لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل فلامینگو و لیلیوم کیش
اتاق دو تخته دبل هتل لیلیوم کیش

مقایسه هتل فلامینگو و لیلیوم کیش

اگر می‌خواهید از دو هتل فلامینگو و لیلیوم کیش اطلاعات بدست آورید پس حتما این مقاله را مطالعه کنید. مقایسه هتل فلامینگو و هتل لیلیوم کیش موضوع این مقاله است. کیش یک جزیره زیبا و دیدنی است که با داشتن مناظر طبیعی فوق‌العاده، تاریخچه بلند، جاذبه‌های گردشگری متنوع و امکانات رفاهی رضایت‌بخش، سفری بسیار جذاب را به مسافران هدیه می‌دهد.

اقامت در هتل های کیش به دلیل داشتن امکانات رفاهی، خدمات و امکانات تفریحی بهتر نسبت به سایر گزینه‌های اقامتی مانند مهمانسراها و اقامتگاه‌ها، برای سفر شما انتخاب بسیار خوبی است. به علاوه، اقامت در هتل امکان استفاده از خدمات رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی و استخرهای آن را نیز دربرمی‌گیرد که باعث تجربه‌ی بهتری در سفر می‌شود.

درباره هتل فلامینگو کیش

فضای سبز هتل فلامینگو کیش
عکس از: google map

لازم به توضیح نیست که کیش تعداد بسیاری از برترین هتل‌های لوکس و باکیفیت را توانسته در خود جای دهد. از همین رو انتخاب مکانی ممتاز برای اقامت در جزیره تماشایی کیش، کار آسانی نخواهد بود. در این جزیره خاص، بنای هتلی مدرن و چند ستاره قرار دارد که می‌تواند شما را تحت تاثیر نمای منحصربه‌فرد بیرونی خود قرار دهد.

با این حال در فاصله ۶۰۰ متری با ساحل رویایی کیش، در ضلع غربی بلوار دریا، اقامتگاه باسابقه و متمایزی قرار دارد. این اقامتگاه فقط ساختمانی زیبا نیست، بلکه از لحاظ کیفیت خدمات‌رسانی نیز امتحان خود را پس داده و دارای عملکرد درخشانی می‌باشد.

اتاق سه تخته هتل فلامینگو کیش
عکس از: google map

هتل فلامینگو کیش موفق به دریافت لوح تقدیر از سازمان نظارت الکترونیک منطقه آزاد کیش (سناک) شده است. هتل فلامینگو کیش با قدرت تمام یک چیز را ثابت کرده است. این هتل نشان داده ارائه خدماتی باکیفیت در مدت‌زمانی طولانی به گردشگران کیش، حتی با وجود محدودیت‌های مختلف موجود در صنعت گردشگری نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

هتل آپارتمان مجموعه سیتی سنتر اصفهان
ادامه مطلب

امکانات رفاهی هتل فلامینگو

کافی شاپ هتل فلامینگو کیش
عکس از: google map

محوطه بیرونی هتل دارای تزئینی با آلاچیق و آب‌نما و گل‌هایی رنگارنگ است اینگونه محیطی لذت‌بخش برای مسافران فراهم شده. چنانچه با ماشین خود به این جزیره گرم سفر می‌کنید، از پارکینگ امن هتل فلامینگو می‌توانید استفاده کنید. از جمله مزایایی که هتل فلامینگو کیش دارد، تور شهرگردی در جزیره می‌باشد.

محوطه هتل فلامینگو کیش
عکس از: google map

اگر برای سفر‌ کاری به کیش سفر می‌کنید هتل فلامینگو کیش از امکاناتی شامل فتوکپی، دورنگار و همچنین سالن‌های برگزاری همایش و کنفرانس، برخوردار است و بهترین مکان برای اقامت شما می‌باشد. هتل فلامینگو برای معلولین گرامی امکانات بی‌شماری دارد. از این رو اقامت راحت و آسوده را برای این عزیزان تضمین می‌کند. برای رفاه حداکثری مسافران، هتل فلامینگو ارائه‌دهنده خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی، نگهداری از چمدان‌ها، اینترنت پرسرعت و استقبال فرودگاهی به مسافران عزیز کیش است.

درباره هتل لیلیوم کیش

نمای ساختمان هتل لیلیوم کیش
عکس از: google map

این هتل که با نام هتل بین‌المللی لیلیوم نیز شناخته می‌شود، از جمله هتل‌های ۴ ستاره در جزیره کیش محسوب می‌شود. شروع فعالیت هتل لیلیوم کیش به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. این هتل فوق‌العاده در ۸ طبقه دارای ۱۵۴ واحد اقامتی است. ضلع شرقی هتل رو به دریا و ضلع غربی‌ نیز رو به پارک بزرگ کیش می‌باشد.

سوئیت چهار تخته هتل لیلیوم کیش

هرچند در طراحی نمای بیرونی هتل از طرح‌های کلاسیک استفاده‌شده، با این حال امکانات هتل به‌روزترین امکاناتی می‌باشند که در عرصه هتلداری استفاده می‌شود. باید بدانید هتل لیلیوم از لحاظ مکانی موقعیت بسیار مطلوبی دارد. چراکه از یک جهت به مراکز خرید و از جهت دیگر به ساحل نزدیک است. این مسئله کمک کرده تا مسافران دسترسی مطلوبی به این جاذبه‌های دیدنی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه داشته باشند.

مقایسه هتل پارس با هتل هما مشهد
ادامه مطلب

از همین رو  تنها کافی است خودشان را برای این سفر آماده کنند. از جمله جاذبه‌های نزدیک به این هتل شامل مرکز خرید سارینا، پردیس ۱ و ۲ و پانیذ می‌شود. همین امر باعث گشته تا مسافرانی که عاشق خرید و گشت‌وگذار هستند، نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنند.

امکانات عمومی هتل لیلیوم

کافی شاپ هتل لیلیوم کیش
عکس از: google map

از امکانات ارائه‌شده در این هتل زیبا باید به فکس و فتوکپی، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان اشاره داشت. از جهت دیگر پارکینگ هتل لیلیوم هم به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار داده می‌شود. توجه کنید این پارکینگ گنجایش ۳۰ خودرو را داراست و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت این امکان را دارند تا از این پارکینگ استفاده نمایند.

از دیگر مزیت‌های هتل لیلیوم کیش دسترسی به اینترنت به شمار می‌رود. اینترنت در این هتل رایگان و نامحدود می‌باشد. وجود صرافی و آژانس مسافرتی از امتیازات ویژه در هتل لیلیوم کیش محسوب می‌شود، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، مرکز خرید، کرایه اتومبیل بدون راننده در این هتل دایر شده‌اند.

اتاق بازی هتل لیلیوم کیش
عکس از: google map

جهت بالا بردن و پایین آوردن وسایل و چمدان‌های مسافران خدمات باربری در این هتل وجود دارد. خدمات رفاهی مطلوبی نیز برای معلولین در این هتل در نظر گرفته‌شده است. خدمات خانه‌داری و نظافت واحدها همه‌روزه به‌صورت رایگان صورت می‌پذیرد. علاوه بر موارد گفته شده، خدماتی مثل خشک‌شویی هم در این هتل وجود دارد.

از این خدمات و امکانات که بگذریم نباید آنچه که باعث شده تا هتل لیلیوم تبدیل به هتلی خاص شود را نادیده بگیریم. پرسنل بسیار مجرب هتل به‌صورت حرفه‌ای و برخورد مناسب اقامتی دلپذیر را به میهمانان تقدیم می‌کنند. شایان ذکر است که بخش پذیرش هتل لیلیوم کیش به صوت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و پاسخگویی به میهمانان است.

چگونه در اتاق هتل و یا مسافرخانه به دنبال دوربین مخفی بگردیم ؟
ادامه مطلب

جمع‌بندی

ما در این مقاله برای آشنایی حداکثری شما با دو هتل خوب کیش، به مقایسه هتل فلامینگو و هتل لیلیوم کیش پرداختیم. به دلیل تنوع جاذبه‌های گردشگری، مناظر زیبا، جاهای دیدنی تاریخی و فرهنگی، فعالیت‌های آموزشی و تفریحی و همچنین داشتن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می‌رود.

با مشاهده جزیره تفریحی کیش، رستوران‌های با محیطی دل‌پذیر و فضای پویای شهر، شما می‌توانید تجربه‌ای لذتبخش و بی‌نظیر از سفر خود داشته باشید؛ بنابراین اگر به دنبال یک سفر زیبا و جذاب در ایران هستید، کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر