لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مراکز خرید لوکس مشهد
مراکز خرید لوکس مشهد

مراکز خرید لوکس مشهد

مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور است. این شهر علاوه بر آنکه زمانی محل سکونت اقوام آریایی بوده و نام خود را از بارگاه مقدس امام رضا(ع) گرفته است و مهم ترین قطب مذهبی کشور نیز محسوب می شود. در پایتخت معنوی ایران، علاوه بر حرم مطهر امام رضا، جاهای دیدنی مشهد مانند مکان های تفریحی، بازارها و مراکز خرید مشهد بسیار زیادند و این شهر را به یکی از مناطق نمونه گردشگری تبدیل کرده اند.

در واقع جاذبه مذهبی شهر یاد شده و برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی جذاب در شاخص کردن مشهد به عنوان قطب گردشگری نقش مهمی داشته اند. افراد که قصد سفر به این شهر و اسکان در آن را دارند باید بدانند که رزرو آنلاین هتل های مشهد به شما این امکان را می دهد که سفری آرام و بی دغدغه را تجربه کنید. برای مثال رزرو آنلاین هتل پارک حیات مشهد که یکی از بهترین هتل های این شهر است موجب می شود تا شما دیگر نگرانی از جهت محل اقامت خود نداشته باشید.

بهترین مراکز خرید مشهد شامل مراکز خرید آرمیتاژ، مجتمع تجاری خورشید، مرکز خرید آلتون، مرکز خرید کاسپین مد، مرکز خرید وصال و غیره می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا مراکز خرید لوکس مشهد را همراه با آدرس و عکس آن ها به شما معرفی کنیم. در حال حاضر مراکز خرید لوکس و مدرنی در مشهد ساخته شده اند که این مراکز آن دسته از گردشگرانی را که عاشق گشت و گذار و خرید کردن هستند مجذوب خود کرده و با ارائه خدمات مختلف اوقات خوشی را برای آن ها رقم می زنند. اگر شما هم اهل تفریح و پاساژگردی هستید با ما همراه شوید تا با هم سری به پاساژ های مشهد بزنیم.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ گلشن، برجی سی و چهار طبقه با نمایی مدرن و باشکوه است که در خیابان هفت تیر مشهد خودنمایی می کند. این برج که در حال حاضر مرتفع ترین برج مشهد است در نهایت زیبایی و هارمونی طراحی شده و دنیایی از آرامش و امکانات مدرن را پیش روی شما قرار می دهد. از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم این برج تجاری است و انواع برندهای داخلی و خارجی در آن شعبه دارند. لازم به ذکر است در این مرکز اکثر کالاهای مورد نیازتان از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی را تهیه نمایید. بقیه طبقات هم شامل بخش های اداری، موزه ها، گالری ها و غیره است.
وجود فود کورت ها و کافی شاپ های بی نظیر در این برج قطعا روز شما را توام با لحظات به یادماندنی خواهد کرد. اگر به دنبال یک رستوران شیک و ایده آل هستید رستوران دیدنی و بین المللی آرمیتاژ با نمایی شگفت انگیز و یک سرویس دهی وی آی پی در انتظار شما است؛ همچنین از آنجایی که در طراحی این برج به همه سلیقه ها توجه شده است، گالری هنری و موزه آن برای علاقمندان به هنر و موزه بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود. پردیس سینمایی برج از دیگر جذابیت های این برج زیبا و مدرن است.
مرکز خرید آرمیتاژ بالکن
برج آرمیتاژ که یکی از جاهای دیدنی مشهد محسوب می شود برای کودکان نیز جذابیت های خاص خود را دارد. بی تردید شهربازی، رستوران و کافه کودکان تجربه بازدید از یک مرکز خرید را برای آن ها نیز فراموش نشدنی و شیرین خواهد کرد. در نهایت علاقمندان به ورزش هم شیفته آرمیتاژ خواهند شد، زیرا امکاناتی نظیر سالن بولینگ، بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی و خدماتی همچون ماساژ و لاندری برای آن ها در مرکز خرید آرمیتاژ گلشن در نظر گرفته شده است. در واقع آنچه آرمیتاژ را متمایز کرده است، توجه به سلیقه تمام اعضای خانواده و امکانات متنوع و مدرن آن می باشد.
  • آدرس آرمیتاژ مشهد: مشهد، خیابان هفت تیر، خیابان گلشن
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 10 تا 22
  • ساعات کاری در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل: 10 تا 23
هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم
ادامه مطلب

مرکز تجاری خورشید مشهد

مرکز تجاری خورشید
این مرکز تجاری یکی از مدرن ترین مجتمع های تجاری مشهد است که صنف های گوناگون در نه طبقه و 49 واحد تجاری و اداری در آن مشغول فعالیت هستند. شما می توانید در واحد های تجاری این مجتمع زیبا، انواع برندهای معتبر پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی را بیابید. از مزایای مرکز خرید خورشید آن است که اجناس با کیفیت را با قیمت نسبتا مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. شعبه های فروشگاه های منگو، کت، دیاموند و کوتون در مرکز خرید خورشید به چشم می خورند. کافی شاپ دنج و لوکس بیسکویت در طبقه دوم این مرکز خرید مکان ایده آلی است که می توان در آن جا آرامش و سرزندگی را جایگزین خستگی یک روز پردغدغه کرد.
آدرس مرکز تجاری خورشید: مشهد، خیابان احمد آباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا
ساعات کاری مرکز تجاری خورشید مشهد: از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر و 5 عصرتا 10:30 شب

مرکز خرید آلتون مشهد

مجمتع آلتون یکی از زیباترین برج های مشهد است که نمای خارجی آن با شیشه و آلکوبان طراحی و ساخته شده است. در پلازای شهری این برج، فضای سبز و گشودگی فضایی را می بینید که برای احترام به خیابان دانشگاه و عدم تجمع خریداران در پیاده رو ایجاد شده است؛ همچنین بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران با ارتفاع 80 متر در برج آلتون واقع شده است. این برج یکی از به روزترین، لوکس ترین و بهترین برج های تجاری و پاساژ های مشهد است که 20 طبقه دارد و از طبقه همکف تا طبقه چهارم آن فروشگاه های کیف و کفش با برندهای چرم مشهد، چرم تهران و غیره فعالیت می کنند. در طبقات منفی علاوه بر مرکز پیانو و نمایندگی سونی، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری با بهترین برندها و کیفیت ها ارائه می شود. قیمت اجناس این برج تجاری نسبت به مراکز خرید دیگر گران تر است چراکه در فروشگاه های آن از اجناس برندهای با کیفیت و معتبر استفاده می شود.
مرکز خرید آلتون
مرکز خرید آلتون دارای امکانات پیشرفته و ویژگی های منحصر به فردی از جمله: طراحی مدرن و لوکس، چشم انداز زیبا از حرم امام رضا (ع)، چشم انداز 360 درجه از شهر مشهد، آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر، استفاده از مصالح نوین و بروزترین تاسیسات دنیا در ساخت آن، پارکینگ با 600 جای پارک، باند هلی کوپتر بر فراز برج جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری، وجود تاکسی های بیسیم برای راحتی مشتریان و وجود یک شعبه از رستوران های برادران کریم در طبقه چهارم مرکز آلتون است که آن را تکمیل نموده و در حال حاضر یکی از بهترین مراکز خرید مشهد محسوب می آید.
آدرس مرکز خرید آلتون: مشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23، برج آلتون

مرکز خرید کاسپین مد مشهد

کاسپین مدمرکز خرید کاسپین مد یکی از شیک ترین و بهترین مراکز خرید بلوار سجاد مشهد به شمار می رود. کاسپین مد مناسب کسانی است که به دنبال برندهای معروف می گردند چراکه این مجموعه دارنده بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور است و اجناس چندین برند بین اللملی از کشورهای مختلف در آن عرضه می شود. برندهای معروفی مانند منگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، دیزل، جینوکس و غیره را در این مرکز خرید می توانید جستجو کنید.

آدرس مرکز خرید کاسپین مد: مشهد، بلوار امام سجاد، چهارراه بزرگمهر

مرکز خرید وصال مشهد

مرکز خرید وصال

مرکز خرید وصال یکی از بهترین مراکز خرید در مشهد محسوب می شود که در مجموعه تجاری گردشگری سپاد قرار دارد و با طراحی کاملا مدرنی دارد. این مرکز مکانی مناسب برای خرید، تفریح و استراحت است. مرکز خرید وصال به مجتمع طلا و ملزومات عروس معروف می باشد و از ابتدا در راستای ارائه اجناس مورد نیاز عروس و داماد مانند لباس و پارچه، آیینه و شمعدان، لوازم آرایشی و کیف و کفش وغیره طراحی و ساخته شده است. این مرکز به همان اندازه که مکان مناسبی برای خرید است گزینه مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت نیز می باشد. وصال 6 طبقه و 400 واحد دارد که در بین آن ها فروشگاه های برند نیز به چشم می خورند. چند رستوران، یک هایپر مارکت و شهربازی این مجتمع را به یکی از مکان های تفریحی مشهد تبدیل کرده است.
آدرس مرکز خرید وصال: مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما
از شناخته شده ترین مراکز خرید مشهد که پاسخگوی نیاز هر سلیقه و سنی است میتوان به مرکز خرید پروما اشاره کرد. این مرکز خرید که با نمایی شبیه به مکعب شیشه ای ساخته شده، دارای دو بخش تفریحی و تجاری است. مرکز خرید پروما در طبقه همکف دارای فروشگاه بزرگی از تمام کالاها حتی مواد غذایی است و در طبقات بالاتر مغازه های پوشاک، لوازم آرایشی و… نیز وجود دارند. فست فود، شهربازی، کافی شاپ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد نیز از تدابیر تفریحی این مرکز خرید محسوب می شوند.
آدرس مرکز خرید پروما: مشهد، میدان جانباز، بلوار جانباز

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان
مجتمع تجاری آرمان یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید اطراف حرم مشهد است. فضای داخلی مرکز خرید آرمان شامل مکانی با رستوران صخره ای و آبشار و برکه و مجسمه های کوچک و بزرگی است. فروشگاه های این مجتمع اجناس متنوعی از جمله انواع پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، سوغاتی و صنایع دستی مشهد، اسباب بازی و لوازم دکوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر، لوازم منزل و زیورآلات را ارائه می دهند.
آدرس مرکز خرید آرمان: مشهد مقدس – خیابان نواب صفوی

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2

کیان سنتر مشهداز دیگر مراکز خرید مشهد می توان به مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 اشاره نمود که جزو بهترین و مدرن ترین مراکز به حساب می آیند. این مجتمع تجاری که 2 ساختمان مجزا دارد، در بلوار جانباز قرار گرفته و در نزدیکی آن مرکز خرید پروما واقع شده است. لازم به ذکر است افرادی که قصد خرید سوغاتی های مشهد را دارند این مجموعه می تواند گزینه خوبی برایشان باشد.
آدرس مرکز خرید کیان سنتر: مشهد – بلوار جانباز – تقاطع فرامز عباسی – مجتمع کیان سنتر 1 و 2
1.9/5 - (8 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر