لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مراکز خرید بندر انزلی
مراکز خرید بندر انزلی

مراکز خرید بندر انزلی

بندر انزلی به عنوان یک شهر ساحلی دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی می باشد و این شرایط منجر به شکل گیری بازارها و مراکز خرید بندر انزلی شده است. تنوع بازارهای بندر انزلی و همچنین تنوع اجناس شامل پوشاک و صنایع دستی در آنها و نیز وجود بازار منطقه آزاد انزلی و قیمت اجناس در منطقه آزاد انزلی که بسیار مناسب هستند، سبب شده تا همه ساله این شهر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد. مراکز خرید پرطرفدار بندر انزلی مانند بازار بزرگ کاسپین، بازار پردیس انزلی، بازار گیلار، حسن رود،مجتمع تجاری ستاره شمال، مرکز خرید ونوس و … است. در اینجا تلاش بر آن است تا مهمترین و ارزانترین مرکز خرید انزلی و اینکه بازار منطقه آزاد انزلی کجاست و ساعات کار منطقه آزاد انزلی را ذکر کنیم. با ما همراه باشید.
علاقه مندان، با رزرو هتل های انزلی علاوه بر استفاده از ساحل زیبا و مراکز تفریحی می توانند از بازار انزلی که بعضا با آنها همجوار می باشند دیدن نموده و لحظات خاطره انگیزی را در جاهای دیدنی انزلی کنار همراهان خود ثبت نمایند.

بازار های بندر انزلی

شنبه بازار یا بازار هفتگی بندر انزلی

انواع فرآورده های کشاورزی نظیر میوه، سبزیجات، صیفی، انار، زیتون و نیز فرآورده های دامی نظیر لبنیات، ماکیان(مرغ و خروس)، انواع ماهی، صنایع دستی و . . . از جمله محصولات این بازار به شمار می آیند. این بازار یک مرکز نمایشگاهی از تولیدات روستایی و فرهنگ بومی این منطقه برای گردشگران خصوصا در ایام نوروزی به شمار می آید. فروشندگان اجناس این بازار، معمولا از روستاها و شهرهای مختلف استان گیلان به آن جا می آیند و فرآورده های خود را به گردشگران و بومیان منطقه عرضه می دارند.
آدرس بازار هفتگی بندر انزلی: شنبه بازار هر هفته در روز شنبه و در مرکز شهر، در خیابان «میرزا کوچک خان جنگلی» برپا می شود.

دوشنبه بازار بندر انزلی

این بازار مورد توجه روستاهای پیرامون و نیز گردشگران می باشد. از آنجا که در شمال کپورچال صید ماهی دریا صورت می گیرد و در زمین های جنوبی آن نیز استخر های متعدد پرورش ماهی قرار دارد، این منطقه به شهر ماهی معروف است. در بازار کپور چال انواع فرآورده های کشاورزی و دامداری منطقه در کنار سایر اجناس عرضه می شود.
آدرس دوشنبه بازار بندر انزلی:این بازار هر هفته و در روز دوشنبه، در 21 کیاومتری انزلی در مسیر راه آسفالته به آستارا برپا می شود.

بازار ماهی فروشان انزلی

بازار ماهی فروشان انزلی
با توجه به آنکه بازار مذکور نیاز به بهسازی دارد اما به جهت عرضه انواع ماهی های تازه همواره مورد توجه گردشگران بوده است. تنوع ماهی های تازه با قیمت مناسب از ویژگی های بارز این بازار به شمار می آید.
آدرس بازار ماهی فروشان بندر انزلی: این بازار در زیر پل انزلی و به شکل سنتی بر پا می شود.

بازار ساحلی بندر انزلی

این بازار در مسیر جاده انزلی به رضوانشهر و قبل از هتل سپید واقع شده است. بازارآسیای میانه در ضلع شمالی مسیر و در کنار دریا و به صورت محوطه ای محصور به شکل دکه های مجزا شکل گرفته است. بازار مذکور یکی از جاهای دیدنی بندر انزلی به شمار می آید. همجواری با ساحل زیبای دریای خزر زیبایی چشمگیری به این بازار بخشیده است و این مساله موجب شده تا همواره مورد توجه گردشگران و بومیان منطقه واقع شود. در بازار ساحلی اجناس مختلف و از جمله لوازم آرایشی – بهداشتی، انواع پوشاک، صنایع دستی و . . . . عرضه می شود. قیمت پوشاک منطقه آزاد انزلی و در کل قیمت اجناس در منطقه آزاد انزلی بسیار مناسب است. تنوع غرفه های بازار و اجناس آن و نیز وجود پارکینگ اختصاصی به طول تقریبی 2 کیلومتر از ویژگی های بارز بازار آسیای میانه محصوب می شود.
آدرس بازار ساحلی بندر انزلی: این بازار در مسیر جاده انزلی به رضوانشهر و قبل از هتل سپید واقع شده است.

بازار بزرگ کاسپین در بندر انزلی

بازار کاسپین انزلی
بازار کاسپین در روزهای تعطیل نیز دایر می باشد. وجود پارکینگ، رستوران، کافی شاپ و نیز دسترسی به اتوبوس و تاکسی از امتیازات آن به شمار می آیند. از محصولات قابل عرضه در این بازار می توان به انواع پوشاک و لوازم تزئینی و . . . اشاره نمود.
آدرس بازار بزرگ کاسپین: در کنار بازار پردیس انزلی و نزدیک به شهر و خیابان پاسداران واقع شده است.

بازار پردیس بندر انزلی

عمده محصولات این بازار انواع پوشاک و لوازم تزئینی و صنایع دستی می باشد. اجناس بازار معمولا روسی هستند. بازار پردیس که از جمله بازارهای شلوغ و پر تردد انزلی به شمار می آید، از پاساژهای تو در تو شکل یافته است. قیمت مناسب اجناس از ویژگی های بارز این بازار به شمار می آید که باعث شده است مسافران از خرید لباس در منطقه آزاد انزلی بسیار خرسند باشند.
آدرس بازار پردیس بندر انزلی:این بازار بعد از میدان انزلی به سنگاچین و در خیابان شهید مطهری در ابتدای خیابان ورزش واقع شده است.

بازار گیلار در بندر انزلی

بازار گیلار
بازار گیلار دارای وسعت بسیار می باشد و
در سه بازار مجزای سرپوشیده به صورت دکه های متصل یافته و مسقف شکل یافته است. امکانات رفاهی نظیر پارکینگ، رستوران، پارک کودک و . . . . از امتیازات آن به شمار می آید. محصولات قابل عرضه بازار که از انواع ترک و روس می باشند، شامل انواع پوشاک، لوازم تزئینی، آرایشی- بهداشتی و سایر لوازم لوکس می شود.
آدرس بازار گیلار بندر انزلی:این بازار بعد از روستای طالب آباد و در مجاورت دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است.

بازار منطقه آزاد انزلی حسن رود

منطقه آزاد انزلی حسن رود به جهت دارا بودن ساحل بسیار زیبا و مرکز تفریحات دریایی جذاب و نیز کامل ترین مراکز رفاهی نظیر انواع رستوران ها و فست فودها، سرویس بهداشتی، آلاچیق های بسیار زیبا، پارک بازی کودکان و نیز مراکز خرید متعدد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی می باشد. مراکز خرید در این منطقه در روزهای تعطیل نیز دایر می باشد. همه امکانات و شرایط امنیتی در آنجا دایر می باشد و وسعت بسیار آن منجر شده تا مراجعه کنندگان بتوانند ماشین های خود را با آرامش و در جاهای مناسب پارک نمایند و از مناظر زیبای ساحلی و ازقیمت اجناس در منطقه آزاد انزلی در کنار خرید از مرکز خرید بندر انزلی لذت ببرند.
آدرس: این منطقه در سه راه حسن رود، کیلومتر 5 جاده زیباکنار واقع شده است.
پیشنهاد می کنیم در سفرتان به انزلی از کلیسای مریم مقدس در بندر انزلی نیز دیدن نمایید.

مراکز خرید انزلی

مجتمع تجاری ستاره شمال

ستاره انزلی
با داشتن کارت سبز گمرکی و خرید در مجتمع تجاری ستاره شمال از پرداخت مبلغ گمرکی معاف می شوید و می توانید انواع کالاها را با قیمت مناسب خرید نمایید. مجتمع مذکور دارای شش طبقه می باشد که خرید فقط از یک طبقه صورت می گیرد. تنوع انواع خوراکی، پوشاک، گل و گیاه، انواع بلور و . . . . از محصولات قابل عرضه در این مجتمع می باشد. رستوران مجتمع در طبقه پنجم واقع شده است و سایر طبقات سوییت های اداری و اقامتی به شمار می آیند. مجتمع تجاری ستاره شمال دارای وسعتی به اندازه 21000 متر مربع و حدود 480 فروشگاه در آن مشغول به فعالیت می باشند.
آدرس: منطقه آزاد انزلی

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس انزلی
مرکز خرید ونوس از آن دسته از مراکز خرید بندر انزلی است که بسیار شیک است که انواع لوازم لوکس در آن با قیمت های مناسب عرضه می گردد. انواع پوشاک، نوشیدنی های مجاز خارجی، عینک، انواع بلور های خارجی، آرایشی بهداشتی و . . . . از محصولات قابل عرضه در این مرکز خرید می باشد. مرکز خرید ونوس دارای وسعت بسیار با مغازه های متعدد با ویترین های بسیار زیبا می باشد. تنوع بسیار اجناس در این مرکز خرید منجر شده تا گردشگران بیشتر از سایر مراکز در آنجا حضور داشته باشند.
آدرس:سه راه حسن رود، کیلومتر 5 جاده زیبا کنار ، منطقه آزاد انزلی

مجتمع تجاری کاسپین

این مجتمع تجاری به مانند مجتمع ونوس دارای لوازم و اجناس بسیار شیک خارجی می باشد. این مجتمع دارای فضای بسیار شیک و با مغازه هایی که هر کدام ویترین بسیار زیبایی دارند، می باشد. در این مجتمع انواع نوشیدنی های مجاز خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی، انواع بلور و . . . عرضه می شود.
آدرس:مجتمع کاسپین در امتداد مرکز خرید ونوس و در ساختمانی مجزا واقع شده است.

3/5 - (2 امتیاز)
کلیسای مریم مقدس در بندر انزلی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر