لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> تله کابین کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس
تله کابین میکامال کیش

تله کابین کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس

یکی از جزایر زیبا با شگفتی‌های طبیعی و مصنوعی در کشورمان جزیره کیش است. وجود جاذبه‌های طبیعی متنوع در این شهر موجب شده تا بسیاری از مسافران این جزیره را به عنون مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. علاوه بر جذابیت‌های طبیعی بسیار، در سال‌های اخیر امکانات تفریحی مدرن و سرگرم‌کننده‌ای برای میزبانی از مسافران فراهم شده است.

تله کابین میکامال کیش یکی از امکانات تازه‌ساز و جاهای دیدنی جزیره کیش است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این جاذبه هیجان‌انگیز، ساعت کاری این مجموعه، ساعت بازدید از آن، جاهای نزدیک به این تله کابین و دیگر خصوصیات مربوط به آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد این مکان اطلاعاتی بیشتر کسب کنید.

درباره تله کابین میکامال کیش

تله کابین میکامال کیش

بدون شک شما هم در سفر به این جزیره زیبا برای ساعتی هم که شده هوس دیدن جزیره و ساحل تماشای آن را از بالا خواهید کرد. تله کابین میکامال کیش یکی از سرگرمی‌ها و تفریحات مورد علاقه مسافران این جزیره است. این تله کابین در سال ١٣٩٩ افتتاح شد. در این مکان تفریحی سه ایستگاه وجود دارد.

ابتدای مسیر این تله کابین از اسکله تفریحی شروع و به طبقه چهارم میکامال ختم می‌شود. این مکان با طی مسافتی ٢.٥ کیلومتری در زمانی ٢٥ دقیقه‌ای اوقاتی شاد و مفرح را بر فراز شهر زيبای كيش به شما هدیه می‌دهد. در ضمن ارتفاع این تله کابین در بالاترین قسمت به ٣٠ متر می‌رسد.

قیمت تله کابین کیش ١٤٠٢

قیمت تله کابین کیش ١٤٠٢

قیمت مناسب این مجموعه تفریحی موجب شده تا مسافران در سفر به این جزیره بازدید و تفریح از این جاذبه را جزو یکی از برنامه‌های گردشگری و تفریحی خود قرار دهند. بسته به این که در چه فصلی به کیش سفر می‌کنید هزینه تله کابین کیش ممکن است متفاوت باشد. با توجه به اینکه قیمت‌ جاذبه‌های گردشگری دارای نوسان می‌باشد برای اطلاع دقیق‌تراز قیمت این تله کابین و رزرو آن بهتر است به سایت‌های رزرو بلیط این مکان مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که اگر در سفر به کیش و بازدید از این مجموعه تفریحی کودک خردسال زیر پنج سال به همراه دارید، هزینه‌ای برای سوار شدنش پرداخت نمی‌کنید. در حقیقت از کودکان زیر پنج سال هزینه‌ای بابت بلیط دریافت نمی‌شود. ناگفته نماند در زمان ورود به این مجموعه هزینه‌ای هم علاوه بر رزرو بلیط به عنوان ورودی از مسافران دریافت می‌شود.

آشنایی با اتاق ‌های هتل مارینا پارک کیش
ادامه مطلب

خرید بلیط تله کابین کیش

خرید بلیط تله کابین کیش

با توجه به جذابیت بسیار زیاد این تله کابین تفریحی بسیاری از مسافران قبل از سفر خود، برای بازدید و تفریح از این جاذبه زیبا اقدام به خرید بلیط می‌کند. برای خرید بلیط هم نیاز به حضور شما در این تله کابین نیست. شما می‌توانید با استفاده از سامانه‌های رزرو آنلاین خرید بلیط به راحتی و در هر زمانی نسبت به خرید بلیط برای خود و همراهانتان اقدام کنید.

لازم به ذکر است که بلیط‌های این جاذبه گردشگری به دو صورت عادی و VIP به مسافران فروخته می‌شوند. اگر قصد استفاده اختصاصی از کابین را دارید می‌توانید اقدام به خرید بلیط VIP تله کابین میکامال کیش کنید. علاوه بر این، قیمت بلیط در تله کابین عادی و ویژه با هم فرق می‌کند.

تله کابین کیش کجاست؟

تله کابین کیش کجاست؟

پیدا کردن آدرس تله کابین کیش در این جزیره بسیار راحت است. در واقع به دلیل محبوبیت و شهرت آن در میان مردم این شهر، به راحتی می‌توانید آدرس آن را جویا شوید. ولی به طور دقیق اگر بخواهیم آدرسی از این مجموعه تفریحی در اختیار شما قرار دهیم. پس از ورود به کیش باید مسیر اسکله تفریحی کیش را دنبال کنید. میدان امیرکبیر، بلوار رودکی، اسکله تفریحی محل دقیق قرار گرفتن این جاذبه گردشگری است.

ساعت کاری تله کابین میکامال کیش

ساعت کاری تله کابین میکامال کیش

با توجه به آب و هوای متفاوت جزیره کیش در طول سال، ساعت بازدید از این مکان تفریحی در فصل‌های سرد و گرم سال تغيير می‌كند. اما به طور کلی از ساعت ٨ صبح تا ١٢ شب می‌توانید ازاین مکان جذاب دیدن کنید و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید.

امنیت تله کابین میکامال کیش

امنیت تله کابین میکامال کیش

از لحاظ امنیت تله کابین میکامال یکی از امن‌ترین تله کابین‌های کشورمان به شمار می‌رود. شركت BMF سوئیس نام شرکتی است که این تله کابین را طراحی و ساخته است. علاوه بر امنیت در هنگام سوار شدن به کابین‌های این تله کابین متوجه طراحی زیبای آنها نیز می‌شوید. شرکت پورشه طراح تله کابین میکامال کیش است.

مسیر دسترسی به تله کابین میکامال کیش

مسیر دسترسی به تله کابین میکامال کیش

در هر کجای جزیره کیش که ساکن باشید دسترسی راحتی به اين جاذبه خواهید داشت. برای رفتن به این تله کابین مسیرهای مختلفی در پیش روی شما قرار گرفته است. اصلی‌ترین مسیر از سمت بزرگراه خلیج فارس کیش است. پس از ورود به این بزرگراه به میدانی به نام قشم می‌رسید.

پس از عبور از ميدان به سمت بلوار حافظ حركت كنید. میدان سیری مسیر حرکت بعدی شما است. پس از طی میدان و بلوار سیری میدان داریوش را مشاهده می‌کنید. بلوار داریوش و میدان آبشار آخرین مسیر حرکت شما به سمت این تله کابین است. میدان آبشار در حقیقت ورودی میکامال یا همان تله کابین میکامال کیش است.

مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش
ادامه مطلب

لازم به ذکر است که با هر وسیله مانند خودروی شخصی، تاکسی خودروی کرایه‌ای و.. می‌توانید خود را به این مکان برسانید.

امکانات تله کابین میکامال کیش

امکانات تله کابین میکامال کیش

برای رفاه و لذت بردن هر چه بیشتر مهمانان این تله کابین امکانات مختلفی در نظر گرفته شده است. در تله کابین کیش دو نوع کابین شامل ساده و ویژه وجود دارد. کابین‌های ویژه دارای ظرفیتی چهار نفره هستند. هنگام نشستن در این کابین‌ها از امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم پر سرعت، رایانه‌های دستی و سرویس‌های خوردنی و آشامیدنی برخوردار می‌شوید.

همچنین تعداد ٢٠ کابین ساده با ظرفیت هشت نفر در این مجموعه وجود دارد. ظرفیت بالای این کابین‌ها برای تعداد زیاد خانواده‌ها و گروهای دوستانه مناسب است. از جمله امکاناتی که در کابین این نوع از تله کابین میکامال کیش وجود دارد می‌توان از پخش موسیقی، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، صندلی‌های راحت و پنجره‌های مناسب برای تهویه نام برد. همچنین در کابین‌های این مجموعه نورپردازی زیبایی طراحی شده است.

ایستگاه تله کابین میکامال

علاوه بر خدماتی که در کابین‌ها برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده در ایستگاه اول اين تله كابين می‌توان کافی شاپ، غرفه فروش بلیط و تجهیزات عکاسی را مشاهده کرد. عکاسانی حرفه‌ای در این بخش آماده عکس‌برداری و ثبت خاطرات زیبای شما در این مکان زیبا هستند.

علاوه بر موارد گفته شده تابلوهای تبلیغاتی تعبیه شده در مسیر تله کابین کیش شما را با جاذبه‌های این شهر بیشتر آشنا می‌کنند. نمازخانه، سرويس بهداشتی، پاركينگ، مکانی برای شارژ گوشی و… هم در اين مجموعه تفريحی برای استفاده مسافران وجود دارد. ناگفته نماند در كابين‌های اين تله كابين بی‌سيم‌هايی برای ارتباط مسافران در كابين و ایستگاه تدارک دیده شده است.

جاهای دیدنی نزدیک تله کابین میکامال کیش

ورودی پارک برفی کیش

موقعیت بسیار مناسب اين تله كابين باعث شده تا مسافران علاوه بر بازدید و تفریح در این جاذبه به اماکن تفریحی و گردشگری نزدیک آن نیز دسترسی راحتی داشته باشند. پارک برفی کیش یکی از جاذبه‌های زیبای اطراف تله کابین میکامال کیش است که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. این پارک تازه‌ساز با فضایی جذاب و آب و هوایی متفاوت نسبت به جزیره کیش اوقاتی شاد و مفرح را برای بازدید‌کننده‌گان رقم می‌زند.

این مجموعه با وسعتی زیاد سرگرمی‌ها و وسایل زیادی را در خود جای داده است. دیواره‌های یخی مرتفع، درختان برفی، اسکی روی یخ، بولینگ، ماشین‌سواری و… از جمله این خدمات رفاهی هستند. علاوه بر این در پارک برفی کیش امکانات رفاهی مانند رستوران و کافه برای  رفاه و استفاده مهمانان در نظر گرفته است.

اضافه بر پارک برفی، قلعه وحشت، اسکله تفریحی قدیمی کیش، شهربازی هایلند، درخت سبز کیش، شهر زیرزمینی کاریز و پارک دلفین نیز از دیگر جاذبه‌هایی هستند که با طی کردن مسافتی کوتاه می‌توانید به راحتی از آنها دیدن کنید.

مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

هتل های نزدیک تله کابین میکامال

هتل های نزدیک تله کابین میکامال

برای داشتن اوقاتی مفرح و آرام در جزیره کیش و همچنین بازدید از جاذبه‌هایی مانند تله کابین کیش در ابتدای سفر خود بهتر است نسبت به رزرو هتل در این جزیره اقدام کنید. هتل های کیش با تنوع زیاد و امکانات رفاهی متنوع آماده میزبانی از شما مسافران محترم هستند. در ادامه چند نمونه از هتل های اطراف تله کابین میکامال کیش را نام می‌بريم:

هتل داریوش کیش

سوئیت دبل هتل داریوش کیش

هتل داريوش کیش هتلی مجلل و پنج ستاره در جزیره است. طرح زیبای این هتل برگرفته از معماری با شکوه دوران هخامنشیان است. این مجموعه با وسعتی زیاد در نزدیکی ساحل شرقی کیش ساخته شده است. ١٨٤ اتاق، سوئیت و کابانای مجلل در آن اقامتی متفاوت و به یاماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این هتل امکانات رفاهی متنوع و مدرنی مانند رستوران، استخر روباز، بیلیارد، تنیس، پینت بال و… برای اقامتی راحت و بدون دغدغه فراهم شده است.

هتل لیلیوم کیش

اتاق دبل هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم  کیش هتلی چهار ستاره واقع در میدان پردیس، بلوار رودکی جزیره کیش است. ساختمان نوساز این هتل در هشت طبقه احداث شده است. تعداد ١٥٤ اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی مطلوب در این طبقات پراکنده شده‌اند.

همچنین با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی مختلف تعبیه شده در فضای هتل برخوردار خواهید شد؛ رستوران، پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، کرایه اتومبیل (بدون راننده) و.. از جمله امکانات رفاهی ارائه شده توسط این هتل هستند.

هتل سارا کیش

اتاق دبل هتل سارا کیش

یکی دیگر از هتل های اطراف تله کابین میکامال کیش هتل سارا است. هتل سارا کیش با نقش سه ستاره برسردرش هر ساله میزبان مسافران زیادی است. در این هتل اتاق و سوئیت‌هایی مجهز به امکانات رفاهی برای اقامت مسافران وجود دارد. از جمله امکاناتی که در این هتل برای راحتی و رفاه هر چه بیشتر شما مهمانان گرامی تعبیه شده است می‌توان به کافی شاپ، رستوران، خودپرداز، سالن همایش، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

جمع‌بندی

کیش جزیره زیبا در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس جاذبه‌های متنوعی را در خود جای داده است. یکی از این جاذبه‌های زیبا و در عین حال جذاب تله کابین کیش است. این تله‌کابین با فراهم کردن امکانات و خدماتی متنوع اوقاتی شاد و سرگرم‌کننده را به مسافران هدیه می‌دهد. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با این جاذبه گردشگری مهیج در کیش بیشتر آشنا کنیم و اطلاعاتی را در مورد تهیه بلیط و دیگر خصوصیات آن در اختیارتان قرار دهیم. امید است توانسته باشیم اطلاعاتی هر چند اندک را در مورد این مکان به شما ارائه دهیم.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر