لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات

مقایسه هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات

در این مقاله به مقایسه هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات خواهیم پرداخت. شهر محلات در نزدیکی تهران قرار داشته و معروف به شهر گل‌های ایران است. این شهر پر از جاذبه‌های فراوان می‌باشد. با این حال، گل‌هایی که در این شهر پرورش می‌یابند عمده شهرت این شهر را تشکیل داده‌اند. در واقع، گردشگران بسیاری در فصل‌های مختلف به این شهر سفر می‌کنند تا از باغات گل آن دیدن نمایند.

محلات شهری گردشگرپذیر است که با جاذبه‌هایش برای گردشگران خاص‌تر هم شده؛ از این رو هتل‌های محلات تلاش می‌کنند تا در جهت رضایت حداکثری مسافران فعالیت داشته باشند. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با هتل های محلات به معرفی دو هتل اقصی و آب گرم می‌پردازیم.

درباره هتل اقصی

نمای ساختمان هتل اقصی محلات

هتل اقصی محلات بدون شک، یکی از برترین گزینه‌های اقامتی سه ستاره شهر جذاب و خوش آب و هوای محلات است. این هتل باکیفیت که از سابقه درخشان و قدمت بالایی در زمینه میزبانی از گردشگران برخوردار می‌باشد، از امکاناتی قابل قبول و پرسنلی خوش برخورد برخوردار است. اقامتی راحت و آرام در این هتل برای میهمانان فراهم می‌باشد.

امکانات رفاهی هتل اقصی

رستوران سنتی هتل اقصی محلات

تعدد و تنوع امکانات رفاهی که هتل اقصی محلات دارد، برای اقامتگاهی سه ستاره بی‌نظیر است: از نمازخانه و پارکینگ رایگان بگیر تا رستوران و کافی شاپ، تمامی امکانات رفاهی گردشگران در این هتل فراهم است. این امکانات کامل اقامتی لذت بخش و دلچسب را برای میهمانان رقم می‌زند.

پارکینگ هتل ظرفیت تقریبی ۲۰ خودرو را دارد. این پارکینگ توانسته خیال مسافرانی را که با وسیله نقلیه خود به این مکان می‌آیند، از بابت داشتن مکانی امن برای پارک خودروی خود راحت کند. برخورداری از امکاناتی شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات و لابی)، رمپ، دستگاه واکس کفش، آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، دستگاه فتوکپی و فکس و سیستم تهویه مطبوع باعث گشته تا انتظار افرادی که اقامتی راحت توام با آرامش می‌خواهند، برآورده نماید.

معرفی هتل آرامیس تهران - هتلی لوکس در خیابان ولیعصر پایتخت
ادامه مطلب

شایان ذکر است از همان ابتدای ورود میهمانان به هتل، رمز اینترنت پرسرعت وایفای ارائه می‌شود. دسترسی به اینترنت و گشت و گذار در فضای مجازی، شیرینی اقامت در هتل اقصی محلات را چند برابر می‌کند.

خدمات هتل اقصی

سوئیت هتل اقصی محلات

برخوداری از پرسنلی کاربلد، باعث شده تا هتل اقصی محلات در قسمت خدمات نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. خدمات رفاهی متعددی شامل پذیرش شبانه روزی، بیدار باش، خشکشویی، باربری و خدمات اینترنتی به تمامی میهمانان هتل ارائه می‌شود تا در طول مدت اقامت در هتل اقصی محلات هیچ کمبودی را احساس نکنند. در عین حال برای افراد کم توان و ناتوان و همچنین معلولین عزیزی که علاقه‌مندند در این هتل اقامت کنند، خدماتی ویژه در نظر گرفته شده است.

واحدهای اقامتی هتل اقصی

اتاق دو تخته توئین هتل اقصی محلات

تعداد ۴۰ باب واحد اقامتی در طرح‌های گوناگون نظیر اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار نفره در هتل اقصی محلات به میهمانان ارائه می‌شود. این گوناگونی باعث می‌شود تا گردشگران هیچ محدودیتی در هنگام انتخاب گزینه‌ای مناسب و متناسب با بودجه و نفرات نداشته باشد.

طراحی واحدهای اقامتی هتل بسیار خاص و دلنشین می‌باشد و برای اقامتی طولانی مدت مناسب است. همچنین تمامی اسباب و وسایل اقامتی نظیر تخت خواب، دراور، یخچال، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، آباژور و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق‌های هتل قرار داده شده است. در ادامه مقاله مقایسه هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات به معرفی هتل آبگرم می‌پردازیم.

درباره هتل جهانگردی آب گرم محلات

نمای ساختمان هتل جهانگردی آب گرم محلات

اگر می‌خواهید اقامتی آسوده، در شهر دیدنی و خاص محلات داشته باشید، هتل آبگرم محلات از گزینه‌های ممتاز و بسیار باکیفیت به شمار می‌آید. این هتل در محوطه وسیع خود طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی، از رستوران و کافی شاپ گرفته تا استخر و پارکینگ را جای داده است.

معرفی رستوران های هتل لاله تهران
ادامه مطلب

این هتل سه ستاره در فاصله ۲۵ کیلومتری محلات و جاده آبگرم قرار دارد. هتل به خوبی از برکت وجود مناظر بکر این خطه و چشمه‌های درمانی آب گرم بسیاری که در جای جای این منطقه قرار گرفته‌اند، برای میزبانی از گردشگران بهره برده است.

امکانات هتل آب گرم محلات

محوطه هتل جهانگردی آب گرم محلات

همانطور که ذکر شد، هتل آب گرم محلات در رابطه با امکانات رفاهی هیچ کم و کسری نداشته است. هتل هرآنچه را که برای اقامتی دل انگیز و بیادماندنی نیاز دارید، به گردشگرانی که به این شهر دیدنی سفر می‌کنند، ارائه می‌دهد.

برای رفاه و آسایش بیشتر میهمانان، در محوطه هتل آب گرم محلات، استخری مناسب گنجانده شده. این استخر خستگی ناشی از سفر و گشت و گذار در طبیعت چشم نواز و بی‌نظیر محلات را با آرام گرفتن در آب‌های پاکیزه آن رفع می‌کند.

استخر آب گرم هتل جهانگردی آب گرم محلات

داشتن امکانات رفاهی متنوع نظیر: آسانسور، اتاق چمدان، فضای سبز، دستگاه فکس و پرینت و فتوکپی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، پارک کودک، پارکینگی رایگان با ظرفیت ۷۰ خودرو، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در لابی)، سیستم تهویه مطبوع این هتل را به اقامتگاهی کامل و مجهز مبدل کرده است.

شایان ذکر است چایخانه سنتی بسیار دلنشین و دوست داشتنی نیز علاوه بر کافی شاپی دنج و مناسب، در این هتل وجود دارد. این چایخانه انواع و اقسام دم نوش‌های تازه و نوشیدنی‌های سنتی را به میهمانان هتل ارائه می‌دهد.

خدمات هتل جهانگردی آب گرم محلات

مجموعه آب درمانی هتل جهانگردی آب گرم محلات

اقامت در هتل جهانگردی آبگرم محلات از مزایای بسیاری برخوردار است. یکی از این مزایا، بهره‌گیری از خدمات باکیفیت کارکنان ماهر و کارآزموده این اقامتگاه می‌باشد. خدماتی شامل: خشکشویی، باربری، نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت وایفای و ماساژ در این هتل به کلیه گردشگران ارائه می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل جهانگردی آبگرم

اتاق دو تخته دبل هتل جهانگردی آب گرم محلات

تعداد 36 باب واحد اقامتی مبله که به تمامی اسباب و وسایل رفاهی شامل مبلمانی شیک و مجلل (در برخی واحدها)، تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، چای ساز، تخت خواب‌هایی راحت، دراور و رخت آویز در هتل آبگرم محلات مجهز است، وجود دارد؛ اینگونه دست گردشگران در انتخاب واحدی مناسب باز می‌باشد.

هتل سنتی چیست؟
ادامه مطلب

همچنین طرح‌های اقامتی گوناگون نظیر: اتاق‌های دو تخته و سه تخته، سوئیت‌های چهار نفره و ویلاهای یک خوابه در این هتل، خیال مسافران را از بابت یافتن مکانی متناسب با تعداد نفرات و نیازهایشان راحت کرده است. امکان پخت و پز در برخی از واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. از همین رو افرادی که دوست دارند غذای خود را آماده کنند، امکان طبخ غذا در هتل را دارند.

تفاوت هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات در چیست؟

  • در هتل جهانگردی آب گرم در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • در هتل اقصی در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

فاصله نزدیک‌ترین چشمه آب گرم به هتل اقصی محلات چقدر است؟

هتل اقصی تا سرچشمه که یکی از چشمه‌های پرآب استان است، تنها 6 کیلومتر فاصله دارد.

آیا هتل جهانگردی آب گرم محلات به چشمه های آب گرم نزدیک است؟

بله این هتل هتل سه ستاره، با قرار گرفتن در مجاورت چشمه جوشان آبگرم محلات، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده ‌است.

جمع‌بندی

محلات به حدی زیبا و پر گل است که در سراسر کشور به عنوان هلند کوچک ایران شناخته می‌شود. به همین خاطر، هر ساله و به ویژه در فصل بهار جشنواره‌های متعددی در رابطه با گل‌ها و گیاهان در آن برگزار می‌شود. افراد بسیاری نیز از  ایران و حتی جهان و کشورهای همسایه برای بازدید از این گل‌ها، به محلات سفر می‌کنند. پس دور از انتظار نیست که این شهر هتل‌های خوب کم نداشته باشد. در این مقاله ما به مقایسه هتل اقصی و هتل جهانگردی آب گرم محلات پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر