لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های مشهد برای ماه عسل
بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

هتل های مشهد برای ماه عسل

اگر می‌خواهید برای سفر ماه عسل برنامه‌ریزی کنید و با یک تیر دو نشان بزنید، مشهد مقصد خوبی برایتان است. در این شهر هم تفریحات متنوعی انتظارتان را می‌کشد و هم می‌توانید در فضای روحانی حرم مطهر امام رضا (ع) عهدتان را تازه کنید. همچنین تعدد و تنوع هتل های مشهد و اقامتگاه های این شهر هیچ نگرانی بابت اقامت باقی نمی‌گذارد.

در این نوشته ما به سراغ بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل رفتیم و هرچه در این زمینه در چنته داشتیم، در طبق اخلاص گذاشتیم؛ بنابراین اگر هنوز تصمیم نگرفتید مهمان کدام هتل شوید و در این باره کمی مردد هستید، تا پایان با ما باشید.

هتل های 5 ستاره مشهد برای ماه عسل

اقامت در هتل های مجهز و مدرن با امکانات متنوع که از هر نظر نیازتان را برطرف کنند، بهترین انتخاب برای ماه عسل هستند. مشهد دارای چندین هتل 5 ستاره و لوکس است که در ادامه بهترین و معروف‌ترین‌ آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

1- هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد مناسب برای ماه عسل

قصر طلایی یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین هتل های مشهد و حتی کشور است. این هتل دارای 20 طبقه و 610 واحد اقامتی متنوع است. از مزایای مهم هتل قصر طلایی مشهد قرارگیری آن در چند قدمی حرم است که باعث شده از هتل دید خوبی به حرم داشته باشید و هر وقت بخواهید با کمی پیاده‌روی به حرم برسید.

ساختمان قصر طلایی مشهد معماری بسیار جذاب و خیره‌کننده و لابی باشکوهی دارد. از دیگر نکات مثبت این هتل برخورد گرم و حرفه‌ای پرسنل آن است که می‌توانید نیازهای خود را به‌راحتی با آن‌ها در میان بگذارید.

اتاق هانی مون هتل قصر طلایی مشهد

واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد شامل اتاق های یک نفره، دبل و سوئیت‌های رویال، امپریال، قاجاری، وسترن، پرنسس، کیدز، رویال پرنسس و… است. برخی از سوئیت‌های این هتل 5 ستاره امکاناتی فوق‌العاده شامل تخت دبل، مینی‌بار و یخچال، تلویزیون، سرویس چا‌ی‌خوری، مبلمان، وام و جکوزی در اتاق دارند که بهترین انتخاب برای ماه عسل به شمار می‌روند.

اتاق ماه عسل هتل قصر طلایی

از دیگر امکانات هتل می‌توان به منوی جذاب صبحانه، چند رستوران با غذاهای ایرانی و دریایی، رستوران پنج‌قاره زوشا، رستوران سنتی، رستوران در فضای باز و چند کافی‌شاپ دنج و لوکس اشاره کرد.

همچنین یک مجموعه آبی شامل استخر، جکوزی، حمام ترکی، سونا، اتاق نمک و سالن ماساژ در هتل قصر طلایی مشهد وجود دارد که می‌توانید ساعات مفرحی را در آن سپری کنید. کلوپ طلایی، سالن ورزشی، آتلیه عکاسی و آرایشگاه آقایان و بانوان از دیگر امکانات این هتل مجلل است.

2- هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی هتلی معروف و مجلل در مشهد است که در شمار بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل قرار دارد. این هتل 5 ستاره هرچه برای یک ماه عسل درجه یک نیاز دارید، برآورده می‌کند و شما را با خاطرات خوبی که ساختید به استقبال زندگی مشترک می‌فرستد.

هرچه از معماری شیک و مجلل ساختمان هتل درویشی و شکوه لابی آن بگوییم، کم گفتیم. این هتل فضایی مدرن و دلنشین دارد و به همین دلیل انتخاب بسیاری از تازه عروس و دامادها برای ماه عسل است.

هتل مجلل درویشی مشهد در 23 طبقه ساخته شده و دارای 223 واحد اقامتی است. در این هتل علاوه بر اتاق های VIP، معمولی، فصل و انواع واحدهای اقامتی، بخش زیادی از هتل را فضای سبز سرپوشیده تشکیل می‌دهد که حس خوبی را به شما منتقل می‌کند.

هتل درویشی مشهد انتخاب زوج ها برای ماه عسل

اتاق های فصل هتل درویشی در طبقات اول تا دوازدهم پراکنده شده‌اند و هر کدام متناسب با فصلی خاص طراحی شده‌اند. در سایر طبقات نیز سوئیت‌هایی مجهز با امکاناتی عالی قرار گرفته‌اند که بهترین گزینه برای ماه عسل محسوب می‌شوند.

از امکانات هتل درویشی مشهد می‌توان به وان و جکوزی در برخی سوئیت‌ها، رستوران روف‌گاردن، رستوران روباز و چند رستوران و کافه دیگر با منوهای متنوع، استخر شامل حمام ترکی، سونا، جکوزی، اسپا و سالن ماساژ و زمین بازی و بیلیارد اشاره کرد.

هتل درویشی مشهد مناسب برای ماه عسل

البته امکانات این هتل 5 ستاره به همین جا ختم نمی‌شود و نمی‌توان آن‌ها را در چند سطر محدود کرد. آتلیه عکاسی، آرایشگاه آقایان و بانوان و بازارچه سوغات مشهد با انواع و اقسام کالاها از دیگر امکانات هتل درویشی مشهد است.

3- هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا مشهد

می‌شود از هتل های لوکس مشهد برای ماه عسل گفت و اشاره‌ای به هتل 5 ستاره ضیافت الزهرا نکرد؟ این هتل یکی از لوکس ترین هتل هایی است که برای گذران روزهای خوش ماه عسل باید به آن فکر کنید.

هتل ضیافت الزهرا مشهد در سال 1400 در نزدیکی حرم آغاز به کار کرده و در مدتی کوتاه محبوبیت زیادی میان مسافران پیدا کرده است.این هتل لاکچری 6 طبقه و 145 واحد اقامتی دارد که از اقامت در آن پشیمان نمی‌شوید.

معرفی هتل الماس مشهد و امکانات بی نظیر این هتل 4 ستاره
ادامه مطلب

هتل ضیافت الزهرا مشهد برای ماه عسل

همچنین ضیافت الزهرا پکیج‌هایی ویژه برای زوج های جوان دارد تا شیرینی ماه عسلشان تا همیشه زیر زبانشان بماند و با دلی خوش زندگی مشترک خود را آغاز کنند. استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ و آلاچیق‌های دنج در فضای سبز محوطه بخش کوچکی از امکانات این هتل شیک است.

4- هتل بین المللی قصر مشهد

اتاق ماه عسل هتل بین المللی قصر

اگر اهل مسافرت به مشهد باشید، حتماً تا به حال نام هتل بین المللی قصر به گوشتان خورده است. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل های ایران است که معماری چشم‌نواز آن شما را متحیر می‌کند.

هتل بین المللی قصر در نزدیکی حرم واقع شده که با ورود به خیابان امام رضا معماری جالب آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. این هتل دارای 12 طبقه و 219 واحد اقامتی شامل اتاق های یک تخته، دبل، اتاق های ویژه و سوئیت‌های زیبا است.

اتاق ماه عسل هتل بین المللی قصر

برخی از واحدهای اقامتی بین المللی قصر دارای وان و جکوزی در اتاق هستند که می‌توانید با خیال راحت در آن‌ها تنی به آب بزنید. وجود چند رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ، مجموعه آبی شامل استخر، اسپا، سونا و جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ، سالن آرایش بانوان و سالن بیلیارد و اسنوکر برخی از امکانات رفاهی این هتل هستند.

وان و جکوزی داخل اتاق هتل بین المللی قصر

نکته جالب درباره هتل قصر این است که این مجموعه برای تازه عروس و دامادهایی که کمتر از یک سال از ازدواجشان گذشته، 16 درصد تخفیف قائل می‌شود؛ بنابراین تا دیر نشده دست به کار شوید و نسبت به رزرو اتاق برای ماه عسلتان اقدام کنید.

5- هتل الماس 2 مشهد

اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است که از بهار 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این هتل اتاق هایی با طراحی و چیدمان مختلف به سبک‌های آفریقایی، ترکی، عربی، دوران باستان ایران، روسی، هندی و ایتالیایی دیده می‌شود که دستتان برای انتخاب هر کدامشان باز است.

وان و جکوزی داخل اتاق هتل الماس 2

هتل الماس 2 مجموعاً 216 واحد اقامتی شامل اتاق های دو تخته دبل و برلیان، اتاق کانکت، سوئیت یک خوابه، سوئیت پرزیدنت، امپریال و چهار اتاق هانی مون دارد. برخی از واحدهای این هتل دارای امکاناتی ویژه همچون وان و جکوزی داخل اتاق هستند.

هتل الماس 2 مشهد برای ماه عصل زوج های جوان

اتاق های ماه عسل یا همان هانی مون هتل الماس 2 به سبک ایران باستان و دوران صفویه طراحی شده‌اند. اقامت در این اتاق ها شما را به سال‌های بسیار دور می‌برد و خاطره خوبی برایتان به جا می‌گذارد.

از امکانات این واحدها می‌توان به تخت دبل، دوش و جکوزی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، میز آرایش و میز مطالعه، تجهیزات تهیه چای و قهوه، سشوار، تلویزیون و… اشاره کرد.

6- هتل سی نور مشهد

اتاق های ماه عسل هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد هتلی متشکل از دو برج دو قلو در مجاورت یکدیگر است. این هتل از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 286 واحد اقامتی است. هتل 5 ستاره سی نور بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است و با امکانات ویژه‌اش اقامتی به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌‌دهد.

فاصله این هتل لوکس تا حرم حدود 12 دقیقه است و از طبقات بالایی آن چشم‌انداز زیبایی از شهر مقدس مشهد و حرم مطهر امام رضا چشم انتظارتان است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های یک تخته، تویین، دبل، سه تخته و سوئیت‌های رویال، امپریال، پرنسس، سلام و پرزیدنت می‌شود.

رستوران هتل سی نور مشهد

بسیاری از واحدهای اقامتی هتل سی نور با امکاناتی که دارد نوید اقامتی راحت را به زوج های جوان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در هتلی مجلل و مجهز ماه عسل خود را بگذرانید و احساس کمبودی نداشته باشید، شاید سی نور همان چیزی است که به آن نیاز دارد.

از امکانات هتل سی نور می‌توان به سفره‌خانه سنتی، رستوران، روف‌گاردن، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و اتاق ماساژ و تفریحاتی همچون سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، پینگ‌پنگ و فوتبال‌دستی اشاره کرد.

هتل های قیمت مناسب مشهد برای ماه عسل

اگر نمی‌خواهید هزینه‌های گزاف و آن‌چنانی صرف اقامت خود کنید، غم به دلتان راه ندهید؛ زیرا در این بخش می‌خواهیم هتل های ارزان قیمت و اقتصادی مشهد برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم. در این هتل ها خبری از قیمت‌های نجومی نیست و با صرف هزینه مناسب می‌توانید اقامتی راحت را تجربه کنید.

1- هتل سارینا مشهد

اتاق ماه عسل هتل الماس 2 مشهد

اگر به دنبال هتلی ارزان و اقتصادی هستید، هتل سارینا یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است. این هتل 4 ستاره در سال 1398 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و 212 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی قابل‌قبولی دارد.

معرفی هتل شیراز مشهد به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

هتل سارینا مشهد در 6 طبقه بنا شده و دارای چند رستوران و کافیشاپ است. رستوران فیروزه و کافی‌شاپ در طبقه همکف و رستوران یاقوت و الماس در طبقه اول هتل واقع شده‌اند که برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

وان و جکوزی داخل اتاق هتل سارینا مشهد

البته اگر می‌خواهید هزینه‌های ماه عسل خود را مدیریت کنید، پیشنهاد می‌کنیم غذای خود را در سطح شهر میل کنید؛ زیرا در این صورت هزینه‌هایتان کاهش می‌یابد و می‌توانید تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید.

2- هتل پارمیدا مشهد

اتاق ماه عسل هتل پارمیدا مشهد

یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت مشهد هتل پارمیدا است. این هتل در سال 1388 ساخته شده که در سال 1396 به منظور ارتقای امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل پارمیدا مشهد 8 طبقه و 84 واحد اقامتی دارد. این هتل از استانداردهای مطلوب و امکانات رفاهی برخوردار است و امکانات نسبتاً خوبی دارد. اگر قیمت مناسب اولویت بیشتری نسبت به امکانات دارد، هتل 3 ستاره پارمیدا می‌تواند انتظارات شما را تا حدود زیادی برآورده کند.

هتل پارمیدا مشهد برای ماه عصل زوج های جوان

رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، سونا خشک و بخار و جکوزی برخی از امکانات هتل پارمیدا مشهد است. این هتل تا حرم حدود 3 کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم برای ماه عسل

خیلی از عروس و دامادها که برای ماه عسل به مشهد می‌روند، ترجیح می‌دهند در حوالی بارگاه مطهر امام رضا اقامت داشته باشند. خوشبختانه اطراف حرم، اقامتگاه های زیادی وجود دارد و بیشتر هتل هایی که تا اینجا نام بردیم از جمله هتل ضیافت الزهرا، قصر طلایی و هتل مجلل درویشی در حوالی حرم قرار گرفته‌اند.

البته هتل هایی که فاصله چندانی با حرم ندارند به این موارد محدود نمی‌شود. از این رو در ادامه برخی دیگر از هتل های نزدیک حرم که مناسب اقامت برای ماه عسل هستند را برایتان آورده‌ایم.

1- هتل قصرالضیافه مشهد

اتاق های هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است که در صحن حرم مطهر قرار دارد. این هتل دارای 3 طبقه و 57 واحد اقامتی است که درست در ضلع شرقی بارگاه ملکوتی امام رضا واقع شده است.

اتاق های این هتل 5 ستاره در کمال آراستگی چیده شده‌اند تا در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، امکانات گردشگری، خدمات ماساژ و فضای سبز دلنشین با آلاچیق‌هایی زیبا اشاره کرد.

اتاق ماه عسل هتل قصرالضیافه مشهد

اگر می‌خواهید ماه عسل خود را در نزدیک‌ترین نقطه به حرم سپری کنید، هتل قصرالضیافه مشهد بهترین انتخاب برای شماست. با رزرو هتل قصرالضیافه می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که هوای حرم به سرتان زد، به‌راحتی خود را به آن برسانید. در ضمن این هتل مجلل دسترسی خوبی به مراکز خرید و اماکن تاریخی هم دارد.

2- هتل رز درویشی مشهد

اتاق هانی مون هتل رز درویشی

هتل رز درویشی یکی از هتل های 3 ستاره و مجلل مشهد است که تا حرم تنها دو دقیقه فاصله دارد. تجهیزات و امکانات خوب این مجموعه در کنار طراحی و چیدمان لوکس اتاق ها، هتل رز درویشی را به یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل تبدیل کرده است.

معماری هتل رز درویشی مشهد تلفیقی از سنت و مدرنیته است و بدون شک برایتان جذاب خواهد بود. این هتل 107 واحد اقامتی متنوع شامل اتاق های دبل استاندارد و اکونومی، اتاق های یک تخته، اتاق های ماه عسل، اتاق های چهارتخته، تریپل و… دارد.

علاوه بر این اتاق های متنوع، سوئیت‌هایی بزرگ نیز در دل هتل جا گرفته‌اند که سوئیت رویال یکی از  زیباترین آن‌هاست. امکانات این سوئیت یک سر و گردن بالاتر از سایر اتاق هاست و کاملاً نظر شما را جلب می‌کند.

اتاق ماه عسل هتل رز درویشی

رستوران رومانو در تراس چشم‌نواز هتل، رستوران پاشا، روف‌گاردن پانوراما در فضایی سبز و صمیمی و مجموعه آبی از دیگر امکانات هتل رز درویشی مشهد است. سوئیت ماه عسل این هتل نوساز باب دل خیلی از زوج های جوان است و خاطره خوبی از سفر به مشهد برایشان باقی می‌گذارد.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد برای ماه عسل

هنوز در انتخاب بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل به نتیجه خاصی نرسیدید و به دنبال گزینه‌های دیگر هستید؟ هیچ اشکالی ندارد؛ زیرا در ادامه نام چند هتل آپارتمان که بتوانید در آن‌ها ماه عسل خاطره‌انگیزی را سپری کنید آورده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این هتل آپارتمان ها این بخش را از دست ندهید.

1- هتل آپارتمان آرمان مشهد

اتاق ماه عسل هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است. این مجموعه در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 11 طبقه است. البته تمام این طبقات متعلق به واحدهای اقامتی نیست؛ بلکه در هتل آپارتمان آرمان 406 واحد تجاری و 291 واحد اقامتی وجود دارد.

مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد
ادامه مطلب

هتل 3 ستاره آرمان یکی از بزرگ‌ترین هتل آپارتمان های کشور است که معماری شیک و زیبایی دارد. این هتل دو لابی در طبقات همکف و دوم دارد که فضای دلبازش نظر شما را به خود جلب می‌کند.

اتاق ماه عسل هتل آپارتمان آرمان مشهد

از امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد می‌توان به سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، رستوران، استخر شامل حمام ترکی، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن ماساژ و استخر کودکان اشاره کرد. وجود پارکینگ هوشمند و باغ بام که ویویی دیدنی به شهر و حرم دارد، امکانات این مجموعه را تکمیل می‌کند.

از دیگر نکات قابل‌توجه درباره این هتل آپارتمان نزدیکی آن به حرم و مراکز خرید است. این هتل انتخابی مناسب برای ماه عسل است که برخورد خوب پرسنل و تمیزی اتاق ها اقامتتان را در این هتل دلچسب‌تر می‌کند.

2- هتل آپارتمان اریکا مشهد

اتاق های هتل اریکا مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان هایی که دوران دوست‌داشتنی ماه عسل را می‌توانید در آن سپری کنید، هتل آپارتمان اریکا مشهد است. این هتل مجلل با امکانات هتل های 4 ستاره در خدمت شماست و خاطرات خوشی برایتان به یادگار می‌گذارد.

واحد‌های این مجموعه شامل اتاق های یک خوابه استاندارد، یک خوابه امپریال، دو خوابه رویال، سوئیت تویین و دبل است. هتل آپارتمان اریکا تا حرم حدود 1800 متر فاصله دارد که اگر پیاده بخواهید این مسیر را طی کنید باید حدود 20 دقیقه در راه باشید.

از خدمات ویژه هتل آپارتمان اریکا مشهد خدمات مربوط به ماه عسل است. این مجموعه با تزئین اتاق ها و امکاناتی خاص به استقبال زوج های جوان می‌رود تا اوقات خوشی را برایشان فراهم کند و ماه عسلی فراموش‌نشدنی برایشان به ارمغان آورد.

رستوران هتل اریکا مشهد

از امکانات هتل اریکا می‌توان به رستوران چشم‌انداز اشاره کرد که در فضایی باز واقع شده است. همانطور که از نام این رستوران برمی‌آید از این مکان می‌توانید تمام شهر را زیر پای خود ببینید.

رستوران ضیافت، کافی‌شاپ، دکوراسیون شیک اتاق ها، پاکیزگی و نظافت هتل، اکسسوری لاکچری در چیدمان اتاق ها و نور طبیعی در تمام واحدهای اقامتی از دیگر امکانات هتل آپارتمان اریکا مشهد است.

3- هتل آپارتمان بشری مشهد

اتاق های هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است که فاز اول آن در سال 1388 و فاز دوم آن در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 10 طبقه، 300 واحد اقامتی با امکانات مختلف دارد.

اتاق دو تخته رویال و رضوی، سه تخته رویال، چهار تخته رویال، آپارتمان دو خوابه رویال، آپارتمان سه خوابه رویال، آپارتمان دو تخته کلاسیک، سه تخته و چهار تخته کلاسیک و آپارتمان دو خوابه کلاسیک از واحدهای اقامتی هتل آپارتمان بشری مشهد است.

اتاق های هتل آپارتمان بشری مشهد

این هتل تا حرم مطهر امام رضا فقط 3 دقیقه فاصله دارد و از امکانات خوبی برخوردار است. پارکینگ، اینترنت در تمام اتاق ها، غرفه و فروشگاه، کافی‌‌شاپ و رستوران تنها بخشی از امکانات هتل آپارتمان بشری است که اقامتی خاطره‌انگیز برای ماه عسلتان را به شما هدیه می‌دهد.

رزرو هتل های مشهد برای ماه عسل

حال که با برخی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل آشنا شدید، زمان آن رسیده که تصمیم خود را بگیرید. بهتر است کمی شرایط خود را پایین و بالا کنید و با آگاهی کامل سراغ رزرو هتل بروید.

برای آن که عجولانه تصمیم نگیرید و تمام جوانب ماجرا را بسنجید، پیشنهاد خوبی برایتان داریم. بهتر است ابتدا وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و با جست‌وجوی نام هر یک از این هتل ها، امکانات ریز و درشت آن‌ها را بررسی کنید.

سپس نگاهی به قیمت‌ها و تخفیف‌ها بیندازید و با توجه به بودجه و شرایطتان بهترین هتل را برای سفری رمانتیک به مشهد انتخاب کنید. فراموش نکنید ما در این پروسه همراه شما هستیم و به همه سؤالات شما پاسخ می‌دهیم. برای رزرو یا کسب هر گونه اطلاعات با شماره 02191005105 تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در اینجا بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل را برایتان گفتیم و سعی کردیم امکانات و موقعیت هر کدام را برایتان شرح دهیم. انتخاب هر کدام از این هتل ها کاملاً به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد.

امیدواریم با مطالبی که در این مقاله خواندید، بهترین تصمیم را بگیرید و هتلی تمام عیار را برای شیرین‌ترین سفر زندگیتان انتخاب کنید. همچنین اگر تجربه‌ای از اقامت در این هتل ها دارید یا هتل دیگری برای اقامت ماه عسل در مشهد سراغ دارید، لطفاً در بخش نظرات آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید:

بهترین هتل های مشهد

گران ترین هتل های مشهد

هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا

بهترین هتل های استخردار مشهد

هتل ارزان مشهد

بهترین هتل آپارتمان های مشهد

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر