لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل بندر انزلی
بهترین هتل بندرانزلی

بهترین هتل بندر انزلی

بندر انزلی را می‌توان یکی از شهرهای مهم گردشگری و از اصلی‌ترین بنادر ایران معرفی کرد. این شهر بعد از رشت از جمله بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر‌ها در استان گیلان است. هر ساله عده زیادی از مردم به این شهر سفر می کنند. به همین خاطر آشنایی با بهترین هتل های بندر انزلی بد نیست.

مسافران با توجه به معیارهای متعددی نظیر لوکس بودن هتل، امکانات متنوع، دسترسی آسان به جاذبه های تفریحی، برای رزرو هتل ها اقدام کنند. در ادامه به بررسی بهترین هتل های بندرانزلی خواهیم پرداخت.

لیست بهترین هتل های بندر انزلی

1- هتل بهشت تالاب بندر انزلی

هتل بهشت تالاب بندر انزلی - بهترین هتل های بندر انزلی

از بهترین هتل های بندر انزلی هتل چهارستاره لوکس بهشت تالاب است که در سال ۱۳۹۳ در استان گیلان بنا شد. هتل با معماری منحصر به فردی که دارد، در فضایی بکر و آرام با متراژ ۷۰۰۰ متر در نزدیکی تالاب بین‌المللی بندر انزلی در قلب جزیره دکتر بهشتی واقع شده است.

سازه اصلی هتل به صورت ویلا‌های مجزا بوده که طراحی داخلی آن زیبا و با امکانات رفاهی مطلوب است. از جاذبه‌های نزدیک این هتل جنگل گیسوم، مرداب انزلی، پارک جنگلی بندر انزلی و قلعه رودخان، هستند. هتل بهشت تالاب بندر انزلی از فرودگاه ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. هتل با فضای سبز دلنشین از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

چنانچه مکانی دنج می‌خواهید که به دور از هیاهو و آرامش بخش باشد، ما به شما هتل بهشت تالاب از بهترین هتل های بندر انزلی را پیشنهاد می‌دهیم.

2- هتل الماس بندر انزلی

هتل الماس بندر انزلی - بهترین هتل های بندرانزلی

هتل الماس بندرانزلی اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی پلاسمای سرد استفاده می‌نماید. این سیستم یک دستگاه تولیدی شرکت دانش بنیان ایرانی است که با هدف پاکسازی تمامی فضا‌ها و سطوح در فضا‌های عمومی و داخل اتاق های هتل کاربرد دارد.

مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی
ادامه مطلب

هتل الماس بندر انزلی - بهترین هتل های بندرانزلی

هتل ۳ ستاره الماس از جمله بهترین هتل های بندر انزلی در سال ۱۳۹۲ در بهترین منطقه ساحل شهر بندر انزلی افتتاح شد. هتل با هدف ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. از جمله مزایایی که این هتل دارد، عبارت است از برج ساعت، دسترسی آسان موزه نظامی و بلوار زیبای انزلی.

این هتل دارای معماری بی‌نظیر و فضایی خاص با چشم‌اندازی زیبا رو به دریای خزر می‌باشد. داشتن تمامی این امکانات رفاهی، باعث شده تا مکانی مناسبی برای سپری نمودن اوقات فراغت مهمانان و کسب آرامش روحی وجود داشته باشد.

3- هتل دنیز بندر انزلی

بهترین هتل بندر انزلی - هتل دنیز

در سال ۱۳۹۲ هتل دنیز از جمله بهترین هتل های بندر انزلی با ۴ طبقه مورد بهره‌برداری واقع شد. این هتل با ۱۶ باب اتاق و سوئیت در طبقات اول تا چهارم میزبان میهمانان است. بعضی از اتاق های هتل تفریحی دنیز بالکن دارند. این بالکن‌ها فضای دل‌انگیزی از دریای نیلگون را در برخی اتاق ها به میهمانان هدیه می‌دهند.

بهترین هتل بندر انزلی - هتل دنیز

از جمله امکانات هتل چهار ستاره دنیز بندر انزلی عبارت است از رستوران و کافی‌شاپ. میهمانان عزیز هتل خوب است بدانند که آسانسور مابین طبقات واقع شده‌ و جهت رفتن به طبقات موردنظر لازم است تا تعدادی پله طی شود.

هتل دنیز بندر انزلی که در ساحل قو واقع شده به مهمانان این امکان را می‌دهد تا از ساحل عمومی که در نزدیکی این هتل قرار دارد، بهره‌مند گردند.

لیست هتل های کنار دریا بندر انزلی

1- هتل آرکا بندر انزلی

بهترین هتل بندر انزلی - هتل آرکا

در سال ۱۳۹۹ هتل سه ستاره آرکا از بهترین هتل های بندر انزلی کنار دریا فعالیت خود را آغاز کرد. هتل آرکا بندر انزلی در یکی از بهترین نقاط ساحلی شهر واقع شده که تمامی طبقات آن چشم‌انداز دریا و از سمت دیگر چشم انداز زیبای شهر را دارند.

جاهای دیدنی آستانه اشرفیه
ادامه مطلب

هتل در ۵ طبقه بنا شده است. لابی، کافی شاپ در طبقه همکف آن هستند. طبقه اول، دوم، سوم به صورت واحد اقامتی و در طبقه چهارم رستوران قرار دارد. هتل سه ستاره آرکا انزلی با ۱۶ باب اتاق، از امکانات و خدمات رفاهی مناسب برخوردار می‌باشد.

بهترین هتل بندر انزلی - هتل آرکا

از مزایای این هتل باید به دسترسی مطلوبش به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی شهر اشاره کرد. در عین حال با اندکی پیاده روی به دریا دسترسی خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های هتل آرکا، دسترسی راحت آن به دریا بوده که تنها با ۱ دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید.

همچنین با اقامت در هتل آرکا بندر انزلی از دیگر اماکن دیگر گردشگری و تفریحی این شهر همچون موج شکن، پل غازیان، کاخ موزه بندرانزلی، تالاب انزلی، بازار کاسپین، ساحل اطبا و… نیز می‌توانید دیدن کنید.

2- هتل دلفین بندر انزلی

بهترین هتل بندر انزلی - هتل دلفین

در سال ۱۳۹۰ هتل دلفین از بهترین هتل های بندر انزلی کنار دریا شروع به کار کرد. این هتل در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقا سطح کیفی امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۴ ستاره، با ۴ طبقه متشکل از ۵۰ باب اتاق و سوئیت است. پراکندگی واحد‌های اقامتی هتل در طبقات اول تا چهارم می‌باشد.

dolphin bandar anzali hotel

فضای چشم‌نواز هتل، محوطه‌ی گلکاری شده آن، ساحل شنی خاص و خلوت قو از مزایای هتل است. طراحی که برخی از اتاق های هتل دارد، به صورتی بوده که دید کافی به دریا و ساحل خواهید داشت. مسافران توجه داشته باشند، آسانسور هتل دلفین بندر انزلی تنها برای نیم طبقات است. از نیم طبقه تا طبقه‌ای که مدنظرتان است باید ۱۵ پله را بپیمایید.

معرفی هتل آهوان چابکسر به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

بهترین هتل بندر انزلی - هتل دلفین

3- هتل جهانگردی بندر انزلی

در سال ۱۳۷۴ هتل ۲ ستاره جهانگردی از بهترین هتل های بندر انزلی کنار دریا افتتاح شد. این هتل در سال ۱۳۸۸ با هدف ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای مساحت ۲۰۹ کیلومترمربع بوده و در ۵ کیلومتری بندر انزلی به آستارا، در نزدیکی دریای خزر قرار دارد.

هتل جهانگردی  بندر انزلی - بهترین هتل بندرانزلی

از جمله مزایایی که این مجموعه دارد دسترسی مطلوب آن به مراکز گردشگری انزلی نظیر موج شکن، کاخ موزه، برج ساعت است. هتل جهانگردی بندر انزلی آسایش و آرامش گردشگران را در سفر به منزلی تضمین می‌کند. این هتل دارای پرسنلی حرفه‌ای و آموزش دیده است که از میهمانان گرامی به خوبی میزبانی می‌کنند.

jahangardi bandar anzali hotel 2

جمع‌بندی

رزرو هتل های انزلی را پیشنهاد می‌دهیم در فصل بهار انجام دهید. در این فصل شهر انزلی بسیار زیبا و دیدنی و به تبع شلوغ است. در فصل تابستان به شدت گرم و مرطوب بوده و در زمستان هم بسیار سرد است. یکی دیگر از فصول پیشنهادی برای رزرو هتل های انزلی، فصل پاییز می‌باشد. در پاییز، با وجود باران‌هایی سیل آسا، آب و هوای شهر به شدت مطبوع است.

بندر انزلی را در غرب گیلان و در یکی از بکرترین بخش‌های آن پیدا می‌کنید. در کنار زیبایی، این بندر اهمیت تجاری و اقتصادی نیز داشته است. به همین خاطر، مسافران زیادی با رزرو هتل های بندر انزلی دیگر دغدغه‌‎ای بابت اقامت در این شهر ندارند. ما نیز در این مقاله به معرفی بهترین هتل های بندر انزلی پرداختیم.

سوالات متداول

هتل های بندر انزلی کنار دریا کدامند؟

هتل جهانگردی، هتل آرکا و هتل دلفین از هتل‌‌های کنار دریا هستند.

هتل های انزلی خیابان پاسداران کدام هتل ها هستند؟

هتل آرکا و هتل الماس از هتل‌ های خیابان پاسداران هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر