لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی
مقایسه هتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی

مقایسه هتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی

اگر خودتان را برای سفر به مشهد آماده می‌کنید و به دنبال مکانی برای اقامت هستید می‌توانید روی هتل درویشی مشهد حساب ویژه‌ای باز کنید. این هتل با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ باب اتاق و سوئیت توانسته خدمات بی‌نظیری را به میهمانانش ارائه دهد.
هتل رز درویشی مشهد از دیگر هتل ‌های مشهد است که ما به معرفی آن نیز در این مقاله پرداختیم. هتل رز درویشی دارای ۲۲ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت است. برای آشنایی بیشتر شما با هریک از این هتل‌ها به مقایسه هتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی پرداخته‌ایم.

امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد

هتل بین‌المللی درویشی مشهد از یک مجموعه آبی پیشرفته و حرفه‌ای برخوردار است. این هتل خدمات ماساژ و اسپا را با پرسنل مجرب و تجهیزات استاندارد ارائه می‌دهد. سونای بخار، سونای خشک، حمام ترکی، جکوزی، دوش‌های اختصاصی ماساژ سایر خدمات مجموعه آبی هتل درویشی مشهد به شمار می‌آید. بخش دیگری از امکانات این هتل باشگاه آمادگی بدنی و سالن بدنسازی است.
استخر و جکوززی هتل درویشی مشهدباید بدانید این هتل دارای سالن‌های پذیرایی متعددی هم است که جهت برگزاری مجالس و جشن‌های مختلف کاربرد دارد. در طبقه منفی یک، مرکز خرید دیپلمات هتل را پیدا خواهید کرد. در طبقه ۱۷ هتل درویشی تالار آیینه قرار دارد و با چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر مشهد، پذیرایی قابل قبولی از مهمانان عزیز می‌کند. در آخر، اتاق اجلاس هتل دارای گنجایشی معادل با ۳۰ تا ۴۵ نفر بوده و امکاناتی شامل ویدئو کنفراس جهت برگزاری نشست‌های رسمی و جلسات را داراست.
در هتل درویشی مشهد یک مرکز خرید بزرگ و لوکس قرار دارد. شما می‌توانید باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین سوغاتی‌های مشهد و صنایع‌دستی را از آنجا خریداری نمایید. بد نیست بدانید که با هماهنگی قبلی مسافران، هتل درویشی خدمات مربوط به ترانسفر فرودگاه به هتل را به شکل کاملا رایگان برای شما انجام خواهد داد.

رستوران‌های هتل درویشی مشهد

رستوران هتل درویشی مشهدگزینه‌های غذاخوری در هتل درویشی مشهد متعدد است و شما با رستوران‌های برتر منطقه رقابتی تنگاتنگ خواهید داشت. یکی از رستوران‌های هتل درویشی فست فود فیروزه می‌باشد که انواع لذیذ فست فودها همچون پیتزا و کنتاکی را در فضایی متفاوت ارائه می‌دهد.
رستوران آتریوم دارای سقفی شیشه‌ای بوده که در محیطی شکیل و لوکس پذیرای مقدم مهمانان ارجمند است. جهت صرف صبحانه، سالن صبحانه خوری ارغوان دارای غذاهایی لذیذ است که به‌صورت بوفه عرضه می‌شود. رستوران روف گاردن هتل درویشی نیز دارای چشم‌اندازی منحصربه‌فرد و تماشایی بوده و آماده پذیرایی از مسافرانی است که به میل کردن غذا در حین تماشای منظره شهر بر فراز برج تمایل دارند.
شایان ذکر است، قسمت اسپاس هتل درویشی هم دارای یک کافی‌شاپ اختصاصی می‌باشد. کافی‌شاپ اختصاصی هتل درویشی ارائه‌دهنده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در فضایی دل‌پذیر و صمیمی است که دارای اسموکینگ روم نیز می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل درویشی

سوئیت دبل هتل درویشی مشهداتاق‌هایی که هتل درویشی مشهد دارد عبارت‌اند از:
اتاق و سوئیت امپریال. این اتاق‌ها در طبقات ۱۵ و ۱۶ قرار دارند و ظرفیت آن‌ها ۳ نفره است. هر کدام دارای یک اتاق‌خواب و یک نشیمن می‌باشند.
اتاق کوئین که در طبقه ۱۵ و ۱۶ هتل قرار دارد و ظرفیت آن‌ها ۲ نفره است.
پنت هاوس اسپا (پنت هاوس به همراه اسپای اختصاصی)
اتاق آینده و دوبلكس پرزیدنتال
همچنین باید بدانید هتل درویشی مشهد یک نوآوری منحصر به ‌فرد در گروه دیگری از اتاق‌هایش دارد. نام این اتاق‌های ملل بوده و طراحی و نام‌گذاری آن‌ها با فرهنگ و تاریخ کشورهای مختلف متناسب است. لازم است بدانید که اتاق‌های فصل هتل درویشی مشهد به‌ صورت دو تا چهار تخته ارائه می‌شوند.

امکانات عمومی هتل رز درویشی مشهد

فضای داخلی  هتل رز درویشی مشهدپارکینگی که هتل رز درویشی مشهد دارد رایگان می‌باشد و مناسب آن دسته از مسافرانی است که با ماشین شخصی به مشهد می‌آیند. همچنین این پارکینگ گنجایش ۸۰ خودرو را داراست. در لابی این هتل اینترنت رایگان می‌باشد. با تاکسی‌سرویسی که در لابی این هتل وجود دارد می‌توانید به‌راحتی به جاهای مختلف شهر دسترسی مطلوبی داشته باشید.
لابی هتل رز درویشی مشهد
یکی دیگر از مزیت‌های هتل رز درویشی مشهد پذیرش ۲۴ ساعته می‌باشد و شما با خیال آسوده در هر ساعتی که خواستید می‌توانید سفری عالی به این شهر داشته باشید. در بخش ورودی هتل هم دستگاه واکس کفش وجود دارد. چنانچه علاقمند بودید می‌توانید چمدان‌های خودتان را در قسمت اتاق چمدان قرار دهید.
خدماتی همچون خشک‌شویی هم با هزینه مربوطه صورت می‌گیرد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در قسمت لابی قرار دارد. برای افراد معلول و ویلچری عزیز نیز امکانات خوبی وجود دارد. چنانچه در این هتل می‌خواهید اقامت کنید، اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.

امکانات تفریحی هتل رز درویشی مشهد

سر در ورودی هتل رز درویشی مشهددر هتل رز درویشی مشهد اولین مجموعه آبی قرار دارد که اسپا و ماساژ حرفه‌ای را همراه با بکارگیری تکنولوژی‌های برتر و بروز دنیا به میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین سایر خدمات نظیر سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، سالن بدن‌سازی هم در فضای شیک و مدرن در این هتل فعالیت می‌کنند که می‌توانید پس از گشت‌وگذار روزانه از آنها استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ های هتل رز درویشی مشهد

اتاق کانکت  هتل رز درویشی مشهداتاق‌های هتل رز درویشی مشهد انواع مختلفی دارد که شامل اتاق مخصوص ماه‌عسل، اتاق یک‌تخته استاندارد، اتاق دوتخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت چهارنفره استاندارد، اتاق سه تخته کینگ، اتاق چهار تخته رویال، اتاق چهار تخته کینگ، اتاق هشت‌نفره کانکت خانواده می‌شود.
با رزرو اتاق‌های این هتل برای مسافران صبحانه رایگان است اما جهت صرف ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت شود. در اتاق‌هایی که در این هتل وجود دارد امکانات خوبی ارائه می‌شوند که شامل نظافت روزانه به صورت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، آب رایگان، رخت‌آویز، یخچال، کمد لباس، میز کار، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، مبلمان، چای‌ساز، بالکن، اینترنت با هزینه، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی است.
ویو برخی از اتاق های هتل رز درویشی مشهد رو به حرم همینطور در همه اتاق‌ها به حمام اختصاصی دسترسی خواهید داشت و این حمام‌ها هم به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی و سشوار مجهز هستند. برای رفتن به طبقات گوناگون این امکان را دارید از آسانسور استفاده نمایید. همینطور جهت بردن چمدان‌ها و وسایلتان هم در این هتل خدمات باربری دایر گردیده است.

تفاوت اصلی هتل درویشی مشهد با هتل رز درویشی

سوئیت مجلل هتل درویشی مشهدهتل درویشی مشهد و هتل رز درویشی هر دو تحت عنوان گروه هتل های درویشی فعالیت می‌کنند. تفاوت اصلی هتل درویشی مشهد با هتل رز درویشی در این است که هتل درویشی، دارای 5 ستاره طلایی و هتل رز درویشی دارای 3 ستاره طلایی است.
تفاوت دیگر این دو هتل از نظر نزدیکی به حرم امام رضا می‌باشد. هتل رز درویشی فاصله کوتاه‌تری با حرم داشته به طوری که با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می‌توانید به آنجا برسید؛ اما هتل درویشی مشهد فاصله بیشتری تا حرم داشته و برای زیارت بایستی حتما از وسیله نقلیه استفاده نمایید.
تفاوت سوم هتل درویشی مشهد با رز درویشی از نظر تعداد و تنوع اتاق‌ها است. همان طور که در این مقاله نیز توضیح دادیم، هتل درویشی مشهد دارای اتاق‌های متنوع‌تری نسبت به هتل رز درویشی می‌باشد.
جمع‌بندی
همانطور که خواندید هرکدام از این هتل‌ها ارائه‌دهنده خدمات و امکانات با کیفیت هستند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا به مقایسه هت درویشی مشهد و هتل رز درویشی مشهد بپردازیم. این هتل‌ها در طول سالیان فعالیتشان توانستند به خوبی نیاز مخاطب را بشناسند و در جهت رفع آن فعالیت کنند. هر دو این هتل ها در گروه هتل های درویشی فعالیت می‌کنند. امیدواریم اگر به مشهد سفر می‌کنید، با اقامت در هر یک از این دو هتل اوقات خوشی را بگذرانید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر