لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل آپارتمان های مشهد
هتل آپارتمان های مشهد

بهترین هتل آپارتمان های مشهد

اگر به شهر مشهد مسافرت می‌کنید، برای اقامت گزینه‌های مختلفی وجود دارد. هتل آپارتمان ها و هتل های مشهد یکی از پیشنهادات اقامتی است که علاوه بر خدمات و امکانات خوب دارای قیمت بهتری هم در مقایسه با هتل‌ها هستند. هتل آپارتمان‌ها از فضای باشکوه و شکیلی برخوردار نیستند. بیشترین شباهت آن‌ها به یک واحد آپارتمان نقلی است که اصولا اتاق خواب، آشپزخانه و سایر اجزای یک آپارتمان را دارد.

اگر با جمعیت زیاد سفر می‌کنید و نمی‌خواهید در هتل های گران قیمت اقامت داشته باشید هتل آپارتمان های مشهد یک پیشنهاد خوب است. ما در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می پردازیم.

لیست بهترین هتل آپارتمان های مشهد

1- هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد- بهترین هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد  نزدیک حرم می‌باشد که در کوچه سرشور(شهید اندرزگو) در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. هتل در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه اقامتی دارای ۱۰ طبقه بنا و متشکل از ۳۰۰ باب اتاق و سوئیت است.

از جمله ویژگی‌هایی که باعث تمایز این هتل آپارتمان درجه یک مشهد از دیگر هتل آپارتمان های شهر مشهد شده، نزدیکی به حرم مطهر است. هتل دارای دسترسی مطلوبی به بازار سرشور و بازار رضا بوده که از جمله بازارهای معروف و قدیمی شهر است.

رستوران هتل آپارتمان بشری مشهد

این هتل دارای همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده است که با افتخار از شما عزیزان و مهمانان گرانقدرحضرت رضا آماده پذیرایی هستند. برای آشنایی با تمام امکانات این هتل مقاله “معرفی هتل بشری مشهد” را مطالعه کنید.

2- هتل آپارتمان اریکا مشهد

هتل آپارتمان اریکا مشهد - هتل آپارتمان های مشهد

امکاناتی رفاهی که هتل آپارتمان اریکا مشهد از آن برخوردار است، این هتل را به بهترین هتل آپارتمان های مشهد  تبدیل نموده. رستوران هتل فضایی دلباز با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل از سالن صبحانه برخوردار می‌باشد که در آن صبحانه برای مهمانان به صورت رایگان و سلف سرویس آماده است.

آن دسته از مسافرانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنند، این امکان را دارند تا از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین فروشگاه هتل خرید لوازم جزئی را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. در عین حال هتل از سالن کنفرانس برخوردار است که برای مهمانان امکان برگزاری انواع جلسات کاری و تجاری را فراهم می‌کند. سیستم اطفا حریق، لابی مجهز به تلویزیون و مبلمان، آسانسور، نمازخانه و… از امکانات دیگر این هتل آپارتمان می‌باشد که بطورکلی اقامتی شیک را به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل آپارتمان اریکا مشهد - هتل آپارتمان های مشهد

ساختمان این هتل آپارتمان درجه یک مشهد دارای ۱۱ طبقه است که واحدهای اقامتی موجود در آن در طبقات ۱ تا ۵ پراکنده‌اند. این هتل با ۴۹ باب واحد اقامتی، ظرفیت تخت‌هایش در مجموع ۷۹ تخت است. از انواع واحدهای اقامتی هتل باید به آپارتمان یکخوابه سه نفرهِ، سوئیت دونفره و آپارتمان دوخوابه چهار نفره اشاره داشت.

مهمانان این امکان را دارند تا باتوجه به سلیقه و نیاز خود هر کدام را که می‌خواهند به دلخواه برگزینند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان اریکا مشهد فضایی مدرن و زیبا دارد که برای مهمانان اقامت را دلنشین و خاص‌تر می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی این واحدهای اقامتی عبارت است از لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، یخچال، مینی بار، حمام، مبلمان، کمد لباس، دراور، چای ساز، تلفن و…

مجتمع تفریحی اقامتی آفتاب مشهد
ادامه مطلب

3- هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد

هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد

هتل قصر خورشید از بهترین هتل آپارتمان های مشهد دارای پنج طبقه و 20 واحد اقامتی بوده و در سال 1386 تاسیس شد. یکی از مزایایی که این هتل دارد، موقعیت جغرافیایی آن است. با اقامت در این هتل میهمانان دسترسی مطلوب و آسانی به حرم، ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و مراکز خرید معروف دارند. هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد دارای پرسنلی مجرب و تحصیل‌کرده است که یک سفر ناب و یک تجربه دلپذیر را برای میهمانان رقم می‌زنند.

امکاناتی که اتاق‌های یک هتل دارد، از اصلی‌ترین معیارها برای مقایسه هتل‌ها با یکدیگر است. به همین خاطر تمامی هتل‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین امکانات رفاهی را در به مسافران خود ارائه دهند.

هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد - هتل آپارتمان های مشهد

این هتل هم از این موضوع مستثنی نیست. امکانات خوب و باکیفیت هتل عبارت است از تلویزیون، تلویزیون در اتاق خواب، یخچال، مبلمان، رخت آویز، تلفن در هر واحد، لوازم بهداشتی و دمپایی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، امکان پخت و پز، و کمد لباس. تمامی این موارد از کیفیت قابل قبولی برای اقامت برخوردارند.

4- هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان افرا مشهد - هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان افرا مشهد در خيابان شيرازی (جنب هتل خيام) واقع شده که دارای  دو ورودی مستقل است. این هتل آپارتمان نوساز مشهد در سال ۱۳۹۰در فاصله ۵۹۰ متری از حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) افتتاح شد. این هتل آپارتمان افرا از لابی به مساحت ۲۰۰ متر مربع برخوردار است که در ۴ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی یا امکانات رفاهی کامل میزبان میهمانان می‌باشد.  پرسنل مجرب و آموزش دیده با افتخار از شما مهمانان گرانقدر میزبان و خدمت رسانند.

برای رفاه بیشتر شما میهمانان عزیز این هتل آپارتمان نوساز مشهد نزدیک حرم پارکینگ برای استفاده  دارد.

5- هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد - هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان ملل از بهترین هتل آپارتمان های مشهد  در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. در سال ۱۳۹۲ هتل با هدف ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آپارتمان ملل مشهد یکی از واحدهای نمونه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است. این هتل تا حرم مطهر رضوی فاصله‌ای کمتر از ۵ دقیقه با پیاده روی دارد.

از جمله افتخاراتی که این هتل دارد، دریافت لوح تقدیر از نمایشگاههای گردشگری داخلی و خارجی و سازمان و شرکت‌های طرف قرارداد است. این لوح به خاطر موفقیت در امور مشتری مداری و کیفیت خدمات می‌باشد. هتل ملل دارای پرسنلی مجرب است که با افتخار پذیرای شما میهمانان گرامی هستند.

6- هتل آپارتمان سفرا مشهد

هتل آپارتمان سفرا مشهد

از هتل‌های واقع در خیابان امام رضا هتل آپارتمان سفرا مشهد بوده که متشکل از پنج طبقه مثبت و یک طبقه منفی می‌باشد. این هتل آپارتمان درجه یک مشهد در محیطی آرام دارای امکانات رفاهی کامل است.  هتل بطورکلی با 36 باب سوئیت و واحد آپارتمانی اقامتی مناسب برای میهمانان در نظر گرفته ‌است و پذیرای میهمانان محترم می‌باشد. زائرین گرامی باید توجه داشته باشند که برخی از اتاق‌های هتل سفرا پنجره ندارند.

میهمانان گرامی که برای زیارت بارگاه امام هشتم به مشهد می‌آیند، از هتل سفرا با پیاده‌روی و پیمودن مسافت حداکثر 650 متر می‌توانند به ورودی باب الرضا حرم مطهر برسند. اگر اماکن درمانی، تفریحی و آموزشی که شامل بیمارستان امام رضا، سینما هویزه و دانشگاه امام رضا برای میهمانان مهم است؛ با فاصله‌ای حداکثر 4 کیلومتر از هتل قرار دارد.

راهنمای پزشکان مشهد
ادامه مطلب

7- هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد از جمله هتل های یک ستاره مشهد بوده که در بین هتل های هم‌رده خود به عنوان هتلی لوکس و مجلل شناخته می‌شود. این هتل آپارتمان درجه یک مشهد را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا پیدا می‌کنید که این فاصله اندک را پیاده نیز می‌توانید طی نمایید. هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد دارای کادری آموزش دیده و مجرب است. هتل نزدیک به یک دهه از فعالیتش در این زمینه می گذرد و با امکاناتی کامل پذیرای زائران است.

برای اولین بار هتل آپارتمان قصر آیدین در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. هتل با هدف بالا بردن سطی کیفی امکانات و خدماتش تغییراتی یافت. امکانات و خدماتی که این هتل دارد، توانسته انتظارات یک گردشگر را به خوبی برآورده کند. این هتل از پارکینگ، کافی نت، رستوران، آسانسور، کافی شاپ و اینترنت رایگان برخوردار است. با وجود فاصله کم از حرم، سرویس رایگان رفت به حرم به مهمانان هتل ارائه می‌شود.

8- هتل آپارتمان فارس مشهد

هتل آپارتمان فارس مشهد

هتل آپارتمان فارس از محل‌های اقامت بسیار مناسب در مشهد می‌باشد. این هتل آپارتمان رتبه دو کیفی را دارد و برای مسافرانی که از جاهای مختلف کشور عازم این شهر مقدس می‌شوند، محل مناسبی است. محل واقع شدن هتل آپارتمان فارس در نزدیکی خیابان شیرازی است. همین موضوع باعث می‌شود تا در دسته هتل‌های نزدیک به حرم باشد. به عبارتی با تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر امام رضا دسترسی خواهید داشت.

این هتل آپارتمان با ۶ طبقه و ۴۵ اتاق از سال‌ها پیش شروع به فعالیت کرد. هتل در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی قرا گرفت. با انتخاب هتل آپارتمان فارس مشهد می‌توانید از جاذبه‌های تماشایی و تاریخی شهر مشهد بازدید نمایید. از جمله مشهورترین جاها شامل خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه، موزه مشهد، مسجد گوهرشاد و پارک کوهسنگی مشهد می‌‌شود.

انواع واحدهای اقامتی که در این هتل موجودند عبارت‌اند از سوئيت سه تخته، آپارتمان یک خوابه سه تخته، اتاق دو تخته، سوئيت دو تخته، آپارتمان دوخوابه چهار تخته و آپارتمان دوخوابه پنج تخته. همه واحدهای اقامتی به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز می‌باشند. از امکانات دیگر ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی شامل حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، رخت‌آویز و کمد لباس می‌شود.

9- هتل آپارتمان سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش مشهد

هتل‌آپارتمان سروش مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد  مقدس است. هتل در فاصله اندکی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار داشته و دسترسی سریعی به دیگر جاهای دیدنی مشهد دارد. مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، در کنار زیارت، علاقه‌مندند از پارک‌های مشهد، مراکز خرید مشهد و اماکن تاریخی مشهد نیز بازدید کنند.

هتل آپارتمان سروش مشهد با موقعیت مکانی عالی و داشتن امکانات رفاهی کامل، اقامتی راحت و به‌یادماندنی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در سال ۱۳۸۹ این هتل‌آپارتمان افتتاح شده. در سال ۱۳۹۴ برای آخرین بار موردبازسازی و نوسازی قرار گرفت. پرسنل هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند. تمام هدف کادر هتل جلب رضایت قلبی مهمانان است.

حرم امام رضا، بهشت معنوی ایران
ادامه مطلب

این هتل‌آپارتمان یک ستاره، دارای امکانات مناسب و کامل برای آسایش و رفاه مهمانان می‌باشد. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، از پارکینگ رایگان هتل که ظرفیت بالایی هم دارد برای پارک ماشینشان می‌توانند استفاده کنند. با وجود این پارکینگ از بابت امنیت مطمئن باشید. در سراسر هتل شامل محوطه، اتاق‌ها و یا لابی دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک نامحدود برای مهمانان امکان‌پذیر است.

لابی هتل ظرفیت ۱۸ نفر را دارد و در طبقه همکف می‌باشد. امکانات متعددی شامل اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس،  مبلمان، میز، روزنامه، صرافی، کافی‌نت، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال و نیازهای آن‌ها هستند. مهمانان برای دریافت انواع خدمات نظیر پرینت، خدمات بیدارباش، فتوکپی، فکس، روم سرویس و … می‌توانند به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش با صبوری تمام راهنمای مهمانان هستند.

10- هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

هتل آپارتمان معین درباری مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد  با امکانات و خدماتی مناسب است. در سال ۱۳۷۸این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۱۹ افتتاح شد. به نوعی این هتل از جمله قدیمی‌های عرصه مهمانداری در مشهد می‌باشد. البته این هتل پس از چند دهه فعالیت و مهمانداری، در سال ۱۳۹۲ با هدف ارتقا سطح کیفیت خدمات و همچنین افزایش امکانات مورد بازسازی قرار گرفت.

در طی این بازسازی‌ها هم نمای بیرونی هتل نوسازی شد، هم فضای داخلی نیز سر و شکل تازه یافت. فرقی نمی کند هدفتان از سفر به مشهد سیاحتی باشد یا زیارتی. موقعیت هتل آنچنان بد هم نیست.با اقامت در هتل آپارتمان معین درباری، علاوه بر نزدیک بودن به حرم به جاهای دیدنی دیگر مشهد هم دسترسی مطلوبی خواهید داشت.

اکثر جاهای دیدنی مشهد با هتل کمتر از ۱۵ دقیقه فاصله دارند. اقامت در این هتل به ویژه برای آن گروه از مهمانانی که علاقه‌مندند در هزینه‌های سفرشان کمی صرفه جویی کنند و امکانات و خدمات خوبی هم داشته باشند پیشنهاد می‌شود.

سوالات متداول

بهترین هتل آپارتمان نوساز مشهد نزدیک حرم کدام است؟

هتل آپارتمان افرا را به عنوان بهترین هتل آپارتمان نوساز مشهد می‌توان معرفی کرد.

بهترین هتل آپارتمان لوکس مشهد کدام است؟

هتل آپارتمان قصر آیدین به عنوان بهترین هتل آپارتمان لوکس مشهد شناخته می‌شود.

جمع‌بندی

باتوجه به این که مشهد شهری پر مسافر بوده، در اکثر مواقع اقامتگاه‌ها و هتل‌هایش از مسافر مملو می‌باشد. احتمالا در صورت مراجعه نتوانید مکان دلخواهتان را بیابید. ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از رفتن به مشهد هتل آپارتمان مدنظرتان را رزرو کنید. ما در این مقاله بهترین هتل آپارتمان های مشهد را معرفی کردیم.

3.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر