لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل اهواز
هتل پارس اهواز - بهترین هتل اهواز

بهترین هتل اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان بوده و یکی از شهرهای جنوبی است که در میان گردشگران بسیار محبوب می‌باشد. مردم خونگرم و صمیمی، فرهنگ غنی، غذاهایی با طعم جنوبی لذیذ، و جاذبه های دیدنی اهواز، این شهر را به مقصدی دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. از این رو می‌خواهیم بهترین هتل های اهواز را به شما معرفی کنیم. از میان هتل های معرفی شده بهترین هتل اهواز را خودتان انتخاب کنید.

این شهر جنوبی از کلانشهرهای ایران است. هشتمین شهر پرجمعیت کشور بوده که توسط رودخانه بزرگ و پرآب‌ ایران به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود. این همه بدانید که این شهر به داشتن وجود تعداد زیادی پل معروف است و به همین خاطر آن را به نام شهر پل ها نیز می‌شناسند.

1. هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز - بهترین هتل اهواز

ما هتل پارس اهواز را به شمایی که در سفر به اهواز به دنبال هتلی با حال و هوای قدیمی و نوستالژی هستید، پیشنهاد می‌دهیم. پیشینه ساخت این هتل مربوط به سال ۱۳۴۸ است. هتل پارس در تاریخ ۱۳۵۲ افتتاح شد. این هتل با سابقه‌ای که دارد، در ساختمانی 5 طبقه با معماری مدرن و زیربنای حدودی ۴۶۰۰ متر مربع ساخته شد. هتل پارس برای ارتقای خدمات خود بارها مورد بازسازی قرار گرفته و آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۵ می‌شود.

در مجموع هتل پارس اهواز ۱۳۴ باب واحد اقامتی دارد که اکثر این واحدها اتاق هستند. اتاق‌های این هتل عبارتند از اتاق دو نفره تویین، اتاق یک نفره دبل، اتاق دو نفره دبل، اتاق‌های سه تخته با سه تخت سینگل. تعدادی از اتاق‌های هتل دارای چشم‌اندازی رویایی به رودخانه کارون هستند و مابقی رو به خیابان‌اند.

pars ahvaz hotel 2

هتل پارس از بهترین هتل‌ های اهواز دارای ده سوئیت بوده که به دو دسته سوئیت یک خوابه و سوئیت دوخوابه تقسیم شده‌اند. سوئیت‌های یک خوابه از تخت دبل و یک کاناپه تخت خواب شو برخوردارند. همچنین سوئیت‌های دوخوابه این مجموعه برای اقامت چهار نفر مناسب هستند. چنانچه به استفاده از سرویس اضافه در سوئیت‌ها علاقه‌مندید خوب است بدانید که سرویس اضافه این هتل تشک بوده و به صورت تخت ارائه نمی‌شود.

شایان ذکر است، چنانچه اقامتتان در شهر اهواز کوتاه می‌باشد، از اتاق‌های ساعتی هتل پارس  می‌توانید استفاده کنید. برای مدت شش ساعت این اتاق‌ها به میهمانان ارائه شده و شامل صبحانه نمی‌شوند. برای آن که از سرویس نیم شارژ اتاق‌های ساعتی استفاده کنید، بین ساعت هشت صبح تا شش عصر می‌توانید در هتل پارس اقامت داشته باشید.

  • آدرس هتل پارس: بيست وچهارمتری میدان شهدا خیابان شهید عابدی
  • شماره تلفن هتل پارس اهواز: 02191005105
رسم یزله در خوزستان
ادامه مطلب

2. هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر اهواز

یکی از بهترین هتل‌ های اهواز هتل چهارستاره نیشکر است. این هتل دارای 55 باب اتاق بوده که دارای امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام و تمیز است. هتل نیشکر در منطقه مرکزی شهر اهواز و نزدیک به دانشگاه آزاد می‌باشد. هتل نیشکر رستورانی با گنجایش 130 نفر دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کند.

هتل نیشکر اهواز امکانات رفاهی شامل استخر سرپوشیده مجهز به آب گرم در هر فصلی از سال و ترانسفر فرودگاه را با هدف رفاه و آسایش هرچه بیشتر مسافران و مهمانان گرامی ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه هتل نیشکر باید به وجود سالن همایش و کنفرانس همراه با سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته اشاره کرد. این تجهیزات با هدف برگزاری همایش‌ها و نشست‌‌ها ارائه می‌شوند. جزئیات بیشتر امکانات این هتل را در مقاله “معرفی هتل نیشکر اهواز” بحوانید.

  • آدرس هتل: بلوار گلستان بعد از سه راهی گلستان ، جنب شرکت توسعه نیشکر
  • شماره تلفن هتل نیشکر اهواز: 02191005105

3. هتل تختی اهواز

هتل تختی اهواز

از بهترین هتل‌ های اهواز هتل تختی اهواز است. این هتل با میزبانی و مهمان‌نوازی خاص خود دارای شهرت قابل توجهی در جنوب غربی کشور است.  هتل تختی در ۲ طبقه از یک ساختمان واقع شده دارای تنها ۱۷ اتاق است. این هتل محیط بسیار آرام و دلنشینی را فراهم کرده است. کم بودن تعداد اتاق‌های تختی باعث شده تا پرسنل و دست اندر کاران این اقامتگاه تمرکز بیشتری برای حل مشکلات موجود و نیز خدمت گذاری هر چه بهتر داشته باشند.

هتل تختی اهواز نزدیکی رودخانه کارون قرار دارد. به همین خاطر علاوه بر آن که میهمانان فرصت تماشای این رودخانه در ساعات مختلف شبانه روز را دارند، به سایر نقاط زیبای شهر نیز دسترسی راحت و آسانی خواهند داشت.

از این رو، اقامت در هتل تختی اهواز به عنوان بهترین هتل اهواز برای آن دسته از افرادی که در اسرع وقت می‌خواهند نقاط زیبای اهواز را ببینند، گزینه بسیار مطلوبی است. علاوه بر آن که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، محیط داخلی هتل تختی قابل توجه است. از آنجایی که در سال ۱۳۹۷ هتل تختی اهواز تاسیس شد، همه بخش‌های این اقامتگاه شیک و نو هستند. تمامی استانداردهای مدرن هتل‌سازی در ساخت این هتل بکار رفته است.

معرفی هتل نیشکر اهواز به همراه عکس و اطلاعات کامل
ادامه مطلب

وجود انواع امکانات لازم نظیر کمد، یخچال، مبل، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی در یکایک اتاق‌های این هتل، به راحتی و رفاه مهمانان کمک کرده است. همینطور خوب است بدانید که هر روز، در این اتاق‌ها برای مهمانان صبحانه‌ای لذیذ و تازه سرو می‌شود. به جز این موارد، تجهیزات و خدمات اشتراکی بسیاری هم در هتل برای میهمانان وجود دارد.

  • آدرس هتل تختی: امانیه، ضلع جنوبی ورزشگاه تختی خیابان شهید صفاری
  • شماره تلفن هتل تختی اهواز: 02191005105

4. هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

اگر در سفر به شهر اهواز به دنبال هتلی نوساز و شیک می‌گردید، هتل سومیا پیشنهاد ما به شماست. در سال ۱۳۹۷ این هتل سه ستاره افتتاح شد و توانست به سرعت خود را به عنوان اقامتگاهی لوکس و با امکانات کامل معرفی کند. بطورکلی این هتل ۲۴ اتاق و ۶۰ تخت دارد. چهار طبقه از شش طبقه این ساختمان به واحدهای اقامتی اختصاص دارد. دو طبقه دیگر ارائه‌دهنده خدمات رفاهی است.

soumia hotel ahvaz 2

هتل سومیا اهواز به عنوان بهترین هتل اهواز توانسته امکانات قابل قبولی را به مهمانان خود ارائه دهد. سالن همایش و سالن اجتماعات این هتل برای برگزاری جلسات ادارات و شرکت‌ها گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. امکاناتی نظیر آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و پارکینگ از امکانات رایگان این هتل هستند. البته توجه داشته باشید ظرفیت پارکینگ این هتل تنها شش خودرو است. به خاطر ظرفیت محدود و اینکه هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، بهتر است از خودرو شخصی برای سفر به اهواز و اقامت در این هتل استفاده نکنید.

  • آدرس هتل سومیا: اهواز، کیانپارس، خیابان 13 شرقی، پلاک 26
  • شماره تلفن هتل سومیا: 02191005105

5. هتل اکسین اهواز

هتل اکسین اهواز

در صنعت گردشگری یکی از باسابقه‌ترین هتل های اهواز، هتل اکسین از هتل های ۳ ستاره است. در سال ۱۳۶۶ این هتل افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۸۸ با هدف بالا بردن سطح کیفیت و جلب رضایت مهمانان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. این هتل ۲ طبقه متشکل از ۵۲ واحد اقامتی و ۷۰ تخت است.

موقعیت مکانی هتل اکسین اهواز  به عنوان بهترین هتل اهواز در نزدیکی بزرگراه پاسداران است.  از این رو هتل نزدیک به ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی می‌باشد. بدین خاطر، مهمانانی که در هتل اکسین اهواز اقامت دارند، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها می‌توانند در هزینه کرایه‌ها صرفه جویی کنند، بلکه به بسیاری از نقاط شهر به راحتی دسترسی خواهند داشت.

رستوران هتل نیشکر اهواز؛ منوی متنوعی از غذاهای اصیل
ادامه مطلب

هتل اکسین اهواز

میزان خدمات و امکانات ارائه شده در هتل اکسین اهواز سطح مناسبی را به نسبت هزینه اقامت دارد. از جمله خدمات رایگان موجود در هتل اکسین اهواز برای مهمانان شامل اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی و همچنین پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۱۲ خودرو در محوطه هتل است. هر چند از طرف هتل هیچ تضمینی مبنی بر ارائه پارکینگ به مهمانان وجود ندارد. با این همه، مهمانان چنانچه لازم بود این امکان را دارند تا با هتل هماهنگی به عمل بیاورند. خوب است بدانید، در هتل اکسینن اهواز یک سالن کنفرانس برای برگزاری انواع مراسمات، سمینارها و همایش‌ها در نظر گرفته شده است.

در طبقه همکف هتل اکسین اهواز یک رستوران قرار دارد که ظرفیت آن ۶۰ نفر است و در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای متنوع فراهم می‌کند.

ساعات کاری این رستوران برای وعده صبحانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ ، برای وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و برای وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ است. مهمانان می‌توانند با مراجعه به رستوران در این ساعات تعیین شده وعده‌های غذایی خوشمزه صرف کنند.

یک کافی شاپ نیز در همین طبقه قرار دارد. فعالیت کافه از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ بوده و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و لذیذ برای مهمانان سرو می‌شود.

  • آدرس هتل: اهواز، کوی ملت، خیابان یک اقبال ،هتل اکسین
  • شماره تلفن هتل اکسین اهواز: 02191005105

سوالات متداول

بهترین هتل آپارتمان‌های اهواز کدام‌اند؟

از جمله بهترین هتل آپارتمان های اهواز که می‌توانید رزرو کنید: هتل آپارتمان ایرانیکا، هتل آپارتمان آرامش و هتل آپارتمان هدیه اهواز

بهترین هتل های 5 ستاره اهواز کدام‌اند؟

بهترین هتل های 5 ستاره اهواز عبارتند از: هتل پارس، هتل نیشکر، هتل تختی، هتل سومیا و هتل اکسین اهواز

جمع‌بندی

این شهر همیشه بیدار، از مهم‌ترین شهرهای ایران در زمینه گردشگری و تجارت به شمار می‌آید. مردمان میهمان‌نواز اهواز هم با امکانات رفاهی کامل، برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران این منطقه اقامتگاه‌های متعددی را فراهم کرده‌اند. به همین خاطر ما در این مقاله، یک لیست از بهترین هتل‌ های اهواز تهیه کردیم. شما می‌توانید با آگاهی کامل، بهترین هتل اهواز را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر