لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های کیش با ناهار و شام
هتل های کیش با ناهار و شام

هتل های کیش با ناهار و شام

اگر می‌خواهید چند روزی را در شهر ساحلی مدرن کیش خوش بگذرانید، باید بهترین‌ها را انتخاب کنید. یکی از نکاتی که سفرتان به این جزیره دوست‌داشتنی را شیرین‌تر می‌کند، انتخاب هتل مناسب است. در این نوشته ما به سراغ هتل های کیش با ناهار و شام رفته‌ایم و بهترینشان را به شما معرفی کرده‌ایم.

برای این که انتخاب شایسته‌ای داشته باشید و همیشه به نیکی از جزیره کیش یاد کنید، تا پایان همراهمان باشید. ما می‌خواهیم با هم گشتی در لوکس‌ترین هتل های کیش بزنیم و آنچه می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

لیست بهترین هتل های فولبرد کیش

کیش به‌قدری جاذبه‌های گردشگری و تفریحات هیجان‌انگیز دارد که نباید حتی یک دقیقه را برای گشت و گذار در آن از دست داد. به همین دلیل بسیاری از مسافرانی که راهی این جزیره می‌شوند، ترجیح می‌دهند در هتل های کیش با ناهار و شام اقامت داشته باشند تا وقتشان را برای پیدا کردن رستوران تلف نکنند. اگر دارا بودن استخر در هتل برای شما مهم است پیشنهاد می‌کنم مقاله “بهترین هتل های استخردار کیش” را مطالعه کنید.

خلاصه اگر تصمیمتان را گرفته‌اید و انتخابتان هتل های فولبرد کیش است، این بخش مخصوص شماست. در ادامه چند هتل مجلل را برایتان آورده‌ایم که آشنایی با آن‌ها در سفرتان به کیش خوش آب‌ورنگ به کارتان خواهد آمد.

1- هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل مدرن و 5 ستاره میراژ یکی از زیباترین هتل های جزیره مرجانی کیش به شمار می‌رود که در سال 1397 آغاز به کار کرده است. این هتل در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع در 8 طبقه ساخته شده و 177 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.

در این هتل لاکچری بیشتر از 12 نوع اقامتگاه وجود دارد که طیف وسیعی از مسافران با سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارد. چیدمان امروزی، نظافت اتاق‌ها، نزدیکی به ساحل در کنار امکانات و خدمات رفاهی مناسب، هتل میراژ کیش را به یکی از بهترین هتل های فولبرد کیش تبدیل کرده است.

از معماری و امکانات چشمگیر هتل میراژ که بگذریم، به  بحث شیرین رستوران‌ها و کافی شاپ می‌رسیم. این هتل دو رستوران و یک کافی شاپ دارد که هر نوع غذایی که هوس کردید را می‌توانید در آن‌ها نوش جان کنید.

رستوران هتل میراژ کیش

چه دلتان غذای ایرانی بخواهد، چه هوس خوردن غذای ایتالیایی، فرنگی یا دریایی کرده باشید، رستوران مرکزی و ماهونی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. رستوران مرکزی میراژ 600 مترمربع وسعت و 300 نفر طرفیت دارد که صبحانه و ناهار در آن سرو می‌شود.

رستوران دیگر هتل، ماهونی نام دارد که در طبقه اول استقرار یافته و 150 نفر ظرفیت دارد. این رستوران مخصوص سرو شام است که اجرای موسیقی زنده در فضای دلنشین آن ممکن است برایتان جالب باشد. کافی شاپ این هتل نیز در طبقه همکف قرار گرفته و از ساعت 12:00 تا 3 بامداد سرویس‌دهی دارد.

  • آدرس هتل میراژ: جزیره کیش، بلوار سنایی، بلوار دریا.

2- هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

یکی دیگر از هتل های کیش با ناهار و شام، هتل پالاس کیش است. پالاس را می‌توان یکی از مدرن‌ترین هتل های کیش دانست که در زمستان 1400 افتتاح شده است. این هتل 5 ستاره در چند قدمی دریا قرار دارد؛ بنابراین با اقامت در این هتل هر وقت دلتان بخواهد می‌توانید در چشم بر هم زدنی روی ماسه‌های نرم ساحل قدم بزنید.

هتل پالاس 233 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت اختصاصی دارد که در هر کدامشان امکانات خاصی به مهمانان ارائه می‌شود. برخورد خوب پرسنل، امکانات رفاهی عالی و چشم‌انداز زیبا در کنار ساختمان جدیدالاحداث پالاس از ویژگی‌های مثبت آن است.

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش
ادامه مطلب

رستوران هتل پالاس کیش

رستوران هتل پالاس 300 نفر ظرفیت دارد و برای صبحانه از ساعت 7:30 تا 10 آماده سرویس‌دهی است. ساعت ناهار در این هتل از ساعت 13:30 تا 15:30 است. اگر قصد دارید شام هم مهمان هتل باشید، بهتر است بدانید که شام این مجموعه فست‌فود است که به‌صورت روم سرویس از ساعت 20 تا 2 بامداد سرو می‌شود.

  • آدرس هتل پالاس: کیش، حدفاصل میدان سیری و میدان داریوش.

3- هتل ویدا کیش

vida kish hotel 7 1

هتل 5 ستاره ویدا از دیگر هتل های فولبرد کیش است که از سال 1396 آغاز به کار کرده است. طراحی این هتل منطبق با معماری نوین دنیا صورت گرفته که بی‌شک توجه شما را به خود جلب می‌کند.

هتل ویدا کیش در 9 طبقه ساخته شده که واحدهای اقامتی آن بین طبقات دوم تا نهم پراکنده شده‌اند. این هتل دارای 144 واحد اقامتی است و تنها 5/1 کیلومتر تا دریای نیلگون و زیبای خلیج فارس فاصله دارد.

ویدا یکی دیگر از هتل های کیش با ناهار و شام است که رستورانی زیبا در طبقه اول آن قرار دارد. رستوران گندم هتل ویدا 300 نفر ظرفیت دارد و در آن انواع صبحانه گرم و سرد به‌صورت بوفه و ناهار و شام به‌شکل آلاکارت سرو می‌شود.

  • آدرس هتل ویدا: کیش، میدان سنایی، بلوار موج.

4- هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

مگر می‌شود سراغ بهترین هتل های کیش با ناهار و شام رفت و نامی از هتل معروف داریوش نیاورد؟ داریوش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که نیاز به معرفی ندارد.

این هتل باسابقه در سال 1383 تأسیس شد که به‌منظور ارتقای خدمات در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل داریوش با الهام از پاسارگاد و تخت جمشید ساخته شده که نمادهای ایران باستان را در جای‌جای آن می‌توان دید.

هتل داریوش کیش 184 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و کابانا دارد که ویوی فوق‌العاده‌ای از دریا و باغ را به نمایش می‌گذارند. این هتل محبوب نه‌تنها یکی از زیباترین هتل های ایران؛ بلکه از منحصربه‌فردترین هتل های جهان است.

میان هتل های فولبرد کیش، هتل داریوش رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. این هتل چندین رستوران مجلل و زیبا دارد که در این بخش نگاهی به آن‌ها میندازیم.

رستوران هتل داریوش کیش همراه با ناهار و شام

آپادانا رستورانی با معماری باشکوه و فضایی رؤیایی در بخش مرکزی طبقه همکف است. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاها را سفارش دهید و آن‌ها را در محیطی زیبا میل کنید.

رستوران پاسارگاد از دیگر رستوران های هتل داریوش در بخش انتهایی راهروی همکف است. دیوارهای این رستوران شما را به تخت جمشید می‌برد و زیبایی آن متحیرتان می‌کند. این رستوران از ساعت 13 تا 24 فعال است و انواع غذای ایرانی، فرنگی و دریایی در آن سرو می‌شود.

همچنین در هتل لوکس داریوش دو کافی شاپ در لابی و کنار استخر وجود دارد که با انواع نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی می‌کنند. عصرانه‌خوری لانج نیز در این رستوران قرار گرفته و برای افرادی که اتاق‌های لوکس را رزرو کرده‌اند، بین ساعت 18 تا 21 سرویس رایگان ارائه می‌دهد.

  • آدرس هتل داریوش: کیش، جنب میدان داریوش.

5- هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از معروف ترین هتل های فولبرد کیش است که حتماً تا به حال نام آن به گوشتان خورده است. ترنج اولین هتل روی آب در ایران با 100 واحد اقامتی است. این هتل امکانات ویژه‌ای به مهمانان خود ارائه می‌دهد و اقامت در آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به حساب می‌آید.

هتل ترنج از آن دسته هتل های کیش با ناهار و شام است که چند رستوران و کافه مختلف دارد. رستوران خورشید این هتل روی دریا قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد در موقعیتی خاص غذای خود را میل کنید.

پارک های ساحلی کیش | آرامش، تنوع و زیبایی
ادامه مطلب

هتل ترنج کیش همراه با ناهار و شام

سالن صبحانه‌خوری، رستوران ساحلی مخصوص ناهار و شام، رستوران تاج ترنج، کافه گلف، کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی از دیگر رستوران ها و کافی شاپ های هتل ترنج کیش هستند. اقامت در این هتل تجربه متفاوتی محسوب می‌شود که یاد کیش را تا همیشه در خاطرتان زنده نگه می‌دارد.

  • آدرس هتل ترنج: کیش، ابتدای جاده جهان، حدفاصل میدان جاسک و کلبه هور.

6- هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

آیا با وجود هتل هایی که تا اینجا نام بردیم، هنوز برای انتخاب هتل های فولبرد کیش مردد هستید؟ هیچ نگران نباشید؛ زیرا هنوز چندین گزینه برایتان باقی مانده است. هتل مارینا پارک از دیگر هتل های کیش با ناهار و شام است که در سال 1389 تأسیس شده است.

مارینا پارک که در هر ضلعش دو طبقه قرار گرفته، مجموعاً دارای 186 واحد اقامتی است. این هتل 5 ستاره در زمینی به وسعت 10 هکتار قرار دارد که از دو سمتش چشم‌اندازی زیبا به دریای خلیج فارس و سواحل تماشایی آن دیده می‌شود.

رستوران هتل مارینا پارک کیش

محوطه‌سازی ظریف و هنرمندانه هتل مارینا پارک به‌همراه انواع آب‌نما و گل و گیاهان طبیعی، تصویری باشکوه از آن را به نمایش گذاشته است. در هتل مارینا پارک رستورانی شیک و تمیز قرار دارد که در آن انواع غذاهای خوشمزه با تنوع بالا سرو می‌شود. کافی شاپ و چایخانه سنتی از دیگر امکانات موجود در هتل مارینا پارک است.

  • آدرس هتل مارینا پارک: کیش، نوار سیاحتی شرقی، جنب برج‌های دوقلو.

7- هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

کیش هتل های با ناهار و شام فراوانی را در خود جای داده که اقامت در هر کدامشان صفای خاصی دارد. هتل شایگان یکی دیگر از هتل های باسابقه و 5 ستاره جزیره کیش است. این هتل فعالیت خود را از سال 1381 در زمینی به مساحت 1500 مترمربع آغاز کرده است.

هتل شایگان دارای 6 طبقه و 140 واحد اقامتی شامل ویلا، سوئیت و اتاق است. این هتل زیرمجموعه گروه هتل های آریا است و دسترسی خوبی به ساحل و مراکز دیدنی اطراف دارد.

رستوران هتل شایگان کیش

در هتل شایگان یک رستوران فودکلاب، یک باغ گاردن دل‌نشین و دو کافه دنج وجود دارد. در باغ گاردن مجموعه شما می‌توانید از انواع غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های گرم و سرد به‌صورت رایگان استفاده کنید.

رستوران فودکلاب نیز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میزبان مسافران است. این رستوران 280 نفر ظرفیت دارد که زمان صرف صبحانه در آن از 7 صبح تا 10، ناهار 13 تا 16 و زمان صرف شام 20 تا 24 است. کافه‌های لانژ و تراس هم با انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

  • آدرس هتل شایگان کیش: کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی.

8- هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما از دیگر هتل های 5 ستاره کیش است که در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نمای سفید و باشکوهی دارد که طراحی جالب آن در نگاه اول توجه‌تان را جلب می‌کند.

هتل پانوراما کیش 13 طبقه و 270 واحد شامل اتاق و سوئیت دارد که امکانات و خدمات رفاهی خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد. طراحی داخلی زیبا، چیدمان مدرن، و پرسنل مجرب از نکات قابل‌توجه در این هتل است.

رستوان های هتل پانوراما کیش

رستوران مروارید، سالن صبحانه‌خوری مخصوص هتل پانوراما است. این رستوران در طبقه اول قرار دارد که تا 390 نفر می‌توانند به‌طور همزمان از آن استفاده کنند. سرویس‌دهی رستوران مروارید از ساعت 7:30 تا 10 صبح است.

همچنین رستورانی به نام صدف در طبقه همکف مجموعه واقع شده است. این رستوران برای سرو ناهار و شام به کار می‌رود که 100 نفر ظرفیت دارد. زمان صرف ناهار در رستوران صدف از 12:30 تا 16 و زمان صرف شام از ساعت 20:30 تا 23:30 است.

  • آدرس هتل پانوراما: کیش، بلوار ساحلی، خیابان رودکی، روبه‌روی برج‌های دیپلمات.
صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ
ادامه مطلب

9- هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش ساختمانی خوش قدوبالا دارای 16 طبقه است. این هتل 5 ستاره در نوروز 1397 آغاز به کار کرده و 198 واحد اقامتی لوکس را در دل خود جای داده است.

این هتل مجلل و نوساز دسترسی خوبی به مراکز خرید کیش و سواحل پرشور و نشاط خلیج فارس دارد. هتل کوروش مجهز به سیستم بهره‌گیری از انرژی خورشیدی است و لقب نخستین هتل سبز ایران را به نام خود کرده است.

رستوران هتل کوروش کیش با ناهار و شام

در طبقه اول هتل زیبا و بزرگ کوروش، رستوران اردشیر با سه فضای مجزا و جذاب قرار گرفته است. این رستوران تا 280 نفر ظرفیت دارد و سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌شود.

منوی متنوع، فضایی زیبا و کیفیت خوب غذاهای رستوران اردشیر باعث شده این رستوران محبوبیت خوبی میان مسافران داشته باشد. در هتل کوروش یک کافی شاپ نیز در لابی قرار دارد که در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید مهمان آن باشید.

  • آدرس هتل کوروش: کیش، میدان پردیس

10- هتل شایان کیش

رستوران هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از قدیمی ترین هتل های کیش با ناهار و شام در نزدیکی سواحل خلیج فارس است. این هتل اصیل از سال 1354 در صنعت گردشگری فعال است و جهت ارتقای سطح کیفی خدمات خود در سال 1398 بازسازی شده است.

هتل شایان کیش 6 طبقه دارد که جمعاً 100 واحد اقامتی را در خود جای داده است. این هتل محوطه زیبایی دارد که با خودنمایی نخل‌های تنومند در اطرافش، جذابیتش دوچندان شده است.

رستوران هتل شایان کیش همراه با ناهار و شام و صبحانه

چند رستوران در هتل شایان جا خوش کرده‌اند که برای صرف غذا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. رستوران شمبلیر یکی از این رستوران ها در طبقه همکف است که در آن غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی برای ناهار و شام و غذاهای سرد و گرم برای صبحانه سرو می‌شود.

همچنین یک فست‌فود نیز در لابی واقع است که از ساعت 13 تا 23 در خدمت مهمانان است. در محوطه تماشایی هتل شایان نیز رستورانی سنتی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی شاپ هتل هم در طبقه همکف واقع شده که انواع نوشیدنی و دسر در آن پیدا می‌شود.

  • آدرس هتل شایان کیش: کیش، میدان ساحل، جنب اسکله قدیم.

جمع‌بندی

در این نوشته از ایران هتل آنلاین چند تا از بهترین هتل های کیش با ناهار و شام را به شما معرفی کردیم. آیا شما تجربه‌ای از اقامت در این هتل ها دارید؟ خوشحال خواهیم شد با نظرات خود به ما کمک کنید تا اطلاعات دقیق‌تری از تجربه اقامت در این هتل های فولبرد کیش به دست آوریم.

رزرو هتل فولبرد در کیش

رزرو هتل های فولبرد کیش به یاری سایت ایران هتل آنلاین کار بسیار آسانی است. برای رزرو به این سایت مراجعه کنید، نام هتل دلخواهتان را جست‌وجو کنید و با انتخاب تاریخ بهترین اتاق را برای خود رزرو کنید. پرداخت هزینه، مُهر تأییدی بر نهایی شدن رزروتان است.

بهترین هتل های کیش با ناهار و شام کدامند؟

هتل میراژ کیش، هتل پالاس، هتل ویدا، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل شایگان، هتل پانوراما، هتل کوروش و هتل شایان از بهترین هتل های کیش با وعده ناهار و شام هستند. برای رزرو هر کدام از این هتل ها شما می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

حتما بخوانید:

لوکس ترین و گرانترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش

بهترین هتل های استخردار کیش

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر