لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد
مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد

مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد

مشهد یکی از جالب‌ترین مقاصد زیارتی، برای افراد و خصوصا ایرانیان محسوب می‌شود. اکثر افرادی که در سایر شهر‌های ایران زندگی می‌کنند، بعد از مدتی هوس زیارت امام رضا (ع) را می‌کنند و می‌خواهند چند روزی را در میان حس خوب گنبد طلایی و کاشی های حرم بگذرانند. ما در این مقاله به مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد پرداختیم.
این دو هتل از مجلل‌ترین هتل های مشهد هستند که با هتلداری حرفه‌ای و سرویس‌دهی کامل گام بزرگی را جهت ارتقا صنعت هتلداری ایران برداشتند. قطعا شما با خواندن جزئیات مربوط به این هتل‌ها نمی‌توانید از میان آنها انتخاب کنید.

درباره هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل پنج ستاره یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران است که در سال ۱۳۸۶ خورشیدی توسط حاج محمود سزاوار بندی و فرزندش ساخته‌ شد. این هتل خاص از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد و در کنار معماری مدرن و ویژه‌اش از ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق تشکیل شده است. هتل توانسته مسافران و زائران بسیاری را از گوشه گوشه ایران به‌سوی خود جذب کند.

امکانات عمومی هتل قصر طلایی مشهد

جکوزی هتل قصر طلایی مشهدلابی که هتل دارد گنجایش ۸۰ نفر مهمان را داراست. هتل قصر طلایی مشهد از امکانات متنوعی همچون سالن‌های همایش، سمینار و کنفرانس برخوردار می‌باشد. این بخش مجهزترین سیستم‌های صوتی و تصویری را دارد و از سیستم ویدئو کنفرانس کشوری برخوردار است.
این تجهیزات باعث شده‌اند تا هتل گزینه مناسبی برای نشست‌های بازرگانی، تجاری و همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی باشد. پارکینگ هتل رایگان است و با داشتن گنجایش ۳۵ خودرو، مناسب مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر کرده‌اند. در لابی هتل اینترنت رایگان هم ارائه می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، صرافی جهت تبدیل ارز، تلویزیون و دستگاه واکس کفش هم در لابی این هتل وجود دارند.
روف گاردن هتل قصر طلایی مشهددر لابی می توانید برای تهیه پول نقد از خودپرداز بانک استفاده نمایید. ترانسفر و خدمات رفت ‌و برگشت به فرودگاه و راه‌آهن، کتابخانه، خشک‌شویی و لباسشویی، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، پزشک، پارکینگ، تور گردشگری و ترانسفر رفت ‌و برگشت به حرم مقدس امام رضا (ع) به‌صورت رایگان در هتل قصر طلایی دایر است.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل قصر طلایی مشهد

سوئیت دبل هتل قصر طلایی مشهدهتل قصر طلایی ۶۱۰ اتاق و واحد اقامتی دارد. انواع واحدهای اقامتی که در هتل وجود دارد عبارت است از پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، امپریال سوئیت، آپارتمان‌های رویال، سوئیت، اتاق دبل، اتاق سینگل و اتاق کانکت. این اتاق‌ها و واحدهای اقامتی از طراحی و چیدمان بی‌نظیری برخوردار هستند و شما از پنجره‌های اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از حرم امام رضا (ع) را مشاهده خواهید کرد.
از امکاناتی که در داخل اتاق‌ها ارائه‌شده می توان به میز کار، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، صندوق امانات سیستم تهویه مطبوع هوا، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، روم سرویس، مبلمان و سیستم گرمایشی و سرمایشی و آباژور اشاره کرد.

درباره هتل الماس ۲ مشهد

لابی هتل الماس ۲ مشهدهتل الماس ۲ که در شهر مقدس مشهد واقع‌شده هتلی ۵ ستاره بوده و از شکیل‌ترین هتل‌های گروه هتل الماس محسوب می‌شود. این هتل در اواخر سال ۱۳۹۵ در خیابان امام رضا افتتاح‌ شد. هتل تا به امروز میزبان مسافران و زائران بسیاری بوده است. مسافرانی که از کشورهای مختلف جهان به مشهد می‌آیند برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند.

امکانات عمومی هتل الماس ۲ مشهد

جکوزی هتل الماس ۲ مشهد مسافران در هنگام اقامت در هتل الماس ۲ می‌توانند به سادگی به اینترنت در لابی متصل شوند. این هتل از ۲۵ طبقه برخوردار است و جهت رفت‌وآمد در میان طبقات مختلف آسانسور دارد. همچنین برای معلولین و سالمندان گرامی امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است. از امکاناتی که هتل الماس ۲ دارد و باعث تمایز آن از سایر هتل‌ها شده است، سرویس ویژه حرم می‌باشد. این سرویس رفت‌ و آمد به حرم را برای زائران بسیار ساده کرده و به ‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
سرو غذای فرنگی در رستوران هتل الماس ۲ مشهداگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، دیگر نگرانی بابت جای پارک نداشته باشید، چراکه هتل الماس ۲ فضایی را به عنوان پارکینگ به میهمانان به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد. خدمات و امکانات دیگری که در هتل الماس ۲ وجود دارد عبارت‌اند از فروشگاه، ترانسفر رفت‌ و برگشت، چایخانه سنتی، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری و خشک‌شویی، خدمات باربری، خودپرداز و خدمات خانه‌داری.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل الماس ۲ مشهد

سوئیت مجلل هتل الماس ۲ مشهدهتل الماس ۲ مشهد از ۲۱۸ اتاق و سوئیت مختلف تشکیل شده که هر کدام از این واحدهای اقامتی دارای سبک‌‌های گوناگونی هستند. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها تزئینات خلاقانه‌ای بکار گرفته شده است. می‌توان اذعان داشت اتاق‌های این هتل بطور کلی برگرفته‌شده از تمدن‌های دنیا از رنگ هندی تا فرهنگ ایتالیایی است.
این تنوعی که در طراحی اتاق‌ها وجود دارد باعث شده تا میهمانان با سلایق مختلف، اتاق دلخواهشان از این هتل را انتخاب کنند. بدون شک هتل خاطره‌ای خوش از اقامت را به میهمانان در این هتل ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتما طبقات بالایی هتل الماس ۲ را برای اقامت رزرو کنید. اینگونه چشم‌انداز خاص‌تری از حرم مطهر و خیابان‌های اطراف را خواهید داشت.
تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و خدمات و امکانات ارائه‌شده دیگر در هتل عبارت‌اند از مبلمان، کمد لباس، یخچال، آب رایگان، تلفن و مینی بار. خدمات مربوط به روم سرویس و صبحانه هم در اتاق‌های هتل الماس ۲ وجود دارد. صندوق امانات در داخل اتاق‌ها برای میهمان تعبیه شده تا اشیا ارزشمندشان را با آسودگی خاطر در هتل قرار دهند و به گشت‌وگذار در سطح شهر بپردازند.
برای آنکه میهمانان در هر ساعت و زمانی بتوانند نوشیدنی گرم خود را صرف کنند، چای‌ساز نیز در تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد وجود دارد. جهت سرگرمی و تفریح میهمانان در داخل اتاق‌ها تلویزیون هم وجود دارد اینگونه میهمانان عزیز می‌توانند با همسفرانشان به تماشای برنامه موردعلاقه خود بنشینند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها ایرانی و فرنگی است. در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی که به لوازم بهداشتی موردنیاز میهمانان همچون حوله و دمپایی مجهز هستند، وجود دارد.

تفاوت هتل قصر طلایی مشهد با هتل الماس 2 چیست؟

اتاق دو تخته توئین هتل الماس ۲ مشهدهتل الماس 2 دارای تسهیلات ویژه شامل ترنسفر رایگان رفت و برگشت، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت رایگان، تاکــسی سرویس، رستوران گردان در طبقه 20 و رستوران روف گاردن در طبقه 19 است. اما هتل قصر طلایی فاقد روف گاردن و رستوران گردان می‌باشد.
جمع‌بندی
مشهد را باید مقصدی همیشگی برای زیارت و سیاحت برشمرد. اگر بخواهیم یک شهر مذهبی را که در آن هم بتوانید در آن بازارگردی کنید و هم به جاهای تاریخی سر بزنید و با سوغاتی‌های متنوع از آن برگردید؛ ما مشهد را پیشنهاد می‌دهیم. مشهد از هتل‌های بسیار خوبی نیز برخوردار است که ما در این مقاله به مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد پرداختیم. اگر قصد سفر دارید دنبال اقامتگاهی مناسب هستید، حتما این هتل‌ها را در نظر داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین روش رزرو هتل در شهر کویری یزد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر