لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> رستوران های هتل چمران شیراز
رستوران های هتل چمران شیراز

رستوران های هتل چمران شیراز

بسیاری از ما در سفر به دنبال رستوران هایی هستیم با کیفیت غذای خوب تا تجربه سفرمان را لذت‌بخش‌تر کنند. چنانچه میهمان شیرازی‌ها شدید، یکی از مکان‌هایی که برای نوش جان کردن غذاهای خوشمزه پیشنهاد می‌دهیم، رستوران های هتل چمران شیراز است. هتل چمران شیراز که از جمله مرتفع‌ترین ساختمان‌های این شهر به شمار می‌آید؛ توانسته در دل گردشگران شیراز و سایر میهمانان این شهر شعر و ادب، جا باز کند.

تنوعی که در رستوران های هتل چمران شیراز وجود دارد در کنار غذاها و محیطش را در کمتر هتلی پیدا خواهید کرد. این هتل از هتل های شیراز را که رستوران‌های متنوع دارد، در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران های هتل چمران شیراز

هتل بزرگ چمران که از جمله هتل های مجلل شیراز به شمار می‌آید، با رستوران و کافی شاپ‌های مجلل، برای میهمانان میزبان خوبی است. این هتل توانسته رضایت خاطر میهمانان را تا حدود زیادی فراهم نماید. قیمت غذا در هر رستوران هتل چمران شیراز در مقایسه با دیگر رستوران های شیراز مناسب‌تر بوده و کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

انواع رستوران‌های این مجموعه بزرگ را در ادامه مقاله رستوران های هتل چمران شیراز آورده شده است.

1- رستوران پانوراما هتل چمران شیراز، کافه طبقه ۲۴ هتل چمران

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز، کافه طبقه ۲۴ هتل چمران

رستوران پانوراما هتل چمران از جمله بهترین رستوران های شیراز بوده که تجربه‌ای منحصر به فرد به میهمانانش هدیه می‌دهد. این رستوران که در طبقه 24 هتل چمران و در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز قرار دارد با معماری جذاب، در کنار دکوراسیون راحت، محیطی گیرا برای گردشگران شیراز ایجاد کرده است. ظرفیت بالای رستوران پانوراما هتل چمران شیراز، باعث شده تا این رستوران یکی از انتخاب‌های اول گردشگران باشد.

این رستوران نزد مسافران شیراز، شهروندان و سایر میهمانان این شهر بسیار پرمخاطب است. علت آن نیز هدیه تجربه صرف غذا در کنار چشم‌انداز 360 درجه از شهر شیراز به میهمانان می‌باشد. وجود این چشم‌انداز منحصربه‌فرد در زمان شام خوردن و نگاه کردن به آن همه چراغ و روشنایی بدون شک حس و حالی خوب و خاصی را به میهمانان انتقال می‌دهد. تنها در رستوران پانورامای هتل چمران این دید تمام نما به شیراز را خواهید داشت.

برخورداری از بهترین سرآشپزان شیراز با مدرک بین‌المللی و پرسنل آموزش دیده از جمله مواردی بوده که در رابطه با این رستوران وجود دارد. رستوران پانوراما دارای ظرفیت تقریبی 300 نفر است و از جمله بزرگترین رستوران های شیراز به شمار می‌آید. در بدو ورود به رستوران، پرسنل با خوش‌رویی از شما استقبال خواهند کرد و راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب میز دلخواه و غذای مورد علاقه‌تان را به شما ارائه می‌دهند.

از ساعت 7 الی 10 صبح  همه روزه در این مکان صبحانه سرو می‌شود و برای سرو نهار و شام از ساعت 12 تا 23 نیز رستوران فعالیت دارد. با اقامت در هتل نیز می‌توانید از خدمات روم سرویس بهره‌مند گردید و سفارشتان را در اتاق تحویل بگیرید.

مهمان‌نوازی بسیار گرم کادر هتل، ظروف زیبا و سلف سرویس بودن سرو غذا روی میزها و همچنین آراستگی باشکوه رستوران، در کنار معماری داخلی و دکور راهروهای هتل در مجاورت رستوران، که تمام‌شان از اصل و نسب و فرهنگ شیرازی می‌گویند، از امتیازات مثبتی هستند که گردشگران زیادی آن را به خاطر مدیریت درست رستوران پانورامای هتل چمران شیراز به آن داده‌اند.

از مزایای دیگری که این رستوران در مقایسه با سایر رستوران های شیراز دارد امکان استفاده از پارکینگ و نیز صرف غذا در فضای تراس است. منوی رستوران پانوراما هتل چمران شیراز دارای تنوع بالای خوبی می‌باشد.  غذاهای مختلف ایرانی و دریایی، از انواع متنوع کباب تا مرغ و ماهی، در این منو قرار دارند. در این رستوران مخلفات و پیش‌غذاهای متنوع و لذیذ همراه با دسر‌های خنک و یک سالادبار عالی و درجه یک در کنار غذاهای اصلی، در اختیار میهمانان قرار دارد. میهمانان می‌توانند از طعم بی‌نظیر آن‌ها همراه با صرف غذای اصلی لذت ببرند.

2- رستوران سنتی دیگ تو دیگ

رستوران سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران

رستوران سنتی دیگ تو دیگ در دل هتل چمران شیراز قرار دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های هتل چمران شیراز بوده که روی آن برای یک شام یا نهار دوستانه و خانوادگی و یا حتی رسمی، می‌توان حساب کرد. محیط لوکس و خدماتی حرفه‌ای این رستوران، توانسته در بین رستوران های سنتی شیراز جای خودش را باز کند.

قوانین صیغه نامه برای اقامت در هتل
ادامه مطلب

رستوران سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران ترکیبی منحصر به فرد است از معماری، مهمان‌نوازی و هنر آشپزی شیرازی‌ها.  بدون شک این رستوران خاطره‌ای ماندگار در ذهن میهمانانش خواهد ساخت. واقع شدن هتل چمران در بلوار چمران شیراز باعث شده تا میهمانان به راحتی به نقاط گوناگون شهر و جاهای دیدنی شیراز دسترسی داشته باشند.

همه روزه از ساعت 12 الی 23 رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران از میهمانان در وعده های نهار و شام آماده پذیرایی است. چنانچه وارد فضای رستوران شوید، دکوراسیونی که روی تک تک اجزای آن کار شده است، توجه‌تان را جلب می‌کند. در گوشه گوشه این هتل آثار هنر و معماری ایرانی را مشاهده خواهید کرد.  در بدو ورود پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای رستوران برای انتخاب میزتان همراه شما خواهند بود. رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران شیراز، رستوران موردعلاقه رستوران‌گرد‌ها و شکم‌گردان در دل شیراز است.

منویی که رستوران سنتی دیگ تو دیگ دارد، بسیار متنوع است. امروزه این رستوران غذاهایی که تقریبا از سفره ایرانی‌ها حذف شده اما در دسته غذاهای سنتی و شاهانه‌ی ایرانیان قرار دارد را سرو می‌کند. کباب‌های برگ اصیل و چلوهای رنگی که از مغزی‌جات همچون خلال پسته و بادام پر شده‌اند، با روشی که غذا را بسیار لذیذ می‌کنند در این رستوران طبخ می‌شوند.

از ویژگی‌های مثبت دیگر فضای سفره‌ خانه سنتی دیگ تو دیگ این هتل شیراز، آرام بودن و طراحی با تم سنتی و نیز محیط دنج آن است که عموما برای مشتریان آسایش بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین در اینجا شما امکان برگزاری مراسم خاص را با هماهنگی قبلی خواهید داشت که در کنار جالب بودن، می‌تواند بسیار خاطره ساز نیز باشد. از منوی غذا سفارش چای تازه دم همراه با سرویس عربی خوش‌عطر و میوه‌ای به صورت جداگانه امکان پذیر است. بدون شک  پس از صرف یک وعده غذای لذیذ ایرانی، چای بسیار می‌چسبد!

تمامی غذاهایی نظیر چلو کباب، باقالی‌پلو با گوشت بره، پلو‌های رنگی همچون کلم‌پلو به شیوه‌ی سنتی در رستوران سنتی دیگ تو دیگ سرو خواهند شد. خود غذاها نیز عموما در ظروف بسیار جذاب و زیبا سرو شده و به جرئت می‌توان ادعا کرد، رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران در دسته بهترین‌ رستوران های شیراز قرار می‌گیرد. این رستوران غذاهایی مطابق با ذائقه ایرانی دارد و برای گردشگران و مسافران شهر شیراز به ویژه خارجی‌ها جذاب خواهد بود.

3- رستوران ایتالیایی داوینچی – رستوران طبقه ۲۵ هتل چمران

رستوران ایتالیایی داوینچی - رستوران طبقه ۲۵ هتل چمران

اگر شهر شیراز را برای سفر انتخاب کرده‌اید و در این سفر علاقه‌مندید غذاهای ایتالیایی را در بهترین رستوران های شیراز میل کنید، به شما رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز را پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران در کنار صرف غذا، این امکان را دارید تا در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل چمران شبی را در آرامش و رضایت خاطر بگذرانید.

خوردن غذاهای متنوع ایتالیایی در یکی از رستوران های هتل چمران شیراز با دورنمایی منحصربه‌فرد از شهر در شب از طبقه 25 هتل، برای اکثر گردشگران شهر لذت‌بخش می‌باشد. در کنار تمامی زیبایی‌ها و امکانات هتل چمران شیراز و نیز جذابیت‌های رستوران ایتالیایی، چنانچه به دنبال آن هستید که رستورانی غذاهای ایتالیایی معروفی نظیر پیتزای محبوب مارگریتا و پاستا را براساس دستور ‏پخت اصیل ایتالیایی‌ درست کند، رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز پیشنهاد ماست.

این رستوران با طراحی شیک و نورپردازی خاصش، برای میهمانان محیط آرامش‌بخش، گرم و صمیمی را فراهم می‌کند. این رستوران یک انتخاب دقیق و درست ‏خواهد بود. ساعت کاری رستوران ایتالیایی هتل چمران  همه روزه از ساعت 16 الی 24 می‌باشد.

4- رستوران شاندیز هتل چمران شیراز

رستوران شاندیز هتل چمران شیراز

رستوران شاندیز هتل چمران شیراز از رستوران های منحصر به فرد و دوست داشتنی دیگر این هتل است.  رستوران را در محوطه هتل و در حیاط پشت ساختمان هتل پیدا می‌کنید. این رستوران که دارای طراحی باغ رستوران است، آلاچیق‌های کوچ و بزرگی در محوطه‌اش‌ دارد که تجربه صرف غذا را در محیطی دلپذیر دو چندان می‌کند. در رستوران شاندیز انواع متنوع غذاهای ایرانی و سنتی شیراز سرو می‌گردد.

محیط بسیار دلباز رستوران با چشم‌اندازی رو به باغ در کنار پرسنل مجرب این رستوران به محض ورود میهمانان با خوش‌رویی از آنان استقبال می‌کنند. میهمانان  با کمک کادر هتل می‌توانند میز و غذای مورد نظر خودشان را انتخاب کنند. رستوران شاندیز برای صرف نهاری لذیذی یا شامی رمانتیک در شیراز، همان جایی است که لحظه‌هایتان را شیرین‌تر می‌کند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار اجرای موسیقی زنده شبی خاص را برایتان رقم می‌زند.

مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی
ادامه مطلب

ساعت کاری رستوران شاندیز هتل چمران: همه روزه از ساعت 12 الی 23

5- رستوران ملل هتل چمران شیراز

رستوران ملل هتل چمران شیراز

رستوران ملل رستوران دیگری است که در طبقه سوم هتل با ظرفیت ۳۰۰ نفر قرار دارد. انواع متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران ملل سرو می شود. این رستوران نیز از جمله بهترین رستوران های هتل چمران شیراز بوده که طرفداران بسیاری دارد.

فضای این رستوران دارای طراحی کاملا لوکس و شیک بوده که متشکل از دو سالن بزرگ هر یک به مساحت ۳۰۰ متر مربع است. شایان ذکر است که در این رستوران  یک بالکن بزرگ وجود دارد که زیبایی فضا را دو چندان می‌کند. مهمانان در صورت علاقه برای صرف ناهار و شام به این رستوران هتل چمران شیراز می‌توانند مراجعه کرده و لحظات دلچسبی را بگذرانند. همچنین افرادی که در هتل اقامت دارند این امکان را دارند تا برای وعده صبحانه به رستوران ملل به صورت رایگان مراجعه کنند. رستوران مدرن هتل چمران شیراز همین رستوران ملل می‌باشد.

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۴

6- رستوران ویتوریا

ویتوریا که همان فست فود هتل چمران شیراز می باشد در طبقه اول هتل واقع شده است. این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار بوده و برگر، پیتزا و … را برای میهمانان سرو می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به این فست فودی غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و در فضای خاص و زیبای آن، اوقات خوشی را سپری کنید.

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴

منو رستوران هتل شیراز

منوی رستوران های هتل بسیار متنوع بوده و ارائه‌دهنده انواع لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی است. با هر ذائقه و سلیقه‌ای که هستید، در رستوران های هتل می‌توانید از غذاها لذت ببرید.

بوفه صبحانه هتل چمران شیراز

خوب است بدانید که صبحانه هتل چمران شیراز در رستوران پانوراما حاضر شده و به میهمانان ارائه می‌شود. این رستوران از رستوران های هتل چمران شیراز، دارای فضایی با ظرفیت 180 نفر است که جای پارک ویژه‌ای نیز دارد.  منوی رستوران با 53 غذای متفاوت متنوع است. در ادامه به منوی صبحانه هتل چمران نگاهی دقیق‌تر می‌اندازیم:

بوفه صبحانه گرم هتل چمران شیراز

بوفه صبحانه گرم هتل چمران شیراز

سبزیجات بخارپز(قارچ، هویج، گل کلم و اسفناج)، انواع سوسیس و اسنک، انواع املت، نیمرو و تخم مرغ آب پز، انواع نوشیدنی‌های گرم(شیر کاکائو، چای، قهوه و نسکافه)، عدسی، حلیم، سیب زمینی سرخ شده و پوره سیب زمینی، آش شیرازی و خوراک لوبیا.

بوفه صبحانه سرد هتل چمران شیراز

انواع نوشیدنی های سرد، انواع کورن فلکس، نان و پنیر، انواع مربا، شکلات صبحانه، خامه عسلی، خیارشور، گوجه، خیار، زیتون، لیمو ترش و سبزی، انواع ژامبون، عسل، کره، ارده، کرم کنجد، ماست ساده و میوه ای، انواع خشکبار، حلوا شکری و شیره خرما، انواع میوه فصل و کمپوت.

اما منوی ناهار و شام این رستوران علاوه بر صبحانه، نیز به همان اندازه متنوع می‌باشد. در پانوراما انواع غذاهای ایرانی، دریایی، مخلفات، پیش غذا، دسر و سالادبار برای مهمان‌ها سرو می‌گردد.

کافه های هتل چمران شیراز کدامن

امروزه کافه و کافه‌نشینی بخش بسیار مهمی از فرهنگ شهری مردم ایران به شمار می‌آید و در میان جوانان نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد. کافه‌ها و کافی شاپ‌ها مکان‌هایی هستند که برای گپ و گفتی دوستانه و صمیمی مناسب می‌باشند. این لحظات با سفارش دادن یک نوشیدنی یا میان وعده خوشمزه، لذت‌بخش‌تر نیز خواهند شد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با دو تا از بهترین کافی شاپ‌های شیراز به نام کافی شاپ ایتالیایی و چشم انداز هتل چمران آشنا می‌کنیم.

1- کافی شاپ ایتالیایی

کافی شاپ ایتالیایی

طعم لذیذ غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز تجربه کنید. کافه این رستوران دارای منویی متنوع از انواع مختلف غذاهای خوشمزه ایتالیایی و مدیترانه‌ای است که از لحظات شیرین شما میزبانی می‌کند. می‌توانید انواع پاستا، اسپاگتی، پیتزا، سالادها و دسرهای ایتالیایی را در منوی رستوران ایتالیایی هتل چمران بیابید. حتما طعم لذت‌بخش آن‌ها در ترکیب با تماشای چشم‌انداز منحصربه‌فردی از شهر شیراز بی‌نظیر است.

همه‌روزه در این مکان اجرای زنده موسیقی را شاهد هستید و صدای بی‌نظیر آن شبی پر از آرامش را برایتان رقم می‌زند. این کافه رستوران متشکل از دو فضای مختلف بوده که یکی از آنها متعلق به کافه است که ظرفیت 100 نفر را دارد. فضای دیگر. به رستوران با ظرفیت 350 نفر متعلق است.

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل
ادامه مطلب

همه‌روزه این کافه رستوران از ساعت 16 الی 24 از میهمانان میزبانی می‌کند. واقع شدن آن در طبقه 25 هتل، تجربه صرف شام در یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر را می‌دهد و صرف غذا در آن ارتفاع با دورنمایی تماشایی از شیراز در شب، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

2- کافی شاپ چشم انداز

در طبقه 23 برج هتل چمران شیراز کافی شاپ چشم‌انداز هتل چمران، یا همان کافه مدرن، یک کافه‌تریای بین‌المللی بوده که برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی میزبان خوبی است. این کافه بدون شک، مناسب‌ترین گزینه برای ساختن یک روز خاص با یک مخاطب خاص می‌باشد.

طراحی داخلی کافی شاپ چشم انداز هتل‌ چمران، به اندازه‌ای زیباست که برای دقایقی هر کس را میخکوب خودش می‌سازد. اتمسفر منحصربه‌فرد این کافی‌شاپ همراه با نوای روح‌بخش موسیقی لایت بسیار خاص و دوستداشتنی است.

از جمله ویژگی‌هایی که این کافه را مطرح نموده، اجرای موسیقی زنده آن است که ساعات آغازین شب تا پاسی از شب توسط هنرمندان شیرازی اجرا می‌گردد. از ویژگی خاص دیگر این مکان که باعث شده است تا اینجا به عنوان یکی از بهترین کافه‌های شیراز شناخته شود، وجود تراسی وسیع با چشم‌اندازی وسیع به نمای شهر می‌باشد. تنها کافیست لحظاتی را در آن سپری کرده تا تصویری بسیار زیبا از نورهای مختلف را در شب‌های شیراز را مقابل چشمانتان مشاهده کنید. اینجا همان جایی است برای قرار‌های غیررسمی با تشریفاتی خاص مناسب می‌باشد.

ظرفیت کافه مدرن هتل چمران تقریبا 150 نفر بوده که با پرسنلی مجرب و خون‌گرمش سعی دارد تا با ارائه خدمات خوب، رضایت خاطر میهمانان را بدست آورد. از خوردنی‌های معروف این کافی‌شاپ سرو صبحانه، نوشیدنی‌های گرم، سرد و میان وعده‌های خوشمزه همچون وافل و شیرعسل با طعم دارچین و زنجفیل هستند.

شایان ذکر است که خاص‌ترین سرویس این کافی‌شاپ لوکس، سرویس عربی آن می‌باشد. جدا از این موضوع که در اکثر مواقع سال سیگار نیز آزاد است و شما می‌توانید همراه با قهوه سیگاری هم دود کنید. آن هم در یک نما از شهر، از طبقه بیست‌وسوم برج هتل!

قیمت غذاهای هتل چمران شیراز

کیفیت مواد اولیه‌ای که در رستوران های هتل چمران شیراز برای پخت مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار بالا است. هر چند که قیمت بسیار اهمیت دارد، اما کیفیت غذا در اولویت قرار می‌گیرد. با توجه به کیفیت خوب غذا، قیمتی که غذاهای رستوران هتل چمران شیراز دارد، تقریبا مناسب است. بنابراین جهت صرف یک وعده غذایی دلچسب همراه خانواده خود حتما به این هتل سر بزنید و یکی از رستوران‌های آن را انتخاب کنید.

در ضمن میهمانان این هتل می‌تواند برای صرف یک عصرانه به کافی‌شاپ فعال در هتل مراجعه نمایید.

سوالات متداول

در منو رستوران هتل چمران شیراز چه غذاهایی سرو می‌شود؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، همه‌ی رستوران‎ های هتل چمران شیراز با داشتن منویی متنوع در ساعات مختلف، از میهمانان محترم میزبانی می‌کنند. تنها باید پیش از رفتن به آن‎جا، برای رزرو میز خود با هتل تماس بگیرید. جهت صرف ناهار یا شما در کنار عزیزانتان، می‌توانید هر کدام از رستوران‎ها را انتخاب کرده و از منوی هیجانی آن‎‏ها بهره‌مند گردید.

شایان ذکر است،  تنوع بالایی از پیش‌‎غذا و سالادها به صورت سلف سرویس در رستوران پانوراما و سنتی دیگ تو دیگ هتل چمران شیراز، قرار داده شده که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها است.

استفاده از بوفه صبحانه هتل چمران شیراز برای عموم آزاد است؟

بله، رستوران پانوراما با ارائه بوفه صبحانه، حتی برای آن دسته از افرادی که در هتل اقامت ندارند هم قابل رزرو است.

جمع بندی

مدیریت هتل چمران شیراز تلاش دارد تا رضایت کامل تمامی میهمانان را برآورده کند. مدیریت با بهره از تجارب پرسنل مجرب و کارآزموده توانسته تجربه‌ای ناب به میهمانان تقدیم نماید. کارکنان رستوران با ورود شما میز مورد علاقه‌تان را آماده می‌کنند.

با اقامت در هتل چمران شیراز ، از خدمات روم سرویس برخوردار می‌شوید. و می‌توانید سفارش غذایتان را در اتاقتان تحویل بگیرید. با انتخاب رستوران های هتل چمران شیراز امکان استفاده از پارکینگ مجموعه را نیز خواهید داشت. دیگر نیازی به گشت به دنبال محل پارک ندارید. برخورداری از کافی شاپ نیز فرصت خوبی است تا بخشی از اوقاتتان را به گپ و گفت با دوستان و عزیزانتان در آن جا بگذرانید.

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر