لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل جهانگردی گرگان
رزرو هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

معرفی هتل جهانگردی گرگان

گرگان با طبیعت بکر و تماشایی‌اش،‌ گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. گرگان، مرکز استان گلستان در فاصله پنج ساعته از پایتخت قرار گرفته است. این شهر به عنوان مقصد گردشگران برای طبیعتگردی و بازدید بوده و با پیشینه کهنش توانسته رضایت گردشگران را جلب کند. هتل ناهارخوران گرگان از هتل های خوبی است که مسافران زیادی برای اقامت آن را انتخاب می‌کنند.

رزرو هتل جهانگردی گرگان

هتل جهانگردی گرگان

هتل جهانگردی ناهارخوران از هتل های گرگان و هتلی سه ستاره بوده که در دل جنگل‌های هیرکانی در جنوب گرگان قرار دارد. هتل متشکل از ۶۷ اتاق، کلبه و سوئیت است.

موقعیت مکانی مناسب باعث شده تا هتل به جاذبه‌های اطراف دسترسی مناسب داشته باشد. به همین خاطر همواره این هتل برای اقامت توسط گردشگران انتخاب می‌شود.

کلبه های هتل جهانگردی گرگان

کلبه های هتل جهانگردی گرگان

در محوطه هتل کلبه ها و تعدادی از سوئیت‌ها قرار گرفته‌اند. این کلبه ها و سوئیت‌ها از ساختمان اصلی فاصله دارند. سوئیت‌ها با امکانات کامل دارای فضای بزرگتری هستند و از اتاق نشیمن و خواب مجزا برخوردارند.

1- کلبه دو تخته

همانطور که گفته شد کلبه های مجموعه در فاصله کمی از ساختمان اصلی هتل در محوطه واقع شده‌اند و کیفیت پایین‌تری در مقایسه با اتاق‌ها دارند.

امکانات کلبه شامل شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است. در حمام حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی موجود بوده و پنجره کلبه دوجداره می‌باشد.

برای سیستم گرمایش و سرمایش کلبه دارای سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی اسپلیت است.

رزرو هتل ناهارخوران گرگان

2- کلبه یک خوابه سه تخته

این کلبه نیز در محوطه واقع شده‌ و از ساختمان اصلی هتل فاصله دارند. کلبه یک خوابه سه تخته کیفیتشان پایین‌تر از اتاق‌ها است.

هتل جم، پروژه ای لوکس در دیار آب و آفتاب، سواحل بندر کنگان
ادامه مطلب

امکانات شامل شبکه فیلم داخلی جهت دیدن تلویزیون، تلفن، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است.

در حمام میهمانان به حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی دسترسی دارند. پنجره کلبه دوجداره بوده و برای سیستم گرمایش و سرمایش کلبه دارای سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی اسپلیت می‌باشد.

نظر در مورد هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

نظر در مورد هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

نظرات در مورد هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان را می‌توانید در قسمت نظرات ایران هتل آنلاین هتل مطالعه نمایید.

آدرس و شماره تلفن هتل جهانگردی گرگان

آدرس: گرگان-جاده نهارخوران – -مقابل هتل شهرداري – -پارک جنگلی

تلفن پشتیبانی: 02191005105

امکانات هتل

هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

ازجمله امکانات مشترک در تمامی واحدها شامل تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی است. سشوار، میزآرایش و آینه نیز در اتاق‌ها موجود بوده و رستوران هتل با ارائه انواع غذاهای لذیذ واقع در لابی میزبان میهمانان گرامی ‌است. چشم‌انداز رو به جنگلی که این رستوران دارد، لذت غذا را چند برابر می‌کند.

رستوران دیگر هتل نیز در محیطی شیک برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام میزبان میهمانان عزیز می‌باشد. همچنین چنانچه به صرف غذا در محیط باز علاقه‌مندید می‌توانید در محوطه سرسبز هتل غذای خود را صرف نموده و همزمان از هوای آزاد بهره‌مند گردید. در کافی‌شاپ هتل انواع نوشیدنی، اسنک و دسر نیز با فضایی دلنشین ارائه خواهد شد.

هتل جهانگردی ناهارخوران امکانات رفاهی و خدمات مناسب را در فضایی بکر و خوش‌آب‌و‌هوا به میهمنانش ارائه می‌دهد. بدون شک در هتل میهمانان اقامتی فراموش‌نشدنی خواهند داشت.

اگر قصد اقامت در یکی از هتل های ناهارخوران گرگان را دارید پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله “مقایسه هتل جهانگردی با هتل شهاب گرگان” را مطالعه کنید.

دیگر امکانات و خدمات هتل ناهارخوران

آدرس و شماره تلفن هتل جهانگردی گرگان

باتوجه به اینکه هتل در پارک جنگلی ناهارخوران قرار دارد، میهمانان برای قدم زدن در هوای آزاد و بهره‌مندی از طبیعت زیبا می‌توانند به پارک ناهارخوران مراجعه کنند. در محوطه سرسبز هتل نیز فضای نشستن موجود بوده و فروشگاه صنایع‌دستی هتل زحمت میهمانان را جهت خرید سوغاتی کم می‌کند.

اتاق های هتل بزرگ شیراز را بیشتر بشناسید
ادامه مطلب

چنانچه با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید، پارکینگ اختصاصی هتل نگرانی شما را از بابت جای پارک برطرف می‌کند. از امکانات و خدمات دیگر هتل می‌توان به فکس و فتوکپی، اینترنت، لابی، انبار چمدان و پذیرش ‌۲۴‌ساعته اشاره داشت.

اتاق‌های هتل ناهارخوران گرگان

کلبه های هتل ناهارخوران گرگان

1- اتاق دو تخته

امکانات اتاق‌ها شامل شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است. در حمام حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی موجود بوده و پنجره اتاق دوجداره می‌باشد.

برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق دارای چیلر است.

2- سوئیت یک خوابه دو تخته

در طبقه همکف و اول این واحدها، سوئیت‌هایی قرار دارند. مهمانان عزیز هتل جهانگردی ناهارخوران باید توجه کنند که هتل دارای یک‌طبقه بوده و فاقد آسانسور است.

امکانات اتاق‌ها شامل شبکه فیلم داخلی جهت دیدن تلویزیون، تلفن، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است.

در حمام میهمانان به حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی دسترسی دارند. پنجره سوئیت دوجداره بوده و برای سیستم گرمایش و سرمایش سوئیت دارای چیلر می‌باشد.

اتاق دو خوابه هتل ناهارخوران گرگان

3- اتاق دو تخته دبل

پراکندگی واحدها در طبقات همکف و اول می‌باشد. مهمانان گرامی هتل جهانگردی ناهارخوران باید بدانند هتل یک طبقه داشته و  فاقد آسانسور می‌باشد.

مدیا و دیجیتال در اتاق شامل  شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون می‌شود.

تجهیزات ایمنی و امنیتی هتل عبارت است از صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق و پنجره دوجداره.

امکانات عمومی اتاق دو تخته دبل شامل مواردی نظیر مبلمان، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش) و جا لباسی می‌شود.

برای غذا و نوشیدنی هم یخچال و مینی بار با هزینه وجود دارد. امکانات بهداشتی اتاق شامل حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام و سرویس فرنگی است. سیستم گرمایش و سرمایش هتل چیلر است.

هتل شهر راز، پروژه ای لوکس در قلب شهر شیراز
ادامه مطلب

4- سوئیت دو خوابه چهار تخته

در طبقه همکف و اول، سوئیت دو خوابه چهار تخته واقع شده‌ است.

هر آنچه که برای تجربه اقامتی راحت نیازمندید در سوئیت وجود دارد. از جمله شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، تجهیزات ایمنی و امنیت مثل صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق و پنجره دوجداره.

امکانات عمومی در اتاق‌ها شامل مبلمان، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش) و جا لباسی می‌شود.

یخچال، مینی بار با هزینه، حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی وچیلر از جمله امکانات رفاهی اتاق هستند.

رزرو هتل ناهارخوران گرگان

5- کلبه سوئیت دو خوابه برای چهار نفر

امکانات اتاق‌ها شامل شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است. در حمام حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی موجود بوده و پنجره کلبه دوجداره می‌باشد. برای سیستم گرمایش و سرمایش نیز می‌توانید از چیلر استفاده کنید.

کافه هتل جهانگردی گرگان

سوالات متداول

رزرو هتل جهانگردی گرگان را چگونه انجام دهیم؟

رزرو هتل جهانگردی گرگان را می‌توانید از طریق سایت ایران هتل آنلاین انجام دهید.

 کلبه های هتل جهانگردی گرگان چه امکاناتی دارد؟

امکانات کلبه شامل شبکه فیلم داخلی، تلفن، تلویزیون، غذا و نوشیدنی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی، جا لباسی است. در حمام حوله حمام، دمپائی، سرویس ایرانی موجود بوده و پنجره کلبه دوجداره می‌باشد.

برای سیستم گرمایش و سرمایش کلبه هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان دارای سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی اسپلیت است.

جمع‌بندی

هتل نهارخوران تا مرکز شهر فاصله‌ی اندکی دارد. با این حال به اماکن گردشگری استان همچون پارک جنگلی النگدره، منطقه جنگلی ناهار خوران، روستای زیارت و کاخ موزه گرگان دارای دسترسی مطلوبی است. مسئولین هتل برای آنکه میهمانان آسایش و آرامش داشته باشند، امکانات رفاهی مطلوبی را فراهم کرده‌اند. به همین خاطر با اقامت در هتل ناهارخوران گرگان سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز خواهید داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر