لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آرامیس پلاس کیش | بهترین هتل ریزورت کیش
معرفی هتل آرامیس پلاس کیش

معرفی هتل آرامیس پلاس کیش | بهترین هتل ریزورت کیش

هتل آرامیس پلاس کیش یک هتل 5 ستاره و از مجموعه هتل‌های آرامیس در جزیره‌ی زیبای کیش ‌می‌باشد. این هتل در سال 1399 به بهره برداری رسیده و در همین مدت کوتاه موفق شده تا جزو یکی از محبوب‌ترین هتل‌های جزیره‌ی رویایی کیش برای گردشگران باشد. جزیره کیش یکی بهترین جزیره‌های تفریحی در جنوب ایران است که هرساله میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر ایران و جهان می‌باشد. فصول سرد سال بهترین زمان برای سفر به این جزیره دوست داشتنی است و طبیعتا اقامت در هتلی باکیفیت مانند هتل آرامیس پلاس کیش می‌تواند لذت سفر را دوچندان نماید.

هتل آرامیس پلاس یکی از بهترین هتل‌ های کیش است که با کادری مجرب و محیطی آرام تجربه‌ی سفری دلپذیر و به یادماندنی را برای شما فراهم می‌نماید. اگر شما برای ماه‌ عسل یا سفری خانوادگی این هتل را انتخاب می‌کنید، شک نکنید به مشتری دائم هتل آرامیس تبدیل خواهید شد. در این مقاله قصد داریم تا بخش‌های مختلف این هتل، امکانات و ویژگی‌های هتل آرامیس پلاس را به طور کامل به شما معرفی کنیم. حتما تا انتها با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش جزو هتل‌های لوکس و درجه یک جزیره کیش است که 5 ستاره طلایی دارد. موقعیت جغرافیایی هتل آرامیس بسیار خوب بوده به طوری که شما با کمی پیاده‌روی در هر ساعتی از روز می‌توانید به ساحل جزیره بروید و از قدم زدن بر روی ماسه‌های ساحل این جزیره رویایی لذت ببرید.
از دیگر نقاط قوت هتل آرامیس پلاس کیش نزدیکی آن به مراکز تجاری است. بدون شک یکی از جذابیت‌های سفر به جزیره کیش، گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید این جزیره و خرید کردن می‌باشد. مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید کتو، مرکز خرید کیش مال و رویا مال از جمله پاساژهایی هستند که به هتل آرامیس پلاس کیش نزدیک هستند.
اگر قصد گشت و گذار در مراکز خرید باکیفیت کیش را دارید و به قصد خرید کردن به این جزیره سفر می‌کنید، اقامت در هتل آرامیس پلاس کیش می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. اقامت در هتلی نوساز، تمیز و پیشرفته میتواند لذت سفر را برای شما دوچندان و خاطره‌انگیز کند. البته اگر فرصت گشتن در مراکز خرید را ندارید، اصلا ناراحت نباشید؛ زیرا در داخل هتل فروشگاه‌های بسیار خوبی برای خرید هدیه و سوغاتی وجود دارد که ما در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

هتل آرامیس پلاس کیش چند طبقه دارد؟

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از هتل‌های بسیار خوب از مجموعه هتل‌های آرامیس می‌باشد که 14 طبقه دارد. 9 طبقه از این هتل در سطح زمین قرار دارد که شامل اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف می‌باشد. این هتل شامل سه طبقه منفی نیز هست که به منظور پارکینگ برای کارکنان و مهمانان در نظر گرفته شده است. پارکینگ این هتل برای مهمانان رایگان بوده و شما با خیال راحت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید به راحتی ماشین خود را در پارکینگ، پارک نمایید.

اتاق‌ های هتل آرامیس پلاس کیش چگونه هستند؟

نمای بیرونی هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش شامل 171 اتاق و سوئیت باکیفیت و لوکس می‌باشد که در نوع خود بی نظیر هستند. اتاق‌ها و سوئيت‌های این هتل طراحی بسیار زیبایی دارند و از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند که می‌توانند لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای شما و همراهانتان فراهم بیاورند.
تعدادی از اتاق‌های این هتل رو به دریا هستند و شما با رزرو آنها می‌توانید در طول مدتی که در اتاق خود هستید از منظره دریا لذت ببرید. بیدار شدن با صدای دریا و دیدن طلوع آفتاب ممکن نیست از ذهن فردی که در این اتاق‌ها اقامت دارد، پاک شود. ساحل جزیره‌ی کیش یکی از بهترین و زیباترین سواحل دنیاست که مورد علاقه بسیاری از گردشگران از سراسر ایران و جهان می‌باشد.
هتل آرامیس پلاس در کنار اتاق‌های تک تخته، دو تخته و سه تخته، دارای سوئیت‌های بسیار زیبایی نیز هست. امکانات این سوئیت‌ها در مقایسه با اتاق‌ها بیشتر است و برای افرادی که تمایل دارند تا خدمات بیشتری را دریافت کنند، گزینه بسیار مناسبی می‌باشند.

خدمات اختصاصی هتل آرامیس پلاس کیش

تعداد طبقات هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش با خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد باعث شده تا به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های جزیره کیش تبدیل شود. طراحی متنوع اتاق‌های هتل آرامیس باعث شده تا سلیقه تمامی گردشگرانی که در این هتل اقامت می‌کنند، تامین شود. خوشبختانه توقعاتی که مهمانان از اتاق، شرایط و امکانات آن دارند به خوبی برآورده می‌شود.
یکی دیگر از خدمات بسیار عالی هتل آرامیس پلاس ، مجموعه آبی آن است که در نوع خود بسیار عالی و بی‌رقیب می‌باشد. خدماتی مانند ماساژ، سونا، جکوزی، استخر و … با بهترین کیفیت ارائه‌ می‌شود. گردشگران به هتل آرامیس کیش به دلیل امکاناتی که در اختیار مهمان قرار می‌دهد لقب ریزورت هتل را داده‌اند.
شما با اقامت در این هتل می‌توانید ضمن استفاده از خدمات و امکانات باکیفیت، سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی برای خود و عزیزان‌تان بسازید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ریزورت هتل چیست که ما در ادامه به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم.
یکی دیگر از خدمات بسیار خوب هتل آرامیس پلاس کیش، سالن‌های بیلیارد، تناسب اندام و بدمینتون هستند. اگر اهل ورزش هستید می‌توانید از سالن‌های باکیفیت این هتل و تجهیزات به روز آن استفاده نمایید.
دیگر امکانات این هتل اینترنت رایگان، چهار آسانسور ویژه مهمانان، آسانسور شیشه‌ای با ویو پاناروما، صندوق امانات، کانتر عکاسی، نمازخانه، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و دستگاه خودپرداز است. چنانچه قصد اجاره خودرو در جزیره کیش را دارید، هتل آرامیس پلاس کیش به راحتی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد و هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.
بسیاری از افرادی که به همراه خانواده و فرزندان به جزیره کیش سفر می‌کنند، همیشه به دنبال پیدا کردن تفریحات مناسب برای کودکان خود می‌باشند. خبر خوب این است که هتل آرامیس پلاس کیش فضای مجازی کاملا ایمن را برای کودکان در نظر گرفته است که قطعا فرزند شما می‌تواند لحظات خوشی را سپری کند.
اگر قرار است تا مدت زمان کوتاهی را در جزیره کیش اقامت داشته باشید، شاید فرصت گشتن در مراکز خرید را نداشته باشید؛ در این مواقع نیاز نیست که نگران باشید. تنها کافی است تا به فروشگاه‌های هتل آرامیس پلاس رفته و خرید خود را انجام دهید. فروشگاه‌های هتل برای خرید هدیه و سوغاتی اجناس بسیار خوب و باکیفیتی دارند.

ریزورت هتل چیست؟

ریزوریت هتل کیش
چرا به هتل آرامیس پلاس، هتل ریزوریت کیش گفته می‌شود؟ ریزوریت هتل در واقع یک اقامتگاه تفریحی است که در دیگر کشورها، عموما افراد برای گذراندن اوقات فراغت در آخر هفته‌ها به آن مراجعه می‌کنند. شلوغی شهر، فشار کار و زندگی و سر و کله زدن با انواع گرفتاری‌ها روح انسان را خسته می‌کند. این مسئله سبب می‌شود تا افراد در پایان هفته به استراحت در این هتل‌ها بپردازند.
امکانات و خدمات هتل آرامیس پلاس نیز درست مانند هتل‌های ریزوریت خارجی است و مهمانان می‌توانند اقامتی دلچسب داشته و خود را برای ادامه‌ی کار و زندگی آماده کنند. ریزوریت‌ها از فضای شهری و شلوغی‌های روزمزه دور هستند و در مناطق خوش آب و هوا قرار دارند.
برگزاری جشن تولد، گذارندن ماه عسل و … در هتل آرامیس پلاس کیش می‌تواند بسیار جذاب و به یادماندنی باشد. مطمئن باشید خاطره این سفر تا سال‌های سال در گوشه ذهن شما باقی خواهد ماند. در صورتی که در اتاق‌های رو به دریا این هتل اقامت داشته باشید، صبح ها با منظره دریا از خواب بیدار می‌شوید.

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش
رستوران هتل آرامیس پلاس کیش در طبقه اول می‌باشد و ظرفیتی بالغ بر 400 نفر دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با بهترین متریال و مواد اولیه با دستور پخت اختصاصی سرآشپز هتل، طبخ و برای مهمانان سرو می‌شود.
سرآشپز هتل آرامیس پلاس یک سرآشپز حرفه‌ای است که مزه‌های فوق‌العاده و منحصر به فردی را خلق می‌کند. قطعا مزه غذاهایی که در این رستوران میل می کنید، می‌تواند تا مدت‌ها در زیر دندان شما باقی بماند. ساعت استفاده از رستوران هتل اسپیناس پالاس از ساعت 13 تا 15 می‌باشد. صبحانه هتل آرامیس پلاس نیز به صورت سلف سرویس در همین سالن سرو می‌شود و ساعت استفاده از ساعت 7 صبح تا 10 می‌باشد.

کافی شاپ هتل آرامیس پلاس کیش

کافی شاپ هتل آرامیس پلاس کیش
اگر اهل نوشیدنی‌های متنوع هستید و کیفیت بالای منو برای شما در اولویت قرار دارد، پیشنهاد ما این است که حتما به کافی‌شاپ هتل آرامیس پلاس کیش سر بزنید. در منوی کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌های متنوع و خوشمزه، انواع بستنی‌ها و شیک‌ها وجود دارد.
لذت نوشیدن بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم با بالاترین کیفیت در منظره‌ای رو به دریا همراه با موزیکی دلنواز در فضای کافی‌شاپ را می‌توانید تنها با اقامت در هتل آرامیس پلاس تجربه نمایید.
انواع فست فود و غذاهای فرنگی نیز در کافی‌شاپ هتل آرامیس پلاس کیش برای مهمانان سرو می‌شود. در صورتی که به غذاهای سنتی و ایرانی ارائه شده در منو رستوران هتل، علاقه‌ای ندارید میتوانید غذای خود را در کافی‌شاپ و یا فودکورتی که در همین طبقه واقع شده است، میل نمایید.
فود کورت هتل اسپیناس پالاس کیش مجموعه‌ای نسبتا بزرگ بوده که از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. انواع فست فود و غذاهای فرنگی را می‌توانید در منو غرفه‌های متعدد فودکورت هتل مشاهده کرده و متناسب با ذائقه خود بهترین آن را نوش جان نمایید.

مقررات هتل آرامیس پلاس کیش

اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش نیز مانند دیگر مکان‌های تفریحی و اقامتی، قوانین خاص و منحصر به فرد خود را دارد. تمامی این قوانین به منظور رفاه حال مهمانان و گردشگران عزیز وضع شده‌اند. چنانچه فرزند خردسال زیر 5 سال دارید، در صورتی که از هیچ گونه از سرویس‌های هتل استفاده نکند، هتل هیچ‌گونه هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.
خانم‌هایی که مجرد بوده و قصد سفر به صورت تک نفره را دارند، تنها کافی است شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی خود را به همراه داشته و از اقامت خود در این هتل 5 ستاره نهایت لذت را ببرند.
زوجین نیز تنها با دارا بودن کارت ملی، اصل شناسنامه و همینطور صیغه‌ نامه معتبر با مهر برجسته می‌توانند در هتل آرامیس پلاس کیش اقامت داشته باشند. در صورتی که مدارک شما کامل نباشد، هتل از دادن سرویس به شما معذور است.
هتل آرامیس پلاس کیش اتاق‌ را در ساعت 14 تحویل داده و مهمان بایستی در روز پایانی در ساعت 12 آن را تحویل دهد. بعد از چک شدن وسایل و امکانات هتل، کارهای مربوط به خروج انجام شده و مدارک‌تان به شما بازگردانده می‌شود.
چنانچه قصد دارید تا از ترنسفر رفت و برگشت هتل به فرودگاه استفاده نمایید، بایستی از قبل اطلاعات مربوط به پرواز خود را شامل شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و همینطور شرکتی که از آن بلیط خود را خریداری کرده‌اید را به هتل اعلام کنید. هتل آرامیس پلاس کیش برای مهمانان خود ترانسفر رایگان به صورت رفت و برگشت در فرودگاه را در نظر دارد.

فاصله دیگر مکان‌های تفریحی و تاریخی تا هتل آرامیس پلاس کیش

فضای رو بسته هتل آرامیس پلاس کیش
در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا دیگر مکان‌های تاریخی و تفریحی جزیره کیش آشنا کنیم. بدون شک اطلاع از فاصله هتل تا دریا، مراکز خرید و تفریحی کیش دغدغه هر یک از گردشگرانی است که به این جزیره زیبا و رویایی سفر می‌کنند.
کشتی یونانی واقع در ساحل زیبای کیش، با هتل آرامیس پلاس 15 کیلومتر فاصله دارد. چنانچه قصد بازدید از شهر باستانی حریره را دارید می‌توانید با طی 8 کیلومتر از کشتی یونانی به این مکان جذاب و دیدنی برسید. این جاذبه یکی از ناب‌ترین و متفاوت‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره می‌باشد که به هیچ وجه از بازدید از آن نبایست غافل شوید.
یکی دیگر از مکان‌های تاریخی و بسیار جذاب جزیره، آب انبار سنتی پنج بادگیره است که بازدید از آن خالی از لطف نیست. فاصله این آب انبار تا هتل آرامیس تنها 8 کیلومتر می‌باشد.
فاصله دریا تا هتل آرامیس پلاس کیش چیزی حدود 75 کیلومتر است. اگر قصد خرید از بازار صفیه و یا همان بازار عرب‌ها را دارید، بایستی بدانید که فاصله این بازار تا هتل چیزی حدود 10 کیلومتر بوده و دسترسی به آن بسیار راحت می‌باشد.
بازاری نزدیک‌تر می‌خواهید؟ پس سری به مرکز تجاری نیکا بزنید که در 7 کیلومتری هتل قرار دارد. قصد صرف نهار یا شام در رستورانی غیر از رستوران هتل آرامیس پلاس کیش را دارید؟ در نتیجه به رستوران نور واقع در 2 کیلومتری هتل حتما سری بزنید.
هتل آرامیس پلاس کیش بهترین موقعیت جغرافیایی را برای پلاژ بانوان دارا است. خانم‌ها تنها با طی 4 کیلومتر می‌توانند به پلاژ بانوان کیش برسند و در آنجا ساعاتی را سپری کنند. اما پلاژ آقایان چطور؟ پلاژ آقایان در جزیره کیش مجزا بوده و فاصله‌ای یک کیلومتری با هتل دارد که به مراتب از پلاژ بانوان نزدیک‌تر است و با کمی پیاده روی به راحتی در دسترس می‌باشد.
نکته جالب توجه در کیش، تجهیز بودن این جزیره به آخرین بازی‌ها و سرگرمی‌ها در فضاهای رو بسته و روباز است. به عنوان مثال، اگر قصد بازی کردن بولینگ را دارید، می‌توانید به سالن بولینگ مریم واقع در 2 کیلومتری هتل آرامیس پلاس بروید. یکی دیگر از این تفریحات، ییست کارتینگ می‌باشد که فاصله آن از هتل 2 کیلومتر تعیین شده است. کارتینگ یکی از تفریحات بسیار مفرح است که برای نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به صورت همزمان قابل استفاده می‌باشد.

چرا بایستی هتل آرامیس پلاس کیش را برای اقامت انتخاب کنیم؟

امکانات اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش همانطور که گفتیم یک هتل 5 ستاره و لوکس در جزیره است که بسیار نوساز و تمیز می‌باشد. امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد در مقایسه با دیگر هتل ‌های کیش بیشتر و پیشرفته‌تر می‌باشند.
موقعیت جغرافیایی عالی و نزدیکی به بسیاری از مکان‌های تفریحی و دیدنی کیش، برخورد خوب پرسنل، امکانات عالی و به روز هتل و تمیزی و نظافت محیط همگی باعث شده‌اند تا باوجود سابقه کم این هتل در صنعت هتلداری، هتل آرامیس پلاس کیش به هتلی پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل شود.
این هتل در طی سالهایی که فعالیت خود را آغاز کرده است، توانسته تا رضایت مهمانان خود را به خوبی فراهم آورد و اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را برای آنها به وجود بیاورد. شما هم در صورت اقامت در این هتل بدون شک، طرفدار و مشتری دائم آن شده و هر بار که به جزیره رویایی کیش سفر می‌کنید، اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنید.
در صورتی که تمایل دارید در هتل آرامیس پلاس اقامت داشته باشید می‌توانید در صفحه اصلی سایت نام این هتل را سرچ کرده و به راحتی رزرو خود را در تاریخ مورد نظرتان انجام دهید و از تخفیف‌های فوق‌العاده ما استفاده کنید.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل ارزان یزد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارمان
ارمان
8 ماه قبل

ریزورتی که پلاژ اختصاصی نداره ریزورت نیست. هتله

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر