لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> دسته‌بندی نشده >> معرفی هتل پارس اهواز، اقامتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش
هتل پارس اهواز

معرفی هتل پارس اهواز، اقامتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش

اهواز از شهرهای محبوب بین گردشگران است که تمایل به تکرار سفر را در دل آن‌ها می‌نشاند. شاید علت این محبوبیت را بتوانیم به مواردی چون جاهای دیدنی اهواز، مردم خونگرم و مهمان‌نواز، رودهای روان چون کارون محبوب، پل‌های زیبا و صدها مورد دیگر بدانیم. واقعیتی که وجود دارد این است که کلان‌شهر اهواز هر روزه به‌ویژه در نیمه دوم سال و ماه فروردین گردشگران و مسافران بسیاری را به خود می‌بیند که شیفته این شهر می‌شوند.

اتاق هانی مون هتل پارس اهواز

رزرو هتل های اهواز از طریق ایران هتل آنلاین دغدغه محل اقامت را از شما دور می‌کند و با خیال راحت می‌توانید راهی این شهر پر شور شوید. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل پارس اهواز از گروه هتل های پارس ایران بپردازیم و در این راهنما، پاسخ تمام پرسش‌های شما را قبل از رزرو هتل بدهیم.

سال ساخت هتل پارس اهواز

سال ساخت هتل پارس اهواز

تاریخچه ساخت هتل پارس اهواز به قبل از انقلاب، در سال ۱۳۴۷ می‌رسد. هتل پارس در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسید. مساحت کلی این هتل ۶۰۰۰ مترمربع و زیربنای آن ۴۶۰۰ مترمربع، در ۵ طبقه است.

هتل پارس اهواز چند ستاره است؟

introducing pars ahvaz hotel 5

هتل پارس اهواز از هتل های ۵ ستاره این شهر است که با امکانات به‌روز و پیشرفته خود میزبانی شایسته برای گردشگران محسوب می‌شود.

معرفی هتل قصر طلایی مشهد
ادامه مطلب

استخر هتل پارس اهواز

استخر هتل پارس اهواز

استخر هتل پارس اهواز یکی از ویژگی‌های پرطرف‌دار این هتل است که در اختیار مهمانان خود قرار داده است. شنا و آب‌تنی به‌ویژه در فصل بهار و تابستان، یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که سبب نشاط می‌شود و نمی‌شود از آن گذشت. این استخر به‌صورت روباز و در محوطه هتل قرار گرفته است: اما بخش ماساژ هتل پارس اهواز در حال حاضر فعال نمی‌باشد.

امکانات داخل اتاق هتل پارس اهواز

امکانات داخل اتاق هتل پارس اهواز

در اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار داده شده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به مواردی چون: اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، مبلمان، نور مناسب، تلفن، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… اشاره کنیم.

قیمت اقامت در هتل پارس اهواز

قیمت اقامت در هتل پارس اهواز

قیمت اقامت در هتل پارس باتوجه‌ به انتخاب هتل و امکانات آن متفاوت است و بسته به شرایطی مثل ایام پیک تغییر می‌کند. قیمت سوئیت هتل پارس اهواز برای یک شب، نسبت به سایر اتاق‌ های هتل بیشتر است. اما نگران نباشید! با‌ رزرو اتاق در بهترین هتل اهواز از طریق ایران هتل آنلاین می‌توانید از تخفیفات ویژه و پشتیبانی این سایت نیز بهره‌مند شوید.

نظرات در مورد هتل پارس اهواز

محوطه هتل پارس اهواز

نظرات مسافران با اینکه به انتظارات آن‌ها در مورد ویژگی‌های هر هتل می‌تواند متفاوت باشد؛ اما بخش زیادی از نظرات در مورد هتل پارس اهواز بین گردشگران و مسافرانی که این هتل را انتخاب کرده‌اند مثبت بوده است.

هتل پارس اهواز کجاست؟

هتل پارس اهواز کجاست؟

هتل پارس در جنوب غربی ایران، استان خوزستان، شهر اهواز قرار دارد. این هتل در همسایگی رود جاری کارون و پل معروف شهر اهواز یعنی پل سفید واقع شده است.

آدرس هتل پارس در اهواز خوزستان، اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی
شماره تلفن هتل پارس اهواز 021-91005105
لوکیشن هتل پارس اهواز روی نقشه گوگل مپ  برای دسترسی به لوکیشن هتل پارس اهواز، روی نقشه کلیک کنید.
معرفی اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس
ادامه مطلب

فاصله هتل پارس اهواز تا فرودگاه

فاصله هتل پارس اهواز تا فرودگاه

انتخاب سفر هوایی یکی از محبوب‌ترین و راحت‌ترین گزینه‌ها بین مسافران است. اگر قصد دارید با هواپیما به اهواز سفر کنید و در هتل پارس اقامت داشته باشید، بهتر است بدانید فاصله هتل پارس اهواز تا فرودگاه ۹.۹ کیلومتر است و با زمانی کمتر از بیست دقیقه می‌توانید این مسیر را طی کنید.

آژانس هتل پارس اهواز

فضای داخلی هتل پارس اهواز

یکی از خدماتی که هتل برای رفاه بیشتر در اختیار مسافران خود قرار داده است آژانس مسافربری شهری است. تاکسی سرویس هتل پارس اهواز به‌صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به مهمانان خود خدمت‌رسانی می‌کند.

سالن اجتماعات هتل پارس اهواز

سالن اجتماعات هتل پارس اهواز

از ویژگی‌های مهم این هتل داشتن دو سالن چندمنظوره است. سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر و سالن کنفرانس هتل پارس اهواز با ظرفیت ۸۰ نفر، آماده میزبانی و پذیرایی از مراسم‌ و جلسات می‌باشند. هر دو سالنی که از آن‌ها نام برده شده با چیدمانی شیک و مجهز به تجهیزات مورد نیاز، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

مدیر عامل هتل پارس اهواز

ویو اتاق های هتل پارس اهواز

مدیر عامل و ریاست بخش‌های مختلف هتل در دوره‌های مختلف، متغیر بوده است. آقای مهدی امانی در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان مدیر عامل هتل پارس اهواز منصوب شده‌اند.

رستوران هتل پارس اهواز

رستوران هتل پارس اهواز

دو رستوران این هتل به نام‌های رستوران مرکزی کارون و رستوران چشم‌انداز، هر روزه در دو وعده ناهار و شام، پذیرای مهمانان هتل هستند تا نیاز مسافران را به بیرون رفتن از هتل برای صرف غذا مرتفع کنند. غذاهای هتل پارس اهواز در طبقه همکف در محیطی دلنشین و تمیز سرو می‌شود.

سرو غذا در رستوران هتل پارس اهواز

منو هتل پارس اهواز هر سلیقه‌ای را به‌خوبی پاسخ‌گو است. با انتخاب از بین تنوع بالای غذاهای ایرانی و فرنگی می‌توانید لذتی متفاوت از میل کردن غذا در این هتل را به خود و همراهانتان هدیه دهید. ساعت کاری رستوران هتل برای وعده نهار، از ساعت ۱۲ تا ۱۵ و برای وعده شام از ساعت ۱۹ تا ۲۳ می‌باشد.

هتل در حال ساخت کپری سیریک، سبکی خاص از اقامت در جنوب کشور
ادامه مطلب

صبحانه هتل پارس اهواز

صبحانه هتل پارس اهواز

صبحانه در هتل پارس اهواز برای مسافران این هتل به‌صورت رایگان سرو می‌شود. بوفه صبحانه هتل پارس در طبقه همکف با ظرفیت ۸۰ نفر، هر روزه از ساعت ۶ تا ۹:۳۰ صبح در اختیار مسافران قرار دارد. تنوع منوی صبحانه هتل پارس، از انواع خوراک گرم و سرد در کنار نوشیدنی، انرژی لازم برای شروع یک روز را به شما می‌دهد.

کافی شاپ هتل پارس اهواز

کافی شاپ هتل پارس اهواز

محیط دلنشین کافی شاپ هتل پارس اهواز فرصت خوبی برای دور هم نشستن‌های دوستانه و یا قرارهای کاری است. کافی شاپ هتل در بخش لابی هتل واقع شده است و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس‌دهی به مهمانان خود می‌باشد.

باشگاه هتل پارس اهواز

در حال حاضر باشگاه ورزشی در هتل پارس اهواز احداث نشده است.

جمع‌ بندی

سفر به اهواز از آن سفرهایی خواهد بود که تصمیم می‌گیرید برای چندین بار آن را تکرار کنید. جاذبه‌های بسیاری که در راهنمای سفر به اهواز به شما معرفی می‌شود آن‌قدر متنوع است که باید برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی درستی داشته باشید. یکی از دغدغه‌های گردشگران در این برنامه‌ریزی‌ها بخش اقامت است و ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی هتل پارس اهواز به سؤالات شما در مورد یکی از بهترین هتل های این شهر پاسخ بدهیم. مطالعه مقاله مقایسه هتل پارس اهواز و هتل نیشکر اهواز به شما در انتخاب اقامتگاهی بهتر کمک می‌کند.

3.2/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر