لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> رستوران هتل نیشکر اهواز؛ منوی متنوعی از غذاهای اصیل
رستوران سنتی هتل نیشکر اهواز

رستوران هتل نیشکر اهواز؛ منوی متنوعی از غذاهای اصیل

بسیاری از مسافران به دلیل آب و هوای مطبوع، هر ساله به خصوص در ایام نوروز شهر زیبای اهواز را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر دیدن جاذبه‌های متنوع در این شهر، یکی دیگر از تفریحات مسافران خوردن غذا در رستوران‌ های هتل های اهواز است. رستوران هتل نیشکر اهواز با داشتن منوی متنوعی از غذاهای لذیذ، جایگاهی مناسب برای خوردن وعده‌های غذایی در اهواز زیبا است.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد رستوران سنتی هتل نیشکر اهواز، آدرس، شماره تماس، ساعات سرو غذا و… صحبت کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در پایان با کسب اطلاعاتی مفید این رستوران را انتخاب کنید:

معرفی رستوران هتل نیشکر اهواز

رستوران هتل نیشکر اهواز

در ابتدای معرفی هتل نیشکر اهواز و امكانات مهم و خاص آن، رستوران‌های این هتل بیش از بقیه امکانات خودنمایی می‌کنند. بدون شک یکی از محبوب‌ترین مکان‌های صرف غذا در اهواز رستوران‌های هتل نیشکر است. در هتل نیشکر در کنار ارائه خدماتی مانند باشگاه ورزشی، استخر، اتاق‌های متنوع، پارکینگ و… دو رستوران نیز برای صرف غذای مهمانان وجود دارد.

رستوران اول هتل مخصوص مهمانان مقیم هتل است. رستوران دوم، سفره خانه سنتی هتل نیشکر اهواز است. در رستوران اول امکان خوردن غذاهای متنوع در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان وجود دارد. انواعی از غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود و… با تنوعی بالا انتخاب را برای مهمانان در این رستوران آسان کرده‌اند.

مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

سرو غذا در رستوران هتل نیشکر

سفره خانه هتل نیشکر اهواز رستوران دیگر این هتل با فضایی متفاوت و سنتی است. در مجموع هتل نیشکر اهواز در دو طبقه ساخته شده است. این سفره خانه در طبقه همکف هتل واقع شده است. در ابتدای ورود به این سفره‌خانه فضای زیبا، سنتی و ساده آن نظر شما را به خود جلب می‌کند. از جمله نکات قابل توجه در این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخت‌هایی سنتی که بر روی آنها فرش‌ها و پشتی‌هایی سنتی برای نشستن وجود دارد.
  • اگر تمایل به نشستن بر روی تخت ندارید می‌توانید از صندلی و میزهایی که در وسط رستوران به زیبایی هر چه تمام‌تر چیده شده‌اند استفاده کنید.
  • این رستوران با طراحی زیبا و رنگ‌های آرام، لحظاتی لذت‌بخش را برای شما در طی خوردن غذا رقم می‌زند.
  • نورپردازی جذاب این رستوران در شب جلوه‌ای دو چندان به آن می‌دهد.
  • تمام غذاها به شکلی زیبا و با سلیقه تزیین می‌شوند.

منوی رستوران هتل نیشکر اهواز

منوی رستوران هتل نیشکر اهواز

بدون تردید در انتخاب بهترین هتل اهواز منوی با کیفیت و متنوع غذای رستوران هتل نقش مهمی دارد. در رستوران سنتی هتل نیشکر اهواز همه چیز برای یک پذیرایی تمام عیار آماده شده است. به طوری که بسیاری از مسافران غیر مقیم این هتل نیز رستوران هتل نیشکر را برای صرف غذا انتخاب می‌کنند.

از صبحانه‌های گرم و سرد گرفته تا منوی غذایی شام و ناهار همگی انتخاب را برای سخت‌پسندان راحت کرده‌اند. از جمله غذاهای مهم در منوی غذایی این رستوران می‌توان به چلوکباب کوبیده، زرشک پلو با مرغ، خوراک مرغ، خوراک بره کباب، خوراک کباب بناب، خوراک شنیسل مرغ، خوراک کباب میکس، کوبیده سه سیخ، برگ مخصوص، جوجه کباب مخصوص و.. اشاره کرد.

مقایسه هتل سی نور با هتل مدینه الرضا مشهد
ادامه مطلب

فضای داخلی رستوران هتل نیشکر اهواز

طرفداران غذاهای جنوبی هم می‌توانند با سفارش چلو قلیه ماهی خوراک میگو، ماهی شوریده و همچنین دیگر خوراک‌های طبخ شده با ماهی از خوردن آنها لذت ببرند. دیزی مخصوص با نان داغ از دیگر منو‌های غذایی این رستوران است که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

ناگفته نماند اگر از طرفداران خوردن پیش غذا، نوشیدنی و دسر به همراه غذای اصلی هستید انواعی از سالاد مانند سالاد شیرازی، سوپ، ماست شیرین، زیتون پرورده، ماست موسیر، ترشی، دوغ، نوشابه، آب معدنی، بستنی، شیرینی و رولت، میوه‌جات فصل، خرما و چای برای پذیرایی از شما در رستوران هتل نیشکر اهواز تدارک دیده شده است.

فضای سفره خانه سنتی هتل نیشکر

از دیگر خصوصیات این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت این رستوران در حدود ١٥٠ مهمان
  • معماری زیبا و سنتی
  • امکان سرو غذا در فضای باز رستوران
  • منوی انتخابی
  • سرآشپزهایی حرفه‌ای
  • رستوران هتل نیشکر اهواز در روزهای خاصی از هفته رول‌های چهار تکه و هشت تکه سوشی را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

ساعات سرو غذا در رستوران هتل نیشکر اهواز

  • صبحانه: از ساعت ٦ الی ٩:٣٠ دقیقه
  • ناهار: از ساعت ١٢ الی ١٥:٣٠ دقیقه
  • شام: از ساعت ١٩ الی ٢٣

شماره تلفن رستوران هتل نیشکر اهواز

سفره خان سنتی هتل نیشکر اهواز

اگر پیش از رفتن به رستوران هتل نیشکر اهواز اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات منوی غذایی می‌خواهید، شماره تلفن ٠٦١٣٣١٣٠١٦٦ آماده پاسخگویی به شما در این زمینه است.

آدرس رستوران هتل نیشکر اهواز

موقعیت بسیار عالی این رستوران و نزدیکی آن به رود کارون و برخی دیگر از جاذبه‌های شهر اهواز موجب شده تا این رستوران انتخاب بسیاری از مهمانان و مسافران شهر اهواز باشد.

هتل خضوعی، فضائی مناسب برای اقامت در شهر یاسوج در آینده نه چندان دور
ادامه مطلب

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این رستوران را می‌توانید پس از ورود به اهواز در ابتدای سه راه گلستان، ساختمان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مشاهده کنید.

جمع‌بندی

در همه شهرها علاوه بر دیدن جاذبه‌های متنوع، رستوران ‌ها نیز از جمله مراکز تفریحی محسوب می‌شوند. سفر به اهواز نیز همراه با لذت بردن از خوردن خوراکی‌های اصیل ایرانی و جنوبی در رستوران‌های آن است. رستوران هتل نیشکر اهواز با منوی متنوع و هوس برانگیز خود و فضایی آرام‌بخش و سنتی، انتخابی مناسب برای صرف غذا در مکانی متفاوت است. ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی کوتاه را در مورد این رستوران به شما ارائه دهیم. امیدواریم به شما در انتخاب رستوران مورد علاقه‌تان در شهر اهواز کمک کرده باشیم.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر