لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل جهانگردی با هتل شهاب گرگان
هتل شهاب گرگان

مقایسه هتل جهانگردی با هتل شهاب گرگان

گرگان از شهرهای سرسبز و بسیار زیبای خطه شمالی کشور ایران بوده که مرکز استان گلستان است. با توجه به جاذبه های دیدنی و تفریحی متعددی که این شهر دارد، یکی از شهرهای گردشگری ایران به شمار می‌آید. در هر فصلی از سال گرگان از گردشگران و طبیعت دوستان بسیاری میزبانی می‌کند. در این مطلب قصد داریم دو هتل ناهارخوران گرگان و هتل شهاب گرگان را باهم مقایسه کنیم.  پس در ادامه با ما باشید تا در صورت سفر به این منطقه از قبل برنامه‌ریزی کاملی برای سفرتان داشته باشید.

1- هتل جهانگردی گرگان

رزرو هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

 رزرو هتل جهانگردی گرگان

از با سابقه ترین هتل های گرگان در صنعت هتلداری هتل جهانگردی ناهارخوران است. این هتل در سال 1389 برای ارائه خدمات بهتر بازسازی شد. هتل بطورکلی دارای 67 باب اتاق و سوئیت است که با امکانات کامل و مجهز در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. هتل ناهار خوران گرگان با دارا بودن تنها یک طبقه، از سال 1360 از گردشگران میزبانی کرده ‌است.

کلبه های هتل جهانگردی گرگان

کلبه های هتل جهانگردی گرگان

کلبه‌های مجموعه را در فاصله کمی از ساختمان اصلی هتل پیدا می‌کنید.

امکانات کلبه شامل غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است. در حمام حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی موجود بوده و پنجره کلبه دوجداره می‌باشد.

برای سیستم گرمایش و سرمایش کلبه دارای سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی اسپلیت است.

نظرات در مورد هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر از هتل، می‌توانید نظرات در مورد هتل جهانگردی ناهارخوران را در بخش نظرات هتل های ایران هتل آنلاین هتل مطالعه نمایید.

32 راه برای خواب بهتر در یك هتل
ادامه مطلب

 آدرس و شماره تلفن هتل جهانگردی گرگان

آدرس: گرگان، جاده نهارخوران، مقابل هتل شهرداري، پارک جنگلی

تلفن پشتیبانی: 05191005105

امکانات هتل جهانگردی

امکانات هتل جهانگردی

ازجمله امکانات مشترک در تمامی واحدها شامل تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی است. سشوار، میزآرایش و آینه نیز در اتاق‌ها موجود بوده و رستوران هتل با چشم‌انداز رو به جنگل، لذت صرف غذا را چند برابر می‌کند. این رستوران با ارائه انواع غذاهای لذیذ در لابی میزبان میهمانان گرامی ‌است.

پارکینگ اختصاصی هتل برای مسافرانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید، برای پارک ماشین وجود دارد. از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به فکس و فتوکپی، اینترنت، لابی، انبار چمدان و پذیرش ‌۲۴‌ساعته اشاره کرد.

رستوران هتل جهانگردی گرگان

رستوران دیگر هتل نیز در محیطی شیک برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام میزبان میهمانان عزیز می‌باشد. همچنین چنانچه به صرف غذا در محیط باز علاقه‌مندید نگران نباشید. با اقامت در هتل می‌توانید در محوطه سرسبز آن، غذای خود را صرف نموده و همزمان از هوای آزاد لذت ببرید.  کافی‌شاپ هتل هم با انواع نوشیدنی، اسنک و دسر در فضایی دلنشین آماده میزبانی است.

هتل جهانگردی ناهارخوران برای رفاه و آسودگی خاطر میهمانانش امکانات رفاهی و خدمات مناسب را در فضایی بکر ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل لحظاتی فراموش‌نشدنی خواهید داشت.

همچنین در محوطه سرسبز هتل فضای نشستن وجود داشته و در فروشگاه صنایع‌دستی هتل میهمانان می‌توانند سوغاتی بخرند.

هتل در پارک جنگلی ناهارخوران واقع شده است. پس میهمانان هتل برای قدم زدن و لذت بردن از هوای آزاد و بهره‌مندی از طبیعت زیبا به پارک ناهارخوران می‌توانند مراجعه کنند.

مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز
ادامه مطلب

برای آشنایی بیشتر با این هتل مقاله معرفی هتل جهانگردی گرگان را بخوانید.

2- هتل شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان

رزرو هتل شهاب ناهارخوران گرگان

در سال 1392 هتل شهاب ناهار خوران گرگان به عنوان تالار مورد بهره‌برداری واقع شد. بخش اقامتی این هتل نیز در تابستان سال 1393، افتتاح شد. هم اکنون هتل شهاب شهر گرگان با 4 طبقه و 43 باب اتاق و سوئیت به امکانات پیشرفته مجهز است.

چشم‌اندازی از جنگل‌های انبوه از اتاق‌های هتل چهار ستاره شهاب ناهار خوران گرگان وجود  دارد. بدون شک با اقامت در این هتل خاطره‌ای شیرین را از خطه سرسبز شمال ایران به همراه خواهید برد.

نظرات در مورد هتل شهاب گرگان

hotel naharkhoran gorgan 4 min jpg

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر از هتل، می‌توانید نظرات در مورد آن را در بخش نظرات ایران هتل آنلاین هتل مطالعه نمایید.

آدرس و شماره تماس هتل شهاب گرگان

آدرس: گرگان، بلوار نهار خوران، 300 متر مانده به کلانتری

تلفن پشتیبانی: 05191005105

امکانات هتل شهاب

امکانات هتل شهاب گرگان

بی‌تردید از جمله دلایل اصلی برای انتخاب هتل شهاب شهر گرگان، امکانات متعدد آن است. در ابتدا باید بدانید که هتل شهاب شهر گرگان، همچون بسیاری از هتل های ۴ ستاره دیگر، از پارکینگ جادار و مطمئنی برخوردار است که ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد. به همین خاطر مسافران با خیالی راحت با خودروی شخصی خود می‌توانند به گرگان سفر کرده و در این هتل اقامت کنند.

در کنار پارکینگ، هتل با داشتن رستورانی وسیع و باکیفیت مشکل‌پسندترین میهمانان خود را با طبخ غذاهایی لذیذ و سنتی، راضی نگه داشته است. خوب است بدانید، سرآشپزان هتل شهاب شهر گرگان  در تهیه غذاهای خوش عطر و طعم خود مواد اولیه تازه و بهداشتی را بکار می‌گیرند. پس با اقامت در هتل غذایی سالم و خوشمزه را در محیطی تمیز و استریلیزه خواهید خورد.

هتل شهر راز، پروژه ای لوکس در قلب شهر شیراز
ادامه مطلب

هتل شهاب ناهارخوران گرگان علاوه بر رستوران، از کافی‌شاپ و چایخانه سنتی دنج و زیبایی نیز برخوردار بوده که طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های گرم و سرد شامل انواع مختلف دمنوش‌ها، آبمیوه‌ها، قهوه‌ها و … را برای میهمانان آماده و سرو می‌کند.

سایر امکانات هتل شهاب شهر گرگان  نمازخانه‌ای آرامش‌بخش برای راز و نیاز میهمانان، سالن اجتماعات، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، فضای سبز زیبا، سالن کنفرانس، شبکه پخش فیلم، پرینتر، فکس و تاکسی سرویس است.

جمع‌بندی مقایسه هتل جهانگردی با هتل شهاب

hotel naharkhoran gorgan 2 jpg

آب و هوای خوب و طبیعت بکر گرگان نه تنها مسافران زیادی را به شهر کشانده بلکه بسیاری برای زندگی این شهر را انتخاب کرده‌اند. ما در این مقاله دو هتل خوب این شهر را مقایسه کردیم. اگر شما هم برای سفری برنامه ریزی می‌کنید حتما گرگان را به عنوان مقصد مدنظر داشته باشید. در این شهر می توانید در هر یک از دو هتل ناهارخوران گرگان و هتل شهاب ناهارخوران گرگان اقامت کنید. ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی از این هتل‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

سوالات متداول

رزرو هتل جهانگردی گرگان را چگونه انجام دهیم؟

برای رزرو هتل جهانگردی گرگان می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل شهاب گرگان چیست؟

آدرس: گرگان، بلوار نهار خوران، 300 متر مانده به کلانتری

تلفن پشتیبانی: 05191005105

4.8/5 - (60 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر