لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> پارک برفی کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس
پارک برفی کیش

پارک برفی کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس

کیش یکی از جذاب‌ترین شهر‌های کشورمان از لحاظ گردشگری است. هر ساله بسیاری از مسافران و گردشگران این جزیره زیبا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر جاهای دیدنی  و بازدید از اماکن تاریخی، در این جزیره امکانات رفاهی تفریحی مناسبی نیز برای سرگرمی و نشاط مسافران در نظر گرفته شده است.

یکی از این خدمات و امکانات پارک برفی کیش است. در این مقاله سعی داریم تا در مورد این جاذبه گردشگری، آدرس این پارک، خرید بلیط از پارک برفی، ساعت کاری، مسیر دسترسی و دیگر ویژگی‌های مربط به آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد این جاذبه کمتر شناخته شده کیش اطلاعاتی بیشتر کسب کنید.

درباره پارک برفی کیش

درباره پارک برفی کیش

این مجموعه یکی از پارک‌های نوساز در کیش و اولين پارک برفی در كشورمان است. پارک برفی در سال ١٤٠٠ برای میزبانی و گردش مهمانان و مسافران شروع به کار کرد. ساختمان این مجموعه در سه طبقه احداث شده است. این مجتمع تفریحی خدماتی متنوع به مهمانان ارائه می‌دهد.

برخلاف آب و هوای گرم کیش شما مسافران و بازدید کننده‌گان از این جاذبه به هنگام ورود به آن گویی به منطقه جغرافیایی دیگری وارد می‌شوید. این مجموعه با مساحت ٧٠٠٠ مترمربع انواع تفریحات مناسب فصل زمستان را در خود جای داده است.

ورودی پارک برفی

علاوه بر امکانات بازی و سرگرمی که در این مجموعه وجود دارد دیوارهای یخی، درختان زیبای سفید برفی و… زیبایی این پارک را دوچندان کرده‌اند. ناگفته نماند پس از تفریح و گردش در این پارک برفی می‌توانید از خدمات رفاهی موجود در آن مانند رستوران و کافه نیز برای خوردن غذا و نوشیدنی استفاده کنید.

قيمت پارک برفی كيش

قيمت پارک برفی كيش

هر ساله استقبال از این پارک تفریحی در بین مسافران بیشتر می‌شود. خوب است بدانید که قیمت استفاده از امکانات این پارک آبی در فصول مختلف سال و از سالی به سال دیگر متفاوت است. برای مشاهده قیمت‌های به‌روز این مجموعه می‌توانید از سامانه‌های آنلاین رزرو بلیط کمک بگیرید.

آدرس پارک برفی کیش

آدرس پارک برفی کیش

اين مجموعه تفريحی در میان جاهای دیدنی کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی در کیش برخوردار است. بدون شک برای شما و بسیاری از مسافران سوال پارک برفی کیش کجاست پیش آمده است. شما مهمانان عزیز این جزیره کافی است پس از ورود به جزیره کیش مسیر میدان سنایی را در پیش بگیرید، سپس در بلوار موج مجتمع پارک برفی پنگوئن کیش را می‌بینید. پارک برفی در این مجتمع تفریحی واقع شده است.

خرید بلیط پارک برفی کیش

خرید بلیط پارک برفی کیش

پارک برفی یکی از مجموعه‌های تازه‌ تأسیس در جزیره کیش است. وجود امکانات مختلف در این پارک موجب شده تا بسیاری از مسافران اقدام به خرید بلیط از این مجموعه کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر افراد بزرگسال کودکان بالای چهار سال نیز نیاز به تهیه بلیط دارند. با خرید بلیط در سانسی دو ساعته به راحتی از امکانات تفریحی این پارک بهره‌مند می‌شوید.

کلوپ های غواصی و دریایی کیش
ادامه مطلب

نحوه خرید بلیط پارک برفی کیش

تیوپ‌سواری در سرسره اصلی، سورتمه سواری، لباس گرم مانند کلاه، کابشن، کفش مخصوص، کاور یکبار مصرف، گان و دستکش یکبار مصرف برای پوشیدن در زیر لباس گرم از جمله خدماتی هستند که با پرداخت یک بارهزینه می‌توانید از آنها استفاده کنید.

همچنین استفاده از بعضی بخش‌های دیگر این پارک مانند زیپ لاین، پل معلق و یخ‌نوردی شامل هزینه‌ای جداگانه است و باید برای بهره‌مندی از آنها اقدام به رزرو بلیط دوباره کنید.

امکانات پارک برفی

امکانات پارک برفی

در پارک برفی امکانات مختلفی در دسترس مهمانان است. در واقع تمام خدمات و امکاناتی که باید در یک مجموعه تفریحی وجود داشته باشد را می‌توانید در این مجتمع تفریحی ببینید. در ادامه این امکانات را شرح می‌دهیم:

پینگو کافه

  • پینگو فود

در طی تفریح در این مجموعه گردشی تفریحی، علاوه بر استفاده از امکانات سرگرم‌کننده آن از خدماتی مانند فوت کورت نیز برخوردار می‌شوید. فوت کورت این پارک در طبقه بالایی مجموعه قرار گرفته است. این فوت کورت چشم اندازی زیبا رو به پارک برفی مجموعه دارد. در این بخش از مجتمع تفريحی می‌توانید انواعی از غذاهای دریایی، ایرانی، ترکی، سالاد، برگر، پیتزا، سوخاری، پاستا و… را در محیطی دلنشین و زیبا میل کنید.

پینگو فود

  • پینگو کافه

برای لذت بردن از گفت‌و‌گویی صمیمانه و داشتن لحظاتی لذت‌بخش در کنار دوستان و خانواده کافه پینگو مکانی مناسب است. در محیط دنج و زیبای این کافه می‌توانید انوعی از نوشیدنی‌های لذیذ مانند دمنوش، قهوه، کاپوچینو و… را نوش جان کنید.

پذیرش پینگو فود

  • پینگو بیکری

انواع کیک‌ها و نان‌های تازه پخت شده را می‌توانید در این بخش از مجتمع تفریحی تهیه کنید.

  • هوم پلاس

در پارک برفی علاوه بر بازی و تفریح از یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های موجود در جزیره کیش نیز می‌توانید دیدن و خرید کنید. در این فروشگاه انوع لوازم خانگی و تزئینی منزل برای خرید وجود دارد. در واقع تعداد زیادی از برندهای معتبر لوازم خانگی را در این بخش به صورت یکجا می‌توانید ببینید.

سرو غذا در پینگو فان

  • پینگو کافئین

در طبقه همکف این مجموعه انواعی از برندهای قهوه و شکلات‌های خارجی برای خرید مهمانان تدارک دیده شده است. علاوه بر خرید و خوردن شکلات و قهوه در این بخش می‌توانید از خدمات بیرون بر آن نیز بهره‌مند شوید.

پینگو فان

  • پینگو فان

در طبقه منفی یک پارک برفی بخشی با نام پینگو فان قرار دارد. این بخش دارای دیوارهایی شیشه‌ای  و سقفی با ارتفاعی زیاد است. تفریحاتی مانند سورتمه سواری، اسنوبرد، اسکی، ساخت آدم برفی و… در این بخش قابل انجام است. هنگام ورود به این بخش از پارک برفی حتماً باید لباس گرم بر تن داشته باشید.

علاوه بر امکاناتی که در بالا نام بردیم خدمات رفاهی دیگری نیز مانند پارکینگ اختصاصی برای پارک خودروی مسافران و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش

سرپوشیده بودن سالن مجموعه تفریحی پارک برفی به شما این امکان را می‌دهد که در تمام فصول سال از آن دیدن کنید. اما با توجه به اینکه آب و هوای جزیره کیش در فصول گرم بسیار گرم و طاقت‌فرسا است، پیشنهاد ما فصول پاییز و زمستان برای سفر به این جزیره و تفریح در پارک برفی است.

معرفی هتل هلیا کیش – هتلی اقتصادی در نزدیکی مراکز خرید کیش
ادامه مطلب

همچنین برای بازدید از این جاذبه با اینکه هوا در کیش گرم است بهتر است لباس گرم به همراه داشته باشید. هرچند این مجموعه لباس مناسب و کفش را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

شرایط و قوانین پارک برفی

شرایط و قوانین پارک برفی

در پارک برفی قوانینی برای رفاه حال مهمانان وضع شده است. توجه به این قوانین تفریحی به‌یادماندنی و خاطره‌‍‍‌انگیز را برای شما عزیزان مهمان رقم می‌زند. در ادامه برخی از این قوانین را ذکر می‌کنیم:

  • در پارک برفی امکان پذیرش کودکان زیر سه سال وجود ندارد.
  • استفاده از این مجموعه برای زنان باردار ممنوع است.
  • کودکان زیر ١٣ سال به تنهایی نمی‌توانند در این مجموعه به بازی و تفریح بپردازند. لازمه ورود آنها همراه داشتن یک نفر به عنوان بزرگسال آنها است.
  • بلیط خریداری شده از این پارک فقط شامل برخی بخش‌ها می‌شود. بعضی دیگر از تفریحات این مجموعه دارای هزینه‌ای مجزا هستند.

ساعت کاری پارک برفی کیش

ساعت کاری پارک برفی کیش

در تمام روزهای هفته می‌توانید از ساعت ١٢ ‌ظهر تا ٢٠ شب از این مجموعه تفریحی بازدید کنید. لازم به ذكر است كه پذيرش مهمانان از ساعت ١٢ تا ١٨ عصر انجام می‌پذیرد.

هتل های نزدیک پارک برفی

اتاق دبل هتل سارا کیش

زمانی که قصد بازدید از جاذبه‌های مختلف کیش را دارید و خود را برای گردشی تمام عیار در این جزیره آماده کرده‌اید در ابتدا  و قبل از هر چیزی بهتر است نسبت به رزرو هتلی مناسب و نزدیک به جاذبه مورد نظرتان اقدام کنید.

هتل های کیش دارای تنوعی بسیارند. از یک ستاره گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس انتخاب را برای شما راحت کرده‌اند. هتل های زیر از جمله هتل های ساحلی کیش هستند که فاصله‌ای نزدیک با ساحل و پارک برفی کیش دارند. در ادامه این هتل ها را توضیح می‌دهیم:

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش هتلی پنج ستاره واقع در بلوار ساحل کیش است. این هتل در چهار طبقه احداث شده است. در طبقات این هتل تعداد ١٩١ اتاق و سوئیت مناسب و با امکانات رفاهی مطلوب برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین در فضای این مجموعه امکانات متنوعی مانند رستوران، پارکینگ، آتلیه، استخر، سونا و.. برای راحتی و رفاه هر چه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است.

هتل لیلیوم کیش

نمای بیرونی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش با داشتن چهار ستاره برسردرش یکی از هتل های مناسب واقع در بلوار رودکی کیش است. در این هتل اتاق و سوئیت های مختلفی با ظرفیت‌هایی گوناگون برای اسکان مسافران وجود دارد. همچنین با اقامت در این هتل از امکانات و خدماتی متنوع مانند سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ، بیلیارد، اسپا و… برخوردار خواهید شد.

هتل سارا کیش

نمای بیرونی هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا با قرار گرفتن در خیابان روکی یکی دیگر از هتل های نزدیک پارک برفی است. هتل سارا کیش در سال ١٣٨٨ با داشتن اتاق هایی متنوع و سوئیت هایی لوکس فعالیت خود را آغاز کرد. در این هتل نیز امکانات و خدمات رفاهی مختلفی مانند آسانسور، آتلیه، ماساژ، گیم نت و… برای استفاده مسافران وجود دارد.

مسیر دسترسی به پارک برفی کیش

مسیر دسترسی به پارک برفی کیش

در هر جایی از کیش که باشید فرقی نمی‌کند. مسیر دسترسی به پارک برفی بسیار راحت و ساده است. شما به راحتی می‌توانید با خودروی شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی خود را به این مکان تفریحی برسانید. درادمه مسیرهای دسترسی با خودرو و وسایل حمل و نقل عمومی را شرح می‌دهیم:

  • مسیر دسترسی با خودروی شخصی
مقایسه هتل میراژ و هتل مارینا پارک کیش
ادامه مطلب

برای رسیدن به پارک برفی با خودروی شخصی در نهایت باید به بلوار موج برسید. برای رفتن به این بلوار باید ابتدا از طریق بلوار فردوسی به بلوار ساحل بروید. پس از این بلوار مسیر خیابان فانوس را در پیش بگیرید. در ادامه مسیر بلوار موج را ادامه دهید. پس از اندکی رانندگی در این بلوار مجتمع پارک برفی پنگوئن کیش را مشاهده می‌کنید.

مسیر دسترسی با خودروی شخصی به پارک برفی

  • مسیر دسترسی با وسایل حمل و نقل عمومی

اگر برای رفتن پارک برفی كيش تاکسی را ترجیح می‌دهید به راحتی می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های کرایه‌ای به این مکان بروید. شما گردشگران عزیز با اعلام آدرس پارک برفی به راننده در کمترین زمان می‌توانید به این مجموعه تفریحی برسید.

رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در پارک برفی

پروتکل‌ های بهداشتی در پارک برفی

رعایت قوانین و مقرارات بهداشتی در پارک برفی یکی از امتیازهای این پارک محسوب می‌شود. در هنگام ورود ، به هر کدام از آنها کاوری بهداشتی و البته یک‌بار مصرف داده می‌شود.

جاذبه‌ های اطراف پارک برفی

در اطراف این مجموعه تفریحی اماکن تفریحی بسیاری برای بازدید شما مهمانان گرامی وجود دارد. در زیر به شرح تعدادی از آنها می‌پردازیم:

  • درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش مکانی تاریخی با قدمتی ٥٠٠ ساله است. این درختان دارای عمری زیاد هستند. اولین بار حکومت ایلخانی این نوع از درخت‌ها را از هند و چین وارد ایران کردند. لازم به ذکر است که به جز این درخت نمونه‌های دیگری از آن در جاهای گرمسیری ایران قابل دیدن است. از پارک برفی در زمانی ٩ دقیقه‌ای با خودرو می‌توانید به دیدن این مکان تاریخی بروید.

  • تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال

تفریح در تله‌کابین‌ها در هر مکانی برای مسافران لذت بخش است. یکی از این تله‌کابین‌ها با نام میکامال در فاصله سه دقیقه‌ای با خودرو از این پارک زیبا قرار گرفته است. این تله کابین دارای سه خط است. با سوار شدن در کابین‌ها منظره‌ای زیبا از ساحل و دریای کیش را مشاهده می‌کنید.

  • صخره خرچنگ‌ها

صخره خرچنگ‌ها

صخره خرچنگ‌ها یکی دیگر از مناطق اطراف پارک برفی كيش است. در این مکان می‌توانید از نزدیک محل زندگی خرچنگ‌ها را تماشا کنید. حرکت زیبای خرچنگ‌ها در کنار طلوع و غروب زیبای خورشید ساحل، منظره‎‌ای زیبا را در مقابل دیده‌گان شما به نمایش می‌گذارد. ناگفته نماند این مکان تا مجموعه تفریحی پارک برفی فقط هشت دقیقه با خودرو فاصله دارد.

از دیگر جاذبه‌های نزدیک این پارک می‌توان به ساحل دامون، پیست باگی، باشگاه بانجی جامپینگ اشاره کرد.

جمع‌بندی

کیش از آن دست شهرهایی است که با داشتن جاذبه‌ها، طبیعت زیبا و تفریحات متنوع همه نوع سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پارک برفی کیش نمونه‌ای از چندین مکان تفریحی موجود در این جزیره است. در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با مجتمع پارک برفی پنگوئن کیش، امکانات موجود در آن، ساعت بازدید، خرید بلیط، هتل های نزدیک آن برای اقامت و… آشنا کنیم. امید است توانسته باشیم تا اطلاعاتی کامل و جامع را در مورد این پارک در اختیار شما قرار دهیم.

4.6/5 - (12 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر