لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آرامیس کیش – هتلی 4 ستاره با امکانات عالی
معرفی هتل آرامیس کیش - هتلی 4 ستاره با امکانات عالی

معرفی هتل آرامیس کیش – هتلی 4 ستاره با امکانات عالی

کیش جزیره‌ای در کنار خلیج همیشه فارس بوده که با هتل‌های با کیفیتش توانسته از جمله مقاصد مهم گردشگری ایران باشد. رزرو هتل آرامیس کیش برای افرادی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را در برنامه سفر خود دارند یک گزینه مهم می‌باشد .
از جمله امکانات گردشگری جزیره، هتل ‌های کیش بوده که بسیار متنوع و جذاب هستند. از هتل‌های معمولی و مقرون به صرفه گرفته تا هتل‌های لوکس و چند ستاره آن. شما می‌توانید هتل‌هایی با امکانات جذابی را در این جزیره پیدا کنید که در این مقاله قصد داریم یکی از آنها را به شما معرفی کنیم.

رستوران هتل آرامیس کیش

جهت لذت‌بخش شدن سفرتان می‌توانید از غذاهای خوشمزه و لذیذ رستوران‌ هتل آرامیس کیش نوش‌جان نمایید. انواع غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی در رستوران هتل سرو می‌گردد. چنانچه دلتان غذاهای سنتی‌تر می‌خواهد، می‌توانید به رستوران سنتی هتل بروید. در این بخش علاوه بر لذت بردن از معماری سنتی و شکیل این رستوران، حتما غذاهای اصیل آنجا را هم امتحان کنید. کافی‌شاپ هتل در تمام طول شبانه‌روز آماده است تا با انواع گوناگون خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ از شما پذیرایی نماید.

صبحانه هتل آرامیس کیش

نگران وعده مهم و اصلی صبحانه در این هتل نباشید. می‌توانید مفصل‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را در هتل آرامیس میل کنید و از آن لذت ببرید. با صبحانه هتل بدون شک می‌توانید روز پرباری را در سفر شروع نمایید.

اتاق های هتل آرامیس کیش

اتاق سه تخته هتل آرامیس کیشمحیط هتل آرامیس کیش به ۶۴ واحد تقسیم می‌شود. بعضی از واحدها برای مسافرانی در نظر گرفته می‌شود که ۲ نفره به کیش سفر می‌کنند. این اتاق‌ها مجهز به ۱ تخت دونفره یا ۲ تخت تک نفره می‌باشند. گروه‌ها یا خانواده‌های سه نفره نیز این امکان را دارند تا اتاق‌های سه تخته‌ی هتل آرامیس کیش را انتخاب نمایند. برخی از این اتاق‌ها ۳ تخت یک نفره و برخی دیگر نیز ۱ تخت تک نفره و ۱ تخت دونفره، دارند.
اتاق‌های چهارنفره که مختص گروه‌های پرجمعیت‌تر می‌باشد، دارای ۱ تخت دونفره و۲ تخت تک نفره است. از جمله امکاناتی که اتاق‌های هتل آرامیس دارد شامل رختخواب‌های راحت و تمیز، دستگاه واکس و مواردی از این دست می‌باشد. نکته‌ قابل‌توجه در مورد اتاق‌ها، چشم‌انداز جالب آن‌ها رو به شهر یا دریا است.

امکانات هتل آرامیس کیش

به این مهم توجه داشته باشید که در هتل آرامیس کیش، امکانات مناسبی برای رفاه میهمانان تعبیه شده است. از میان این امکانات لازم است به لاندری، اتوشویی، روم سرویس و خدمات تور اشاره کنیم. لابی و اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت هستند. برای تفریح و استراحت در هتل، به فضای دلنشین کافی‌شاپ‌ها بروید.
حتی این امکان را دارید تا از هتل بیرون رفته و از جلوه سبز و دلنواز هتل لذت ببرید. خوشبختانه هتل آرامیس در موقعیت مکانی بسیار مطلوب و قابل‌توجهی قرار دارد. از این رو شرایط بسیار مناسبی برای میهمانان فراهم گشته است. نزدیکی به مراکز خرید از جمله این شرایط می‌باشد.

آدرس هتل آرامیس کیش

لابی هتل آرامیس کیشساختمان هتل در ۴ طبقه بنا گشته و از ۶۴ باب اتاق با امکانات رفاهی شایسته برخوردار است. موقعیت مکانی خوبی که هتل دارد، موجب دسترسی مطلوب به ساحل خلیج فارس شده ‌است. مراکز خرید جزیره نظیر پردیس یک در نزدیکی هتل هستند. هتل آرامیس کیش با برخورداری از محیطی آرام و دل‌چسب هدفی جز ساختن بهترین خاطره از اقامت را برای میهمانان ندارد.
هتل آرامیس کیش از جمله بهترین گزینه‌های اقامتی در جزیره کیش می‌باشد. هتل آرامیس اقامتگاهی ۴ ستاره و نوساز بوده که با ظاهری دل‌نشین امکانات رفاهی با سطح بالایی دارد. شما این امکان را دارید تا با رزرو هتل آرامیس کیش در اتاق‌هایی با سایزهای گوناگون اقامت کنید.

فاصله هتل آرامیس کیش تا جاهای دیدنی

فاصله اسکله تفریحی تا هتل آرامیس حدود ۱ کیلومتر است.
فاصله بولینگ مریم تا هتل آرامیس کیش تقریبا ۱ کیلومتر است.
فاصله پارک دلفین ها تا هتل آرامیس تقریبا ۵ کیلومتر است.
فاصله شهر زیرزمینی کاریز تا هتل آرامیس کیش حدود ۷ کیلومتر است.
فاصله کشتی یونانی تا هتل آرامیس تقریبا ۱۴ کیلومتر است
فاصله بازار مروارید تا هتل آرامیس حدود ۱ کیلومتر است.

قوانین هتل آرامیس کیش

نمای ساختمان هتل آرامیس کیش
آقا و خانم تنها، این امکان را دارند تا با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار پذیرش شوند.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی باید به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته باشد. به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین نیز لازم است.
میهمانان باید توجه داشته باشند که هتل مهمانان با ملیت عرب و عراقی را نمی‌پذیرد. شایان توجه می‌باشد نرخ‌های اعلام شده از طرف هتل برای اقامت بیش‌تر از یک شب است. چنانچه درخواست اقامت به مدت یک شب را دارید نرخ اتاق‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
همینطور به علت چارتر بودن هتل‌های کیش، نرخ‌های اعلام شده لحظه‌ای بوده و قطعا امکان تغییر نرخ وجود دارد. باتوجه به چارتر بودن هتل، امکان کنسلی و تغییر تاریخ نیست.

رزرو هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌تواند رفاه حال مهمانان را در جزیره تأمین کند. این هتل ۴ ستاره بوده و نوساز می‌باشد. هتل با داشتن امکانات روز دنیا و برخورداری از استانداردهای جهانی، شرایط بسیار مطلوبی را برای اقامت مسافران فراهم آورده است. با اقامت در هتل آرامیس کیش، قطعا از مشتری‌های دائمی آن می‌گردید. هتل چهار ستاره آرامیس کیش در میدان پردیس واقع بوده و در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.
جمع‌بندی
کیش شهری هزار رنگ بوده و بهترین مقصد برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال حال خوب هستند، می‌باشد. براساس توان مالی‌تان و برنامه‌ریزی که برای سفر دارید، می‌توانید هتل‌های کیش را انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما برای داشتن اقامتگاهی که حس خانه را به شما منتقل کند، هتل آرامیس کیش است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل بیمارستان ‌های تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر