لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> فاصله مشهد تا جنگل گلستان؛ مسیری کوتاه برای رسیدن به جنگلی رویایی
فاصله مشهد تا جنگل گلستان چند کیلومتر است؟

فاصله مشهد تا جنگل گلستان؛ مسیری کوتاه برای رسیدن به جنگلی رویایی

یکی از استان‌های شمالی و سرسبز کشورمان گلستان است. بسیاری از مسافران که راهی مشهد می‌شوند در میانه راه از این استان دیدنی و پر از جاذبه نیز دیدن می‌کنند. بسیاری از گردشگران به دلیل کوتاهی فاصله مشهد تا جنگل گلستان، اتراقی یک یا چند روزه را در این منطقه ترجیح می‌دهند.

در این مطلب سعی داریم تا در مورد مسافت بین مشهد تا گلستان و زیبایی های این جنگل بیشتر صحبت کنیم . با ما همراه باشید تا با استفاده از این اطلاعات، سفری بهتر را به این منطقه تجربه کنید.

فاصله مشهد تا جنگل گلستان چند کیلومتر است؟

فاصله مشهد تا جنگل گلستان چند کیلومتر است؟

برای پیمودن مسیر بین مشهد و گلستان راه‌های مختلفی در پیش روی شما است. اما مسیری که از مشهد شروع می‌شود و در ادامه به چناران، قوچان ، شیروان  و در نهایت بجنورد می‌رسد یکی از بهترین، کوتاه‌ترین و اصلی‌ترین مسیرها است. طول این مسیر در حدود 370 کیلومتر است.

فاصله زمانی مشهد تا جنگل گلستان

فاصله زمانی مشهد تا جنگل گلستان

برای طی کردن فاصله مشهد تا جنگل گلستان نیاز به صرف زمانی حدود 5 ساعته با خودرو دارید. ناگفته نماند برای به دست آورن اطلاعات دقیق‌تر و بیشتر می‌توانید از روی نقشه مسیر را با دقت بررسی کنید.

چرا جنگل گلستان؟

جنگل گلستان در زمستان

بدون شک جنگل‌های سرسبز گلستان یکی از زیباترین جاذبه‌های اين منطقه به شمار می‌روند. فاصله نسبتا کم مشهد تا جنگل گلستان مسافران را به بازدید از این جنگل زیبا تشویق می‌کند. در حقیقت خيلی كم پيش آمده مسافران در راه سفر خود به مشهد از جنگل‌های شمال و به خصوص گلستان ديدن نكنند. جنگل گلستان يكی از جاذبه‌هايی است كه به صورت تمام عيار می‌توان در آن پوشش گياهی متنوع و گونه‌های مختلف جانوری را مشاهده كرد.

دریاچه چورت ساری-زمردی در دل بهشت مازندران
ادامه مطلب

اما فقط پوشش گیاهی و تنوع گونه‌های جانوری نیست که موجب محبوبیت آن در میان همگان شده است. در گوشه گوشه این جنگل و در ارتفاعات مختلف آن می‌توانید آبشارها، چشمه‌ها و رودهای زیبا و پر آب را ببینید.

بهترین فصل بازدید از جنگل گلستان

مسافت بین مشهد تا گلستان

با اینکه جنگل گلستان در بسیاری از فصول سال زیبایی‌های بی‌نظیر خود را دارد. اما تعداد زیادی از افراد فصل بهار و تابستان را برای بازدید و گردش در این منطقه انتخاب می‌کنند.

لازم به ذکر است که نام این جنگل بارها و در طی سالیان سال به نام‌های دیگر تغییر پیدا کرده است. پارک ملی نامی است که در سال ١٣٥٤ بر آن نهاده شد. در طول سالیان بعد هم یونسکو این جنگل را با عنوان ذخیره‌گاه زیست کره معرفی کرد. اگر قصد سفر به این استان را دارید، می‌توانید از میان بهترین هتل های گلستان، اقامتگاهی مناسب انتخاب کنید.

جمع‌بندی

جای جای ایران عزیز با جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی پر شده است. یکی از جاذبه‌های طبیعی که شهرت زیادی در میان مسافران ایرانی و خارجی دارد، جنگل زیبا و سرسبز گلستان است. طبیعت در این جنگل به معنای واقعی کلمه خود را به شما نشان می‌دهد. در این مطلب سعی کردیم تا فاصله مشهد تا جنگل گلستان را بررسی کنیم و زمان رسیدن به آن را بیان کنیم. امید است توانسته باشیم اطلاعاتی مفید را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

4.4/5 - (20 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد مهدی
محمد مهدی
2 ماه قبل

اطلاعات اشتباهه تو نشان بزن فاصله مشهد تا اول جنگل گلستان ۳۷۰ کیلومتره نه ۲۷۰

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر