لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> میکامال کیش
میکامال کیش

میکامال کیش

مرکز خرید میکامال کیش در زمینی به مساحت 3 و نیم هکتار در بلوار فردوسی، اطراف میدان آبشار ساخته شده است. این مجموع هرآنچه از بازار و تفریح در جزیره کیش می‌خواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از برندهای معروف دنیا برای خرید؛ بولینگ، پاتیناژ، تله‌کابین و امکانات و خدمات متنوع برای تفریح، در کنار رستوران‌های باکیفیت در فودکورت میکامال برای تجدید انرژی. تمامی این ها را می‌توان تنها گوشه‌ای از دنیای شگفت‌انگیز و دیدنی میکامال کیش معرفی کرد.

چنانچه علاقه‌مندید از جدیدترین مرکز خرید کیش جزییات بیش‌تری بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. شک نکنید با خواندن این مقاله، دفعه بعدی که به مقصد کیش راهی شدید و سفر به این جزیره زیبا را آغاز کردید،  بازدید از مرکز خرید میکا مال، در الویت‌های برنامه سفرتان قرار خواهد گرفت.

میکامال کیش کجاست؟

ورودی میکامال کیش

میکامال که از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید این جزیره است در حوالی ساحل میرمهنا کیش قرار دارد. خالی از لطف نیست پس از بازدید از جاهای دیدنی کیش به این مرکز خرید نیز سری بزنید. اگر آن اطراف قدم زده باشید، قطعا مجموعه بزرگ و شکیل میکامال توجه‌تان را جلب می‌کند. میکامال متشکل از چند در ورودی مختلف است که هر کدام بازدیدکنندگان را به یکی از ضلع‌های مجموعه می‌برد.

ورودی‌هایی که شما را به دنیای شگفت‌انگیز میکامال وصل می‌کند عبارتند از: ورودی آفتاب از ضلع شرقی، ورودی نسیم از ضلع جنوبی، ورودی مهتاب از ضلغ غربی و ورودی باران از جنوب‌شرقی.

آدرس میکامال: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار

ساعات کاری و اطلاعات تماس میکامال کیش

  • ساعت کاری میکامال: تمام روزهای هفته 10:00 تا 24:00
  • شماره تماس میکامال: 07644456990
  • سایت میکامال کیش: com

چگونه به مرکز خرید میکامال کیش برویم؟

فوتبال ساحلی در میکامال

خوب است بدانید که برای حمل‌ونقل در جزیره کیش انتخاب‌های متنوعی وجود ندارد. موتورهای برقی یا دوچرخه به خاطر کوچک و خلوت بودن جزیره؛ به آسانی کار خطوط پرتردد و شلوغ مترو و اتوبوس‌های شهری را انجام می‌دهند.

‎فاصله میکامال کیش تا جاهای مهم جزیره

  • فاصله میکامال از فرودگاه کیش: تقریبا 7 کیلومتر (8 دقیقه با خودرو)
  • فاصله میکامال از اسکله تفریحی کیش: تقریبا 2 کیلومتر (2 دقیقه با خودرو)
  • فاصله میکامال از ساحل مارینا کیش: تقریبا 3 کیلومتر (5 دقیقه با خودرو)

مالک میکامال کیش کیست؟

آقای نادر کشتکار بنیانگذار و مالک مجموعه میکامال می‌باشد.

امکانات و تفریحات میکامال کیش

پله برقی میکامال

در مجموعه میکامال امکان تجربه امکانات تفریحی متفاوت و متنوعی وجود دارد. فرقی ندارد که می‌خواهید تفریحات هیجان‌انگیز را تجربه کنید یا به همراه خانواده علاقه‌مندید در بزرگترین پردیس سینمایی کیش یک فیلم فوق‌العاده مشاهده کنید.

حتی ممکن است برای تفریح کودکان به‌دنبال مکانی جدید باشید یا مشتاقید که جزیره زیبای کیش را از پنجره تله‌کابین تماشا کنید. تمامی این تجربیات شیرین و به‌یادماندنی را در مجموعه میکامال کیش می‌توانید داشته باشید. در ادامه شما را با بهترین تفریحات و سرگرمی‌های میکامال آشنا خواهیم کرد.

  • تله کابین
  • تونل باد
  • بولینگ
  • باشگاه بدنسازی
  • سایر امکانات و خدمات

تله کابین میکامال کیش

تله کابین میکامال

یکی از جذاب‌ترین امکانات این مجتمع مدرن و زیبا تله‌کابین میکامال است. مسیر تله‌کابین کیش به دریا نزدیک بوده و ارتفاع مناسب آن، باعث شده تا چشم‌اندازی منحصربه‌فردی را از پنجره کابین داشته باشید. تله‌کابین میکامال به دونوع کابین مختلف مجهز است که شامل کابین معمولی و کابینVIP.

کابین VIP میکامال

از آنجایی که هوای جزیره کیش شرجی است، شاید بهترین امتیاز کابین VIP میکامال برخورداری از سیستم خنک‌کننده هوا ‌باشد. البته این کابین دارای امکانات دیگری هم است که شامل: پخش موسیقی و امکان سرو غذا و نوشیدنی هم می‌شود که در ‎آینده‌ای نه چندان دور به مدار تله‌کابین افزوده خواهد شد.

خانه مردم شناسی بومیان کیش، نماد آیین های دیرینه
ادامه مطلب

کابین معمولی میکامال

کابین معمولی میکامال در واقع همان کابینی بوده که در حال حاضر فعالیت دارد. ظرفیتی که این کابین دارد، 8 نفر است. البته در بازه کوتاهی در فصل تابستان فعالیت تله کابین میکامال به تعلیق افتاد. با این حال از نیمه شهریور ماه 1402 فعالیت خود را از آغاز کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

مسیر تله‌کابین

در طی مسیر بین میکامال تا اسکله تفریحی کیش، تله کابین سه توقف دارد. ایستگاه اول آن در طبقه چهارم بوده و ایستگاه آخر آن در اسکله تفریحی کیش می‌باشد.

سکو تله کابین میکامال

قیمت تله کابین

قیمت تله‌کابین کیش در مرداد ماه 1402 برای هر نفر 260 هزار تومان است.

ساعت کاری تله کابین

ساعت کاری تله‌ کابین کیش از ساعت 17:30 تا ساعت 21:30 می‌باشد.

خرید بلیط تله‌کابین

برای خرید بلیط تله‌کابین میکامال نیز این امکان را دارید تا از داخل مرکز خرید به‌صورت حضوری اقدام کرده و همچنین به‌صورت آنلاین بلیط خود را خریداری کنید. برای تهیه بلیط تله‌کابین میکامال به‌صورت اینترنتی باید روی سایت خرید آنلاین بلیط کلیک کنید.

پس از آن که شماره‌ همراه را وارد کردید و کد اعتبارسنجی را دریافت نمودید وارد اولین مرحله خرید بلیط تله‌کابین خواهید شد. در ادامه تاریخ، ساعت، نوع کابین و تعداد نفرات را وارد کنید. دکمه «مرحله بعد» را بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده بزنید. آخرین مرحله به صفحه پرداخت خرید بلیط آنلاین، هدایت می‌شوید.

تونل باد میکامال کیش

تونل باد میکامال کیش

پرواز و معلق بودن در هوا تجربه‌ای است که شاید آرزوی خیلی از ماها باشد. چنانچه شما نیز عاشق هیجان هستید و به چشیدن طعم تجربه‌های جدید و متنوع علاقه‌مندید، باید در مجموعه میکامال تونل باد را تجربه کنید.

تونل باد میکامال محفظه‌ای شیشه‌ای بوده که به شکل استوانه است و بین طبقه سوم و چهارم مجتمع با شعاع 3 متر تا ارتفاع 9 متری ساخته شده است. این تونل تجربه پرواز واقعی را نصیب علاقه‌مندان می‌کند.

شاید جالب باشد که بدانید میکامال تنها مرکز خرید ایران است که در لیست امکانات تفریحی خود این سرگرمی هیجان‌انگیز را دارد. چنانچه علاقه‌مندید که قبل از تجربه پرواز در میکامال از این سرگرمی متفاوت اطلاع یابید؛ باید بدانید که فشار باد باعث پرواز شما در تونل شیشه‌ای می‌شود. شما باید لباس و تجهیزات مخصوص را پوشیده و وارد تونل ‌شوید و با شروع جریان باد، بسیار آزاد و راحت به پرواز در‌آیید.

  • ساعت کاری تونل باد: 14:00 تا 24:00
  • شماره تماس تونل باد: 07644486827

بولینگ میکامال کیش

چنانچه به بازی بولینگ علاقه‌مندید، بدون شک در لیست تفریحات جزیره کیش نام بولینگ مریم را شنیده‌اید. حالا این برند حرفه‌ای برای خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان جدیدترین شعبه‌اش را در میکامال آماده کرده‌است. امروزه همانطور که واضح است، سالن بولینگ یکی از بخش‌های جدانشدنی مراکز خرید مدرن ایران می‌باشد.

مطمئن باشید که در جزیره کیش و در مجموعه میکامال تجربه جدیدی از بازی بولینگ منتظر شماست. یکی از بهترین امتیازاتی که این سالن بولینگ دارد، چشم‌انداز زیبا و حیرت‌انگیز آن است که از پنجره‌های بزرگ آن رو به چشمان‌تان باز خواهد شد. از دیگر امکانات مجموعه بولینگ میکامال میز بیلیارد، ایرهاکی و کافی‌شاپ هستند.

باشگاه بدنسازی میکامال کیش

دور از انتظار نیست که در مجتمع تجاری تفریحی میکامال امکانات ورزشی و خدماتی نظیر ماساژ و سالن اسپا نیز وجود داشته باشد. البته این موارد در حال حاضر آماده خدمات‌رسانی نیستند و فعالیتشان را در آینده‌ای نزدیک شروع می‌کنند.

سایر امکانات و خدمات میکامال کیش

فضای داخلی میکامال

در میکامال امکاناتی در اختیار خواهید داشت که احتمالا در هیچ‌ یک از مراکز خرید ایران مانندش را ندیده‌اید. آنچه مطالعه کردید تنها بخشی از امکانات و خدمات مهم این مرکز خرید باشکوه و جذاب بود. در ادامه بخشی دیگری از خدمات که می‌تواند به کارتان بیاید را مرور خواهیم کرد. برویم به سراغ معرفی دیگر خدمات مرکز خرید میکامال:

  • پارکینگ
  • کارواش
  • رزرو ویلچر
  • حمل و نگهداری چمدان
  • رزرو کالسکه کودک
  • تاکسی اینترنتی
  • پرستار کودک

سینما میکامال کیش

جدیدترین فیلم‌های سینمای ایران را در طبقه چهارم مرکز خرید میکامال می‌توانید مشاهده کنید. در پلتفرم‌های خرید بلیط سینما نظیر سینما تیکت برنامه اکران مجموعه سینمایی میکامال در دسترس است. سالن VIP با دارا بودن ظرفیت 60 نفر، سالن چندمنظوره که گنجایش 160 نفر را دارد و کافی شاپ با ویو دریا از جمله امکاناتی ا‌ست که در سینما میکامال می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند گردید.

هتل ویدا بهتره یا کوروش؟ مقایسه کلی این 2 هتل 5 ستاره
ادامه مطلب

وید میکامال از نمای بالا

خرید بلیط سینما

جهت مشاهده فیلم در پردیس سینمایی میکامال کیش، بلیط خودتان را می‌توانید مثل سایر سینماها، از پلتفرم‌های فروش بلیط سینما به‌صورت آنلاین تهیه کنید. البته علاوه بر آن امکان خرید بلیط سینما به‌صورت حضوری هم وجود دارد.

جهت تماس با سینما میکامال کیش به شماره تماس مرکز خرید میکامال که در ابتدای مقاله در اختیارتان گذاشتیم، مراجعه کنید. در حال حاضر برای سینما شماره تماس جداگانه‌ای در نظر گرفته نشده است.

رستوران و کافی‌شاپ‌ های میکامال کیش

در میکامال سرگرمی و تفریح به داخل ساختمان این مجموعه محدود نمی‌شود. فضاهای صمیمانه و جذابی برای استراحت و تفریح در محوطه ورودی آن نیز وجود دارد. بال‌کافه، کافی‌شاپ‌های لمیز و فست‌فود باماهاس برای نشستن و صرف یک نوشیدنی یا غذای باکیفیت در محوطه میکامال کیش بهانه خوبی هستند.

خیلی بعید است که در مجموعه تجاری تفریحی میکامال نتوانید یکی از غذاهای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. رستوران‌های میکامال با دارا بودن تنوع غذایی و فضاهای دلنشینشان، تجربه‌ای نو را برایتان رقم خواهند زد.

فودکورت میکامال کیش

mika mall kish 5 jpg

فودکورت این روزها یکی از امکانات اولیه مراکز خرید مدرن است؛ اما همانطور که می‌توان حدس زد، در مجموعه میکامال کیش قرار است تجربه جدیدی از صرف غدا در فودکورت داشته باشید.

از جمله ویژگی‌های فودکورت این مجموعه ویو بی‌نظیر، رستوران‌های باکیفیت، طراحی مدرن و حیرت‌انگیز، خدمات رفاهی عالی و پرسنل کاربلد هستند که در ساختن یک تجربه شیرین نقش حائز اهمیتی دارند.

کافه رستوران دامون کیش

اگر تجربه سفر به کیش را دارید و به امتحان کردن رستوران‎‌ها و مجموعه‌های غذایی معروف در سفر علاقه‌مندید، حتما اسم رستوران دامون کیش به گوشتان خورده است. این رستوران معروف و محبوب خوشبختانه در مجموعه میکامال نیز فعالیت خود را آغاز نموده ‌است. کافه رستوران دامون کیش را در طبقه چهارم و دقیقا مقابل فودکورت پیدا خواهید کرد.

کافه لمیز میکامال کیش

بعد از کلی خرید و تفریح در میکامال شاید بد نباشد در یک فضای شیک با دکوراسیون جذاب و خوش‌رنگ و لعاب وقتتان را بگذرانید. پیشنهاد می‌کنیم در طبقه همکف میکامال به کافه لمیز بروید و یک نوشیدنی تخصصی سفارش دهید.

از ویژگی‌های جالب کافه لمیز امکان انتخاب میز موردنظرتان از بین چند فضای متفاوت است. کافه لمیز دارای دو ورودی بوده که یکی از داخل مرکز خرید در طبقه همکف و دیگری از محوطه بیرونی است. اگر از بخش ورودی داخل مجموعه، به کافه لمیز وارد شوید، اولین فضایی که مشاهده می‌کنید؛ ترکیبی است از مبل‌های راحتی و صندلی‌های خوش‌فرم. این فضا برای دورهمی چند نفره و خانوادگی مناسب ا‌ست.

اگر ترجیحتان فضای خصوصی‌تر و میزهای دونفره می‌باشد، نگران نباشید. در قسمت‌های دنج کافه کمی جلوتر، چند میز دونفره نیز قرار دارد. تقریبا در مرکز کافه لمیز یک میز گرد تقریبا بزرگ طراحی شده تا برای دورهم نشستن فضای مناسبی فراهم شود. طراحی این بخش با قسمت‌های دیگر کافه کمی متفاوت است.

فضای بعدی را برای کسانی که می‌خواهند در کنار لذت بردن از فضای داخلی کافه لمیز، از نمای بیرونی آن هم استفاده کنند، پیشنهاد می‌دهیم. البته کافه لمیز دارای فضای باز برای نشستن نیز است؛ اما به خاطر گرم و شرجی بودن هوا در جزیره کیش، عموما شب‌ها پرطرفدارتر می‌باشد.

منو کافه لمیز کیش

منو کافه لمیز کیش شامل انواع کیک، انواع قهوه، ماکتیل‌ها، اسموتی‌ها، نوشیدنی‌های فصلی، کراوسان و چند نوع شیک پروتئین است که در نهایت دقت و تخصص و سلیقه برای مشتریان سرو می‌شود.

طبقات مختلف میکامال

بال کافه میکامال کیش

یکی از مجموعه‌های موفق ایران، بال کافه بوده که جدیدترین شعبه‌اش را در مرکز خرید میکامال به تازگی افتتاح کرده است. دکوراسیون داخلی مدرن کافی شاپ و جانمایی عالی آن دلیلی بود تا بتواند جای خود را در مدت کوتاهی بین علاقه‌مندان به کافه‌گردی در کیش پیدا کند.

منو بال‌کافه میکامال عبارت است از انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، چند نوع غذای فرنگی دلپذیر و متنوع در کنار انواع کیک و دسر. بد نیست از بشقاب‌های خوش‌رنگ و لعاب صبحانه‌ این کافه هم بگوییم که طرفداران زیادی دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

  • آدرس: مجتمع تجاری تفریحی میکا مال، ورودی B
  • شماره تماس: 07691011908

کافه ساعدی‌نیا میکامال کیش

جدیدترین کافه میکامال کافه ساعدی‌نیا است که در طبقه همکف و کنار کافه لمیز واقع شده است. کافه ساعدی‌نیا نیز همچون کافه لمیز و بال‌کافه از جمله مجموعه‌های محبوب و شناخته‌شده می‌باشند.

معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش
ادامه مطلب

در اواخر مرداد سال 1402 کافه ساعدی‌نیا کیش افتتاح شد و می‌توان به جرات گفت باتوجه به منو جذاب و فضای شیک و زیبایش، برای عاشقان کافه‌گردی بسیار جالب است. شکلات یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز کافی‌شاپ ساعدی‌نیا است.

داستان اینگونه است که گروه غذایی ساعدی‌نیا در تولید انواع شکلات و سوهان دارای سابقه درخشانی می‌باشد. با این چنین پیشینه‌ای بدون شک در کافه ساعدی‌نیا طعم شکلات‌ها یا کیک‌ها و کوکی‌هایی که امتحان می‌کنید، فوق‌العاده خواهد بود!

در ضمن اگر در دسته افرادی هستید که شیفته طعم قهوه و شکلات‌های ساعدی‌نیا می‌باشید، خبر خوبی برایتان داریم. در این کافه پودر و دانه قهوه بسته‌بندی شده نیز به فروش می‌رسد. در ضمن شکلات‌های خوش‌طعم معروف را در بسته‌بندی‌های شیک می‌توانید خریداری کنید.

ساعت کاری کافه ساعدی‌نیا کیش از ساعت 10:00 تا 24:00 است. می‌توانید در سایت مجموعه با منوی خوشمزه‌های این بخش در میکامال آشنا شوید.

فست‌فود باماهاس میکامال

بعد از ورودی B در ضلع جنوبی میکامال یک فست‌فود باکیفیت منتظر شماست. منو فست فود باماهاس میکامال دارای انواع ساندیچ سرد و گرم، سالاد و پیش غذا می‌باشد. معروف‌ترین ساندویچ باماهاس ساندویچ سرد هیولا بیکن بوده که توصیه ما به شما امتحان آن است. منو کامل باماهاس میکامال را می‌توانید در سایت مرکز خرید ببینید.

هایپر مارکت میکامال کیش

هایپر مارکت میکامال کیش

قسمت طبقه منفی دو میکامال کیش یک بخش بسیار جذاب دارد که هایپرمارکت میتاست. هرآنچه که بخواهید از انواع خوراکی، سوغات گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، میوه و سبزیجات، انواع نان و لوازم تحریر را با بالاترین کیفیت در میتامارکت می‌توانید بخرید.

غرفه‌بندی و طراحی این هاپیرمارکت بسیار حرفه‌ای بوده، اجرا آن بسیار دقیق است تا خرید برای بازدیدکنندگان عزیز آسان باشد. با این حال، چنانچه به راهنمایی نیاز داشتید، از پرسنل همیشه در دسترس این فروشگاه می‌توانید کمک بگیرید.

آکواریوم میکامال کیش

مرکز خرید میکامال به‌سرعت در حال تکمیل شدن است. این مجموعه دارای بخش‌های هیجان‌انگیز بسیاری است که در حال آماده‌سازی‌اند. یکی از این بخش‌ها آکواریوم است که سروصدای زیادی به‌پا کرده و خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظر افتتاحیه آن هستند.

اتاق فرار سورپرایز بعدی است که شنیده‌ها حاکی از آن‌اند که ترسناک‌ترین اتاق فرار ایران خواهد بود! سالن اسپا، اسکی روی یخ و پاتیناژ و مجموعه بدنسازی میکا مال، از دیگر امکانات در حال آماده‌سازی این مرکز خرید بزرگ هستند.

لیست هتل های نزدیک به میکامال کیش

راهرو بزرگ میکامال به علاوه نیمکت استراحت

تا اینجای مقاله واضح بود که مرکز خرید میکامال کیش تنها یک بازار نبوده بلکه دنیایی از تفریح و سرگرمی است. این مجموعه برای خرید و حتی تامین نیازهای روزانه بهترین مکان است.

هرچند زمان آنچنان زیادی از افتتاح میکامال کیش نمی‌گذرد؛ با این حال به خاطر کامل بودن این مرکز خرید و تفریح و موقعیت مکانی مطلوبی که دارد، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی جزیره کیش توانسته تبدیل شود. چنانچه شما هم علاقه‌مندید در سفر به کیش در نزدیکی میکامال اقامت داشته باشید، به لیست زیر توجه کنید.

فهرستی از نزدیک‌ترین هتل‌ های کیش به مرکز خرید میکامال را آورده‌ایم. بعد از انتخاب مناسب‌ترین گزینه می‌توانید از طریق سایت ایران هتل آنلاین در بخش پشتیبانی، جزییات قیمت هتل مورد نظرتان بگیرید. در کمترین زمان، بهترین اتاق را برای‌ خودتان و همسفرانتان رزرو خواهید کرد.

آدرس: کیش، میدان داریوش

آدرس: کیش، میدان آبشار، ابتدای بلوار داریوش

آدرس: کیش، خیابان پروین اعتصامی

آدرس: کیش، میدان پردیس

جمع‌بندی

جزیره زیبای کیش جاذبه‌های فراوانی دارد که یکی از آن‌ها خرید کردن و تفریح در مراکز تجاری و لوکس آن می‌باشد. نکته مثبتی که در رابطه با جزیره کیش وجود دارد این است که در این جزیره برای تمام سلیقه‌ها مراکز خرید متفاوتی طراحی و ساخته شده است.

اگر شما هم جزوه افراد سخت گیر و بسیار کمال گرا هستید، باز هم تجربه سفر کیش برایتان جذاب به همراه خاطرات متفاوتی خواهد بود. در این میان برخی از مراکز تجاری و خرید نظیر میکامال کیش شما را به شدت هیجان زده می‌کنند. چنانچه میهمان جزیره کیش شدید، این مرکز تجاری تفریحی را فراموش نکنید.

4.5/5 - (37 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
6 ماه قبل

در میکامال به تازگی کافی کتاب نیز راه اندازی شده

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر