لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران
مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران

مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران

در این مقاله به مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران می‌پردازیم. هتل ویستریا از معماری نئوکلاسیک و استثنائی برخوردار است که در خیابان دربند تهران یکه‌تازی می‌کند. بدون شک هر رهگذری محو تماشای شکوه این سازه می‌شود. این هتل نوساز  در قسمت شمالی تهران و در دامنه رشته‌های کوه‌های البرز واقع شده است.

چنانچه تاکنون به تهران سفر کرده باشید، در جریانید که قلب پایتخت در تصرف برترین هتل‌های لوکس و چند ستاره کشورمان می‌باشد. هتل پرشین پلازا تهران نمونه‌ای از همین هتل ‌های تهران است. اقامتگاهی بسیار خاص و مجلل که دارای سنگ نمای رومی سفید و معماری باشکوه و شگفت‌انگیز است.

امکانات رفاهی هتل ویستریا

میز بار رستوران هتل ویستریا تهران
رستوران هتل ویستریا تهران

امکانات و خدمات باکیفیت هتل ویستریا با موقعیت مکانی بسیار خاص آن، برتری این هتل را رقم زده است. این مکان از معدود هتل‌های تهران به شمار می‌آید که امکانات و خدمات رفاهی متنوعی همچون ماساژ، حمام ترکی، سالن‌های سونا، استخر سرپوشیده و جکوزی را به‌صورت پکیج جامعی از تفریحات آبی با نرخی منصفانه ارائه می‌دهد.

استخر هتل ویستریا تهران
استخر هتل ویستریا تهران

بسیاری این هتل را جهت اهداف کاری انتخاب می‌کنند و انتظار خدماتی در سطح استاندارد جهانی را دارند. با رزرو اتاق در هتل ویستریا می‌توانید برای برگزاری جلسات و رویدادهای گوناگون، از امکانات حرفه‌ای ۲ سالن بزرگ و یک اتاق همایش بهره‌مند شوید. این سالن‌ها دارای چیدمان‌های متفاوت هستند و از ‌تمامی تجهیزات مدرن و پیشرفته برخوردار می‌باشند.

هتل لوتتیا و بازسازی پر هزینه آن
ادامه مطلب

لابی هتل ویستریا تهران

شایان ذکر است که پارکینگ هتل دارای گنجایش ۱۰۰ خودرو بوده و برای مهمانان هتل کاملا رایگان می‌باشد. پارکینگ مجهز به تجهیزات امنیتی جهت جلوگیری از سرقت خودروی مهمانان است. امکانات و خدماتی نظیر روزنامه، نمازخانه، دورنگار، تاکسی‌سرویس، خدمات تهیه بلیط هواپیما ارزان، صرافی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، کرایه خودرو بدون راننده و خدمات CIP از دیگر مواردی هستند که با دریافت اندکی هزینه در هتل به مهمانان ارائه می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل ویستریا

اتاق دو تخته توئین هتل ویستریا تهران
اتاق توئین هتل ویستریا تهران

در سال 1398 هتل ویستریا تهران را تعدادی از متخصصان ایرانی و کانادایی احداث و افتتاح کردند. ساخت هتل ویستریا تهران الهام گرفته شده از معماری‌های سبک نئوکلاسیک و کانادایی می‌باشد. در نتیجه، نمای درونی و بیرونی که این پروژه دارد کمک کرده است تا به مجموعه بسیار شیک و مدرنی تبدیل گردد. ب

دون شک سلیقه شمار بسیاری از مهمانان را پاسخگو می‌باشد. این هتل بطورکلی با 98 واحد اقامتی میزبان مهمانان خود است. این واحدها در طرح‌ها و ظرفیت‌های متنوعی به میهمانان ارائه می‌شوند. واحدها دارای جزئیاتی فراوان و به صورت کاخ‌هایی لوکس و باشکوه طراحی و از محیطی دل‌باز و فضایی دل‌نشین برخوردارند. به‌ویژه پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها که به نورگیری بیشتر و تماشای بهتر منظره‌ها کمک کرده‌اند.

شایان ذکر است که اتاق‌های این هتل امکانات متنوعی همچون سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، تلویزیون، لاندری، میز، کتری برقی، مینی بار، اینترنت رایگان، بالکن، مبلمان و حمام اختصاصی دارند. سوئیت‌های هتل ویستریا تهران نیز دارای اتاق‌خوابی بزرگ، نشیمنی مجزا، اتاق مهمان و مبلمانی شیک و خاص می‌باشند.

امکانات رفاهی هتل پرشین پلازا

رستوران هتل پرشین پلازا تهران
رستوران هتل پرشین پلازا تهران

برخورداری از امکانات رفاهی بسیار در هتل پرشین پلازا تهران، سهمی بزرگ در موفقیت این مکان به‌عنوان یکی از برترین‌ هتل‌های کشور داشته است. این هتل کافی‌نت و جکوزی، سالن آرایشی و زیبایی، آمفی‌تئاتر و تمامی امکانات رفاهی را برای خوش‌گذرانی در سفر به پایتخت کشورمان دارد.

معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد
ادامه مطلب
کافی شاپ هتل پرشین پلازا تهران
کافی شاپ هتل پرشین پلازا تهران

به عبارتی وجود برخی امکانات رفاهی همچون آرایشگاه و مرکز خرید، فروشگاه، نمازخانه در این هتل، نیاز توریست‌ها به ترک هتل را برای انجام امور عادی برطرف نموده است. هتل سالن بدن‌سازی مجهزی با تجهیزاتی مدرن و مناسب دارد که مهمانان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب می‌کند. این سالن محیطی خاص را برای تعامل و هم‌نشینی ورزشکاران فراهم کرده است.

سالن بدنسازی هتل پرشین پلازا تهران
سالن بدنسازی هتل پرشین پلازا تهران

در این هتل تالارهای چندمنظوره تشریفاتی مختلفی نیز وجود دارند. این تالارها باهدف خلق اوقاتی خاطره‌انگیز در ضیافت‌هایی رسمی و دورهمی‌هایی دوستانه طراحی شده‌اند. اینگونه شایستگی پرسنل هتل در پذیرایی و میزبانی نشان داده می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل پرشین پلازا

اتاق دو تخته توئین هتل پرشین پلازا تهران
اتاق توئین هتل پرشین پلازا تهران

هتل نوساز پرشین پلازا در 11 طبقه فعالیت خود را در سال 98 شروع کرد و به‌سرعت به اقامتگاهی محبوب میان خریداران بلیط هواپیما تهران مبدل گشت. در این 11 طبقه 97 باب واحد اقامتی لوکس و دل‌باز قرار گرفته که با انواع و اقسام امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون، یخچال، مبلمان مجلل و اعیانی، چای‌ساز، آباژور، صندوق امانات، کمد لباس و غیره دکور گردیده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق نیز مجهز گشته است.

شایان ذکر است که این واحدهای اقامتی بسیار چشم‌نواز، زیبا و پاکیزه می‌باشند و دارای دکوری بسیار مدرن و دل‌نواز هستند. محیط دل‌نشین و دوست‌داشتنی آن نیز فوق‌العاده می‌باشد. پنجره‌های بزرگ در طراحی واحدها کمک کرده است تا همواره چشم‌انداز گسترده و زیبایی از پایتخت کشورمان پیش چشمان مهمانان نقش بندد.

هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

پذیرش و فضای داخلی هتل پرشین پلازا تهران
پذیرش هتل پرشین پلازا تهران

در هتل پرشین پلازا چنانچه سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. اگر سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. در هتل ویستریا چنانچه سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است. اگر سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

سلبریتی های هتلدار؛ از هیو جکمن تا کلینت ایستوود
ادامه مطلب

آدرس دقیق هتل پرشین پلازا تهران کجاست؟

هتل پرشین پلازا تهران را در خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی پیدا خواهید کرد. با توجه به موقعیت مکانی مناسب این هتل، امکان دسترسی آسان به اماکن دیگر را دارید.

آدرس دقیق هتل ویستریا تهران کجاست؟

هتل ویستریا تهران در میدان قدس، خیابان دربند، در قسمت مرتفع و شمال تهران قرار دارد. هتل از چشم‌اندازی خاصی از رشته کوه البرز و شهر تهران برخوردار است. از نظر موقعیت مکانی، امکان دسترسی آسان به اماکن مختلف شهر تهران از این هتل وجود دارد.

جمع‌بندی

هتل ویستریا تهران اقامتگاهی ۵ ستاره و استثنائی می‌باشد که با همکاری متخصصان حرفه‌ای کانادایی و ایرانی در پایتخت کشورمان احداث شد. هتل  باب میل گردشگرانی است که تهران را برای تجربه اقامتی بی‌نقص و رویایی در برجی باشکوه و اعیانی انتخاب نموده‌اند.

هتل پرشین پلازا تهران نیز هتلی نوساز و ۵ ستاره است که به‌تازگی و در سال 1398 در منطقه خوش آب‌وهوای عباس‌آباد افتتاح شد. هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت کسانی است که تجربه اقامتی راحت و بدون دغدغه را می‌خواهند. در این مقاله به مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران پرداختیم تا شما را با این دو هتل دوست داشتنی آشنا کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر