لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی 14 هتل ارزان مشهد
هتل اریکا مشهد - هتل مشهد ارزان

معرفی 14 هتل ارزان مشهد

برای بسیاری از افراد قیمت هتل ها از جمله قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم سوال است و به دنبال هتل ارزان مشهد هستند. البته این دست از سوال‌ها باتوجه به گردشگرپذیر بودن شهر و تعدد و تنوع بالا هتل ها دور از انتظار نیست. همانطور که مشخص است مشهد یک شهر سیاحتی زیارتی در ایران می‌باشد که سالیانه از مسافران زیادی هم میربانی می کند. ما در این مقاله قصد داریم به هتل های مشهد که ارزان و نزدیک حرم هستند بپردازیم.

هتل های 4 ستاره مشهد

1- هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد با 4 ستاره، از جمله بهترین و شیک‌ترین هتل های شهر است. این هتل در انتهای بلوار وکیل‌آباد در منطقه‌ای سرسبز و زیبا واقع شده است.  هتل دارای دسترسی راحت به ییلاقات تفریحی طرقبه، شاندیز و نمایشگاه بین‌المللی مشهد، است. بطورکلی هتل ثامن از 41 اتاق و سوئیت برخوردار می‌باشد.

این هتل عضو گروه هتل های کوثر بوده و در مجموعه‌ی خود دارای امکانات رفاهی کاملی برای میهمانان است. این امکانات شامل: رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف و رستوران سنتی با ظرفیت 70 نفر واقع در محوطه هتل ، کافی شاپ واقع در طبقه همکف با ظرفیت 30 نفر، سالن ورزشی(با وسایل استاندارد و محیطی تمیز چیده شده است.

سالن بدنسازی، تالار همایش و کنفرانس ها،  پارک بازی کودکان در فضای باز، میز بیلیارد، حمام ترکی، اسپا، سونا خشک و بخار، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، چایخانه‌ی سنتی، زمین تنیس، سالن مراسم ضیافت و مجالس نیز با طراحی بسیار زیبا و امکانات کامل در اختیار میهمانان عزیز است.

2- هتل سارینا مشهد

اتاق های هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد به منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حرم امام رضا در سال 1398  افتتاح شد. در 6 طبقه مثبت هتل چهار ستاره سارینا مشهد بنا شده‌ است و متشکل از 212 باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است.  ۴ ستاره این هتل از تعدد و تنوع امکاناتی هتل می‌گوید. این امکانات را هتل سارینا که از هتل های ممتاز و برگزیده مشهد است، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

با رزرو هتل سارینا مشهد بدون شک خاطره‌ای متفاوت از سفر به مشهد خواهید داشت. هتل سارینا مشهد توانسته نظرات بسیار مثبتی را به خود جلب کند. در بازه‌های زمانی مختلف، قیمت هتل سارینا مشهد متفاوت است.

هتل ارزان مشهد با غذا

1- هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل ارزان مشهد با غذا هتل خانه سبز مشهد است. این هتل را می‌توان‌ یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره مشهد معرفی کرد که در میدان توحید شهر واقع شده و دارای دسترسی آسانی به مراکز خرید است. سال ۹۲ هتل خانه سبز مشهد مورد بازسازی قرار گرفت و توانست امکانات مناسبی را ارائه ‌دهد. همچنین مسافران با کم‌تر از ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل خانه سبز مشهد به حرم دسترسی دارند.

هتل خانه سبز مشهد با ۷۶ واحد اقامتی جهت تامین آسایش و رفاه مسافران امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. واحدها دارای چیدمانی بسیار تمیز و مرتب هستند. با بازسازی هتل در سال ۹۲ امکانات و تجهیزات ارتقا داده شده‌اند.

در همه واحدها اینترنت رایگان وجود دارد. همه اتاق‌ها از تختخواب‌های راحتی برخوردارند و با سیستم تهویه مطبوع می‌توانید در آرامش و راحتی استراحت کنید. جهت نگهداری از وسایل ارزشمندتان نیز باید از صندوق امانات استفاده کنید.

هتل الماس نوین مشهد، تجربه اقامتی متفاوت
ادامه مطلب

از دیگر امکانات واحدهای اقامتی این هتل ارزان مشهد با غذا عبارتند از مینی‌بار با هزینه، رخت‌آویز، آباژور، چای‌ساز، تلویزیون، تلفن (تماس داخلی)، یخچال، کمد لباس، مبلمان و دراور. هر کدام از واحدها دارای حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی مجزا هستند. برخی واحدها از سرویس بهداشتی فرنگی و برخی سرویس بهداشتی ایرانی برخوردارند.

2- هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد یک هتل ارزان مشهد با غذا است که در سال 1391 افتتاح شد. این هتل سه ستاره در میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب قرار دارد. هتل به اکثر مکان‌های مهم، نظیر حرم رضوی دارای دسترسی خوبی است.

پیش از هر چیز بد نیست بدانید که برگ برنده هتل دیپلمات در جمع هتل های سه ستاره‌ای‌ مشهد، پاکیزگی هتل و رفتار مجرب پرسنل است. احتمالا اگر این هتل آپارتمانی نبود و دارای مساحت بیشتری بود به عنوان یک هتل پنج ستاره می‌توانست پذیرفته شود؛ زیرا که هتل امکانات کاملی دارد.

3- هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر مشهد

یکی از تازه ساخت‌ترین هتل های شهر مشهد هتل سه ستاره فرهنگ و هنر است. این هتل ارزان مشهد با غذا در خیابان رازی در ۶ طبقه و ۷۶ واحد اقامتی در میدان ۱۰ دی مشهد قرار دارد. از جمله مزایای این هتل دسترسی مناسب آن به بازار جنت، مقبره شیخ محمد مؤمن، معروف به گنبد سبز و بازار طلا و جواهر در خیابان خسروی می‌باشد.

در حال حاضر این بنا در قلب شهر و در خیابان آخوند خراسانى (خاکى پیشین) مجاور ارگ سابق واقع شده است. هتل فرهنگ و هنر مشهد از امکانات رفاهی مناسب برخوردار بوده که با پرسنلی حرفه‌ای و مجرب آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم

1- هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

در سال ۱۳۸۸ هتل پارمیدا مشهد در یکی از خیابان‌های اصلی که به حرم امام رضا(ع) منتهی می‌شد به بهره برداری رسید. این هتل در سال ۱۳۹۶ به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شد. هتل با ۵ طبقه اقامتی شامل ۹۰ باب اتاق و سوئیت‌های مجهز و استاندارد است. تمامی واحدها از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار هستند.

موقعیت خوبی که هتل هتل ارزان مشهد نزدیک حرم دارد، باعث دسترسی مطلوب مسافران به مراکز تجاری همچون بازار رضا و بازار هفده شهریور شده است. هتل سه ستاره پارمیدا دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده بوده که با افتخار از شما میهمانان و زائران گرانقدر آماده میزبانی می‌باشد.

2- هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی، هتل ارزان مشهد نزدیک حرم را در خیابان امام رضا(ع) پیدا می‌کنید. فاصله هتل سه ستاره میامی مشهد تا حرم مطهر تقریبا با ماشین 15 دقیقه است. از این رو می‌توان به مزایای موقعیت مکانی این هتل اشاره داشت که شامل دسترسی آسان به مراکز و اماکن گردشگری نظیر حرم مطهر، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی، پردیس سینمایی هویزه، پردیس کتاب، کاروانسرای بابا قدرت، فلکه آب، بوستان وحدت، مصلای پایین خیابان، بوستان وحدت، آرامگاه نادرشاه افشار، میدان شهدا، شهربازی اکسون پارک، بازار عباس قلی خان، خانه تاریخی توکلی، موزه مرکزی آستان قدس، بازار هفده شهریور، موزه مردم شناسی مشهد، زیست خاور، گنبد سبز، بازار جنت، خانه ملک، بوستان باغ ملی، پردیس سینمایی آفریقا، سرای بلور، پارک ژوراسیک مشهد و… است.

كاروانسرای رباط شرف استان خراسان رضوی، شاهكاری در معماری باستانی
ادامه مطلب

فاصله که هتل میامی مشهد تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد دارد تقریبا 6.6 کیلومتر، تا راه آهن مشهد برابر با 7.9 کیلومتر و تا پایانه امام رضا برابر با 3.2 کیلومتر می‌باشد.

3- هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب مشهد

در سال 1394 هتل انقلاب مشهد که هتل ارزان مشهد نزدیک حرم است، مورد بهره‌برداری واقع شد. این هتل که در 8 طبقه بنا شده، دارای 60 باب واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد.

از مزایای هتل واقع شدن آن در خیابان امام رضا و در فاصله 900 متری باب الرضا حرم مطهر است. این نزدیک موجب شده تا مهمانان هتل خیلی راحت به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دسترسی داشته باشند. همچنین از جمله سایر مزایای موقعیت مکانی هتل انقلاب باید به مراکز خرید اطراف حرم و نزدیکی به بازار رضا اشاره داشت.

4- هتل ارگ مشهد

هتل ارگ مشهد - ارززان ترین هتل های مشهد

یکی از تازه ساخت ترین هتل های مشهد هتل یک ستاره ارگ بوده که هتل ارزان مشهد نزدیک حرم است. در سال ۱۳۹۰ بود که هتل در خیابان امام رضا افتتاح شد. هتل ارگ با داشتن پرسنلی مجرب و آموزش دیده از زائران میزبانی می‌کند.

هتل ارگ مشهد از ۸ طبقه همراه با زیرزمین برخوردار است و در دسته هتل های این شهر است که دسترسی آسانی به مراکز خرید و تفریحی دارد. همینطور باتوجه به نزدیکی هتل ارگ مشهد به بازار رضا، بازار بلور و تعدادی بازار دیگر رضایت میهمانان جلب شده است. چون هتل به ایستگاه‌های اتوبوس شهری و مترو نزدیک است، به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی خواهید داشت.

برای رسیدن به حرم نیز تقریبا باید ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید. بنابراین چنانچه برای زیارت به مشهد آمده‌اید، با انتخاب این هتل می‌توانید اقامتی فوق‌العاده داشته باشید. همین نزدیکی به حرم و دیدنی‌های شهر مشهد از مزایای این هتل به شمار می روند.

5- هتل فجر مشهد

هتل فجر مشهد - یکی از ارزان ترین هتل های مشهد

اگر در سفر خود به مشهد به دنبال یک هتل نسبتا معمولی با هزینه کم هستید؛ ما به شما هتل فجر مشهد را پیشنهاد می‌دهیم. در واقع هتل ۲ ستاره فجر مشهد یک هتل موقوفه بوده که در فاصله بسیار اندکی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

خوب است بدانید که در سال ۱۳۷۷ هتل فجر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش عنصری ۹ افتتاح شد. این هتل ساختمانی متشکل از ۷ طبقه است.

از جمله مزایایی که انتخاب هتل فجر مشهد دارد، دسترسی مناسب و راحت به دیدنی‌های مشهد و مراکز و بازارها، از جمله بازار رضا (ع) می‌باشد. هتل فجر مشهد دارای امکانات کامل و پرسنلی مجرب است که با اقامت در آن، لحظات خاطره انگیزی را خواهند داشت. شما با انتخاب هتل فجر مشهد، در کنار استفاده از امکانات اقامتی این هتل، به انفاق به ایتام و مستمندانی که تحت پوشش این هتل هستند، کمک می‌کنید.

6- هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد - هتل ارزان مشهد

هتل سه ستاره مدائن مشهد دارای بیش از ۲۰ سال سابقه است. این هتل در راستای تکمیل پروژه بازسازی براساس استانداردهای سازمان ایرانگردی و جهانگردی و دریافت مجوز استاندارد در سال ۱۳۶۶ افتتاح شد.

هتل مدائن مشهد در حاشیه خیابان امام رضا (ع) نزدیک حرم مطهر واقع شده است. به راحتی می‌توانید آن را پیاده طی نمایید. میهمانانی که قصد رفتن به حرم امام رضا (ع) را دارند باید ۵ دقیقه پیاده روی کنند تا خودشان را به آستان مبارک آن امام برسانند. پرسنل هتل در تلاش هستند تا شما میهمانان  زیارتی دلنشین و اقامتی شیرین را تجربه کنید.

امکانات هتل الماس ٢ مشهد؛ لیستی بلند بالا از خدمات به‌روز
ادامه مطلب

هتل آپارتمان ارزان در مشهد

1- هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل افرا مشهد - هتل ارزان مشهد

در سال 1389 هتل آپارتمان افرا مشهد افتتاح شد. این هتل آپارتمان ارزان در مشهد از چهار طبقه و 20 باب سوئیت و واحد آپارتمانی برخوردار است. خوب است بدانید که قسمت ورودی هتل افرا دارای تعدادی پله می‌باشد.

از لحاظ موقعیت مکانی هتل آپارتمان افرا را در خیابان شیرازی و در نزدیکی باغ موزه نادری پیدا می‌کنید. فاصله یک کیلومتری که هتل افرا تا بست شیخ طوسی حرم مطهر دارد، به سهولت رفت و آمد مهمانان به این مکان مقدس کمک کرده است. با اقامت در هتل آپارتمان افرا به سینما هویزه و بیمارستان امام رضا با حداکثر فاصله 3.5 کیلومتر دسترسی خواهید داشت.

2- هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد

هتل قصر آیدین مشهد - هتل ارزان مشهد

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم مناسب است. یکی از بهترین و باشکوه‌ترین هتل ها، هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد بوده که در خیابان امام رضا قرار دارد.

این هتل آپارتمان ارزان در مشهد در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده که همین نزدیکی، از مزایای هتل است. چراکه میهمانان گرامی که می‌خواهند به حرم ثامن الحجج بروند، می‌توانند با پیمودن یک کیلومتر خود را به حرم برسانند.

هتل در ۵ طبقه و ۵۰ واحد اقامتی دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده است. کادر هتل آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) هستند.

3- هتل آپارتمان اریکا مشهد

هتل اریکا مشهد - هتل ارزان مشهد

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ هتل آپارتمان اریکا مشهد افتتاح شد. این هتل آپارتمان ارزان در مشهد در خیابان مصلی قرار دارد و دارای دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، مراکز تجاری و … است. این مجموعه از پرسنلی مجرب و آموزش دیده برخوردار است که با افتخار آماده پذیرایی از میهمانان هتل هستند.

سوالات متداول

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم

از هتل های ارزان نزدیک حرم می توان به هتل مدائن، هتل انقلاب، هتل میامی، هتل ارگ، هتل فجر اشاره کرد.

نحوه رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هر هتلی که در بالا به آن پرداختیم می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. اطلاعات کامل هر هتل در سایت موجود است.

جمع‌بندی

اینکه قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم چگونه است را سعی کردیم تا حدودی با معرفی هتل ‌های شهر پاسخ دهیم. البته باید توجه داشته باشید که قیمت واحد ها در اکثر هتل ها ثابت نبود و بنا به شرایط و فصل و مناسبت‌های خاص تغییر می‌کند. با این همه امیدواریم با سفر به مشهد و اقامت در هر یک از هتل‌ های شهر سفری راحت، امن،  توام با لحظاتی خوش را بگذرانید.

حتما بخوانید:
5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر