لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> نوسازترین هتل های مشهد
نوسازترین هتل های مشهد

نوسازترین هتل های مشهد

در سال‌های اخیر چندین هتل جدید در مشهد افتتاح شده که برای اقامت می‌توانید حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کنید. در این نوشته از نوسازترین هتل های مشهد برایتان می‌گوییم و امکانات و واحدهای اقامتی آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید و چند روزی را مهمان هتل های مشهد باشید، این مقاله را از دست ندهید.

1- هتل ارغوان مشهد

نمای بیرونی هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان در سال 1401 در بلوار امیرالمؤمنین مشهد افتتاح شد و فضایی لوکس با چیدمانی مدرن دارد. این هتل نه‌تنها در همسایگی حرم قرار گرفته، بلکه دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد نیز دارد. هتل ارغوان در مقایسه با اکثر هتل های مجلل مشهد قیمت مناسب‌تری دارد؛ به طوری که در شمار ارزانترین هتل 5 ستاره مشهد قرار گرفته است.

فضای داخل هتل ارغوان مشهد

هتل نوساز ارغوان ضمن فراهم آوردن امکانات خوب برای پذیرایی از مسافران، سه سالن برای سرو انواع غذا و یک کافه دنج و باصفا نیز دارد. برخی از امکانات این هتل تازه تاسیس مشهد عبارت است از:

  • سالن برگزاری جلسات و هماش با تجهیزات استاندارد
  • سالن آمفی‌تئاتر و سالن کنفرانس
  • فضای سبز زیبا با مسیر پیاده‌روی اختصاصی
  • غرفه و فروشگاه
  • ویلچر و رمپ برای ورود کم‌توانان
  • پارکینگ
  • ترانسفر رایگان
  • فروشگاه و غرفه
  • پارکینگ.

هتل ارغوان مشهد در 16 طبقه ساخته شده و دارای 107 اتاق و سوئیت است. از واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق‌های لوکس یک نفره، دو نفره و سوئیت‌های سه خوابه اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این هتل نوساز به مقاله «معرفی هتل ارغوان مشهد» مراجعه کنید.

2- هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد

نمای بیرونی هتل خورشید هشتم مشهد

هتل خورشید هشتم کوثر مشهد از بهترین هتل های لوکس مشهد نزدیک به حرم است که فعالیت خود را در سال 1401 در فاصله 700 متری آستان مقدس رضوی آغاز کرده است. این هتل 11 طبقه و بیش از 40 هزار مترمربع وسعت دارد و توانسته در مدت کوتاهی نظر مهمانان را به خود جلب کند.

فضای داخلی هتل خورشید هشتم

هتل خورشید هشتم رئوف مشهد زیرمجموعه‌ای از گروه هتل های کوثر است که امکانات خوبی برای مهمانان فراهم کرده و مجموعاً 158 واحد اقامتی دارد. در این هتل سه رستوران و یک کافی‌شاپ مدرن به چشم می‌خورد که در آن‌ها انواع غذاها و نوشیدنی‌ها برای ذائقه‌های مختلف سرو می‌شود.

3- هتل بزرگ جهان مشهد

نمای بیرون هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد نیز در سال 1401 افتتاح شده است. این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 200 متر فاصله دارد و در حوالی برخی از جاهای دیدنی مشهد واقع شده است.

هتل بزرگ جهان امکانات کاملی دارد و از بهترین هتل های استخردار مشهد محسوب می‌شود. در مجموعه آبی این هتل علاوه بر خدمات ماساژ و اسپا، یک کافی‌شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید در آن گلویی تر کنید و حال و هوایتان را عوض کنید.

فضای داخل هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان واحدهای اقامتی متنوعی دارد. اتاق تریپل اختر، دو تخته تویین تابان، اتاق کانکت ویژه، اتاق‌های ویژه شمس و غدیر، اتاق استاندارد توئین و دبل از جمله واحدهای این مجموعه هستند. این هتل تازه تاسیس و مجلل بزرگ جهان دارای چند رستوران و کافه است که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

  • رستوران خورشید
  • رستوران مشاهیر
  • رستوران لوکس ملل
  • سفره‌خانه سنتی
  • کافی‌شاپ شیک هتل.

آدرس هتل بزرگ جهان

مقایسه هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2
ادامه مطلب

4- هتل قصر الضیافه قدس مشهد

نمای بیرونی هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه قدس از نوسازترین هتل های مشهد است که در سال 1401 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل امکانات ویژه‌ای دارد که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به کلکسیون آثار و اسناد و مدارک مذهبی آستان قدس در طی 200 سال اخیر اشاره کرد.

هتل 5 ستاره و لوکس قصر الضیافه قدس 11 طبقه و 225 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های این مجموعه دکوراسیونی جذاب و چیدمانی امروزی دارند که آرامش را به شما هدیه می‌دهند. قصر الضیافه قدس از جمله هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا است که اقامت در آن تا همیشه در خاطرتان ماندگار می‌شود.

چشم انداز حرم امام رضا از هتل قصرالضیافه مشهد

این مجموعه از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است که اتاق‌های مخصوصی را برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است. علاوه بر اتاق‌های ماه عسل، سوئیت پرزیدنت، اتاق اگزکتیو، اتاق‌های رویال، توئین و دبل از جمله واحدهای قصر الضیافه قدس هستند. هتل قصر الضیافه قدس چند رستوران کوچک و بزرگ دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • رستوران رکسان
  • کافه‌رستوران میلانو
  • رستوران زیتون
  • کافه انرژی
  • کافه‌رستوران بام.

هتل قصر الضیافه قدس مشهد در بلوار شیرازی، شیرازی 2، روبه‌روی دارالشفاء امام قرار دارد. اطلاعات بیشتر درباره این هتل نوساز را در مقاله «معرفی هتل قصر الضیافه قدس مشهد» بخوانید.

5- هتل نوین پلاس مشهد

نمای بیرونی هتل نوین پلاس مشهد

نوین پلاس از هتل های تازه تاسیس مشهد است که از سال 1400 آغاز به کار کرده است. این هتل لوکس 7 طبقه و 103 واحد اقامتی با امکانات کامل و ویژه دارد که معماری جذاب و طراحی داخلی واحدهایش نظر شما را به خود جلب می‌کند.

هتل نوین پلاس مشهد 8 تیپ واحد اقامتی دارد که شامل سوئیت‌های رویال یک و دو خوابه، سوئیت‌های یک و دو خوابه معمولی، سوئیت CIP، اتاق‌های دو تخته، کانکت و یک تخته دبل می‌شود.

فضای داخل اتاق های هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس از جمله هتل های نوساز مشهد در خیابان مجیدیه مشهد، صادقیه 12 قرار دارد. این هتل اگرچه در مجاورت حرم نیست، اما سرویس روزانه و منظم برای رفت و برگشت به حرم دارد. اگر می‌خواهید در محیطی آرام، تمیز و لوکس اقامت داشته باشید، هتل نوین پلاس مشهد گزینه خوبی برایتان است.

این هتل در کنار سالن‌های پذیرایی و کافی‌شاپ، چند سالن ویژه برای برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات کاری دارد که خاطره خوبی از جلسات حرفه‌ای برایتان رقم می‌زند.

6- هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد

هتل مدینه الجواد مشهد

وقتی از نوسازترین هتل های مشهد سخن به میان می‌آید، یکی از هتل هایی که باید به سراغش برویم، هتل مدینه الجواد مشهد است. این هتل در سال 1400 در 10 طبقه بنا شده و شامل دو برج شرقی و غربی است که از طریق دو بلوک به هم متصل می‌شوند.

این هتل مجلل در فاصله 300 متری از حرم قرار گرفته است و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری، بازار و مراکز خرید مشهد دارد. هتل مدینه الجواد با ارائه امکانات متعدد و استاندارد خاطره شیرینی از اقامت در مشهد برایتان به یادگار می‌گذارد.

فضای داخل اتاق هتل مدینه الجواد مشهد

رستوران یاس، رستوران پگاه، کافه باغ‌بام سلام و کافه لابی از جمله رستوران‌ها و کافه‌های شیک این مجموعه هستند که غذاهای متنوعی در آن‌ها سرو می‌شود. مدینه الرضا در خیابان نواب صفوی در حدفاصل شوشتری 8 و 10 قرار دارد. در مقاله «معرفی هتل مدینه الجواد مشهد» زیر و بم امکانات و خدمات این هتل شرح داده شده است.

7- هتل تبرک مشهد

فضای داخل اتاق دونفره هتل تبرک مشهد

هتل تبرک از هتل های تازه تاسیس مشهد در خیابان معروف امام رضا است. این هتل لوکس دارای 6 طبقه و 90 واحد اقامتی است که دسترسی آسانی به حرم و مراکز تفریحی مشهد دارد.

هتل تبرک مشهد در سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و با به‌کارگیری متریال ممتاز و استانداردهای بین‌المللی صنعت هتلداری تجهیز شده است. از مزایای اقامت در این مجموعه می‌توان به تمیزی و نظافت واحدها، برخورد محترمانه پرسنل، امکانات خوب اتاق‌ها، شارژ رایگان آب و چای و بوفه متنوع صبحانه اشاره کرد.

معرفی هتل الماس 2 مشهد | نگینی چشمگیر در خیابان امام رضا
ادامه مطلب

فضای داخل اتاق دونفره هتل تبرک مشهد

در هتل سه ستاره تبرک انواع واحدهای اقامتی را بسته به شرایط خود می‌توانید رزرو کنید. این هتل سه سالن غذاخوری و پذیرایی و چند سالن برای برگزاری همایش و کنفرانس نیز دارد. می‌خواهید اطلاعات بیشتر از واحدهای اقامتی و امکانات این هتل شیک داشته باشید؟ مقاله «معرفی هتل تبرک مشهد» را از دست ندهید.

8- هتل جوارالملک مشهد

فضای داخل اتاق هتل جوار الملک

هتل جوارالملک مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس مشهد در مجاورت حرم مطهر رضوی است. این هتل در زمستان 1400 افتتاح شد و اتاق‌های متنوع و سوئیت‌های زیبا و متعددی دارد.

هتل مجلل و 4 ستاره جوارالملک ساختمانی 15 طبقه با 142 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، هانی مون و کانکت و سوئیت‌های فیستا، کویر، شیراز، تبریز، طهران، اصفهان، مشهد و یزد و آپارتمان‌های یک و دو خوابه از سری واحدهای این مجموعه به شمار می‌روند.

کافی شاپ و رستوران هتل جوار الملک

طراحی و چیدمان اتاق‌ها در این هتل نوساز از اصول مینیمال پیروی می‌کنند و دکوراسیون و رنگ‌های غالب آن‌ها طوری انتخاب شده‌اند که به حفظ شیک‌بودن و سادگی واحدها کمک کنند. از امکانات هتل لوکس جوارالملک می‌توان به پارکینگ طبقاتی، اتاق کنفرانس، خدمات لاندری، اینترنت، تاکسی سرویس و… اشاره کرد.

در این هتل نوساز علاوه بر امکانات کافی، انواع غرفه و فروشگاه، یک کافی‌شاپ، رستوران هارمونی، رستوران نیم‌طبقه افسون و رستوران فرنگی باغ‌بام نیز دیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل، مقاله «معرفی هتل جوارالملک مشهد» کمک خوبی برایتان است.

9- هتل رضوان مشهد

نمای بیرونی هتل رضوان مشهد

هتل نوساز و 3 ستاره رضوان مشهد در سال 1400 در نزدیکی حرم به بهره‌برداری رسیده است. این هتل معماری مدرن و امکانات خوبی دارد و دارای 5 طبقه و 99 واحد اقامتی است. همچنین یک رستوران، یک سالن صبحانه‌خوری و کافی‌شاپ در این مجموعه برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده است.

هتل رضوان واحدهای مختلفی با رنگ‌های متفاوت و چیدمانی مدرن دارد. از واحدهای این هتل می‌توان به اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌ها و آپارتمان‌های 4 تخته اشاره کرد.

فضای داخل اتاق رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد مطابق با آخرین استانداردهای صنعت هتلداری طراحی و ساخته شده و در مدت فعالیت خود به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است. این هتل از موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری مشهد دارد. در مقاله «معرفی هتل رضوان مشهد» جزئیات بیشتری از امکانات و واحدهای این مجموعه آورده شده است.

10- هتل شکوه شارستان مشهد

نمای بیرونی هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان، نوسازترین هتل مشهد است که در سال 1402 افتتاح شده است. این هتل چهار ستاره 126 واحد اقامتی دارد و امکانات خوبی را برای اقامتی دل‌انگیز و خاطره‌انگیز فراهم کرده است.

از امکانات این مجموعه می‌توان به مجموعه آبی، سالن بدنسازی، چندین رستوران و کافه، سالن‌های همایش و چندمنظوره اشاره کرد. اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های امپریال از جمله واحدهای اقامتی هتل شکوه شارستان هستند که چیدمانی لوکس و مدرن دارند.

اتاق های هتل شکوه شارستان مشهد

این هتل نوساز در خیابان شیرازی واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد مانند حرم امام رضا، آرامگاه نادرشاه افشار، کاروانسرای باباقدرت، گنبد خشتی و… دارد. برای آشنایی با امکانات و خدمات ویژه این هتل نوساز، بد نیست نگاهی به مقاله «معرفی هتل شکوه شارستان» بیندازید.

رزرو نوسازترین هتل های مشهد

برای رزرو هر کدام از هتل های نوساز مشهد تنها کافی است وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید یا از طریق شماره تماس 05191005105 برای رزرو هتل اقدام کنید. در این سایت از گران ترین هتل های مشهد گرفته تا بهترین هتل آپارتمان های مشهد دیده می‌شود که با توجه به بودجه و شرایط خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

سفر جاده ای از مشهد به تهران
ادامه مطلب

همچنین اگر می‌خواهید بدانید پرفروش ترین هتل های مشهد کدامند یا نظرات مشتریان درباره هتل های مختلف چیست، می‌توانید روی وب‌سایت ایران هتل آنلاین حساب کنید. در این سایت هم اطلاعات خوبی از هتل های گران قیمت و همچنین درباره هتل های قیمت مناسب مشهد توضیح داده شده است.

فاصله هتل های نوساز مشهد تا حرم چقدر است؟

چشم انداز حرم امام رضا از هتل قصرالضیافه مشهد

  • فاصله هتل ارغوان تا حرم: 1.8 کیلومتر.
  • فاصله هتل خورشید هشتم رئوف کوثر تا حرم: 700 متر.
  • فاصله هتل بزرگ جهان مشهد تا حرم: 200 متر.
  • فاصله هتل قصرالضیافه قدس مشهد تا حرم: 400 متر.
  • فاصله هتل نوین پلاس مشهد تا حرم: 20 کیلومتر.
  • فاصله هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد تا حرم: 1.7 کیلومتر.
  • فاصله هتل تبرک مشهد تا حرم: 2 کیلومتر.
  • فاصله هتل جوارالملک مشهد تا حرم: 500 متر.
  • فاصله هتل رضوان مشهد تا حرم: 700 متر.
  • فاصله هتل شکوه شارستان مشهد تا حرم: 850 متر.

فاصله هتل های تازه تاسیس مشهد تا مراکز خرید چقدر است؟

لابی هتل قصرالضیافه مشهد

یکی از نکات مهم در انتقال محل اقامت، نزدیکی هتل ها به مراکز خرید و بازارهای شهر است. در ادامه فاصله حدودی هتل های تازه تاسیس مشهد را با مراکز خرید معروف شهر آورده‌ایم.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل ارغوان مشهد

  • بازار رضا مشهد: 2 کیلومتر.
  • مرکز خرید فردوسی: 2 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 2.4 کیلومتر.
  • برج تجاری آکسون: 2.3 کیلومتر.
  • مرکز خرید آرمان: 1.2 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل خورشید هشتم مشهد

  • مرکز خرید آسمان: 1.8 کیلومتر.
  • برج تجاری آکسون: 1.8 کیلومتر.
  • بازار جنت: 1.6 کیلومتر.
  • بازار رضا مشهد: 1.7 کیلومتر.
  • بازار امین: 2.5 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل بزرگ جهان مشهد

  • بازار جنت: 2.4 کیلومتر.
  • بازار امین مشهد: 2 کیلومتر.
  • بازار رضا مشهد: 1 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 1 کیلومتر.
  • بازار 17 شهریور: 1 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل قصر الضیافه قدس مشهد

  • بازار جنت: 1.4 کیلومتر.
  • بازار رضا مشهد: 2 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 2.5 کیلومتر.
  • بازار امین: 1.7 کیلومتر.
  • بازار بزرگ مرکزی: 1 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل نوین پلاس مشهد

  • برج تجاری آرمیتاژ گلشن: 10.5 کیلومتر.
  • مجتمع تجاری ویلاژ توریست: 10 کیلومتر.
  • مرکز خرید کیان سنتر 2: 13 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد

  • بازار رضا مشهد: 1.3 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 1.7 کیلومتر.
  • بازار جنت: 3 کیلومتر.
  • بازار فردوسی: 2.8.
  • بازار بزرگ مرکزی: 2.2 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل تبرک مشهد

  • مرکز خرید آسمان: 750 متر.
  • بازار رضا مشهد: 750 متر.
  • بازار جنت: 2.7 کیلومتر.
  • پاساژ فردوسی: 2.2 کیلومتر.
  • بازار امین: 2.2 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل جوارالملک مشهد

  • بازار رضا مشهد: 1 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 2.2 کیلومتر.
  • پاساژ فردوسی: 850 متر.
  • بازار جنت: 1 کیلومتر.
  • مجتمع تجاری آرمان: 2 کیلومتر.

فاصله نزدیک ترین مراکز خرید به هتل رضوان مشهد

  • بازار رضا مشهد: 2 کیلومتر.
  • پاساژ فردوسی: 1.4 کیلومتر.
  • مجتمع تجاری آرمان: 1.8 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 3 کیلومتر.
  • بازار جنت: 2 کیلومتر.

فاصله هتل شکوه شارستان تا مراکز خرید مشهد

  • بازار رضا مشهد: 2 کیلومتر.
  • پاساژ فردوسی: 1.7 کیلومتر.
  • مجتمع تجاری آرمان: 1.6 کیلومتر.
  • مرکز خرید آسمان: 3 کیلومتر.
  • بازار جنت: 2.4 کیلومتر.

جمع‌بندی

در این مقاله برخی از تازه سازترین هتل های مشهد که در یکی دو سال اخیر تاسیس شده‌اند را بررسی کرده‌ایم. این روزها این هتل های مشهد به دلیل داشتن وضعیت بهداشتی و نظافتی بهتر و دارا بودن امکانات و خدمات به‎روز، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. راستی اگر تا به حال در هر یک از این هتل ها اقامت داشته‌اید، حتماً تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

کدامیک از نوسازترین هتل های مشهد نزدیک حرم است؟

هتل های بزرگ جهان، قصر الضیافه قدس، خورشید هشتم رئوف کوثر، جوارالملک مشهد، هتل رضوان و شکوه شارستان از جمله هتل های تازه تاسیس مشهد در نزدیکی حرم هستند.

نوسازترین هتل مشهد کدام است؟

هتل شکوه شارستان در سال 1402 به بهره‌برداری رسیده است.

4.1/5 - (7 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر