لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل الماس 2 مشهد | نگینی چشمگیر در خیابان امام رضا
معرفی هتل الماس 2 مشهد

معرفی هتل الماس 2 مشهد | نگینی چشمگیر در خیابان امام رضا

باز هم صحبت از سفر به مشهد و اقامت در بهترین هتل‌های این شهر زیارتی است. هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد در خیابان امام‌رضا مشهد قرار دارد که یکی از بهترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی می‌باشد. هتل الماس 2 مشهد یک برج 25 طبقه و بسیار مجلل است که یک الماس بزرگ و زیبا بر روی آخرین طبقه آن قرار دارد.
طراحی منحصر به فرد نمای ساختمان هتل الماس 2 و امکاناتی که داراست باعث شده تا هتلی متمایز و چشم گیر در بین هتل های مشهد و حتی ایران باشد. در ادامه در مورد شرایط ویژه و بخش های مختلف این هتل بیشتر با شما صحبت می‌کنیم تا شما هم علت قرار گرفتن هتل الماس در گروه بهترین هتل‌های کشور را بهتر متوجه شوید.

درباره‌ی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس دو مشهد یک هتل 5 ستاره و از گروه هتل‌های الماس در مشهد می‌باشد که طراحی و سبکی نو را در قسمت‌های مختلف اجرا و پیاده سازی کرده است. برای طراحی طبقات و اتاق‌های این هتل مجلل از فرهنگ‌های گوناگون از جمله فرهنگ آفریقایی، تایلندی، ترکی، عربی، رومی، روسی، هندی و ایرانی استفاده شده است.
این هتل پذیرای مهمانان ایرانی و بین المللی است و سعی داشته تا سلیقه تمامی افراد را برآورده نماید. هتل الماس 2 یک برج 26 طبقه است و 217 واحد اقامتی لوکس و متفاوت دارد. برخی از سوئیت‌های این هتل رو به حرم هستند و شما از داخل اتاق می‌توانید گنبد طلایی حرم و گلدسته‌ها را از دور مشاهده کنید. در مقابل، برخی از اتاق‌ها دارای نورگیراند و به بیرون دید ندارند. در بخشی مجزا در خصوص تنوع اتاق‌های هتل 5 ستاره الماس بیشتر صحبت می‌کنیم.

اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل الماس 2 مشهد

اتاق های لاکچری هتل الماس 2 مشهد هتل الماس دو مشهد دارای 6 سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، 15 سوئیت یک خوابه، 4 سوئیت ماه عسل، 15 اتاق کانکت و 137 اتاق دبل به همراه لابی و لابی لانژ است. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با بروزترین لوازم و تجهیزات مجهز شده‌اند و طراحی اختصاصی و بسیار شیکی دارند.
اگر به دنبال اقامتی به یاد ماندنی هستید، حتما برای یک بار هم که شده هتل الماس 2 را برای اقامت چند روزه خود در شهر مشهد انتخاب کنید. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، این هتل دارای متنوع‌ترین سبک‌های معماری و دیزاین داخلی است که از فرهنگ‌های گوناگون الهام گرفته شده است.
هتل‌های یک تخته هتل الماس 2 دارای پنجره مشجر هستند و دید از بیرون اصلا وجود ندارد. نور سوئیت‌های هانی مون یا ماه عسل و اتاق‌های برلیان نیز با استفاده از نورگیر تامین می‌شود و در این اتاق‌ها هم هیچ‌گونه دیدی از بیرون وجود ندارد. هنگام رزرو اتاق حتما به این نکات توجه داشته باشید؛ زیرا اگر می‌خواهید مستقیما بیرون را نگاه کنید و یا حتی دید به حرم امام رضا داشته باشید، بایستی اتاق‌ها و سوئیت‌های دیگر را انتخاب کنید.

مجموعه آبی هتل الماس 2 مشهد

استخر هتل الماس 2 مشهد مجموعه آبی هتل الماس دو مشهد یکی از مجلل‌ترین، به روزترین و تمیز‌ترین مجموعه‌های آبی است که ممکن است تاکنون دیده‌ باشید. یک استخر بزرگ به همراه یک سالن ماساژ حرفه‌ای، جکوزی و سونا انتظار شما را می‌کشد. تمامی قسمت‌های این مجموعه آبی با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز، تمیز و آب استخر تصویه می‌شود.
در این مجموعه برای کودکان نیز بخشی جداگانه در نظر گرفته شده و فرزندان شما می‌توانند در استخر اختصاصی خود به شنا و آبتنی بپردازند. ایمنی بالای این مجموعه هرگونه نگرانی را از شما دور خواهد کرد و شما با خیال راحت در اینجا می‌توانید به تفریح و استراحت بپردازید.

رستوران و کافی شاپ هتل الماس 2 مشهد

کافی شاپ هتل الماس 2 مشهد
خب، به بخش خوشمزه و پرطرفدار مقاله رسیده‌ایم. هنگامی که صحبت از غذا و سالن غذاخوری می‌شود، همه‌ی ما در وهله اول به دنبال کیفیت و خوشمزگی و در وهله دوم فضایی آرام و تمیز می‌گردیم. خوشبختانه هتل الماس 2 نمره بسیار خوبی در این فاکتورها می‌گیرد.
هتل الماس در مشهد دارای دو کافی‌شاپ به نام‌های اسپا و یاقوت است. هر دوی این کافی‌شاپ محیطی شیک و فضایی آرامش بخش دارند. منوی آنها بسیار متنوع است و شما انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید با بهترین رسپی و کیفیت در این کافی‌شاپ‌ها نوش جان کنید.
رستوران فیروزه هتل الماس 2 مشهد
اگر به دنبال فضایی روشن، پر انرژی و دنج هستید ما کافه رستوران روف گاردن هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بخش از هتل نیز بسیار جذاب بوده و طرافداران بسیار زیادی در بین مهمانان دارد. استفاده از هر یک از بخش‌های نام برده شده، منحصرا برای مهمانان هتل نیست و دیگر افراد در بیرون از هتل نیز می‌توانند از امکانات هتل 5 ستاره الماس استفاده نمایند.
رستوران و تالار فیروزه هتل الماس 2 مشهد در طبقه آخر برج قرار دارد و شما با استفاده از یک آسانسور شیشه‌ای و هیجان انگیز می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. دیزاین داخلی، رنگ دیوارها و رنگ صندلی‌ها فیروزه‌ای است. یک رنگ جذاب و پرانرژی که هر بیننده‌ای را برای خوردن انواع غذاهای ایرانی و بین المللی بر سر ذوق می‌آورد.

قوانین هتل الماس 2 مشهد

پذیرش هتل الماس 2 مشهد
هتل الماس 2 مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. ارائه خدمات به مشتریان مستلزم رعایت قوانین به صورت دوجانبه می‌باشد. در این بخش مهم‌ترین قوانین این هتل را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا در صورت اقامت در این هتل زیبا و دوست داشتنی، اقامتی به یادماندنی و لذت‌بخش داشته باشید.
ساعت تحویل اتاق در هتل الماس 2، ساعت 15 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر می‌باشد.
آقا و خانم تنها، در صورت غیر بومی بودن و ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی پذیرش میشوند.
زوجین تنها با ارائه اصل شناسنامه عکس دار و کارت ملی و صیغه نامه رسمی با مهر برجسته پذیرش می‌شوند.
در هتل امکان استعال دخانیات وجود ندارد.
چنانچه مهمان خارجی به همراه دارید، نرخ پذیرش آنها با ایرانیان متفاوت است.
اقامت کودکان کمتر از 5 سال به صورت رایگان، کودکان بین 5 تا 12 ساله به صورت نیم بها و کودکان بیشتر از 12 سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود.
امکان اقامت مهمانان شبانه در هتل وجود دارد و هزینه آن به صورت سرویس اضافه و یا اتاق با تخت بیشتر از مهمان هتل گرفته خواهد شد.
میهمانان مدعو برای اقامت در هتل بایستی مدارک شناسایی معتبر ارائه دهند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل های لوکس تبریز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر