لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد
مالک هتل قصر طلایی مشهد

مقایسه هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد

تعداد و تنوعی که هتل ها در شهر مشهد دارند آنقدر زیاد است که دغدغه‌ای بابت پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب نخواهید داشت. خوشبختانه تنوعی که در بین هتل های لوکس مشهد وجود دارد هم خوبه بوده و این یک خبر خوب برای اقامت مجلل است. هرچند بعضی اوقات انتخاب میان این هتل ها آنچنان آسان نمی‌باشد. برای نمونه اینکه هتل درویشی مشهد یا هتل قصر طلایی را انتخاب کنیم برای بعضی افراد سخت است.

دو هتل درویشی و هتل پنج ستاره قصر طلایی از محبوب ترین هتل های مشهد در بین مسافران است. اینکه شما کدام را می‌خواهید انتخاب کنید، بستگی به عوامل مختلفی دارد. در مطلب حاضر مقایسه هتل درویشی با هتل قصر طلایی مشهد را می‌خوانید.

رزرو هتل درویشی مشهد

رزرو هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد

گروهی از مسافران مشهد تمایل دارند تا در سفر به این شهر در بهترین هتل ها انتخاب کنند. بسیاری از گردشگران برای رزرو میان انتخاب دو هتل درویشی یا قصر طلایی با چالش مواجه می‌شوند. به خصوص که شهر مشهد، هتل هایی خاص و مشهور که باهم برابری کنند کم ندارد.

امکانات هتل درویشی مشهد یا هتل قصر طلایی؟ کدام یک بهتر است؟

امکانات رایگان هتل درویشی مشهد

امکانات رایگان هتل درویشی مشهد

در رابطه با امکانات هتل درویشی، باید بدانید که تقریبا تمامی امکانات موردنظر زائرین را دارد. به‌طور کلی، این هتل از امکانات و ویژگی‌های بسیار زیاد و درجه یکی برخوردار بوده که می‌تواند برای مشتریان رفاه کاملی را فراهم کند. طراحی شیک و منحصربه‌فرد، تمیزی اتاق‌ها، غذاهای تازه و لذیذ و نورپردازی چشم‌نواز، تنها گوشه‌ای کوچک از ویژگی‌های خاص این هتل است.

هتل درویشی از هتل های معروف شهر مقدس مشهد با خدمات و امکانات ویژه‌ای میزبان مهمانان خود می‌باشد. در حقیقت شما با اقامت در این هتل، با یک تیر چند نشان می‌زنید؛ چراکه هتل درویشی دارای امکانات کاملی شامل مجموعه آبی، سالن ماساژ، تورهای تفریحی، بازارچه سوغات، سالن‌های پذیرایی و سایر موارد است. از این رو، می‌توانید با اقامت در این هتل از همه امکانات و ویژگی‌های هتل بهره‌مند شوید.

امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد

hotel qasr talaei 4 min jpg

هتل قصر مشهد امکانات تفریحی و ورزشی متعددی دارد که عبارتند از اتاق نمک، حمام ترکی، اتاق ماساژ با انواع ماساژ سنگ داغ، ماساژ سوئدی، ماساژ شمع و استخر. این استخر مجهز به سونا خشک و بخار و جکوزی می‌باشد.

از جمله امکانات تفریحی هتل قصر طلایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، شامل PS4 و بازی‌‌های رایانه‌ای، اتاق بازی مجهز به فوتبال‌دستی، اتاق VR با بازی‌های هیجانی و ترسناک و سالن بیلیارد است. سالن ورزشی این هتل دارای انواع دستگاه‌های بدن‌سازی بوده  که این امکان را دارید تا به‌صورت اختصاصی یا خانوادگی با هماهنگی قبلی از آن استفاده کنید.

امکانات تفریحی و ورزشی از خدمات رایگان هتل قصر مشهد است.  این خدمات عبارتند از عکس طلایی، بوفه صبحانه، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و دوچرخه، کتابخانه، کارواش و ترانسفر رایگان از فرودگاه و راه‌آهن به هتل و حرم رضوی.

از دیگر امکانات هتل قصر مشهد شامل آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، واحدهای تجاری، آتلیه عکاسی، خدمات زیبایی و آرایشی آقایان و بانوان، اتاق نگهداری و محل بازی کودکان، صرافی، بانک، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، بیزینس سنتر،  پزشک مقیم، نمازخانه می‌شود.

برای اطلاع از جزئیات امکانات این هتل پیشنهاد می کنم مقاله “معرفی هتل قصر طلایی مشهد” را بخوانید.

اتاق های هتل قصر طلایی یا درویشی مشهد؟ کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل درویشی مشهد

اتاق های هتل درویشی مشهد

قیمت اتاق های هتل درویشی مشهد باتوجه به ستاره‌های هتل بالا است. در هتل درویشی مشهد تعداد 223 باب واحد اقامتی وجود دارد. در این هتل انواع 3 نوع اتاق رویال،  3 نوع اتاق VIP، 7 نوع اتاق ملل شامل دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس چین و پنت هاوس رم و 3 نوع اتاق فصل قرار دارد.

اتاق های هتل درویشی مشهد

بدون شک باید گفت اگر فردی سخت‌پسند هستید، یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویشی را با رضایت کامل انتخاب می‌کنید.

پیشنهاد می کنم مقاله “معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد” را مطالعه کنید.

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی متشکل از 358 باب واحد اقامتی بوده که می‌توان گفت بیشترین تعداد اتاق و سوئیت را در مقایسه با هتل دیگر به خود اختصاص داده است. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای طراحی در انواع مختلف دبل آتریوم، دبل لاکچری تراس دار، دبل لاکچری کانکت، دبل لندسکیپ، دبل پانوراما، دبل پانوراما تراس دار، اتاق سینگل و… بسیار لوکس و شیک داشته باشند. در همان ابتدای ورود به هر یک از آن‌ها انگشت به دهن می‌مانید.

اقامتی خاطره انگیز در هتل رز درویشی مشهد
ادامه مطلب

پیشنهاد می کنم مقاله “معرفی اتاق های هتل قصر طلایی مشهد” را مطالعه کنید.

رستوران های هتل درویشی یا هتل قصر طلایی مشهد، کدام یک بهتر است؟

رستوران و سلف سرویس هتل درویشی مشهد

رستوران و سلف سرویس هتل درویشی مشهد

رستوران های هتل را در کنار قیمت غذاهای هتل درویشی مشهد و قیمت صبحانه هتل درویشی مشهد بررسی می‌کنیم.

1- تالار دیپلمات

این تالار که در طبقه یک و درست در انتهای مرکز خرید هتل درویشی واقع شده با طراحی و رنگ‌بندی خاصش در آن، شما می‌توانید بهترین جشن‌ها را برگزار کنید. نورپردازی خاص، بکار بردن ترکیب‌ رنگ قرمز و دکوراسیون زیبای این تالار، به شما حس خوبی را القا می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است. بدانید  که این تالار دارای قابلیت جداسازی از طریق رول آپ است. به همین خاطر، به‌صورت هم‌زمان برای خانم‌ها و آقایان امکان استفاده دارد.

رستوران های هتل درویشی

2- فست فود فیروزه

صرف فست‌ فودهای باکیفیت، تازه و لذیذ در یک محیط خاص با طراحی شیک، بدون شک حال و هوای خاصی دارد. این فست فود برای زوج‌های جوان یا دورهمی‌های دوستانه یک پیشنهاد خاص است. شما این امکان را دارید تا در این مکان بهترین پیتزا، کنتاکی، همبرگر و سالادهای عمرتان را میل نمایید.

درختچه‌های زیبا این محیط با دکوراسیون حرفه‌ای‌اش، نه‌تنها محیط را کاملا گرم صمیمی می‌کند، بلکه لحظاتی زیبا را به میهمانان هدیه می‌دهد.

3- رستوران آتریوم

یکی از زیباترین رستوران های هتل پنج ستاره درویشی رستوران آتریوم بوده که دارای یک سقف شیشه‎ای و بلند است. قطعا صرف غذا در این رستوران باشکوه، می‌تواند دلچسب‌ترین و ناب‌ترین لحظات را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند.

انواع متنوع غذا، پیش‌غذا، دسر، نوشیدنی و هرآنچه بخواهید را با طعمی درجه یک و بی‌نظیر می‌توانید در این رستوران میل نمایید. شما این امکان را دارید تا برای خود و اطرافیانتان با میل نمودن غذا در این رستوران، یک سفر پر از خاطره را بسازید.

4- تالار آیینه

در طبقه هفدهم هتل پنج ستاره درویشی مشهد تالار آیینه قرار دارد.این تالار از چشم‌انداز بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای برخوردار بوده که برای برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها و حتی کنفرانس‌ها، یک مکان عالی است. بکاربردن رنگ آبی در کنار صندلی‌های چوبی برای شما فضایی دلنشین را به وجود می‌آورد.

5- رستوران روف گاردن

بی‌نظیرترین غذا را بدون شک در رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد می‌چشید. تجربه صرف غذا در میان آسمان و لا‌به‌لای ابرها تجربه رویایی است که این هتل در اختیار شما قرار خواهد داد.

شب‌های پرستاره یا روزهای بارانی را در این رستوران مشاهده کنید تا سفری خاطره‌انگیز را در این هتل برای خودتان بسازید. پیشنهاد ما صرف لذیذترین غذای عمرتان با فردی که دوستش دارید، در رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد است.

پیشنهاد می کنم مقاله “رستوران های هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید!” را حتما بخوانید.

صبحانه هتل درویشی مشهد

صبحانه هتل درویشی مشهد

صبحانه‌خوری ارغوان

شما هم برای ادامه روز صبحی بانشاط و سرشار از نور را در فضای مملو از نور و انرژی می‌خواهید؟ پس یک صبحانه کامل در صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی را باید تجربه کنید. لذیذ‌ترین و باکیفیت‌ترین صبحانه را در یک محیط آرام و سرشار از انرژی در این هتل میل کنید. فضای این صبحانه‌خوری، متشکل از رنگ‌های بنفش و صورتی بوده که حس تازگی و نشاط را در شما بیدار خواهد کرد.

رستوران هتل قصر طلایی

صبحانه هتل قصر طلایی

مجموعه رستوران هایی که هتل قصر طلایی مشهد دارد، مکانی است برای میل یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه. این هتل دارای ۶ رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. قیمت بوفه ناهار هتل قصر طلایی و قیمت صبحانه هتل قصر طلایی باتوجه به 5 ستاره بودن هتل بالا است.

رستوران ترنم - رستوران هتل قصر طلایی

رستوران ایرانی ترنم در طبقه اول واقع شده و دارای غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی و خانگی است. این رستوران میزبان مهمانان مقیم هتل و غیر مقیم هتل می‌باشد. در طبقه دوم هتل رستوران ترمه با معماری ایرانی و تزیینات اسلیمی واقع شده است. این رستوران میزبان مهمانان خود با غذاهای محلی و سنتی، پخت نان تازه و بوفه انواع سالادها می‌باشد.

یکی دیگر از رستوران های هتل قصر طلایی رستوران تابستانی بارگاه بوده که در طبقه دوم واقع شده است. منوی رستوران شامل غذاهای سنتی و فرنگی می‌شود.

رستوران فرانسیسکو در لابی هتل با دو فضای باز و سرپوشید سرو‌کننده غذاهای ایتالیایی است.

از دیگر رستوران های هتل قصر طلایی عبارت است از رستوران ضیافت در طبقه منفی یک و رستوران پنج قاره روشا در طبقه دوم. این رستوران ها با پخت غذاهای متنوع از پنج قاره میزبان مهمانان عزیز هستند.

کافی شاپ در رستوران هتل قصر طلایی

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی” بخوانید.

پارک ملت مشهد، شادی یک روز تمام‌نشدنی
ادامه مطلب

منو رستوران هتل قصر طلایی مشهد

همانطور که خواندید تمامی این رستوران ها از مهمانانشان با متنوع‌ترین منو پذیرایی می‌کنند.

صبحانه هتل قصر طلایی

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی، دارای بزرگ‌ترین سالن صبحانه خوری مشهد بوده که متنوع‌ترین منوی صبحانه را ارائه می‌دهد.

فاصله هتل قصر طلایی و هتل درویشی مشهد تا حرم

فاصله هتل قصر طلایی و هتل درویشی مشهد تا حرم

اینکه هتل قصر طلایی یا هتل درویشی به حرم نزدیک هستند یا نه را در ادامه بررسی می‌کنیم. فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا (ع) پنج دقیقه با ماشین است.

هتل درویشی فاصله کمی با حرم رضوی داشته و با۱۰ دقیقه پیاده‌روی، به بارگاه امام هشتم (ع) می‌رسید.

آدرس و شماره تلفن هتل درویشی مشهد و هتل قصر طلایی

آدرس و شماره تلفن هتل قصر طلایی

آدرس و شماره تلفن هتل قصر طلایی

هتل بین‌المللی قصر طلایی یکی از لوکس‌ترین هتل های مشهد است که که در خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج، بین خیابان امام رضا ۳۴ و ۳۶ و در فاصله کمی از حرم رضوی قرار دارد. هتل پذیرای میهمانان با امکانات متنوع و با کیفیت است. هتل قصر طلایی در نزدیکی اکثر جاذبه‌های دیدنی مشهد و مراکز خرید واقع شده است.

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس و شماره تلفن هتل درویشی

آدرس و شماره تلفن هتل درویشی

موقعیت و دسترسی هتل درویشی مشهد بسیار فوق‌العاده بوده و هتل در خيابان امام رضا – -بين امام رضا 34 و 36 واقع شده است.

تلفن پشتیبانی: 02191005105

هتل قصر طلایی لوکس تر است یا هتل درویشی مشهد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت انتخاب اینکه کدام هتل لوکس‌تر و شیک‌تر است کار چندان آسانی نبوده و هر دو هتل، دارای طراحی‌های خاص و اتاق های فوق‌العاده زیبایی هستند. چنانچه علاقه‌مندید مقایسه بهتری  داشته باشید، بد نیست تصاویری از هتل درویشی یا هتل قصر طلایی را مشاهده کنید.

هتل قصر طلایی قدیمی تر است یا هتل درویشی؟

هتل قصر طلایی از سال 1389 افتتاح شده و هتل درویشی از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است. از این رو این دو هتل به طور تقریبی نزدیک به هم افتتاح شده‌اند. باتوجه به این موضوع از رقبای اصلی هم هستند، زیرا بسیاری از امکاناتشان مشابه یکدیگر است.

مقایسه استخر هتل درویشی با استخر هتل قصر طلایی مشهد

استخر هتل درویشی

استخر هتل درویشی

هتل درویشی مشهد نخستین هتل مشهد بوده که برای مسافران خود خدمات آبی کامل و لوکسی را فراهم کرده است. سالن مجموعه آبی دارای بخش‌های متفاوتی بوده که هر کدام از این بخش‌ها ارائه‌دهنده خدمات فوق العاده‌ای است.

خبر خوب آن است که در هر فصلی برای سفر به مشهد مقدس برنامه‌ریزی کنید از مجموعه آبی هتل درویشی بهره‌مند خواهید شد. این فضا دارای نورپردازی‌های فوق‌العاده بوده و ارائه‌دهنده خدمات درمانی و آرامشی است که موجبات آسایش و آرامش شما را فراهم می‌کند.

استخر هتل درویشی

پس از سپری نمودن یک روز طولانی پیشنهاد می‌کنیم تا برای استراحت و ریلکس کردن به این قسمت مراجعه کرده و ساعات خوش و آرامی را بگذرانید.

خدمات بخش مجموعه آبی هتل درویشی عبارتند از:

  • سالن زیبایی
  • سالن بدنسازی
  • ماهی درمانی
  • سنگ رودخانه
  • سالن ماساژ
  • حمام سنتی
  • سونا خشک
  • سونا بخار
  • جکوزی
  • استخر

استخر هتل قصر طلایی

hotel qasr talaei 55 1 jpg

در طبقات پایین هتل قصر طلایی، مجموعه آبی هتل قرار گرفته است. معماران داخلی و مهندسان این قسمت از هتل براساس ایده‌ها و تکنولوژی‌های جدید نسبت به ساخت بخش آبی هتل اقدام نموده‌اند. تلاش‌های مهندسان مجرب هتل قصر طلایی بسیار مورد توجه بوده و به ساخت محیطی رویایی و آرامش بخش کمک کرده است.

استخر هتل طلایی دارای نورپردازی‌های بسیار خاص و شیکی است. این نورپردازی‌ها انتقال‌دهنده احساس خوبی به فرد می‌باشد. مسافران چه خانم و آقا این امکان را دارند تا در سانس‌های تعیین شده به صورت رایگان از استخر و به طور کلی مجموعه آبی بهره‌مند گردند.

خوب است با امکانات کلی مجموعه آبی هتل آشنا شوید. مجموعه استخر هتل طلایی تنها یک استخر برای شنا ندارد. بلکه از بخش‌های مختلفی شامل سونا، جکوزی و استخر آب سرد و… تشکیل شده است. به عبارتی با مراجعه به مجموعه آبی هتل امکان تجربه شنا، آب درمانی در جکوزی و حوضچه آب سرد و همچنین لاغری در سونا را دارید. برای درمان خستگی، دردهای آرتروزی، کمر درد و پا درد استفاده از جکوزی را پیشنهاد می‌دهیم.

در عین حال پیاده‌روی در حوضچه آب سرد هم برای شادبی و نشاط پوست و درمان استرس و اضطراب خوب است. استخر کودکان هتل قصر به والدین این امکان را می‌دهد تا با خیال آسوده در کنار کودکان خود از مجموعی آبی و استخر موجود استفاده کنند.

سالن بیلیارد هتل قصر طلایی

امکانات دیگر استخر هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از:

  • سیستم هوشمند تصفیه آب
  • سیستم گاتر دفع آب سطوح
  • سیستم تهویه هوای مطبوع
  • اتاق نگهداری از کودکان
  • حوضچه آب سرد
  • استخر بزرگسالان
  • استخر کودکان
  • سونا خشک
  • سونا بخار
  • سالن ماساژ
  • حمام ترکی
  • کافی شاپ
  • سالن بیلیارد
  • اتاق نمک
  • بدنسازی
  • گیم نت
  • پارکینگ

 

مقایسه فروشگاه های داخلی لوکس هتل قصر طلایی و هتل درویشی مشهد

اینکه هتل درویشی یا هتل قصر طلایی را با مراکز خرید داخلی هتل مقایسه کنیم، کار آسانی نیست. مراکز خرید لوکس و برند و فروشگاه‌های سوغات در لابی هر کدام از این هتل ها قرار دارد. مسافرانی که در این هتل ها اقامت دارند، این امکان برایشان فراهم است تا سوغات خود را از همین فروشگاه‌ها با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

معرفی پارک خورشید مشهد همراه با عکس
ادامه مطلب

در هتل قصر طلایی انواع فروشگاه‌های شال و روسری‌، جواهرات گران قیمت و لوکس کیف و کفش چرم، لوازم تزیینی و دکوری بی نظیر و … به چشم می‌خورد. انواع فروشگاه‌های لوازم آرایشی برند، پوشاک با کیفیت، عطر و ادکلن و … در هتل بین المللی قصر قرار دارد.

هتل درویشی مشهد نیز با داشتن بزرگ‌ترین مرکز خرید داخلی ارائه‌دهنده خدمات به افراد و میهمانان هتل است. در هتل درویشی فروشگاه‌های لوکس عطر و ادکلن، گالری نقره و جواهر، فروشگاه‌های ساعت، کانتر شکلات‌های خارجی، گالری‌های هنری، فروشگاه پوشاک کودک و بزرگسال، فروشگاه اسباب بازی، خانه حجاب صدف، فروشگاه آجیل و زعفران و… به چشم می‌خورد.

 

مالک هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد چه کسی است؟

مالک هتل قصر طلایی مشهد

مالک هتل قصر طلایی مشهد

مرحوم حاج محمود سزاوار بندی مالک هتل قصر طلایی مشهد است. در حال حاضر فرزند ایشان آقای امیر سزاوار بندی به عنوان مالکیت و مدیریت هتل هستند. به گفته مالک فعلی هتل قصر طلایی یعنی آقای امیر سزاوار بندی، شغلی که در اجداد ایشان بوده گچبری است. دارای اصالت شیرازی هستند و در شیراز جد او به نام استا مراد گچ بر، معروف بوده است.

استا مراد آنقدر گچ بری زیبا و تمیزی انجام می‌داده‌اند که آوازه او به خراسان و آستان قدس رضوی نیز می‌رسد. به همین خاطر از اوستا مراد دعوت می کنند تا کارهای گچ بری حرم مطهر را انجام دهد.

در نزدیکی چهارراه دانش اوایل انقلاب حاج محمود اقدام به خریداری زمینی می کند که آن را تبدیل به پاساژ می‌کند. اما مغازه‌ها فروخته نشده و کار وی کساد می‌شود. زائری یک روز به او مراجعه کرده و می‌خواهد یکی از مغازه‌ها را برای ماندن در آنجا به او اجاره دهد.

این پاساژ بعد از او معروف شده و دیگران نیز برای اجاره این مکان را انتخاب می‌کنند. به این صورت این پاساژ به مسافرخانه تبدیل شده و به تدریج سرویس بهداشتی و حمام هم در آن برای رفاه بیشتر حال مسافران احداث می‌گردد.

بعد از مدت چند هفته پاساژ مجوز کسب نموده و تبدیل به هتلی درجه دو می شود. در سال 1374 یعنی بعد از گذشت 12 سال، هتل دو ستاره بین المللی قصر به هتلی 4 ستاره تبدیل می‌گردد. سپس دومین هتل حاج محمود سزاوار به نام هتل قصر طلایی بنا می شود.

برای دیدن امکانات کامل و معرفی این هتل مقاله “معرفی هتل درویشی مشهد” را بخوانید.

مالک هتل درویشی

آقای علی درویشی مدیر عامل و مالک هتل درویشی مشهد است. او در رزومه اقدامات گردشگری‌اش بعد از تاسیس هتل مجلل درویشی، آژانس گردشگری، انتشار مجله گردشگری و افتتاح دانشگاه علمی-کاربردی درویشی و… را داشته است.

از مدیرعاملان این هتل باید به مهندس امینیان اشاره کرد که در دانشگاه علمی کاربردی درویشی هم مشغول به تدریس است. شخصی به نام آقای باقر نژاد هم مدیر کل فعلی هتل مجلل درویشی می‌باشد.

نظرات هتل قصر طلایی مشهد

نظرات هتل قصر طلایی مشهد

از جمله معیار‌های مقایسه هتل درویشی با هتل قصر طلایی مشهد نظر مسافرانی است که پیشتر در هتل ها اقامت داشته‌اند. برای دانستن اینکه هتل درویشی یا هتل قصر طلایی بهتر است، حتما نظرات مسافران را در سایت ایران هتل آنلاین مطالعه کنید.

نظرات هتل درویشی مشهد

نظرات هتل درویشی مشهد

از آنجایی که هتل ها در برخی روز‌های سال احتمالا عملکرد متفاوتی دارند، برای مقایسه هتل درویشی با هتل قصر طلایی مشهد نظر مسافران قبلی را در سایت ایران هتل آنلاین مطالعه نمایید. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد” را مطالعه کنید.

سوالات متداول:

رستوران های هتل درویشی یا هتل قصر طلایی مشهد، کدام یک بهتر است؟

اینکه رستوران های هتل قصر طلایی یا هتل درویشی کدام یک بهتر است، به خود میهمانان بستگی دارد. چراکه هر دو رستوران بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل قصر طلایی و هتل درویشی مشهد تا حرم

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا (ع) پنج دقیقه با ماشین است. هتل درویشی فاصله کمی با حرم رضوی داشته و با۱۰ دقیقه پیاده‌روی، به بارگاه امام هشتم (ع) می‌رسید.

جمع‌بندی

هتل های بسیاری در مشهد هستند که لازم است قبل از رزرو حتما درباره آن‌ها تحقیق کنید. دو مورد از بهترین هتل های مشهد مجلل درویشی و هتل قصر طلایی هستند.اینکه کدام هتل، هتل قصر طلایی یا هتل درویشی بهتر است، سوال اکثر افراد می‌باشد. به همین خاطر ما در این مقاله سعی کردیم این دو هتل را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم.

اگر عازم شهر مشهد هستید، می‌توانید برای اقامت هتل درویشی یا هتل قصر طلایی را انتخاب کنید. هر دوی این هتل ها توانسته‌اند طی مدت فعالیتشان بهترین عملکرد را داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر