لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارس اهواز و هتل نیشکر اهواز
مقایسه هتل پارس اهواز و هتل نیشکر اهواز

مقایسه هتل پارس اهواز و هتل نیشکر اهواز

اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که در آینده‌ای نه چندان دور قصد سفر به کلان شهر زیبا و دیدنی اهواز را دارید خیالتان از لحاظ تنوع هتل در این شهر راحت باشد. هتل نیشکر اهواز یکی از هتل‌های محبوب و معروف در این شهر با داشتن امکاناتی مناسب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

علاوه بر این، هتل پارس اهواز نیز با داشتن اتاق‌های مناسب و امکاناتی به روز یکی از اقامتگاه‌های دلخواه مهمانان اهوازی به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه هتل پارس اهواز و هتل نیشکر اهواز بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد هتل پارس اهواز و مقایسه آن با هتل نیشکر به دست آورید:

مقایسه اتاق های هتل پارس و هتل نیشکر اهواز

مقایسه اتاق های هتل پارس و هتل نیشکر اهواز

هتل پارس اهواز و هتل نیشکر هر دو در میان هتل های اهواز به داشتن امکانات مطلوب و اتاق‌های متنوع شهرت دارند. این هتل ها دارای انواعی از اتاق‌های مختلف برای اقامت مهمانان هستند. اتاق‌ های هتل پارس در زمینی به مساحت ٦٠٠٠ متر مربع احداث شده‌ و در پنج طبقه پراکنده شده‌اند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های دو تخته دبل رو به شهر، دو تخته توئین رو به رودخانه، دو تخته برای یک نفر، سه تخته و سوئیت یک خوابه سه نفره رو به رودخانه هستند.

همچنین خوب است بدانید که اقامت در این واحدها به همراه پذیرایی صبحانه است. در این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل یخچال، مبلمان، رخت آویز، روم سرویس، تلفن، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت و… برای راحتی مهمانان تعبیه شده است.

مقایسه اتاق های هتل پارس و هتل نیشکر اهواز

هتل چهار ستاره نیشکر اهواز نیز با داشتن ٥٥ اتاق مختلف در مجموع با ظرفیت ١١٤ نفر آماده پذیرایی از مهمانان است. این اتاق‌ها در دو طبقه پراکنده شده‌اند. این ٥٥ اتاق شامل ٤٨ باب اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه اتاق سه تخته و همچنین ٤ باب سوئیت دو نفره هستند.

در ادامه معرفی هتل نیشکر اهواز و اتاق‌های آن به اتاق‌های مخصوص اقامت معلولان می‌رسیم. این هتل در جهت حمایت از معلولان عزیز دارای اتاقی مجهز به امکانات مختلف مانند رمپ ورودی به سرویس بهداشتی، رمپ ورودی اتاق و ویلچر است. همچنین قرار گرفتن این اتاق در نزدیکی راهروی خروجی از دیگر امتیازهای خاص آن است.

معرفی هتل آرامیس تهران - هتلی لوکس در خیابان ولیعصر پایتخت
ادامه مطلب

مقایسه اتاق های هتل پارس و هتل نیشکر اهواز

ناگفته نماند در دیگر اتاق‌ های هتل نیشکر اهواز امکاناتی از قبیل صندوق امانات، سرویس بهداشتی، پاور سوئیچ، دراور، میز تحریر، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و… برای راحتی مهمانان تدارک دیده شده است.

در مجموع می‌توان گفت در مقایسه هتل پارس اهواز و هتل نیشکر اهواز در بخش اتاق‌ها به این نتیجه می‌رسیم که هر دوی این هتل‌ها دارای اتاق‌هایی متنوع با امکانات رفاهی مطلوب برای اقامت دلپذیر مهمانان هستند. شما مهمانان عزیز بسته به سلیقه، بودجه و همچنین تعداد نفرات همراه خود می‌توانید هر کدام از اتاق یا سوئیت‌های این دو هتل را انتخاب کنید.

مقایسه امکانات هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

مقایسه امکانات هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

بدون شک وجود امکانات مختلف در معرفی بهترین هتل اهواز نقش به سزایی دارد. با توجه به چهار ستاره بودن هتل نیشکر اهواز امکانات مختلف و به روزی در آن برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شده است. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • سالن جلسات با گنجایش‌های ١٠ الی ١٧٠ نفری
  • مجموعه ورزشی چند منظوره شامل سالن ورزشی، باشگاه بدنسازی
  • زمین چمن فوتبال
  • استخر سرپوشیده با امکانات مدرن به همراه سالن ماساژ، جکوزی، سونا (خشک و بخار)، استخر کودکان، تونل مه پاش
  • سفره خانه سنتی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ
  • سالن بیلیارد

مقایسه امکانات هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

در ضمن در این هتل کانتر گردشگری جهت اجرای تورهای صنعتی و کشاورزی، فرهنگی و تاریخی با پرسنلی کاربلد و حرفه‌ای آماده پذیرایی از شما مهمانان این شهر برای دیدن جاهای دیدنی اهواز است. لازم به ذکر است که در این هتل خودروهای VIP برای رفت و آمد و استفاده مهمانان در شهر در نظر گرفته شده است.

مقایسه امکانات هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

نوبت به هتل پارس اهواز می‌رسد. این هتل با داشتن پنج ستاره امکانات بسیار زیاد و متنوعی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران
  • پارکینگ با ظرفیت ٢٠ خودرو
  • استخر روباز تابستانه
  • کافی شاپ
  • آرایشگاه
  • کتابخانه
  • کافی نت
  • سالن کنفرانس
  • فضای سبز

مقایسه امکانات هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

خودپرداز این مجموعه نیز کار انتقال پول و برداشت وجه را برای مهمانان آسان کرده است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پله اضطراری، تاکسی سرویس، اتاق تلفن، خدمات بیدارباش و… اشاره کرد.

در مجموع هر دو هتل نیشکر و پارس اهواز دارای امکاناتی مخصوص به خود هستند. به نظر می‌رسد اگر اهل ورزش‌های آبی و بازی‌های ورزشی مانند فوتبال هستيد، هتل نيشكر انتخابی مناسب‌تر است.

همچنین به هنگام رزرو و معرفی هتل پارس اهواز وجود امکانات به‌روز مانند آرایشگاه و کافی نت و … نظر مسافران را به خود جلب می‌کند. در ضمن هر دو هتل با داشتن پرسنل مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی اقامت را برای مهمانان خارجی راحت‌تر کرده‌اند.

پرفروش ترین هتل های مشهد کدامند؟
ادامه مطلب

مقایسه صبحانه هتل پارس و هتل نیشکر اهواز

مقایسه صبحانه هتل پارس و هتل نیشکر اهواز

منوی صبحانه هر دو هتل از طیف وسیعی از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ تهیه شده است. رستوران کارون هتل پارس اهواز مکانی است که می‌توانید در این هتل صبحانه دلخواه خود را میل کنید. صبحانه در این مجموعه به صورت بوفه سرو می‌شود.

 انواعی از خوراک‌های سرد و گرم با چیدمانی زيبا در اختیار مهمانان برای خوردن صبحانه است. در كنار خوراک‌های گرم و سرد مانند لوبيا، تخم مرغ، املت، پنیر، مربا، كره و… انواع نوشيدنی‌های لذیذ سرد مانند آبمیوه و گرم مانند قهوه و چای نیز به سفارش شما در کمترین زمان آماده می‌شود.

  • ساعت سرو صبحانه در هتل پارس اهواز: ٧ صبح

منوی صبحانه هتل نیشکر اهواز نیز به مانند هتل پارس مخلوطی از صبحانه‌های گرم و سرد لذیذ به همراه نوشیدنی‌های دلخواه است. رستوران این هتل مکانی است که می‌توانید در زمان تعیین شده صبحانه دلخواه خود را میل کنید. در این هتل صبحانه به صورت رایگان و با منوی بوفه برای مهمانان تدارک دیده شده است. در صورتی هم که مهمانان تمایل به خوردن صبحانه در اتاق داشته باشند این امکان برای آنها فراهم می‌شود.

  • ساعت سرو صبحانه در هتل نیشکر اهواز: ٦ صبح الی ٩ صبح

در نهایت در مورد منوی صبحانه این دو هتل نیز می‌توان گفت با توجه به محبوبیت رستوران‌های این هتل‌ها در میان مهمانان هر دو هتل دارای منوی متنوعی از خوراک‌های سرد و گرم برای پذیرایی مهمانان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین منوهای ویژه‌تر می‌توانید با شماره رستوران‌های هتل در تماس باشید.

مقایسه رستوران هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

مقایسه رستوران هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

رستوران از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب است. رستوران هتل پارس اهواز کارون نام دارد. این رستوران ظرفیتی معادل ١٣٠ مهمان را دارد. در این رستوران انواعی از غذاهای ایرانی و فرنگی به سلیقه مهمانان سرو می‌شود.

فضای زیبا و چیدمان منحصر به فرد این رستوران و میز و صندلی‌های کلاسیک در ابتدای ورود توجه شما را به خود جلب می‌کند. جالب است بدانید در این رستوران چندین غذای مهم دریایی مانند میگو کبابی، باقالا پلو با ماهی شوریده، میگو پفکی، قلیه ماهی و قلیه میگو پخت توسط آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شود.

علاوه بر غذاهای محبوب دریایی انواعی از غذاهای دیگر مانند خورشت‌ها، کباب‌ها، انواع پیش غذا، دسرها و نوشیدنی‌ها در رستوران کارون هتل پارس به سفارش مهمانان طبخ و آماده می‌شود.علاوه بر رستوران نام برده در هتل پارس رستوران دیگری با نام چشم انداز نیز وجود دارد. در این رستوران نیز می‌توانید غذای دلخواهتان را با چشم اندازی زیبا رو به رود زیبای کارون نوش جان کنید.

  • ساعت سرو ناهار در هتل پارس اهواز: از ساعت ١٢ الی ١٥
  • ساعت سرو شام در هتل پارس اهواز: ١٩ الی ٢٣
معرفی هتل سفیر اصفهان – هتلی با 30 سال سابقه درخشان
ادامه مطلب

مقایسه رستوران هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

رستوران‌ های هتل نیشکر اهواز نیز مانند هتل پارس انواعی از غذاهای مختلف را به سفارش مهمانان آماده می‌کنند. در هتل نیشکر دو رستوران برای صرف غذا وجود دارد. رستوران اول مخصوص مهمانان مقیم هتل است. رستوران دوم همان سفره خانه سنتی هتل نیشکر با فضای زیبا و سنتی است. در رستوران اول هتل نیشکر امکان خوردن انواع غذاها را در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام دارید.

سفره خانه هتل نیشکر نیز واقع در طبقه همکف فضایی زیبا و دلنشین برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ است. تخت‌های زیبا با پشتی‌های رنگی روی آنها فضایی آرام به این سفره‌خانه بخشیده است.

مقایسه رستوران هتل نیشکر و هتل پارس اهواز

ناگفته نماند نورپردازی این رستوران در شب جلوه‌ای دو چندان به آن می‌دهد. پس از انتخاب مکانی مناسب در این رستوران نوبت به انتخاب منوی غذایی می‌رسد. علاوه بر خوردن صبحانه‌های گرم و سرد در این رستوران می‌توانید در وعده ناهار و شام نیز با سفارش غذاهایی مانند خوراک کباب میکس، خوراک کباب بناب، خوراک شنیسل مرغ، جوجه کباب مخصوص، زرشک پلو با مرغ و…اوقات خوب و خوشی را سپری کنید.

  • طرفداران غذاهای جنوبی نیز می‌توانند غذای دلخواه خود را از میان منوی این رستوران سفارش دهند.
  • پیش غذا، سالاد و انواع نوشیدنی‌ها مانند ماست، نوشابه، زیتون پرورده، آب معدنی، بستنی و… نیز در کنار غذا قابل سفارش است.
  • ساعت سرو ناهار در هتل نیشکر اهواز: از ساعت ١٢ الی ١٥:٣٠ دقیقه
  • ساعت سرو شام در هتل نیشکر اهواز: از ساعت ١٩ الی ٢٣

در مجموع در مقایسه رستوران‌های اين دو هتل نيز به اين نتيجه می‌رسیم كه در هتل پارس اهواز رستورانی زیبا، شیک با طراحی مدرن و امروزی انتخاب را برای افراد امروزی پسند راحت كرده است. طرفداران خوردن غذا در مكان‌های سنتی و اصيل نیز می‌توانند سفره خانه سنتی هتل نیشکر اهواز را برای خوردن غذای دلخواهشان انتخاب كنند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا معرفی کوتاهی از هتل نیشکر و هتل پارس اهواز داشته باشیم. در مقایسه هتل پارس و هتل نیشکر اهواز به این نتیجه رسیدیم که هر دوی این هتل ها از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها در شهر اهواز هستند. این دو هتل هر کدام دارای امکاناتی مخصوص به خود با طراحی و تجهیزاتی خاص هستند. امیدواریم توضیحات مختصر بالا راهنمای سفر به اهواز برای شما عزیزان باشند.

5/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر