لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های استخردار کیش
هتل های استخردار کیش

بهترین هتل های استخردار کیش

هتل های استخردار کیش را می‌توان جزو اقامتگاه‌های ویژه و خاص در این جزیره به شمار آورد. کیش یکی از جزایر زیبا و صد البته تفریحی کشورمان است. هرساله مسافران زیادی این جزیره را برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند. برای داشتن سفری لذت‌بخش در ابتدا نیاز به رزرو هتل و اقامتگاهی باکیفیت دارید.

اگر قصد اقامت در هتلی با امکانات ویژه مانند استخر، سونا و جکوزی را دارید، بهتر است آگاهی خود را نسبت به هتل‌ های کیش گه استخر دارند افزایش دهید. چراکه هنگام آشنایی با لیستی از بهترین‌ها علاوه بر کسب اقامتی آرام، در مورد امکانات ویژه موجود در آنها نیز اطلاعاتی به دست می‌آورید. در ادامه به معرفی این هتل ‌ها می‌پردازیم:

لیست ١٠ تا از بهترین هتل‌ های استخردار کیش

١- هتل ترنج؛ هتلی رؤیایی با چشم اندازی زیبا از ساحل و دریا

hotel toranj kish 2

اگر اقامت در هتلی پنج ستاره با امکانات رفاهی متنوع را می‌پسندید، هتل ترنج کیش یکی از گزینه‌های مناسب است. ساختمان تماشایی این هتل در سال ١٣٩٤ در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. معماری این هتل شامل دو بخش بته جقه‌ای بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس و طبقاتی واقع در ساحل جزیره است.

لازم به ذکر است که در مجموع تعداد ١٠٠ اتاق و سوئیت آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز هستند. ناگفته نماند در تمام اتاق‌ های این هتل امکانات رفاهی از جمله یخچال، تخت‌ خواب‌های راحت و استاندارد، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و… برای راحتی مهمانان عزیز تعبیه شده است. در ضمن چشم‌انداز اتاق‌ و سوئیت‌ های متنوع این مجموعه رو به ساحل، دریا یا محوطه زیبای هتل است.

استخر هتل ترنج کیش

پس از اقامت در اتاق‌ ها و کمی استراحت در آنها می‌توانید از امکانات ویژه‌ای که برای راحتی شما در نظر گرفته شده استفاده کنید؛ لابی شیک و زیبا، آتلیه، کافی شاپ، اتاق بازی برای کودکان و کرایه اتومبیل تنها نمونه‌هایی از ده‌ها خدمات موجود در هتل ترنج کیش هستند.

اضافه بر امکانات بالا، مجموعه آبی موجود در این هتل که یکی از هتل‌ های استخردار کیش محسوب می‌شود، شامل استخر، سونا و جکوزی است که تفریح در این بخش ‌ها اوقاتی خوش را در این هتل برای شما رقم می‌زند؛ در فضای زیبا و بهداشتی استخر هتل می‌توانید تنی به آب بزنید، در سونای خشک و بخار آن آرامشی عمیق کسب و در بخش جکوزی به تسکین دردهای عضلانی خود کمک کنید.

٢- هتل ویدا؛ هتلی با معماری زیبا و چشم‌نواز

هتل ویدا کیش هتلی استخردار

هتل ویدا کیش هتلی پنج ستاره دارای ١٤٤ اتاق و ٣٠٠ تخت است. این هتل با داشتن پرسنلی کارآزموده  میزبانی شایسته برای پذیرایی از شما مهمانان جزیره کیش است. این مجموعه در سال ١٣٩٦ در زمینی با مساحت ٧٥٠٠ مترمربع افتتاح شد.

این هتل با معماری زیبا دارای اتاق ‌هایی لوکس با امکانات رفاهی از جمله مبلمان راحت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، لوازم بهداشتی و… است. در ضمن هتل ویدا با واقع شدن در میدان سنایی، بلوار موج دارای چشم اندازهایی رو به دریا یا خیابان است.

مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش
ادامه مطلب

از دیگر خصوصیلات ویژه در مورد این هتل داشتن امکانات مدرن و متنوع است؛ رستورانی بزرگ با ظرفیت ٣٠٠ نفر، اینترنت رایگان و نامحدود، فروشگاه و… از جمله امکانات موجود برای رفاه شما مهمانان محترم هستند.

استخر هتل ویدا کیش

علاوه بر این موارد، وجود مجموعه آبی شامل استخر هتل ویدا، سونا، جکوزی و…. در هتل ویدا که از دیگر هتل ‌های استخردار کیش به شمار می‌رود، از جمله دلایل دیگر جذب مسافران به این هتل است. در اوقات فراغت خود به راحتی و بدون مراجعه به بیرون از هتل می‌توانید به صورت رایگان از استخر هتل کیش برای شنا کردن استفاده کنید و در سونا خشک و بخار و جکوزی آن لحظاتی را به دور از هیاهو و دغدغه‌های روزمره سپری کنید.

٣- هتل مارینا پارک؛ هتلی واقع در یکی از زیباترین مناطق کیش

هتل مارینا پارک، هتلی با استخر در جزیره کیش

یکی دیگر از هتل‌ های ٥ ستاره در کیش هتل مارینا پارک است. این هتل در ٢ طبقه در سال ١٣٩٠ در بلوار مرجان کیش جهت پذیرایی از مهمانان به بهره‌برداری رسید. تعداد اتاق و سوئیت در این هتل به قدری زیاد است که انتخاب را برای سخت‌پسندان راحت کرده است.

همچنین در این اتاق ‌ها امکانات رفاهی مانند چای ساز، اینترنت، سیستم اطفای حریق و… برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. چشم انداز زیبای این واحد های اقامتی نیز رو به دریا یا محوطه زیبای هتل است.

استخر هتل مارینا پارک

علاوه بر این در طی اقامت در این هتل از امکانات ویژه آن نمی‌توان به راحتی رد شد؛ رستورانی بزرگ و دلنشین، پارکینگی با فضای مناسب و رایگان برای نگهداری از خودروی مهمانان، کافی شاپی دنج و آرام و… اقامتی راحت را برای شما رقم می‌زنند.

البته این هتل که یکی از هتل ‌های استخردار کیش محسوب می‌شود از امکانات ویژه مانند استخر، سونا خشک و بخار و جکوزی برخوردار است. این بخش‌ ها با فضای مناسب و بهداشتی اوقاتی خوش را برای شما در طی اقامت در هتل فراهم می‌کنند. ناگفته نماند استفاده از استخر هتل برای مهمانان مقیم رایگان در نظر گرفته شده است.

٤- هتل پارمیس؛ هتلی بزرگ و مجهز با طراحی منحصر‌به‌فرد

هتل پارمیس، هتل استخردار کیش

یکی از هتل‌ های بزرگ و بین‌المللی در جزیره کیش هتل پارمیس است. این هتل با معماری زیبا و چشم نوازش در ٧ طبقه احداث شده است. موقعیت عالی این هتل و واقع شدن آن در میدان پردیس از جمله ویژگی‌های مناسب این هتل است.

همچنین در این هتل اتاق ‌هایی مناسب و دلنشین شامل ١٦٨ اتاق و سوئیت وجود دارد. وجود خدمات متنوع در این اتاق ‌ها هم اقامتی آرام و راحت را به شما هدیه می‌کند.

استخر هتل پارمیس کیش

از دیگر امکاناتی که در فضای داخلی هتل به کار رفته می‌توان به آسانسور، آتلیه، مرکز خرید و… اشاره کرد. در ضمن مجموعه آبی موجود در این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی لحظاتی آرامش‌بخش و دلپذیر را برای شما عزیزان  به ارمغان می‌آورند.

هتل های کیش با ناهار و شام
ادامه مطلب

٥- هتل میراژ ؛ هتلی مجلل و نوساز

هتلی با استخر در کیش، هتل میراژ

از دیگر هتل ‌های با کیفیت و پنج ستاره در کیش هتل میراز کیش است.  این هتل در سال ١٣٩٧ در بلوار دریا برای اسکان مسافران مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این هتل ٨ طبقه تعداد ١٧٨ اتاق و سوئیت مجلل برای اقامت شما وجود دارد. همچنین در واحد های این هتل امکانات رفاهی نظیر مینی بار با هزینه، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی و… تدارک دیده شده است.

hotel mirazh kish 22

در ضمن امکانات متنوعی در این هتل که جزو هتل‌ های استخر دار کیش به شمار می‌رود در نظر گرفته شده است؛ اینترنت در لابی، نمازخانه، آتلیه، خدمات باربری و… نمونه‌هایی اندک از ده‌ها خدمت ویژه در این هتل هستند. در این بین استخر هتل میراژ کیش، سونای خشك و بخار و جکوزی از امکانات ویژه موجود در این هتل هستند. شما مسافران محترم می‌توانید در اوقات فراغت خود لحظاتی لذت بخش را در آنها تجربه کنید.

٦- هتل شایگان کیش؛ یکی از بهترین هتل ‌های پنج ستاره کیش

هتل شایگان، هتل استخردار کیش

از دیگر هتل ‌های جزیره کیش هتل شایگان است. این هتل در فضایی با مساحت ١٥٠٠٠ مترمربع در سال ١٣٨٢ برای اقامت مسافران آغاز به کار کرد. ٤ طبقه این هتل شامل ١٣٤ اتاق زیبا و لوکس هستند. در این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تخت‌هایی استاندارد، مبلمانی زیبا، چای ساز و… برای رفاه مهمانان تعیه شده است.

استخر هتل شایگان کیش

در این هتل در واقع می‌توان از یک اقامت آرام و لذت بخش بهره‌مند شد. امکاناتی که برای یک هتل ٥ ستاره در نظر گرفته شده را به وضوح می‌توان در این مجموعه مشاهده کرد؛ سالن‌های متنوع جلسات، مرکز تجاری، مرکز خرید و… فقط بخشی از خدمات ارائه شده توسط این هتل هستند.

اضافه بر موارد یاد شده وجود استخر هتل شایگان کیش، سونای خشک و بخار و جکوزی در این هتل کیش موجب شده تا مسافران این هتل را برای اقامت در کیش انتخاب و رزرو کند.

٧- هتل کوروش کیش؛ هتلی یادآور قدمت و اصالت ایران

هتل کوروش کیش با استخر

هتل کوروش کیش هتلی نوساز واقع در میدان پردیس است. این مجموعه بزرگ در ١٦ طبقه در سال ١٣٩٧ برای میزبانی از مسافران افتتاح شد. ١٩٨ باب اتاق و سوئیت موجود در این هتل برای اسکان شما عزیزان در نظر گرفته شده است. در این اتاق‌ ها امکانات مختلفی مانند حمام، مبلمان، اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و… برای راحتی شما در نظر گرفته شده است.

hotel korosh kish 6

در ضمن این هتل دارای امکاناتی مدرن مانند آسانسور برای تردد راحت‌تر، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و… است. در میان تمام امکانات موجود در این هتل می‌توان به استخر هتل، جکوزی و سونای آن اشاره کرد. این خدمات امکان گذراندن اوقات فراغت را به بهترین شکل برای شما عزیزان فراهم می‌کنند.

٨- هتل پانوراما کیش؛ هتلی مجلل با زیربنایی وسیع

هتل استخردار پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش هتلی شیک و پنج ستاره واقع بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات است. این موقعیت مناسب دسترسی به بسیاری از جاذبه‌ها را برای مهمانان ساکن در هتل آسان کرده است. این هتل در سال ١٣٩٨ در ١٥ طبقه برای اقامتی متفاوت و راحت افتتاح شد. این مجموعه با معماری خاص و ویژه خود تعداد ٢٦٧ باب اتاق و سوئیت دو و سه تخته و کانکت استاندارد و لوکس را در خود جای داده است.

رستوران هتل لیلیوم کیش در یک نگاه!
ادامه مطلب

استخر هتل پانوراما کیش

همچنین مجموعه‌ای از امکانات مناسب در این اتاق ‌ها جمع‌آوری شده‌اند تا اقامتی آرام و و راحت را برای شما مهمانان محترم فراهم كنند؛ مبلمان راحت و زیبا، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام نمونه‌هایی از این خدمات هستند.

از دیگر امکانات ویژه و خاص موجود در فضای این هتل که نامش در میان هتل‌ های استخردار کیش می‌درخشد می‌توان به وجود استخر هتل پانوراما کیش، سونای خشک و بخار و جکوزی آن اشاره کرد. در این مجموعه آبی می‌توانید ساعتی را به شنا کردن مشغول شوید و در سونا خشک و بخار و جکوزی آن آرامشی وصف ناپذیر را کسب کنید.

٩- هتل بین‌الملی كیش؛ هتلی تازه ساز برای تمام سلایق

هتل بین المللی کیش - رزرو هتل استخردار

یكی از هتل ‌هایی که از آن به عنوان هتلی نوساز و لوکس در کیش نام می‌برند، هتل بین‌الملی کیش است. این مجموعه با ساختمانی زیبا در سال ١٣٩٦ برای پذیرایی از مهمانان مورد بهره‌بردای قرار گرفت. موقعیت مکانی این مجموعه و واقع شدن آن در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا دسترسی به بسیاری از نقاط گردشگری و مهم کیش را آسان کرده است.

استخر هتل بین المللی کیش

این هتل سر به فلک کشیده از ١٣ طبقه تشکیل شده است. در این طبقات تعداد ٣٤٢ اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی مختلف وجود دارد. علاوه بر وجود اتاق ‌های متنوع، امکاناتی گوناگون در فضای هتل در دسترس مهمانان است. استخر هتل، سونا و جکوزی از جمله خدماتی هستند که مسافران آنها را از ویژگی‌های بارز این هتل می‌دانند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم برای داشتن سفری بهتر شما عزیزان را با لیستی از بهترین هتل ‌های کیش با امکاناتی ویژه مانند استخر ، سونا خشک و بخار و جکوزی بیشتر آشنا کنیم. امید است این اطلاعات در داشتن سفری لذت بخش و انتخاب هتلی مناسب به شما کمک کند.

سوالات متداول

١- کدام هتل‌ ها استخر روباز دارند؟

هتل ‌هایی مانند هتل داریوش و هتل پالاس دارای استخر روباز برای استفاده مهمانان هتل هستند. شما عزیزان می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد خصوصیات این هتل ‌ها به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

٢- بهترین هتل های 5 ستاره استخر دار کدامند؟

از بهترین هتل ‌های پنج ستاره استخر دار کیش می‌توان هتل ویدا، هتل داریوش، هتل مارینا، هتل پارمیس و هتل میراژ را نام برد. برای اقامت در هتل‌ های استخردار کیش به راحتی می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

حتما بخوانید:

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل های کیش با ناهار و شام

لوکس ترین و گرانترین هتل های کیش

4/5 - (5 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر