لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران
مالک هتل اسپیناس پالاس تهران کیست؟

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران موضوع این مقاله است. چراکه هر دوی این هتل ها از هتل های خوب تهران هستند که میهمانان برای اقامت می‌توانند اقامت کنند. این کیفیت و خدمات بالا انتخاب را سخت می‌کند. به همین خاطر ما در این مقاله این دو هتل را از جنبه‌های مختلف مقایسه می‌کنیم.

اگر قصد سفر به پایتخت را دارید ، چه برای کار و چه برای تفریح حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در قسمت انتهای مقاله به نظرات مسافران قبلی هتل نیز پرداختیم. این دو هتل از هتل های تهران توانستند در طی مدت فعالیتشان بهترین عملکرد را داشته باشند.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران یا هتل پرشین پلازا کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس با 21 طبقه و 400 اتاق و سوئیت شیک و مدرن آماده خدمت‌رسانی است. از انواع اتاق ‌های این هتل عبارت است از:

  • اتاق توئین استاندارد
  • اتاق خانوادگی رویال
  • اتاق دبل استاندارد
  • اتاق خانوادگی رویال بالکن‌دار
  • اتاق ‌های بیزنس

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس” را مطالعه کنید.

اتاق ‌های بیزنس هتل اسپیناس، گرانترین اتاق هتل اسپیناس پالاس ،در بالاترین طبقه واقع شده‌اند. این اتاق‌ ها را برای میزبانی از مهمانان ویژه داخلی و خارجی، مدیران شرکت‌ها و اشخاص مهم دولتی پیشنهاد می‌دهیم. طراحی منحصربه‌فرد این اتاق ‌ها در کنار داشتن یک فضای کاری عالی می‌تواند کیفیت سفر را دوچندان می‌کند.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

جهت داشتن سفرهای خانوادگی و دوستانه اتاق‌ های رویال خانوادگی بدون شک یک گزینه عالی خواهند بود. این اتاق ‌ها اندکی بزرگ‌تر از اتاق ‌های استاندارد هستند و با امکانات بیشتری ارائه می‌شوند. با این حال چنانچه علاقه‌مندید حتی موقعی که در هتل هستید، از محیط بیرون و هوای تازه بهره‌مند گردید، می‌توانید اتاق ‌های رویال خانوادگی بالکن دار را انتخاب کنید.

در بین انواع متعدد سوئیت‌ های هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای یک انتخاب هیجان انگیز می‌باشد. اگر می‌خواهید یک سفر ویژه و خاطره انگیز همچون ماه عسل‌ را در شهر تهران بگذرانید یا مهمانان مهم و عزیز دارید، این سوئیت را حتما در نظر داشته باشید.

سوئیت اسکای در بلندترین نقطه هتل باشکوه اسپیناس پالاس تهران واقع شده و هر آن چه از یک سوئیت باشکوه می‌خواهید را به شما می‌دهد. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با اتاق ها و سوئیت های این هتل مقاله “آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها” را مطالعه کنید.

معرفی رستوران های هتل لاله تهران
ادامه مطلب

 اتاق های هتل پرشین پلازا

 اتاق های هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا تهران دارای اتاق ‌های متنوعی بوده و هر اتاق پاسخگوی نیاز و سلیقه‌ای متفاوت است. این اتاق‌ ها عبارتند از:

  • اتاق دوتخته دبل بالکن‌دار
  • اتاق های سینگل
  • اتاق دوتخته دبل
  • دوتخته تویین
  • تویین بالکن‌دار
  • اتاق دوتخته برای یک نفر
  • اتاق تریپل

اتاق ‌های بالکن‌دار هتل چشم‌انداز شمالی دارند و با تخت‌ های بزرگ و به اصطلاح کینگ سایز ارائه خواهند شد.

 اتاق های هتل پرشین پلازا

اتاق ‌های بدون بالکن اکثرا دارای چشم‌انداز جنوبی به شهر تهران هستند. همچنین هتل پرشین پلازا دارای یک سوئیت دوخوابه ویژه نیز است. این سوئیت برای موقعیت‌های ویژه و یک اقامت آرامش‌بخش مناسب می‌باشد.

چنانچه اقامتتان در شهر تهران کوتاه بوده، از اتاق ‌های نیم شارژ هتل پرشین پلازا نیز می‌توانید استفاده کنید. هر یک از این اتاق‌ ها فقط برای یک روز و به مدت هفت ساعت به مسافران ارائه می‌شود و تمام امکانات این اتاق‌ ها به جز صبحانه رایگان است. اگر اقامت در اتاق‌ های نیم شارژ بیشتر از هفت ساعت باشد، هزینه اتاق به صورت کامل در نظر گرفته خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران” را مطالعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران

آدرس هتل اسپیناس پالاس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

تلفن پشتیبانی: 05191005105

آدرس هتل پرشین پلازا: تهران، سهروردی شمالی، پایین تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی

تلفن پشتیبانی: 05191005105

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران” را مطالعه کنید.

رستوران هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران، کدام یک بهتر است؟

رستوران هتل اسپیناس پالاس

رستوران هتل اسپیناس پالاس

ابتدا حتما سری به کافه سان‌ست بزنید و لته‌های لذیذ این کافه را تست کنید. کافه سان‌ست سروکننده انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان‌وعده‌های تازه، مافین و شیرینی‌های خوشمزه است و با آغووشی گرم منتظر شماست. بد نیست از فضای باز کافه نیز استفاده کرده و چشم‌انداز باشکوه تهران را ببینید. همچنین چنانچه مایل بودید این امکان را دارید تا به لانژ اختصاصی سیگار سر بزنید.

در ادامه به رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران خواهیم پرداخت. اگر دلتان غذاهای اصیل ایرانی و عربی خواست، پیشنهاد ما به شما رستوران لاتون است. این فضا با میزها و صندلی‌های فیروزه‌ای‌رنگش از شما میزبانی می‌کند. چنانچه به پنجره‌های بزرگ و نورگیر رستوران لاتون خیره شوید، رشته‌کوه‌های دامنه البرز را می‌بینید.

قیمت هتل در تهران
ادامه مطلب

در این رستوران بوفه‌ای، باید حتما غذاهای عربی خوش‌طعم را امتحان کنید. اگر قصد برگزاری جشن و مهمانی دارید، حتما اتاق VIP این رستوران با ظرفیت صد نفر را فراموش نکنید.

رستوران هتل اسپیناس پالاس

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای سنتی هستید، چشیدن غذای اصیل ایرانی در رستوران دیبا تجربه خاصی است. در کنار طعم تکرارنشدنی غذاها، از معماری این رستوران فوق‌العاده نمی‌توان ساده گذشت. این مجموعه با داشتن شیشه‌های رنگی، پنجره‌های چوبی، سقف‌های گچ‌بری‌‌شده و اشیای آنتیک بدون شک دلتان را می‌برد.

در نهایت می‌خواهیم رستوران اسکای لانج را به لیست رستوران های بالا بیفزاییم؛ در بلند‌ترین طبقه هتل با چشم‌انداز خاصی از تهران این رستوران که جزو بهترین رستوران ‌های تهران است، قرار دارد. شما در این رستوران این امکان را دارید تا با انواع غذاهای لذیذ و مدرن نظیر پاستا، سوشی، پیتزا، استیک و غذاهای دریایی و فیوژن (تلفیقی) از خودتان پذیرایی کنید.

این رستوران، در واقع محلی مجزا، جهت سرو قلیان‌های مدرن مدوس است. جمعه‌ها رستوران اسکای لانج از ساعت ۱۱ تا ۱۶ با بوفه برانچ، از شما پذیرایی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با رستوران های این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “رستوران های اسپیناس پالاس | تجربه ای لوکس” را مطالعه کنید.

 رستوران هتل پرشین پلازا

 رستوران هتل پرشین پلازا

یکی از رستوران‌ های بسیار معروف پایتخت، که توانسته محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند رستوران هتل پرشین پلازا است. این رستوران باشکوه و شیک، رویال گلکسی نام داشته و دارای چیدمان و دکوراسیون ویژه و منحصربه‌فرد خودش است. در رستوران رویال گلکسی هتل پرشین پلازا این امکان را دارید تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. چنانچه اهل قلیان هستید، هم این رستوران شما را ناامید نمی‌کند.

رستوران رویال گلکسی، در طبقه R یا آخر هتل پرشین پلازا قرار دارد. این رستوران فقط برای غذا خوردن مسافران و وقت گذراندن در سفر نیست. رستوران رویال گلکسی به جایی برای پاتوق و گشت و گذار با دوستان نیز تبدیل شده است.

غذاهای رستوران هتل پرشین پلازا

قسمت وی‌آی‌پی این رستوران نیز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد باز می‌باشد. رستوران هتل پرشین پلازا یک روف گاردن زیبا با وجود واقع شدن در بالاترین طبقه، دارد. این روف گاردن چشم‌اندازی استثنائی از شهر تهران به میهمانان ارائه می‌دهد.

غذاهای رستوران هتل پرشین پلازا

در بخش لابی هتل، کافی‌شاپ هتل پرشین پلازا واقع شده که درست همچون رستوران رویال گلکسی دارای فضایی برزگ و چیدمانی شیک است. این کافی‌شاپ به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی می‌کند. در آن می‌توانید از انواع متنوع و لذیذ نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و میان‌وعده بهره‌مند گردید.

در نیم طبقه اول هتل، علاوه بر رستوران طبقه آخر و روف گاردن، یک رستوران دیگر هم واقع شده است. غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران دو شب در هفته از موسیقی زنده بهره‌مند خواهید شد و اقامتی دلچسب و شیرینی را در سفرهای تفریحی تجربه می‌کنید.

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل
ادامه مطلب

جاذبه های دیدنی هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیکفاصله هتل اسپیناس پالاس تهران تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک

  • فاصله تا باغ ایرانی تهران: ۸.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا خیابان ولیعصر: ۹.۴ کیلومتر
  • فاصله تا پارک ژوراسیک تهران: ۶۵۰ متر
  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی: ۸.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا کاخ سعدآباد: ۱۳.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا تله‌کابین توچال: ۱۴.۶ کیلومتر

پیشنهاد می‌کنم مقاله “با رزرو هتل اسپیناس پالاس به کدام جاذبه‌های تهران نزدیک می‌شویم” را مطالعه کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پرشین پلازا تهران

hotel persian pelaza

  • فاصله هتل تا مصلی امام خمینی: ۲.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پل طبیعت: ۶.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه فرش ایران: ۶.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا میدان انقلاب: ۶.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل تا سینما آزادی: ۲.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا دانشگاه امیرکبیر: ۴.۹ کیلومتر

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران کیست؟

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران کیست؟

علی اصغر امیری به عنوان مالک هتل اسپیناس پالاس تهران در سال 1334 در شهر تاریخی یزد متولد شد. ایشان در سال ۱۳۹۴ هتل لوکس و باشکوه اسپیناس پالاس را در غرب تهران تاسیس کرد.

مالک هتل پرشین پلازا تهران چه کسی است؟

مالک هتل پرشین پلازا آقای محمد زاغی است. ایشان اصالتا خوانساری است و در سیدنی استرالیا مشغول به تحصیل و زندگی بودند. ایشان هتل پرشین پلازا را طی مدت 5 سال با زیربنای 13000 متر ساختند. برای آشنایی کامل با این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل پرشین پلازا تهران” را مطالعه کنید.

نظرات هتل پرشین پلازا تهران

نظرات در رابطه با هتل پرشین پلازا متعدد بوده و شما می‌توانید برای مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران به بخش نظرات هتل ها در سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

نظرات هتل اسپیناس پالاس تهران

نظرات هتل اسپیناس پالاس تهران

برای خواندن نظرات میهمانان قبلی هتل اسپیناس پالاس تهران به بخش نظرات سایت ایران هتل مراجعه کنید. در این قسمت تجربه‌های میهمانان قبلی از اقامت می‌تواند در انتخاب هتل کمک‌کننده باشد. برای آشنایی کامل با امکانات این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران؛ شکوهی بی انتها فراتر از رویا” را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پرشین پلازا تهران موضوع این مقاله بود. برای سفر به تهران، به هر دلیل، افراد به دنبال محلی برای اقامت هستند. اگر شما هم اقامتی راحت و بدون دغدغه می‌خواهید که تمامی امکانات و خدمات برایتان فراهم باشد،‌ می‌توانید روی هر یک از این دو هتل حساب ویژه‌ای باز کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر