لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارس و هتل پردیسان مشهد

مقایسه هتل پارس و هتل پردیسان مشهد

مقایسه هتل پارس و هتل پردیسان مشهد را در این مقاله می‌خوانید. سفر به مشهد هیجان انگیز و متنوع است. با بازدید از حرم مطهر امام رضا (ع)، شاهکارهای معماری مذهبی مشهد و تجربه فضای معنوی و ارامش بخش حرم، شما را به دنیایی عمیق از ایمان و آرامش می‌برد. علاوه بر حرم مطهر، پارک‌های زیبا، موزه‌های دیدنی، بازارها و رستوران‌های متنوع مشهد، فرصت‌های بسیاری برای تفریح و تجربه مطلوب را به شما ارائه می‌دهد.

به همین دلیل، سفر به مشهد همیشه یک تجربه خاص و هیجان‌انگیز برای گردشگران است. ما در ادامه می‌خواهیم دو هتل از هتل های مشهد که 5 ستاره و محبوب هستند را به شما معرفی کنیم. اگر مسافر مشهد هستید، این مقاله را از دست ندهید.

درباره هتل پردیسان مشهد

لابی هتل پردیسان مشهد

به دنبال اقامتگاهی برگزیده و خوش آب ‌و هوا در مشهد برای خاطره‌سازی هستید؟ هتل پردیسان مشهد را می‌توان همان‌جایی معرفی کرد که در جستجوی آنید. این هتل خاص و ۵ ستاره در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد مقدس قرار دارد و با مساحتی معادل ۳۳۰۰۰ مترمربع، از جمله بزرگ‌ترین گزینه‌های اقامتی پایتخت معنوی کشورمان به شمار می‌آید.

اتاق دو تخته دبل هتل پردیسان مشهد

هتل دارای بیش از دو دهه فعالیت در زمینه میزبانی از زائران و گردشگران بوده و خدمات بسیار باکیفیت را ارائه داده است. به همین خاطر این هتل، موفق به دریافت برند جهانی حلال از سوی مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی شده است. هتل پردیسان در فهرست محبوب‌ترین هتل‌های مشهد از جایگاهی ویژه برخوردار بوده است.

آشنایی با هتل هما ۲ مشهد و امکانات آن
ادامه مطلب

امکانات رفاهی هتل پردیسان

جکوزی هتل پردیسان مشهد

در سال ۱۳۸۰این هتل ۵ ستاره در ساختمانی ۵ طبقه در بزرگراه کلانتری مشهد افتتاح شد. هتل برای به‌روزرسانی و ارتقا خدمات و امکانات، چند سال بعد از فعالیت، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در حال حاضر، اقامتگاهی است مدرن که محوطه وسیعی با امکانات تفریحی متعدد شامل فروشگاه، پارک کودک، زمین ورزشی، سالن ورزشی، محوطه بازی‌های ویدئویی، کتابخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، بیزینس روم، خودپرداز، زمین‌بازی تنیس، گیم نت، سالن آرایش و زیبایی و سالن بیلیارد مجهز می‌باشد.

هتل پردیسان در اطراف خود دارای فضای سبز باصفایی است که باعث شده تا محیط اطراف هتل و منظره آن دل‌پذیرتر و چشم‌نوازتر باشد. شایان ذکر است که هتل پردیسان مشهد توجه بسیاری را به سرگرم نمودن مهمانان خود جلب کرده است. هتل به‌صورت رایگان امکانات فراوانی همچون استخر، سونا و جکوزی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

سرو غذا در رستوران هتل پردیسان مشهد

شایان ذکر است مهمانان به اینترنت پرسرعت وایفای و رایگان در تمامی نقاط هتل دسترسی دارند. این اینترنت با حجم ترافیکی محدود به آن‌ها عرضه می‌شود. اما از نکات جالب‌توجهی که در رابطه با این هتل وجود دارد، دو پارکینگی مختلف این هتل می‌باشد.

پارکینگ سرپوشیده هتل دارای ظرفیتی معادل با ۴۰ خودرو در محوطه هتل است. پارکینگ روباز هتل در مکانی مطمئن و ظرفیتی برابر با ۱۰۰ خودرو قرار دارد. این دو پارکینگ خیال گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به مشهد سفر می‌کنند، آسوده کرده است.

خوب است بدانید مرکز خرید و فروشگاهی نیز در هتل پردیسان مشهد وجود دارد. میهمانان هتل دیگر نیازی ندارند تا برای دسترسی به مراکز خرید، مسافتی طولانی را بپیمایند و از هتل خارج شوند.

معرفی هتل عالی قاپو اصفهان - هتلی در خیابان چهارباغ
ادامه مطلب

درباره هتل پارس مشهد

محوطه هتل پارس مشهد

مجموعه کامل و بی‌نقصی از امکانات حرفه‌ای، واحدهایی مجهز و شیک و پرسنلی برگزیده با ارائه خدماتی بسیار کامل در هتل مجلل پارس مشهد هم قسم شده‌اند. تمامی این موارد کمک کرده‌اند تا اقامت در این هتل برای مسافران مشهد به تجربه‌ای ناب و خاطره‌انگیز تبدیل شود.

اتاق دو تخته توئین هتل پارس مشهد

این هتل ۵ ستاره در پذیرایی زبانزد خاص و عام بوده و میزبانی را به بهترین شکل ممکن، به‌صورتیکه شایسته زائران و گردشگران مشهد مقدس است، ارائه می‌دهد.

هتل پارس مشهد در بلوار وکیل‌آباد که یکی از مناطق اصلی شهر مقدس مشهد است واقع شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی فراوانی شامل: فضای سبز، زمین تنیس، کتابخانه، نمازخانه، کافی‌نت، سالن ورزشی و آرایشگاه بوده و معنای منحصربه‌فردی از راحتی و رفاه را به مسافران ارائه می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل پارس

استخر هتل پارس مشهد

در هتل پارس مشهد وفور امکانات رفاهی و تفریحی موجب شده تا این هتل اشرافی، مکانی محبوب میان گردشگران داخلی و خارجی باشد. مجتمع‌های تجاری و فروشگاه در فضای داخلی هتل پارس مشهد،  وجود دارند که به شما امکان خرید سوغاتی را می‌دهند.

خبر خوش برای ورزشکارانی که در طول سفر نمی‌خواهند از برنامه‌های ورزشی خود عقب بمانند، داریم. هتل پارس مشهد دارای سالن بدن‌سازی بسیار مدرنی است که در فضای خود انواع و اقسام تجهیزات استاندارد ورزشی را جای داده است.

کافی شاپ هتل پارس مشهد

از دیگر امکانات تفریحی هتل پارس مشهد باید به اتاق دارت، دو رستوران شیک و دلپذیر، دو زمین تنیس، استخر و اسپا، سالن بیلیارد، زمین اسکواش، قایق‌سواری و ماهیگیری اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده، برای آن دسته از افرادی که به کتاب خواندن در فضایی آرام علاقمندند، فضای بسیار دل‌پذیر و جذاب لابی را پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی هتل آوینا قشم - هتلی در نزدیکی اسکله ذاکری
ادامه مطلب

تفاوت هتل پارس و پردیسان مشهد

لابی هتل پارس مشهد

هتل پردیسان مشهد در مقایسه با هتل پارس از امکانات بیشتری برخوردار است. در هتل پردیسان خارج از هتل فضای سبز، مسیر پیاده روی، آلاچیق در محوطه، حوض آب، تخت سنتی، میز و صندلی وجود دارد. در هتل پارس امکانات خارج از هتل تنها به فضای سبز و دریاچه مصنوعی محدود می‌شود.

آدرس دقیق هتل پارس مشهد کجاست؟

هتل پارس مشهد واقع در بولوار وکیل آباد، تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی می‌باشد. فاصله این هتل تا حرم امام رضا حدود 40 دقیقه با ماشین است.

موقعیت مکانی هتل پردیسان مشهد کجاست؟

آدرس هتل پردیسان مشهد در بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما می‌باشد. فاصله هتل پردیسان تا حرم مطهری رضوی حدود 30 دقیقه با ماشین است.

جمع‌بندی

سفر به مشهد به دلایل زیادی ارزشمند است. این شهر مقدس با وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، مقصد زیارت بسیاری از مسلمانان و زائران از سراسر جهان می‌باشد. همچنین، مشهد با فراهم بودن امکانات رفاهی و خدمات گردشگری بهترین شرایط را برای مسافران فراهم می‌کند.

بنابراین، سفر به مشهد یک تجربه بی‌نظیر و ارزشمند است. ما در این مقاله به مقایسه هتل پارس و هتل پردیسان مشهد پرداختیم. اگر میهمان این شهر زیارتی هستید، برای اقامت، هر یک از این دو هتل را مدنظر داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر