لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران
مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران موضوع مقاله است. هتل ویستریا تهران دارای معماری نئوکلاسیک و خاصی بوده که هر رهگذری مجذوب و محو تماشای عظمت و زیبایی آن می‌شود. این هتل نوساز را در بخش شمالی تهران و در دامنه رشته‌های کوه‌های البرز در خیابان دربند تهران پیدا می‌کنید. هتل در دسته مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل ‌های ایران است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

یکی دیگر از شیک‌ترین و لوکس ترین هتل های تهران اسپیناس پالاس بوده که در شمال شهر تهران و در منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. چشم‌انداز منحصربه‌فردی از پایتخت در این هتل مقابل چشمانتان قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس از مجموعه‌ هتل‌های اسپیناس می‌باشد با 5 ستاره در سال ۱۳۹۴ ساخته‌شده است.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل بزرگ اسپیناس پالاس 21 طبقه دارد و متشکل از 400 اتاق و سوئیت شیک و مدرن می‌باشد. انواع اتاق‌ هایی که این هتل دارد، عبارتند از اتاق توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق دبل استاندارد، اتاق خانوادگی رویال بالکن‌دار و اتاق‌های بیزنس.

در بالاترین طبقه اتاق‌ های بیزنس هتل اسپیناس واقع شده‌اند که جهت میزبانی از مهمانان ویژه داخلی و خارجی، مدیران شرکت‌ها و شخصیت‌های مهم دولتی مناسب هستند. طراحی منحصربه‌فرد این اتاق ‌ها، در کنار داشتن یک فضای کاری فوق‌العاده بدون شک کیفیت سفر ساکنین را بیش از پیش خواهد کرد. این گزینه، گرانترین اتاق هتل اسپیناس پالاس است.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق‌ های رویال خانوادگی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه یک گزینه عالی خواهد بود. این اتاق‌ها اندکی از اتاق ‌های استاندارد بزرگ‌تر و از امکانات بیشتری نیز برخوردار هستند. با این حال چنانچه علاقه‌مندید حتی زمانی که در هتل تشریف دارید از فضای بیرون و هوای تازه بهره‌مند گردید، به شما اتاق‌ های رویال خانوادگی بالکن دار را پیشنهاد می‌دهیم.

سوئیت اسکای در میان انواع سوئیت ‌های هتل اسپیناس پالاس، از سایرین جالب‌تر است. چنانچه می‌خواهید یک سفر ویژه و خاطره انگیز نظیر ماه عسل‌ را در شهر تهران بگذارنید یا می خواهید از مهمانانی مهم و عزیز میزبانی کنید، سوئیت اسکای را فراموش نکنید. این سوئیت که در بلندترین نقطه هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران واقع شده، هر آنچه که از یک سوئیت مجلل می‌خواهید را به شما می‌دهد. اطلاعات کامل اتاق های این هتل را در مقاله “آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها” مطالعه کنید.

مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران
ادامه مطلب

اتاق های هتل ویستریا

اتاق های هتل ویستریا تهران

این هتل در دامنه رشته کوه البرز واقع شده و همین موضوع باعث شده تا با رزرو هتل ویستریا پایتخت از پنجره اتاق‌تان بتوانید چشم‌انداز زیبایی از کوهستان البرز و تهران را مشاهده کنید. بدون شک دیدن مناظر در طول شبانه روز برای افراد بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل ویستریا طراحی و چیدمانی زیبا دارند و به امکانات مدرن مجهز هستند. این هتل دارای دکوراسیون و معماری مدرن وخاص بوده و توانسته توجه مسافران پایتخت را که مجموعه‌ای لوکس برای اقامت می‌خواهند، جلب نماید.

آدرس و شماره تلفن هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران

آدرس و شماره تلفن هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران

آدرس هتل اسپیناس پالاس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام ، میدان بهرود

شماره تماس: 05191005105

آدرس هتل ویستریا: تهران، میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی

شماره تماس: 05191005105

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس” را مطالعه کنید.

رستوران هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران، کدام یک بهتر است؟

رستوران هتل اسپیناس پالاس

رستوران هتل اسپیناس پالاس

حتما به کافه سان‌ست سر بزنید و لته‌های معروف این کافه رستوران را امتحان کنید. کافه سان‌ست دارای انواع متننوع میان‌وعده‌های سبک، نوشیدنی‌های سرد و گرم، مافین و شیرینی‌های جذاب بوده و از همین حالا منتظر شماست.

شما این امکان را دارید تا از فضای باز کافه بهره‌مند شده و چشم‌انداز بی‌نظیری از تهران را ببینید. از جهتی چلانچه علاقه‌مندید به لانژ اختصاصی سیگار هم سر بزنید. رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران هم نیاز به معرفی ندارند.

اگر دلتان غذاهای اصیل ایرانی و عربی خواست، پیشنهاد ما به شما رستوران لاتون است. این فضا با میزها و صندلی‌های خاص فیروزه‌ای از شما میزبانی می‌کند. چنانچه به پنجره‌های بزرگ و نورگیر رستوران لاتون با دقت به بیرون نگاه کنید، رشته‌کوه‌های دامنه البرز را خواهید دید. غذاهای عربی متنوع در این رستوران بوفه‌ای در انتظار شماست. چنانچه قصد برگزاری جشن و مهمانی را دارید، از اتاق VIP این رستوران با ظرفیت صد نفر می‌توانید استفاده کنید.

صبحانه هتل اسپیناس پالاس

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای سنتی هستید، پس باید حتما تجربه چشیدن غذای اصیل ایرانی در رستوران دیبا را به شما پیشنهاد دهیم. علاوه‌بر طعم تکرارنشدنی غذاها، این رستوران از معماری خاصی هم بهره برده که خوش‌رنگ‌ونگار است و نمی‌توان به این ساد‌گی‌ها از آن گذشت. این مجموعه با داشتن پنجره‌های چوبی، شیشه‌های رنگی، سقف‌های گچ‌بری‌‌شده و اشیای آنتیک حسابی در دلتان جا باز می‌کند.

افتتاح اولین بوتیک هتل تهران با نام حنا
ادامه مطلب

در نهایت می‌رسیم به رستوران اسکای لانج که باید آن را به لیست رستوران ‌های هتل اضافه کنید. این رستوران همان جاییست که در بلند‌ترین طبقه هتل، چشم‌انداز بی‌نظیری از تهران را مقابل دیدتان قرار می‌دهد. این رستوران براساس نظرات در دسته بهترین رستوران‌ های تهران است.

شما در این رستوران با انواع غذاهای لذیذ و مدرن مثل پاستا، سوشی، پیتزا، استیک و غذاهای دریایی و فیوژن (تلفیقی) می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. اسکای لانج، محلی مجزا نیز جهت سرو قلیان‌های مدرن مدوس در نظر دارد. رستوران اسکای لانج از ساعت ۱۱ تا ۱۶ با بوفه برانچ، آن هم در روز جمعه‌ها از میهمانان پذیرایی می‌کند. برای آشنایی با رستوران های این هتل مقاله “رستوران های اسپیناس پالاس | تجربه ای لوکس” را مطالعه کنید.

رستوران هتل ویستریا

رستوران هتل ویستریا تهران

جهت صرف غذا، رستوران رویال که در طبقه همکف واقع شده، غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. در طبقه یازدهم و روف گاردن هتل ویستریا، رستوران اسکای لانژ غذاهای متنوع و گریل را سرو کرده و به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. کافه هتل نیز به خیابان دربند دید داشته و فضایی دنج را برای صرف یک نوشیدنی برای میهمانان آماده می‌کند.

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس پالاس

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس پالاس

  • فاصله هتل تا پارک ژوراسیک تهران: ۶۵۰ متر
  • فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی: ۸.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا کاخ سعدآباد: ۱۳.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا تله‌کابین توچال: ۱۴.۶ کیلومتر
  • فاصله تا باغ ایرانی تهران: ۸.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا خیابان ولیعصر: ۹.۴ کیلومتر

برای اطلاع بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله “جاذبه های دیدنی نزدیک هتل اسپیناس پالاس” را مطالعه کنید.

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل ویستریا

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل ویستریا

  • فاصله هتل ویستریا پایتخت تا بازار سنتی تجریش: ۷۵۰ متر
  • فاصله هتل ویستریا پایتخت تا باغ فردوس: ۲.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ موزه هنر ایرانی: ۳.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل ویستریا تهران تا کاخ نیاوران: ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل ویستریا پایتخت تا خانه موزه سیمین و جلال: ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل ویستریا تا کاخ سعدآباد: ۲ کیلومتر

مالک هتل اسپیناس پالاس تهران کیست؟

نظرات هتل اسپیناس پالاس تهران

جناب آقای علی اصغر امیری مالک هتل اسپیناس پالاس تهران، می‌باشد. علی اصغر امیری متولد سال ۱۳۳۴ در شهر یزد است. ایشان در سال ۱۳۷۷ فعالیت حرفه‌ای خودش را در صنعت ساخت و ساز شروع کرد.

از مهمترین پروژه‌های موفق او ساخت هتل اسپیناس خلیج فارس واقع در بلوار کشاورز تهران، هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران و هتل اسپیناس آستارا در استان گیلان است. برای آشنایی کامل با این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران؛ شکوهی بی انتها فراتر از رویا” را مطالعه کنید.

موزه رضا عباسی تهران، میراثی از گذشته
ادامه مطلب

مالک هتل ویستریا تهران چه کسی است؟

مالک هتل ویستریا تهران چه کسی است؟

مالک هتل ویستریا محمدمهدی شیخ الاسلام است. ایشان تجربه‌های ارزشمندی در کسب و کارهای مختلف دارند، که از جمله آن افتتاح هتل ویستریا در سال 1398 است. او با چندین شرکت موفق همکاری و مشارکت داشته. همچنین در صنعت ساختمان سازی با سعی و تلاش خودش هتل ویستریا را خریداری کرده و توانسته آن را به هتلی پنح ستاره تبدیل کند.

در طی این سال‌ها، محمدمهدی شیخ الاسلام به کسب جوایز و افتخارات زیادی موفق شد. از مهم‌ترین آنها تبدیل هتل ویستریا به هتل پنج ستاره بین المللی است. برای آشنایی بیشتر با این هتل مقاله “معرفی هتل ویستریا تهران را بخوانید.

نظرات هتل ویستریا تهران

نظرات هتل ویستریا تهران

نظرات در رابطه با هتل ویستریا تهران متعدد و متنوع است. البته با توجه به 5 ستاره بودن هتل و داشتن کامل‌ترین امکانات و ارائه بهترین خدمات از این هتل باید انتظارات بالایی داشت. بطور کلی هتل ویستریا در جلب رضایت میهمانان خوب عمل کرده است. برای آن که نظرات میهمانان سابق را بخوانید به قسمت نظرات هتل ها در سایت ایران هتل سر بزنید. پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران” بخوانید.

نظرات هتل اسپیناس پالاس تهران

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران که در این مقاله به آن پرداختیم ارائه اطلاعات کافی از از این دو هتل بود. می‌توانید برای اطلاع از نظرات میهمانان قبلی هتل به قسمت نظرات سایت ایران هتل سر زده و بازخوردهای آن‌ها را مطالعه کنید. با این حال به شما قول می‌دهیم این هتل 5 ستاره در طی مدت فعالیتش به خوبی توانسته نیازهای میهمانانش را بشناسد و در جهت رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کند.

جمع‌بندی

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا تهران از موضوعات این مقاله بود. چراکه قصد داشتیم اطلاعات جامع و کاملی از این دو هتل در اختیارتان قرار دهیم. در عین حال این مقایسه کمک می‌کند تا با توجه به نیاز و شرایطتان گزینه اقامتی مناسب‌تر را انتخاب کنید. امیدواریم اگر مسافر پایتخت هستید و قصد دارید برای چند روز در تهران بمانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت در نظر بگیرید. شک نکنید که لحظات راحتی را توام با رفا و آسایش می‌گذرانید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر