لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد
مقایسه هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد

مقایسه هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد

مقایسه هتل درویشی با هتل الماس 2 مشهد موضوع این مقاله است. اقامت در هتل الماس ۲ مشهد تجربه اقامتی لوکس و بی‌نظیری برایتان است. این هتل پنج ستاره همچون شهری کوچک تمام نیازهای شما را به صورتی برآورده خواهد کرد که دیگر نیازی به خروج از هتل ندارید. به ویژه که هتل بازارچه اختصاصی نیز دارد.

وقتی از هتل های مشهد صحبت می‌شود، هتل مجلل درویشی مشهد یکی از هتل‌هایی است به ذهن می‌آید. این هتل پنج ستاره از جمله ساختمان‌های مرتفع در مشهد است که به عنوان تنها هتل دارای آتریوم در شرق کشور شناخته می‌شود.

اتاق های هتل الماس 2 مشهد یا هتل درویشی کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل الماس 2

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

قبل از انتخاب اتاق خود در هتل الماس 2 مشهد با دقت و حوصله، تمام ویژگی‌های هر یک را بررسی کنید. اینگونه می‌توانید در بین انواع زیاد اتاق‌ها، آنچه که به آن علاقه‌مندید را مطابق با سلیقه‌تان انتخاب کنید.

هتل 5 ستاره الماس دارای شش سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، پانزده سوئیت یک خوابه، چهار سوئیت ماه عسل، پانزده اتاق کانکت و 137 اتاق دبل است. هر یک از این موارد با داشتن طراحی‌های مثال زدنی از هر تمدن، از شما پذیرایی می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است است که باتوجه به سبک انتخابی شما، رنگ اکثر طراحی‌های اتاق‌ها متفاوت می‌باشد. برای نمونه، رنگ آبی سبک تمدن ترکیه به شما حال و هوای سواحل مدیترانه می‌دهد.

چنانچه برای ماه عسل یا سالگرد ازدواج‌تان اقامت در هتل الماس ۲ مشهد را می‌خواهید انتخاب ‌کنید، سوئیت‌های هانی‌مون دارای دیزاین خاص و عکاسی رایگان است. این سوئیت‌ها به شما لذت یک ماه عسل رویایی را تقدیم می‌کند.

اتاق های هتل درویشی

اتاق های هتل درویشی مشهد

معماری مدرن و منحصربه‌فرد هتل 5 ستاره درویشی در همان ابتدای ورود، نظر شما را جلب خواهد کرد. لابی، با سقف بلندش، دارای چیدمان رنگ طلایی است. هتل مجلل درویشی مشهد با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق، برای تمامی سلیقه‌ها، فضاهای زییا و خاصی را در اتاق‌ها طراحی کرده است.

نوروز 98 را در هتل های خاص ایران بگذرانید
ادامه مطلب

با رزرو هر یک از اتاق‌های پنت هاوس،  VIP، TOP VIP، یا استاندارد پلاس از امکانات لوکس و چیدمان مجلل بهره‌مند می‌شوید. کیفیت خدمات و تجهیزاتی که این اتاق‌ها دارد، می‌توانند انتظارات شما را از یک هتل پنج ستاره برآورده کند.

hotel darvishi mashhad

مساحت اتاق‌های هتل 5 ستاره درویشی بین ۴۰ تا ۵۰ مترمربع بوده که در طبقات دهم تا شانزدهم واقع شده‌اند. با انتخاب تم مورد علاقه خود از میان اتاق‌های هتل مجلل درویشی، تجربه کاملا منحصربه‌فردی از اقامت در مشهد خواهید داشت.

برای نمونه اتاق پاییز الهام گرفته شده از فصل پاییز بوده و انتخاب جذابی برای عاشقان پاییز است. سایر اتاق‌های هتل با تم معماری ایران باستان، عربی، ایرانی اسلامی، هندی و چینی در هتل مجلل درویشی مشهد وجود دارند. این اتاق‌ها برای سفری خاطره‌انگیز محیط جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

طبقات چهارم تا نهم اختصاص به اتاق‌های اکونومی هتل مجلل درویش مشهد دارد. بازه متراژ اتاق‌های اکونومی بین ۲۰ تا ۴۵ متر مربع است. تمام اتاق‌های این بخش نورگیر می‌باشند و می‌توانید از پنجره، منظره‌ای وسیع از شهر مشهد را ببینید.

آدرس و شماره تلفن هتل درویشی و الماس 2 مشهد

آدرس هتل الماس 2 مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس هتل درویشی: مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا 24 و 26

تلفن پشتیبانی: 02191005105

رستوران هتل الماس 2 یا هتل درویشی مشهد، کدام یک بهتر است؟

رستوران هتل درویشی مشهد

رستوران هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره درویشی برای رضایت مهمانان تمامی نکات را در نظر دارد و در این بین توجه خاصی نیز به ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت کرده است. در لابی هتل رستوران آتریوم واقع شده که با چهار درخت نخل بزرگ، سقف بلند شیشه‌ای، هارمونی رنگ‌های طلایی و قرمز با نورپردازی زیبا احساسی فوق‌العاده را در شما به وجود می‌آورد.

منوی رستوران آتریوم تمامی غذاهای اصیل و سنتی ایران نظیر انواع کباب‌ها و خوراک‌های زعفرانی را دارد. اگر می‌خواهید به جای غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی را در محیطی کاملا متفاوت صرف کنید، رستوران روف‌گاردن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دسته بندی هتل های تهران بر اساس نوع هتل، روشی هوشمندانه برای رزرو سریع هتل
ادامه مطلب

این رستوران در طبقه دوم واقع شده و دارای سقف و دیواره‌های شیشه‌ای است. گیاهان تازه و گلدان‌های متنوع، به رستوران روف گاردن زینت داده‌اند. این رستوران با منوی غذاهای ایتالیایی و دریایی، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زنند.

رستوران هتل درویشی مشهد

رستوران فیروزه در طبقه منفی یک هتل واقع شده است. این رستوران با دکوراسیون جذابش نظر شما را درباره تمامی فست‌فودهایی که تا به الان میل داشتید، تغییر خواهد داد. رنگ‌های زرشکی و آبی که در معماری داخلی رستوران فیروزه بکاررفته در کنار تمامی گیاهان خاص و کم نظیر، باعث ایجاد فضایی زیبا و متفاوت از دیگر رستوران‌های فست فود شده است.

در رستوران فیروزه انواع فست‌های بین‌المللی همچون پیتزاهای لذیذ ایتالیایی، سالاد‌های متنوع مدیترانه‌ای تا غذاهای سوخاری را می‌توانید سفارش دهید. رستوران ارغوان برای صرف صبحانه در هتل مجلل درویشی اختصاص دارد. جالب است که بدانید رنگ ارغوانی آن، با زمان صبح‌ هماهنگی خاصی ایجاد کرده است.

به ویژه هنگامیکه در هنگام طلوع آفتاب، به خوردن صبحانه مشغول هستید و در محیط آرامش‌بخش رستوران ارغوان، می‌توانید منظره‌ای گسترده از شهر مشهد را از طبقه چهاردهم مشاهده نمایید.

رستوران هتل الماس 2

رستوران هتل الماس 2 مشهد

رستوران و تالار پانوراما هتل الماس 2 مشهد دارای چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از شهر و حرم مقدس رضوی بوده و در بام هتل واقع شده است. لذت صرف غذا در این رستوران برایتان دوچندان می‌شود. همچنین این رستوران برای مراسم‌ها و مهمانی‌های شما میزبان خوبی نیز است.

می‌توانید در طبقه نوزدهم به سراغ کافه رستوران روف گاردن رفته و در آن محیط بی‌نظیر زمانی را اختصاص به گپ و گفت با دوستان خود دهید. کافی‌شاپ یاقوت نیز در طبقه اول واقع شده و باتوجه به اینکه در نزدیکی لابی قرار دارد، می‌توانید با خوردن انواع متنوع نوشیدنی‌های گرم و سرد، خستگی راه از تن رفع نمایید.

رستوران و تالار فیروزه، از بلندای هتل الماس ۲ مشهد دارای دید ۳۶۰ درجه به شهر و حرم امام رضا است. این رستوران منظره‌ای منحصربه‌فرد را در مهمان‌ها و مراسم‌های شما رقم خواهد زد.

معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان
ادامه مطلب

فاصله هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد تا حرم

فاصله هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد تا حرم

  • فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا ۱.۴ کیلومتر است.
  • هتل 5 ستاره الماس در فاصله 1.5 کیلومتری از حرم مطهر در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد.

مالک هتل الماس 2 چه کسی است؟

صاحب و مالک هتل ۵ ستاره الماس 2 جناب آقای قلمیان هستند.

مالک هتل درویشی مشهد چه کسی است؟

آقای علی درویشی صاحب هتل درویشی مشهد می‌باشد. این شخص خدمات کامل و مجهز را به زائران امام رضا (ع)، با مهمان نوازی بی‌نظیری به آن‌ها هدیه کرد.

این شخص ایده‌های دیگری پس از آغاز این پروژه در سال 1386 نیز داشت. از جمله این موارد عبارت است از آژانس مسافرتی هتل درویشی، دانشگاه علمی کاربردی درویشی، مجله درویشی و… . برای آن‌ها پس از شروع ساخت هتل درویشی اقدام نمود و به بهره برداری رسید. اتفاقا از تمامی این موارد به شدت استقبال شد.

نظرات هتل درویشی مشهد

نظرات هتل درویشی مشهد

در ادامه مقاله مقایسه هتل درویشی با هتل الماس 2 مشهد برای آنکه بازخوردهای میهمانان هتل درویشی را بدانید می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات هتل الماس 2 مشهد

نظرات هتل الماس 2 مشهد

همچنین نظرات مربوط به هتل الماس 2 را در سایت ایران هتل آنلاین مطالعه کنید تا با دیدگاه‌های مختلف میهمانان قبلی آشنا شوید.

جمع‌بندی

هتل مجلل درویشی مشهد دارای برنامه‌های گوناگون و متعددی برای اقامت زوج‌های جوان در ماه عسل می‌باشد. این هتل در خلق خاطره‌ای فراموش نشدنی برای آن‌ها بسیار خوب عمل کرده است. البته هتل درویشی بدون شک برای سفرهای خانوادگی و نیز کاری هم مناسب است. برای هر هدفی که میهمان هتل هستید، اقامتی لوکس و درجه یک خواهید داشت.

هتل الماس 2 مشهد برای شما سوپرایز خوبی دارد که اقامت در این هتل را دلچسب و فراموش نشدنی می‌کند. شما اتاق‌هایی با سبک‌های مختلف تمدن جهان را می‌توانید باتوجه به سلیقه خودتان رزرو کنید. این مقاله را به مقایسه هتل درویشی با هتل الماس 2 مشهد اختصاص دادیم تا شما بتوانید انتخابی راحت‌تر بین این دو هتل داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر