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد تبدیل کرده است.

پارک ملت مشهد، شادی یک روز تمام‌نشدنی
ادامه مطلب

بهره‌گیری از استخر مجموعه برای اتاق های استاندارد، VIP و TopVIP رایگان و برای اتاق های اکونومی به‌صورت نیم‌بها است. راستی ماساژورهای حرفه‌ای در این استخر فعالیت دارند که انواع ماساژ با سنگ، عسل، نمک، ماساژ تایلندی و… را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند.

4- هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل های مشهد است. این هتل در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز به یکی از محبوب‌ترین هتل های این شهر تبدیل شده است.

قصر طلایی مشهد در زمینی به مساحت 5000 مترمربع بنا شده که دارای 16 طبقه و 357 واحد اقامتی است. اتاق های این هتل چیدمان زیبا و طراحی داخلی دلنشینی دارند که اقامت در آن را برایتان لذت‌بخش می‌کند. اگر می‌خواهید خاطرات شیرینی از اقامت در مشهد داشته باشید، هتل پرآوازه قصر طلایی را گوشه ذهنتان داشته باشید. این هتل امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیری مانند سالن‌های همایش و کنفرانس، رستوران و کافی شاپ، سالن بدنسازی و… دارد که در آن کمبودی را احساس نخواهید کرد.

hotel qasr talaei 55

استخر هتل قصر طلایی مشهد از امکانات ویژه این هتل بزرگ است که فضایی شیک و پاکیزه دارد. این استخر دارای جکوزی، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ، استخر آب سرد و گرم و اتاق مراقبت از کودکان است.

قصر طلایی بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد است که با بهره‌گیری از سیستم گاتر، تصفیه آب و همچنین دستگان ازن‌زن هوشمند، آب سلامت و ایمنی دارد. استخر این مجموعه شرایط مطلوبی برای مسافران فراهم آورده تا ساعاتی را در کمال آرامش تن به آب بسپارند و خستگی را از تن خود بیرون کنند.

این هتل استخردار مشهد نزدیک حرم قرار گرفته است و با آن تنها 2 کیلومتر فاصله دارد؛ بنابراین اگر به‌دنبال مکانی هستید که هم از نظر دسترسی و هم امکانات رضایت شما را جلب کند، هتل قصر انتخاب خوبی برایتان است.

5- هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 برجی بلند در خیابان امام رضا است که 25 طبقه و 217 واحد اقامت دارد. این هتل در سال 1395 افتتاح شده و معماری خاص آن از ملل مختلف الهام گرفته شده است. عناصر معماری به سبک ایران باستان، عربی، صفوی، آفریقایی، روسی و… در گوشه و کنار هتل به کار رفته که بی‌شک نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

استخر هتل الماس 2

چنانچه قصد اقامت در هتل استخردار مشهد نزدیک حرم را دارید که خوش‌ساخت و جذاب باشد، الماس 2 مشهد گزینه خوبی به‌حساب می‌آید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، فروشگاه و استخر اشاره کرد. استخر این مجموعه در طبقه پنجم واقع شده و در شمار بهترین استخرهای مشهد قرار گرفته است.

استخر هتل الماس 2 مشهد فضایی زیبا و بهداشتی دارد که می‌توانید بدون هیچ نگرانی بدنتان را به آب آن بسپارید. این استخر دارای امکاناتی همچون سونا بخار و سونا خشک، استخر آب سرد، حمام ترکی، ماساژ ماهی و استخر کودکان است.

6- هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

حال که بحث هتل های استخردار مشهد داغ است، بد نیست یادی هم از هتل هما 1 کنیم. این هتل یکی از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هتل های مشهد در خیابان احمدآباد است.

هتل هما 1 مشهد در سال 1352 بنا شده و ساختمان آن در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل مجموعاً 135 واحد اقامتی دارد که شامل فازهای مختلف از جمله ساختمان اصلی، آپارتمان و واحدهای ویلایی می‌شود.

استخر هتل هما 1 مشهد

هتل هما امکانات خوبی برای مهمانان خود فراهم کرده است و محوطه‌ای سرسبز و تماشایی دارد. فاصله این هتل تا حرم حدود 5 کیلومتر است که اگر ترافیک نباشد در کمتر از یک ربع می‌توان خود را به حرم رساند.

هتل هما 1 نیز همچون بیشتر هتل های مشهد استخر مجزا برای خانم و آقا ندارد؛ اما مجموعه‌ای کامل با تجهیزات مناسب است که نمی‌توان از آن گذشت. شما می‌توانید در همه فصول سال از استخر هتل هما 1 استفاده کنید و از شنا کردن در فضایی آرام و تمیز غرق لذت شوید.

لیست هتل های استخر دار مشهد با قیمت ارزان

مسئله مهم دیگر در رزرو اقامتگاه، بحث مسائل مالی و اقتصادی است. چنانچه بخواهید سفری کم‌هزینه داشته باشید و با هزینه نسبتاً ارزان اقامتی راحت را تجربه کنید، این بخش را مخصوص شما آورده‌ایم. در ادامه برخی از هتل های استخر دار مشهد با قیمت ارزان را نام برده‌ایم.

مقایسه هتل تارا با هتل سارینا مشهد
ادامه مطلب

1- هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان مشهد از آن هتل هایی است که هم استخر دارد و هم اقامت در آن برایتان خیلی آب نمی‌خورد. این هتل واحدهای اقامتی متنوعی دارد که باعث شده هر کس با هر بودجه و سلیقه‌ای بتواند اتاق موردنظر خود را در آنجا رزرو کند.

هتل 4 ستاره خورشید تابان، هتلی تازه‌تأسیس در خیابان پاسداران است. این هتل سال 1395 مورد بهره‌برداری قرار گرفت که 65 اتاق و 10 باب سوئیت دارد. خورشید تابان معماری جالب‌‌توجهی دارد که چیدمان مدرن فضای داخلی، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

استخر هتل خورشید تابان مشهد

خورشید تابان تا حرم 3.5 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی برخی از جاذبه‌های گردشگری مشهد قرار گرفته است. چنانچه اقامت در این هتل را انتخاب کردید، یادتان نرود در استخر خوش طرح و رنگ آن کمی شنا و تفریح کنید و خوش بگذرانید. سونا و جکوزی از دیگر امکانات این مجموعه است.

2- هتل جواد مشهد

اگر می‌خواهید مهمان یکی از هتل های استخر دار مشهد با قیمت ارزان شوید، این شما و این هتل جواد مشهد! این هتل 8 طبقه و 105 واحد اقامتی دارد که از امکانات آن می‌توان به سالن بدنسازی، تجهیزات ورزشی، رستوران، کافی شاپ اشاره کرد.

جکوزی، سونا و سالن ماساژ از دیگر امکانات این هتل 4ستاره است که فضایی جمع‌وجور، اما تمیز و بهداشتی دارد. هتل جواد کمتر از 1 کیلومتر با حرم فاصله دارد که باعث شده در ساعتی که بخواهید، می‌توانید راهی حرم شوید. برخورد گرم و حرفه‌ای پرسنل، تمیزی و پاکیزگی اتاق ها و آرامش و راحتی خواب در این هتل سبب شده هتل جواد در صدر انتخاب‌های بسیاری از مسافران قرار گیرد.

3- هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد

از دیگر هتل های استخر دار مشهد با قیمت ارزان، هتل 5ستاره و بین‌المللی هما 2 است. این هتل باسابقه که زیرمجموعه هتل های هما است در سال 1375 افتتاح شده و برای ارتقای سطح کیفی خدمات، در سال 1395 بازسازی شده است.

هتل هما 2 مشهد 9 طبقه دارد که 5 طبقه آن به واحدهای اقامتی اختصاص یافته است. این مجموعه با 200 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت همواره آماده خدمت‌رسانی به مهمانان گرامی است.

استخر هتل هما 2 با این که خیلی وسیع نیست، اما فضایی تمیز با آبی سالم و باکیفیت دارد که شنا در آن صفای خاصی دارد. هتل هما 2 مشهد نه‌تنها قیمت نسبتاً خوبی دارد؛ بلکه جزء بهترین هتل پنج ستاره استخر دار مشهد نیز به شمار می‌رود. سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی از دیگر امکانات مجموعه هما 2 مشهد است.

4- هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد هتلی خوشنام و خوش‌آوازه در مشهد است که جزء یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می‌رود. این هتل باسابقه در سال 1380 در زمینی به مساحت 33000 مترمربع افتتاح شده است.

هتل پردیسان در سال 1400 مرمت و بازسازی شد تا بتواند با ارتقای سطح خدمات خود، رضایت مسافران را جلب کند. این هتل در 5 طبقه بنا شده و 162 واحد اقامتی دارد که به‌دلیل فضای سبز اطرافش از هوایی مطبوع و مطلوب برخوردار است.

استخر هتل پردیسان مشهد

اگر می‌خواهید خاطره خوش و شیرینی از سفر به مشهد را در کارنامه قرار دهید و از طرفی بریز و بپاش هم نکنید، کجا بهتر از هتل پردیسان مشهد؟ از امکانات ویژه این هتل می‌توان به استخری سرپوشیده اشاره کرد که در همه روزهای هفته به جزء جمعه‌ها به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین به غیر از استخر، امکاناتی مانند جکوزی، سونا، حمام ترکی و سالن ماساژ نیز در این هتل دیده می‌شود. آب تمیز و برخورد خوب پرسنل از نقاط قوت استخر هتل پردیسان مشهد است. فاصله پردیسان تا حرم با ماشین چیزی حدود نیم ساعت است.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نیز محلی برای اقامت ارزان در این شهر است اما این هتل آپارتمان ها دارای استخر نیستند.

بهترین هتل های مشهد با وان و جکوزی داخل اتاق

حال که با هتل های استخردار مشهد در نزدیکی حرم و اقامتگاه‌های قیمت مناسب آشنا شدید، می‌خواهیم چند اقامتگاه‌ با وان و جکوزی داخل اتاق هتل را به شما معرفی کنیم. این بخش جذاب را از دست ندهید.

وجود وان و جکوزی داخل اتاق هتل امتیازی ویژه است که به شما اجازه می‌دهد هر وقت دلتان خواست تنی به آب بزنید، بی‌درنگ این کار بکنید. از آنجا که پیش‌تر هتل هایی که چنین امتیازی دارند را معرفی کرده‌ایم، در این بخش به شرح کوتاهی از آن‌ها اکتفا می‌کنیم.

  • هتل قصر طلایی مشهد: این هتل بیشتر اتاق هایش وان و برخی از سوئیت های مخصوصش وان و جکوزی دارند.
  • هتل هما 2 مشهد: در واحدهای لوکس هتل هما 2 مشهد نیز وان و جکوزی داخل اتاق هتل قرار گرفته که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.
  • هتل مدینه الرضا مشهد: هتل مدینه الرضا مشهد نه‌تنها دارای استخر مجزا برای خانم و آقا است؛ بلکه برخی از واحدهایش وان و جکوزی نیز دارند.
  • هتل درویشی مشهد: در برخی از واحدهای اقامتی این هتل نیز وان و جکوزی قرار داده‌اند تا در فضایی آرام نهایت استفاده از آن‌ها را ببرید.
  • هتل الماس 2 مشهد: سوئیت هانی مون مجموعه الماس 2 مشهد دارای وان و جکوزی است و مکانی فوق‌العاده برای زوج‌های جوان برای گذراندن ماه‌عسلشان به حساب می‌آید.
بهترین هتل های مشهد - دیار عاشقان امام هشتم
ادامه مطلب

سایر هتل های استخردار مشهد

در میان تقسیم‌بندی‌های بالا دو هتل استخردار شهر مشهد از قلم افتاده‌اند که در ادامه به سراغشان می‌رویم. هتل میثاق و هتل پارس مشهد از دیگر هتل های استخردار مشهد هستند که امکانات و خدمات آن‌ها را برایتان آورده‌ایم.

1- هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های 4 ستاره مشهد در بلوار وکیل‌آباد است. این هتل در مسیر مناطق ییلاقی مشهد و در زمینی به مساحت حدودی 26 هزار مترمربع قرار گرفته است.

هتل میثاق مشهد در مکانی خوش آب‌وهوا با مناظر و چشم‌اندازهای زیبا واقع شده که همین امر سبب محبوبیت آن شده است. در این هتل علاوه بر واحدهای اقامتی متعدد با بافت‌های مختلف، امکاناتی همچون آمفی‌تئاتر، سالن بدنسازی و سالن کنفرانس مشاهده می‌شود.

استخر هتل میثاق مشهد

موقعیت خوب هتل میثاق باعث شده بسیاری از افراد و ارگان‌ها برای برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کمسیون‌های خود به سراغ آن بروند. در این مجموعه استخری دلباز و تمیز نیز قرار دارد که برای شنا و سرگرمی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

استخر هتل میثاق مشهد فضایی دوست‌داشتنی و آبی باکیفیت دارد. توجه داشته باشید که این استخر تنها روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه برای بانوان است و سایر روزهای هفته به استفاده آقایان اختصاص دارد.

2- هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

در لیست هتل های استخردار مشهد، نام هتلی دنج، بزرگ و خوش‌ساخت دیده می‌شود. این هتل در جایی به دور از هیاهوی شهر واقع شده و شرایط آب‌وهوایی خوبی دارد. هتل پارس در 16 کیلومتری حرم قرار گرفته و دسترسی مناسبی به سایر جاهای دیدنی مشهد دارد.

این مجموعه به‌همراه محوطه اطرافش حدود 5 هکتار مساحت دارد. هتل پارس یکی از قدیمی‌ترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در حوالی بلوار وکیل‌آباد قرار دارد. این هتل در سال 1382 بهره‌برداری شده است و شامل دو ساختمان مجزای 5 طبقه می‌شود که لابی و پذیرش هتل میان آن‌ها قرار دارد.

استخر هتل پارس مشهد

از امکانات هتل پارس می‌توان به امکانات ورزشی، سالن آمفی‌تئاتر، استخر، سونا، جکوزی، اسپا و تفریحاتی مانند بیلیارد و قایق‌سواری اشاره کرد. استخر هتل پارس مشهد از پرطرفدارین استخرها میان اهالی مشهد و مسافران است.

این استخر سرپوشیده توانسته نظر افراد زیادی را به خود جذب کند و خدمات فوق‌العاده‌ای را به مهمانان ارائه دهد. وجود پارکینگ، دستگاه خشک‌کن بدن، برخورد صمیمی پرسنل و تمیزی محیط از مزایای استخر هتل پارس مشهد است.

جمع‌بندی

در این نوشته از ایران هتل آنلاین از هتل های استخردار مشهد سخن گفتیم و برخی از بهترینشان را به شما معرفی کردیم. استخر یکی از امکانات ویژه و برتر در برخی از هتل های لوکس مشهد است که می‌توانید لحظات آرامش‌بخشی را در آن سپری کنید.

آیا شما تا حالا مهمان هتل هایی که بالا نام برده‌ایم، شده‌اید؟ نظر شما درباره آن‌ها چیست؟ خوشحال خواهیم شد نظر شما را درباره بهترین هتل های استخردار شهر زیارتی و تفریحی مشهد بدانیم.

کدام یک از هتل های استخردار مشهد دارای اتاق با وان و جکوزی هستند؟

بسیاری از مسافران تمایل دارند مهمان اتاق هایی شوند که وان و جکوزی دارند. هتل قصر طلایی مشهد، هتل درویشی، هتل هما 2، هتل الماس 2 و هتل مدینه الرضا از جمله هتل های لاکچری با وان و جکوزی داخل اتاق هتل هستند.

نزدیک‌ترین هتل های استخردار نزدیک به حرم کدامند؟

هتل های زیادی اطراف حرم قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل مدینه الرضا مشهد، هتل ضیافت الزهرا، هتل مجلل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد اشاره کرد.

4.2/5 - (26 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر