لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های کیش برای ماه عسل
بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

سفر در دوران شیرین ماه عسل از آن دست مسافرت‌هایی است که خاطراتش تا همیشه با شما می‌ماند. کیش با جاذبه های بی‌نظیر و گزینه‌های اقامتی متنوع و خاصی که دارد انتخاب بسیاری از زوج های جوان برای سفر است. در ادامه بهترین هتل های کیش برای ماه عسل را به شما معرفی کردیم. چه بخواهید بریز و بپاش کنید و چه سفری اقتصادی به کیش داشته باشید، در این مقاله پیشنهادات ویژه‌ای برای رزرو هتل شما داریم.

هتل های 5 ستاره کیش برای ماه عسل کدامند؟

اگر می‌خواهید سفری لاکچری و تمام عیار به کیش داشته باشید و خاطره ماه عسل شیرینتان تا همیشه در خاطرتان بماند، هتل های 5 ستاره کیش انتخاب خوبی برایتان هستند.

این هتل های کیش با امکانات بی‌نظیری که دارند، کاملاً رضایت شما را جلب می‌کنند. اگر به تازگی ازدواج کردید و به فکر مکانی ایده آل و رمانتیک برای اقامت در کیش هستید، این بخش مناسب شماست.

1- هتل ترنج کیش

اتاق ماه عسل هتل ویدا کیش

هتل 5 ستاره ترنج یک هتل خاص و متفاوت در جزیره کیش است. این هتل معماری بسیار جذابی دارد که برخی از سوئیت های آن روی آب بنا شده‌اند. از نکات جالب درباره هتل ترنج کیش کف شیشه‌ای برخی از واحدهای اقامتی است که می‌توانید از داخل اتاق دریای زیر پایتان را تماشا کنید.

هتل ترنج در سال 1394 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و یکی از زیباترین و بهترین هتل های کیش برای ماه عسل است. هتل لوکس ترنج انتخابی فوق‌العاده برای تازه عروس و دامادهاست و امکانی فراهم می‌کند تا آن‌ها در فضایی دنج و رؤیایی اوقات خوشی را سپری کنند.

وان و جکوزی فضای باز در هتل ترنج

اگر می‌خواهید شانه به شانه هم به تماشای طلوع و غروب آفتاب بنشینید و امواج دریا را تماشا کنید و روی شن‌های نرم ساحل قدم بزنید، کجا بهتر از هتل ترنج کیش؟ این مجموعه علاوه بر 100 سوئیت اقامتی متنوع، دارای چند رستوران و کافی شاپ روی دریا با چشم‌اندازی بی‌نظیر نیز است.

همچنین در این هتل آتلیه عکاسی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد خاطره سفر به‌یادماندنی خود را ثبت کنید. در ضمن یک باغ سرسبز و دیدنی با آلاچیق‌های زیبا نیز در هتل ترنج جا خوش کرده که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

در برخی از اتاق های این هتل بته‌جقه‌ای شکل، وان و جکوزی نیز تعبیه شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خلاصه هتل ترنج هرچه که برای یک ماه عسل فراموش‌نشدنی به آن نیاز دارید را یک جا دارد.

2- هتل پالاس کیش

اتاق های هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یک هتل جدیدالاحداث در سال 1400 تأسیس شده و دارای 233 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان است.

هتل پالاس معماری جالب و اتاق هایی شیک با دکوراسیون مدرن دارد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به استخر و ترانسفر رایگان اشاره کرد. پیشهاد می‌کنم مقاله “بهترین هتل های استخردار کیش” را مطالعه کنید. اگر می‌خواهید ماه عسل خود را در ساختمانی تازه‌تأسیس با فضایی لوکس بگذرانید، هتل پالاس انتخاب خوبی است.

هتل پالاس کیش

فضای بیرونی هتل نیز همچون فضای داخلی آن زیبا و دیدنی است که در آن چند میز و صندلی، آلاچیق و حوضی جذاب قرار دارد. راستی این هتل فاصله کمی تا دریا دارد و در یکی دو کیلومتری ساحل زیبای خلیج فارس واقع شده است.

3- هتل داریوش کیش

اتاق های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش به راستی یکی از مجلل‌ترین هتل های کشور است که معماری آن شما را به ایران باستان می‌برد. این هتل 5 ستاره با الهام از تخت جمشید در سال 1382 توسط بهترین معماران ایرانی طراحی و ساخته شده است.

معماری منحصربه‌فرد این هتل آن را بین هتل های دنیا نیز مطرح کرده و شکوه و عظمت تاریخ ایران را به جهانیان نشان داده است. از جذابیت ظاهری هتل که بگذریم، به امکانات ریز و درشت آن می‌رسیم که اقامتی جذاب را برایتان رقم می‌زند.

مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش
ادامه مطلب

هتل لوکس داریوش کیش انتخاب مناسبی برای زوج های جوان است تا در اتاق هایی با چیدمان مدرن اقامت داشته باشند. در این هتل چند رستوران و کافی شاپ قرار دارد که اگر هوس غذا کردید می‌توانید در فضای متفاوت و جذاب آن‌ها دلی از عزا در بیاورید. اگر عاشق سفرهای لوکس و لاکچری هستید مقاله “لوکس ترین و گرانترین هتل های کیش” را بخوانید.

نمای بیرونی هتل داریوش کیش

فضای بیرونی هتل داریوش نیز بسیار تماشایی و سرسبز است و حسابی توجه شما را جلب می‌کند. سالن بدنسازی، استخر، سالن بیلیارد و زمین تنیس مجهز از دیگر امکانات مجموعه است که می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید و خوش بگذرانید.

هتل داریوش در چند قدمی دریا قرار دارد و امکانی فراهم می‌کند تا هر وقت دلتان خواست راهی آن شوید و در ساحل زیبایش قدم بزنید. تجهیزات مدرن و خدمات خوب این هتل باعث شده تا اکثر مهمانان خاطره خوبی از هتل داریوش داشته باشند و زوج های جوان بسیاری آن را در شمار بهترین هتل های کیش برای ماه عسل قرار دهند.

4- هتل شایان کیش

اتاق هتل شایان کیش

اگر می‌خواهید مسافرتی تمام و کمال برای ماه عسل داشته باشید و مهمان هتل های 5 ستاره کیش شوید، باید بگوییم گزینه‌های زیادی پیش رویتان است. یکی دیگر از این هتل های مجلل و البته باسابقه در جزیره زیبای کیش، هتل شایان است.

هتل شایان کیش از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرده و در تمام این سال‌ها پذیرای مسافران از جاهای دور و نزدیک بوده است. این هتل آخرین بار در سال 1398 بازسازی شده و اکنون واحدهای اقامتی متنوع و شیکی برای پذیرایی از مسافران دارد.

اتاق ماه عسل هتل شایان کیش

هتل شایان کیش علاوه بر امکانات رفاهی، امکانات تفریحی فراوانی نیز دارد. استخر، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی، دوچرخه‌سواری و بیلیارد از امکانات ورزشی و تفریحی این مجموعه است. این هتل فضایی دنج و آرام برایتان فراهم می‌کند تا در کمال آرامش اوقات خوش ماه عسل خود را در آن سپری کنید.

همچنین بد نیست بدانید در تمام اتاق های این هتل وان در حمام قرار گرفته است؛ اما در برخی از اتاق های VIP و لوکس این مجموعه جکوزی نیز قرار دارد. خلاصه هر چه بخواهید در این هتل پیدا می‌شود و اصلاً احساس کم و کسری نخواهید کرد.

5- هتل کوروش کیش

اتاق هانی مون هتل کوروش کیش

نمی‌شود بحث از بهترین هتل های کیش در میان باشد و یادی از هتل کوروش نکرد. این هتل در سال 1397 در 16 طبقه ساخته شده که 198 واحد اقامتی دارد. جالب است بدانید ساختمان بلند بالای هتل کوروش به دلیل استفاده از سیستم انرژی خورشیدی، لقب هتل سبز ایران را به خود اختصاص داده است.

هتل کوروش کیش نیز فاصله کمی با دریای نیلگون خلیج فارس دارد و در نزدیکی مراکز خرید این شهر واقع شده است. این هتل اتاق هایی لوکس با دکوراسیون جذاب و مدرن دارد که انتخاب بسیاری از تازه عروس و دامادهاست.

اتاق ماه عسل هتل کوروش کیش

فضای داخلی شیک هتل و امکانات رفاهی و تفریحی مناسب آن دست به دست هم داده‌اند تا این هتل به مکانی دنج برای زوج های جوان تبدیل شود. در این هتل شما می‌توانید با هماهنگی با مجموعه پکیج بادکنک آرایی و کیک مخصوص هانی مون را سفارش دهید و سفر خود را خاص کنید.

6- هتل شایگان کیش

اتاق هتل شایگان کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل، هتل 5 ستاره شایگان است. این هتل از سال 1382 پذیرای مسافران است که 4 طبقه و 134 سوئیت و اتاق مجلل با ویویی رو به دریا و جزیره دارد.

هتل شایگان کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و دسترسی آسانی به مراکز و جاهای دیدنی کیش دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید در هتلی شیک با طراحی داخلی به سبک مدرن اقامت داشته باشید و دسترسی خوبی به مراکز شهر داشته باشید، هتل شایگان آماده خدمت‌رسانی به شماست.

رستوران هتل شایگان کیش

از دیگر مزایای این هتل لوکس می‌توان به امکانات رفاهی کامل آن اشاره کرد. باغ گردنی زیبا با فضاسازی جذاب، رستوران و کافی شاپ، استخر و مجموعه ورزشی تنها برخی از امکانات هتل شایگان است.

هتل های قیمت مناسب کیش برای ماه عسل کدامند؟

جشن عروسی و هزینه‌های جانبی آن چالش بزرگی برای خیلی از ما محسوب می‌شود. به همین دلیل ممکن است بعد از عروسی ترجیح دهید، با انتخاب یک هتل با قیمت مناسب در هزینه‌های سفر ماه عسل خود صرفه‌جویی کنید.

هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران
ادامه مطلب

برای همین ما در این بخش هتل های قیمت مناسب کیش را به شما معرفی می‌کنیم. آشنایی با این هتل ها سبب می‌شود بهترین هتل اقتصادی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

1- هتل میراژ کیش

اتاق های هتل میراژ کیش

هتل مجلل میراژ یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که از امکانات خوب و قیمت مناسب برخوردار است. ساختمان نوساز این هتل در سال 1397 در 8 طبقه افتتاح شده است و 177 واحد اقامتی را در خود جای داده است.

هتل میراژ کیش مانند اکثر هتل های لوکس کیش در نزدیکی دریای خروشان خلیج فارس قرار دارد. این هتل فضایی دوستانه و در عین حال شیکی دارد که احساس خوبی به شما می‌دهد.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ پکیج‌های مختلف با آفرهای جذاب به مهمانان خود ارائه می‌دهد که رضایت همه سلیقه‌ها را جلب می‌کند. برای مثال با انتخاب پکیج پرنسس می‌توانید در بالاترین اتاق این هتل ساکن شوید و از میز بیلیارد در سالن پذیرایی و جکوزی و تخته آفتاب در تراس استفاده کنید.

نکته مثبت هتل میراژ کیش قیمت‌های منصفانه آن نسبت به سایر هتل هاست. در این هتل از قیمت‌های نجومی خبری نیست و شما متناسب با خدماتی که دریافت می‌کنید، هزینه نسبتاً مناسبی را باید بپردازید.

2- هتل ویدا کیش

اتاق های هتل ویدا کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل که نسبت به سایر هتل های 5 ستاره، قیمت بهتری دارد، هتل ویدا کیش است. این هتل لوکس در سال 1396 در 9 طبقه ساخته شده و 144 واحد اقامتی دارد.

هتل ویدای کیش یکی از بهترین هتل های مقرون‌به‌صرفه برای تازه عروس و دامادها محسوب می‌شود که فاصله کمی با دریا دارد. بسیاری از واحدهای این مجموعه چشم‌انداز خوبی به دریا دارند که تجربه اقامتتان را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اتاق ماه عسل هتل ویدا کیش

هتل ویدا علاوه بر امکانات رفاهی مناسبی که دارد در مجاورت مراکز خرید و کلوپ‌های تفریحی جزیره قرار گرفته است. همچنین استخری در مجموعه قرار گرفته که می‌توانید در فضای شیک آن کمی ریلکس کنید و با دریافت خدمات ماساژ خستگی مراسم عروسی را از تنتان خارج کنید.

3- هتل گامبرون کیش

اتاق ماه عسل هتل گامبرون کیش

یکی دیگر از هتل های اقتصادی برای زوج های جوان هتل گامبرون کیش است. این هتل سه ستاره در سال 1396 ساخته شده و مجموعاً 160 واحد اقامتی در دو ساختمان به نام‌های A و B دارد.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون واحدهای اقامتی متنوعی با چشم‌انداز رو به دریا یا جزیره برای مهمانان فراهم کرده است تا با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین‌ها را برای خود انتخاب کنند. در این هتل، تفریحاتی همچون بیلیارد و فوتبال‌دستی نیز دیده می‌شود که اگر حوصله‌تان سر رفت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رستوران و کافی شاپ و همچنین چایخانه سنتی از دیگر امکانات هتل گامبرون کیش است. راستی در فضای بیرونی هتل نیز محوطه‌سازی خوبی شده و چند آلاچیق قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

4- هتل آپارتمان پارسیان کیش

اتاق ماه عسل هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان از ارزان ترین هتل های کیش است که مزیت بزرگ آن دسترسی خوبش به جاهای دیدنی جزیره و مراکز خرید است. این هتل آپارتمان در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 10 بلوک در محوطه‌ای وسیع است. هر بلوک از هتل پارسیان 2 طبقه و 12 واحد اقامتی دارد.

هتل پارسیان کیش

فضای بیرونی هتل پارسیان بسیار تماشایی و جذاب است. وجود حوضی زیبا و آبی جاری که با نخل‌های تنومند احاطه شده‌اند در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می‌کند. فضای داخلی این هتل به نسبت بیرونش کمی قدیمی‌تر است. با این حال اگر به فکر هتلی اقتصادی برای ماه عسل هستید، پارسیان یکی از گزینه‌های در دسترس است.

5- هتل لیلیوم کیش

نمای بیرونی هتل لیلیوم کیش

اگر هنوز هم برای انتخاب هتل اقامتتان در کیش مردد هستید، نگرانی به دلتان راه ندهید. یکی دیگر از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل، هتل لیلیوم است که قیمت مناسبی نیز دارد.

مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش
ادامه مطلب

این هتل 4 ستاره در سال 1397 در قلب جزیره کیش افتتاح شده و 8 طبقه و 154 واحد اقامتی با امکانات مختلف دارد. از امکانات هتل لیلیوم می‌توان به اسپا، خدمات ماساژ، فوتبال‌دستی، بیلیارد و پینگ‌پنگ اشاره کرد.

اتاق های هتل لیلیوم کیش

همچنین در محوطه این هتل مسیر دوچرخه‌سواری قرار گرفته که گزینه خوبی برای زوج های جوان است تا دوشادوش هم دوچرخه‌سواری کنند. از مزایای دیگر هتل پاکیزگی اتاق ها و رفتار خوب مدیریت و کارکنان هتل است.

آنگونه که از نظرات دریافتیم این هتل 4 ستاره در جلب رضایت مهمانان خود بسیار موفق بوده است. پس اگر می‌خواهید ضمن اقامت راحت در هتلی اقتصادی، دسترسی خوبی به مراکز دیدنی شهر نیز داشته باشید، انتخاب هتل لیلیوم را در اولویت خود قرار دهید.

6- هتل فلامینگو کیش

نمای بیرونی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل در سال 1385 در 4 طبقه ساخته شده و دارای 100 ویلا در زمینی به مساحت 27000 مترمربع است.

هتل فلامینگو کیش محوطه بسیار بزرگ و دلنشینی دارد که مهمانان می‌توانند اوقاتی خوش و آرام را در آن سپری کنند. اگر می‌خواهید برای ماه عسل در مکانی لوکس، پاکیزه و دل‌انگیز اقامت داشته باشید که از نظر اقتصادی نیز برایتان مقرون‌به‌صرفه تمام شود، حتماً هتل فلامینگو را در ذهنتان داشته باشید.

رستوران هتل فلامینگو کیش

امکانات و خدمات رفاهی این هتل کاملاً شما را راضی می‌کند و برخورد خوب پرسنل احساس خوبی به شما می‌دهد. همچنین در این هتل رستوران و کافی شاپی نیز قرار دارد که انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در آن طبخ می‌شود.

راستی اگر بخواهید می‌توانید از خدمات گردشگری و عکاسی هتل نیز استفاده کنید. از نظر دسترسی نیز خیالتان بابت هتل فلامینگو راحت باشد؛ زیرا این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و دسترسی به مراکز دیدنی از آن چندان سخت نیست.

بهترین هتل های ساحلی کیش برای ماه عسل کدامند؟

بسیاری از زوج های جوان ترجیح می‌دهند ماه عسل خود را در هتل های ساحلی کیش و نزدیک دریا سپری کنند. خوشبختانه در جزیره زیبای کیش چندین و چند هتل ساحلی وجود دارد که می‌توانید در ابتدای ازدواج، سفری رمانتیک و عاشقانه را تجربه کنید و در حالی که از منظره رو به دریای هتل لذت می‌برید، اقامتی راحت داشته باشید.

هتل هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، همگی در نزدیکی دریا قرار دارند و فاصله چندانی با آن ندارند. نزدیک ترین هتل به دریا، هتل ترنج کیش است که روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است.

پس از آن هتل شایان و هتل داریوش از نزدیک ترین هتل های نزدیک به دریا هستند که کمتر از یک کیلومتر با ساحل فاصله دارند. سایر هتل هایی که نام بردیم نیز در چند کیلومتری ساحل دریای جنوب قرار دارند و در چند قدمی آن‌ها آب‌های خروشان خلیج فارس دیده می‌شود.

جمع‌بندی

در این نوشته از ایران هتل آنلاین از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل برایتان گفتیم. بسیاری از این هتل ها پکیج‌های خاصی برای هانی مون ارائه می‌دهند که با بادکنک آرایی، شمع آرایی، گل و تزئینات عاشقانه همراه است.

آیا شما تجربه اقامت در هیچ کدام از هتل هایی که نام بردیم را دارید؟ آیا هتل دیگری برای اقامت ماه عسل در کیش می‌شناسید که ما در این مطلب از قلم انداختیم؟ مشتاقانه منتظریم تا نظرات خود را برایمان بازگو کنید.

بیشتر بخوانید:

هتل های کیش با ناهار و شام

5/5 - (6 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر