لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> سرزمین موج های آبی مشهد
سرزمین موج های آبی ‏مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد

در بین پارک های آبی مشهد، سرزمین موج های آبی از جمله هیجان‌انگیزترین پارک‌ها به شمار می‌آید. مساحت سرزمین موج های آبی مشهد ۲۳ هزار متر مربع بوده که در سال ۸۶ با تفریحات متنوع در لوکیشن قاسم آباد افتتاح شد. از آن موقع تا الان، میلیون‌ها نفر هر ساله ‏به قصد تفریح و بازی، بلیط موج های آبی بانوان، کودکان و آقایان را تهیه می‌کنند. قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد 1403 چقدر است؟

سرزمین موج های آبی مشهد از بهترین و مجهزترین ‏پارک‌های آبی کشور محسوب می‌شود که از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مشهد نیز هست. برای کسانی که عاشق هیجان هستند، سرزمین موج های آبی شبیه به کشف دنیایی هیجان انگیز است. در این مقاله با ما ‏همراه باشید تا گشتی در این مجموعه بزنیم و شما را با تمام امکانات آن آشنا کنیم.‏

قیمت بلیط سرزمین موج های آبی مشهد 1403

فضای داخلی سرزمین موج های آبی آقایان

سرزمین موج های آبی مشهد اولین پارک آبی سرپوشیده ایران و در دسته بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه قرار دارد. سرزمین موج های آبی مشهد اولین دارنده نشان کیفیت ملی و نشان استاندارد ایران در حوزه مجموعه‌ تفریحات آبی به شمار می‌آید. البته، سرزمین موج های آبی برای تمامی تجهیزات خود استانداردهای سطح بالای آمریکایی و اروپایی را رعایت کرده است.

در سال‌های ۹۱ تا ۹۷ موج های آبی مشهد نشان واحد نمونه استاندارد و در سال‌های ۹۳ تا ۹۷ نیز نشان واحد نمونه بهداشت را بدست آورده است. در حال حاضر قیمت بلیط موج های آبی مشهد در بهمن ماه 1402، 150 هزار تومن می‌باشد.

خرید اینترنتی بلیط سرزمین موج های آبی مشهد

دریاچه موج سرزمین موج های آبی

علاوه بر خرید حضوری بلیط سرزمین موج های آبی مشهد در مجموعه، این امکان را دارید تا از باجه‌های روزنامه فروشی، برخی از هتل‌ها و فروشگاه‌ها نیز بلیط تهیه نمایید. البته وبسایت رسمی موج های آبی مشهد تخفیفاتی را برای خریداران در نظر می‌گیرد. در صورت خرید بلیط موج های آبی از سایت می‌توانید هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

قیمت بلیط موج های آبی مشهد برای کودکان

برای برای کودکان زیر 120 سانت قیمت بلیط موج های آبی مشهد 120000 تومان است.

وبسایت و شماره تماس سرزمین موج های آبی

چنانچه سوال یا مشکلی برای شما پیش آمده که قصد دارید با سرزمین موج های آبی مشهد تماس بگیرید، از راه‌های زیر می توانید با سرزمین موج های آبی ارتباط بگیرید.

شماره تماس سرزمین موج های آبی مشهد : 36008-051

وبسایت رسمی سرزمین موج های آبی : www.wwlpark.com

سرزمین موج های آبی ویژه بانوان

نمای ساختمان سرزمین موجهای آبی بانوان

سرزمین موج های آبی مشهد یک مجموعه تفریحی و آبی در شهر مشهد است که به طور ویژه برای بانوان طراحی شده است. موج های آبی مشهد با هدف ایجاد فضایی سالم و آرام برای خانم‌ها و ارائه فعالیت‌های تفریحی و آبی مناسب برای آنان چند سال بعد از راه اندازی ساختمان اول تاسیس شد.

سرزمین موج های آبی مشهد دارای امکاناتی مانند استخرهای بزرگ با موج ساز، تونل آبی، لغزنده آبی، جکوزی، سونا و حمام ترکی است. این امکانات به بانوان امکان می‌دهد تا به صورت ایمن و لذت بخش در آب بازی کنند و روز خود را به صورت فعال و پر انرژی سپری نمایند.

فضای داخلی سرزمین موجهای آبی بانوان

علاوه بر امکانات آبی، سرزمین موج های آبی مشهد همچنین دارای فضاهای سبز و مناطق استراحتی است که بانوان می‌توانند در آنجا استراحت کرده و از طبیعت لذت ببرند. همچنین، موج های آبی دارای رستوران و کافی‌شاپ نیز بوده که بانوان می‌توانند در آنجا از تنقلات و نوشیدنی‌های خوشمزه بهره‌مند گردند.

به طور کلی، سرزمین موج های آبی مشهد یک مجموعه تفریحی و آبی مناسب برای بانوان است که امکانات متنوعی را برای آن‌ها فراهم کرده و فضایی آرام و سالم را برای تفریح و استراحت ارائه می‌دهد.

امکانات مجموعه سرزمین موج های آبی

مجموعه موج های آبی در زمینه امکانات درجه یک و گسترده حرف برای گفتن زیاد دارد. گرمایش از کف، رعایت بهداشت و نشان استاندارد سرزمین موج های آبی مشهد تنها قسمتی از ویژگی‌های این مجموعه آبی به شمار می‌آید. در ادامه بطور کامل با امکانات رفاهی و تفریحی موج های آبی آشنا خواهید شد.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد
ادامه مطلب

پارک های مخصوص برای بانوان و آقایان در موج های آبی مشهد

هم اکنون موج های آبی مشهد از دو مجموعه مخصوص بانوان و آقایان برخوردار است. هر یک از این دو مجموعه موج های آبی مشهد به صورتی طراحی شده‌اند که مراجعه کنندگان می‌توانند با حفظ ایمنی و به طور همزمان با اعضای خانواده در سالن‌های مجزا، تفریحات آبی هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

موج های آبی مشهد از امکانات بسیار گسترده و متنوع، نظیر یک شهر بزرگ آبی برخوردار است که در آن غرق هیجان خواهید شد، سرگرم می‌شوید و آرامش را به خود هدیه خواهید داد.

بزرگترین حمام سنتی ایران در موج های آبی مشهد

حمام سنتی سرزمین موج های آبی

در هر دو مجموعه سرزمین موج های آبی آقایان و بانوان دارای یک حمام سنتی (حمام ترکی) با معماری بسیار شکیل هستند. با حضور در آن زیر نظر کادری مجرب و ماهر از خدماتی نظیر ماساژ بهره‌مند خواهید شد.

در این حمام سنتی موج های آبی مشهد گرمایش از کف وجود دارد تا حس خوبی به شما بدهد. حمام سنتی موج های آبی این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا در یک فضای نوین حمام‌های قدیمی را تجربه کنید.

پارک بازی کودکان و مهد کودک (آکواپلی)

پارک بازی کودکان سرزمین موج های آبی

فرزند شما چنانچه بالای 4 سال باشد، می‌تواند وارد موج های آبی شده و در قسمت کودکان به نام آکواپلی تفریح کند. در این بخش موج های آبی مشهد افرادی به عنوان غریق مسئول مراقبت از فرزندان شما خواهند بود.

آکواپلی فضایی مناسب برای کودکان می‌باشد که با رنگ‌های خاص و وسایل تفریحی ایمن فرصت آب بازی و خوش گذرانی برای کودکان را فراهم کرده است.

کافی شاپ و رستوران موج های آبی مشهد

فست فود سرزمین موج های آبی

در سرزمین موج های آبی مشهد این امکان را دارید تا با شارژ کردن ژتون‌های مخصوصی که به شما داده خواهد شد، از کافی شاپ و رستوران‌های داخل پارک موج های آبی استفاده کنید. منوی غذایی مجموعه موج های آبی مشهد فست فودی بوده و در کافی شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، سرو خواهد شد. پیتزا، همبرگر، قهوه و هر آنچه که علاقه‌مندید را در موج های آبی مشهد می‌توانید میل نمایید.

کافی شاپ سرزمین موج های آبی

فروشگاه سرزمین موجهای آبی

فروشگاه سرزمین موجهای آبی

چنانچه لباس شنا و وسایل مورد نیاز خود را به همراه ندارید اصلا نگران نباشید. در سرزمین موج های آبی فروشگاه مخصوصی برای خرید محصولاتی نظیر مایو، کلاه شنا و.. وجود دارد. فروشگاه سرزمین موج های آبی مشهد بسیار کامل بوده و حتی اگر وسایل کودکان یا سایز بزرگ هم بخواهید، به راحتی آن‌ها را می‌توانید تهیه نمایید.

تفریحات و وسایل بازی سرزمین موجهای آبی

امکانات و تفریحات موج های آبی بانوان و آقایان از تنوع بالایی برخوردار بوده تا همه بتوانند از آن بهره‌مند گردند. کلیه امکانات ‏این پارک آبی، در سه بخش مجزای بانوان، آقایان و کودکان واقع شده است. در بخش کودکان، تفریح و دورهمی ‏خانوادگی صورت می‌پذیرد. بخش های تفریحی مختلف موج های آبی را ‏در ادامه توضیح داده ایم:‏

‏1- سرسره موج

همین سرسره موج بلندترین و طولانی‌ترین سرسره موج های آبی مشهد است. بخش هیجان انگیز این سرسره، ‏ضرباتی است که به تیوب شما از موج‌های مختلف از همه جهات وارد شده و سرعتتان را افزایش می‌دهد.‏ ارتفاع این سرسره ۱۴ متر بوده و در همان بخش استخر موج سرزمین موج های آبی مشهد قرار دارد.

‏2- سرسره سوپر لوپ (Super Loop)

این سرسره موج های آبی با داشتن پیچ و خم‌های بسیار زیادش، هیجان بسیاری را با عبور از این مسیر مارپیچی می‌دهد و به همین خاطر ‏بسیار پرطرفدار است.‏ ارتفاع این سرسره ۱۴ متر بوده اما طولی که دارد، در مقایسه با سرسره موج کمتر بوده و ۱۴۰ متر است. سرسره سوپر لوپ موج های آبی از استانداردEN1069  اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران برخوردار است.

3- ‏سرسره تورنادو (Tornado)

‏سرسره تورنادو سرزمین موج های آبی ‏مشهد

سرسره تورنادو سرزمین موج های آبی ۱۴ متر ارتفاع و ۱۳۰ متر طول داشته و تا اندازه‌ای مشابه با سوپرلوپ ولی مقداری بلندتر از آن است. چنانچه می‌خواهید ترس و هیجان را از ‏سرسره سواری در پارک موج های آبی مشهد تجربه کنید، سرسره تورنادو را پیشنهاد می‌دهیم.‏

در ضمن توصیه داریم تا از سرسره تورنادو به شکل گروهی و همراه با چندین نفر استفاده کنید. خوب است بدانید، سرسره تورنادو جایزه سال بهترین سرسره را هم بدست آورده و براساس استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران ساخته شده است.

4- ‏سرسره آهسته

‏سرسره آهسته سرزمین موج های آبی ‏مشهد

این سرسره موج های آبی به شکل مجموعه‌های سرپوشیده به هم پیوسته بوده که اصلا خبر ندارید به کجا می‌رسد. همین موضوع ‏باعث شده تا هیجان و ضربان قلب شما با عبور از هر پیچ و خم، بیشتر شود.‏

5- سرسره U شکل

همانطور که از اسم این سرسره سرزمین موج های آبی مشهد مشخص بوده، ساختار و فرم آن U شکل می‌باشد. به همین خاطر سرسره هیجان خاص خود را دارد. جهت استفاده از این سرسره باید یک تیوپ ۲ نفره بردارید.

در تیوب نفر سنگین‌تر در قسمت جلویی و نفر سبک‌تر در قسمت عقبی می‌نشیند. پس از آن از ارتفاع ۵ متری سقوط کرده و به سمت دیگر سرسره خواهید رفت. این روند تا زمانی ادامه دارد که در وسط سرسره یو شکل متوقف می‌شوید. بعد به کمک راهنما به بیرون هدایت خواهید شد.

مقایسه هتل سی نور با هتل مدینه الرضا مشهد
ادامه مطلب

6- سرسره کامیکاز

سرسره کامیکاز سرزمین موج های آبی ‏مشهد

سرسره کامیکاز سرزمین موج های آبی مشهد طول ۶۱ متر داشته و از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های موج های آبی است. کامیکاز را برای آنان که به دنبال هیجان زیاد در سرسره‌ای کاملا متفاوت هستند، پیشنهاد می‌دهیم.

7- سرسره های سرعتی

این سرسره‌های موج های آبی بخاطر شیب دار بودن در طول مسیر از سرعت بسیار زیادی برخوردار خواهند شد. آن دسته از افرادی که علاقه‌مندند همزمان سرعت و هیجان زیاد را تجربه نمایند، باید به سراغ این سرسره‌ها بروند.‏

8- سرسره سقوط آزاد (Free Fall) موج های آبی مشهد

سرسره سقوط آزاد سرزمین موج های آبی ‏مشهد

در بین تمامی انواع سرسره‌های سرزمین موج های آبی ‏مشهد هیجان‌انگیزترین، ترسناک‌ترین و جالب‌ترینشان سرسره سقوط آزاد یا فری فال است. این سرسره‌ها، به شکل محفظه مانند ساخته شده که پس از قرارگیری داخل آن، ‏ دکمه مخصوصی را متصدی مربوطه فشار داده و شما سقوط آزاد ۱۴ متری را تجربه می‌کنید.‏

همچنین راهنمای لازم نیز برای قرارگیری صحیح شما در این وسیله تفریحی وجود دارد. ساختار بدنه سرسره سقوط آزاد موج های آبی مشهد استیل و فلزی است و تحت تأییدیه استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران است.

9- سرسره تویستر ‏

این سرسره موج های آبی بخاطر پیچ‌های ۳۶۰ درجه‌ای که دارد، معروف است. همین باعث شده تا هیجان زیادی را تجربه نمایید.‏ این سرسره تک نفره بوده و ۲۲۰ متر طول دارد. پیچ و خم‌های زیاد این سرسره و هیجان بالای آن بسیار مشهور است.

10- ‏سرسره تاپسی توروی ‏

طراحی کلی این سرسره موج های آبی به شکل یک قیف بوده که ابتدا در داخل آن قرار گرفته و در نهایت وارد تونل ۱۱ ‏متری می‌شوید.

‏11- چاله فضایی سرزمین موج های آبی مشهد‏

سرزمین موج های آبی مشهد دارای چاله فضایی شبیه به تاپسی توروی است. البته با این تفاوت که مشخص نیست چه موقعی وارد تونلی وسط آن می‌شوید. ‏همین ویژگی باعث شده تا هیجان چاله فضایی چندین برابر گردد.

‏12- سرسره جت موج‏

سرسره جت موج‏ سرزمین موج های آبی ‏مشهد

این سرسره به تیوب سواری با حداکثر سرعت ممکن و همزمان لیز خوردن روی آب شهرت دارد. در نهایت این تیوب به ‏درون استخر بزرگ پرتاب می‌شود.‏ چنانچه به تیوب سواری فوق سریع علاقه‌مندید، در سرزمین موج های آبی مشهد جت موج را انتخاب نمایید که تا اندازه‌ای از اسم آن هم مشخص است.

ارتفاعی که سرسره دارد، ۱۴ متر بوده و طول آن ۳۰۰ متر می‌باشد. شایان ذکر است که سرسره جت موج طولانی‌ترین سرسره ایران در موج های آبی می‌باشد. سرسره جت موج،‏ موج های آبی دارای استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران است.

استخرهای‏ سرزمین موج های آبی مشهد

استخر کودکان سرزمین موج های آبی ‏

سرزمین موج های آبی مشهد بر خلاف سایر پارک‌های آبی، از استخرهای متنوعی برخوردار است که معروف‌ترین آن، استخر موج می‌باشد. این استخر حال و هوای دریا را تداعی می‌کند که طول آن به ‏‏۴۰ متر رسیده و به ‏پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای تولید موج مصنوعی مجهز است.

همچون دریا عمق این استخر از کم به زیاد بوده و برای شنا کردن در آن باتوجه به مهارت به عمق‌های مختلف بروید. از دیگر استخرهای موج های آبی مشهد باید به سونای بخار، سونای خشک، چندین استخر در اندازه‌های مختلف، استخر آب سرد، استخر موج، جکوزی، حوضچه آب سرد و استخر بزرگ شنا اشاره کرد.

ساعت کاری مجموعه موج های آبی

رختکن سرزمین موج های آبی ‏مشهد

پارک موج های آبی مشهد بانوان و آقایان در تمام طول سال طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر باز است. البته با توجه ‏به اینکه در سال ۹۷ بخش بانوان هم به موج های آبی مشهد اضافه شد، ورود آقایان و بانوان به طور همزمان ولی در بخش‌های ‏مجزا موج های آبی مشهد صورت می‌پذیرد. به همین خاطر نیاز به ارائه سانس‌های جداگانه در سرزمین موج های آبی مشهد نیست.‏

  • سانس بانوان مجموعه موج های آبی مشهد: از ساعت ۱۰ تا ۲۱ (تمام‌وقت) شنبه تا سه‌شنبه؛ از ساعت ۹ تا ۲۱ (تمام‌وقت) و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ (نیمه‌وقت) چهارشنبه تا جمعه.
  • سانس آقایان مجموعه موج های آبی مشهد: از ساعت ۱۰ تا ۲۱ (تمام‌وقت) شنبه تا سه‌شنبه؛ از ساعت ۹ تا ۲۱ (تمام‌وقت) و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ (نیمه‌وقت)چهارشنبه تا جمعه.

قوانین مجموعه موج های آبی

رودخانه خروشان سرزمین موج های آبی ‏مشهد

مجموعه موج های آبی دارای یک سری قوانین است که تنها در صورت رعایت آن‌ها اجازه ورود مراجعه کنندگان به موج های آبی مشهد را می‌دهد. برای اینکه با مشکلی روبه‌رو نشوید، توصیه می‌کنیم با شرایط ورود به موج های آبی آشنا شوید.

  • در موج های آبی عکسبرداری و فیلم برداری ممنوع بوده و چنانچه وسایلی نظیر دوربین و تلفن همراه دارید، آن را باید به بخش امانات تحویل دهید.
  • افرادی که بیماری و التهاب پوستی دارند نباید وارد مجموعه شوند. چنانچه مشکلی خاصی ندارید، حتما با توصیه پزشک خود به موج های آبی بروید تا اجازه ورود شما داده شود.
  • زیورآلات و اشیاه گران قیمت خودتان را به بخش امانات بسپارید. آن دسته از بانوانی که دستبندهای قیمتی دارند، با پرداخت هزینه، می‌توانند مچ بند چرمی تهیه نمایید.
  • بانوان محترم پیش از ورود به مجموعه موج های آبی باید از استعمال مواد آرایشی نظیر کرم پودر و غیره خودداری کنند.
  • ورود هرگونه مواد خوراکی و نوشیدنی به مجموعه موج های آبی مجاز نبوده و تمام اقلام مورد نیاز خود را می‌توانید از داخل مجموعه موج های آبی تهیه کنید.
  • برای افرادی که موی بلند دارند کلاه شنا ضروری می‌باشد.
  • افرادی که دارای بیماری قلبی هستند، نباید وارد مجموعه موج های آبی شوند. بهتر است این دسته از افراد از وسایل با هیجان بالا استفاده نکنند.
  • افراد زیر 15 سال در موج های آبی تنها با ارائه کارت شناسی و رضایت نامه کتبی والدین، پذیرش خواهند شد.
  • امکان استرداد و کنسل کردن بلیط سرزمین موج‌ های آبی مشهد وجود ندارد. پس توصیه می‌کنیم در خرید بلیط موج های آبی حتما دقت نمایید.
  • کودکان زیر ۴ سال اجازه ورود به موج های آبی نداشته و استفاده از سونا تنها برای افراد بالاتر از ۱۵ سال مجاز است.
  • پسران خردسال (بالای 1 متر) در بخش بانوان موج های آبی و برعکس اجازه حضور ندارند. چنانچه قد پسر شما کمتر از 1 متر می‌باشد، می‌تواند به بخش کودکان مجموعه بانوان وارد شود.
پارک علمی پروفسور بازیما مشهد
ادامه مطلب

آدرس سرزمین موجهای آبی

مسیر دسترسی به سرزمین موج های آبی ‏مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد تا حرم امام رضا تقریبا ۱۵ کیلومتر فاصله داشته که باتوجه به میزان ترافیک ‏بین ۲۵ تا ۴۰ دقیقه با ماشین یا تاکسی فاصله دارد. چنانچه با ماشین شخصی هستید، از بزرگراه امام علی به ‏سمت بلوار اندیشه رفته و بعد نبش اندیشه ۸۱، سرزمین موج های آبی را خواهید دید. ‏

چنانچه با اتوبوس هستید، لازم است سوار اتوبوس‌های خط قاسم آباد شوید. آن دسته از افرادی که می‌خواهند با مترو به سمت ‏مجموعه موج های آبی مشهد بروند، لازم است تا در ایستگاه پارک ملت پیاده شوند تا بعد با ماشین‌های خط قاسم آباد‏ به سرزمین موج های آبی برسند.‏

آدرس سرزمین موج های آبی مشهد: قاسم آباد – بزرگراه امام علی – بلوار اندیشه – ‏ پارک آقایان نبش اندیشه ۸۱ و پارک بانوان اندیشه ۷۹

آیا موجهای آبی در روزهای جمعه و تعطیل باز است؟

هرچند سرزمین موج های آبی مشهد مقدس پر از تفریحات آبی مختلف می‌باشد، با این حال بهترین فصل جهت تفریح در موج های آبی  فصل بهار و تابستان است. البته خوب است بدانید در این موقع از سال مجموعه موج های آبی بسیار شلوغ بوده و شاید این مورد را نپسندید.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در فصل پاییز و زمستان به موج های آبی مشهد بروید. سرزمین موج های آبی در دو مجموعه مجزا برای بانوان و آقایان در تمام روزهای هفته باز می‌باشد.

چگونه با مترو به سرزمین موجهای آبی برویم؟

برای دسترسی به سرزمین موج های آبی در ابتدا لازم است تا با مترو خودتان را به نزدیک‌ترین ایستگاه موج های آبی مشهد که ایستگاه پارک ملت در ابتدای بلوار امامت است برسانید. پس از پیاده‌شدن از مترو، باید سوار اتوبوس‌های خط 1031 یا خط 17 شده تا به سرزمین موج های آبی برسید.

فاصله حرم تا سرزمین موج های آبی چقدر است؟

چنانچه با خودروی شخصی قصد رفتن به پارک را دارید، بایستی بدانید که سرزمین موج های آبی مشهد تقریبا ۲۰ کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد.

نکات لازم قبل از رفتن سرزمین موجهای آبی

نمایی از فضای داخلی سرزمین موج های آبی ‏بانوان

در ادامه خلاصه‌ای از تجربه بازدید کننده‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. به این صورت قبل از حضور در مجموعه موج های آبی برنامه ریزی بهتری خواهید داشت.

توصیه ما این است تا حد امکان در روزهای پایانی هفته از مجموعه موج های آبی مشهد استفاده نکنید. زیرا جمعیت در سرزمین موج های آبی بیشتر بوده و به طبع مجبور هستید زمان بیشتری را در صف انتظار وسایل تفریحی سپری نمایید.

برخورد پرسنل و کیفیت آب استخر موج های آبی از جمله مواردی به شمار می‌آیند که توجه همه را به خود جلب خواهند کرد. در مجموعه موج های آبی آب استخرها توسط بهترین تجهیزات تصویه آب و به طور مداوم، پاک سازی می‌گردند. به همین خاطر با پا گذاشتن در آب احساس خواهید کرد که در یک رودخانه جاری، در حال آبتنی و شنا می‌باشید.

جمع بندی

در این مقاله شما را با سرزمین موج های آبی مشهد و تفریحات هیجان‌انگیز آن آشنا کردیم. از همین رو پیشنهاد می‌دهیم، یک روز را پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به تفریح در این پارک اختصاص دهید. اینگونه در کنار خانواده اوقات خوشی را خواهید داشت.

همانطورکه می‌دانید آب آرامش‌بخش بوده و در کنار تفریحات متنوع، از تنتان خستگی سفر را بیرون خواهد کرد. چنانچه تجربه‌ سفر به مشهد و تفریح در موج های آبی مشهد را داشتید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

4.3/5 - (446 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
63 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاریزی
کاریزی
8 ماه قبل

سرزمین پرهیجان

کریمی
کریمی
8 ماه قبل

حتما تا اخر و با حوصله مطالعه شود، یک دقیقه زمان
پارک موج های ابی جای خیلی باحالی هست اما بعضی از شرایژ های ورودیش رو اعصابه مثلا باید یک نوع شرت (شلوارک کوتاه) مخصوص همراه داشته باشی. همین حرکاتشون خیلی رو اعصابه وگرنه پارک و امکانات پارک عالیه

محمود
محمود
8 ماه قبل

تنها مشکلش نداشتن یه استخر بزرگ برای شناست. همه ی پارکهای آبی منجمله پارک ساحلی آفتاب و موجهای خروشان استخر دارن ولی موجهای آبی نه.ا

میکاییل
میکاییل
8 ماه قبل

قیمت بلیطش چقدر گرون شده ۱۶۰ هزار تومان یک زمانی ۹۰ بود ولی بازم می ارزه

عباس
عباس
8 ماه قبل
پاسخ به  میکاییل

قیمتش خوبه الان کاشمر قیمت یک استخر 140هزار تومنه

مـیلادخان
مـیلادخان
7 ماه قبل
پاسخ به  میکاییل

میکاییل حرف از قیمت زدی شد ۲۰۰ هزار تومن

الی
الی
8 ماه قبل

لطفاً روزهایی را مهیا کنید تا بانوان بتوانند از موجهای آبی آقایون استفاده کنند چون فرق زیادی دو مجموعه باهم دارد

مینا
مینا
8 ماه قبل

موقع ورود خیلی اذیت کردن دو ساعت تو انواع صف ها بودیم صف تحویل گوشی، صف تحویل گوشواره، صف تحویل خوراکی، صف ورود که کل بدن و کیفها رو می گشتن، صف دریافت کلید، صف شارژ حساب برای خرید در داخل، صف دریافت محافظ النگو که اجباری هست، صف مرحله آخر ورود. تو ورودیه حرم اینقدر آدمو نمی گردن که اینا وارسی کردن.
خیلی هم شلوغ بود و پر جمعیت. اصلا به من خوش نگذشت تو همون صف ها اعصابم خورد شده بود.

علی
علی
8 ماه قبل

من موج های خروشان رفتم متاسفانه در یکی از بزرگترین سرسره هاش گیر کردم.حرکت نمی گردم.و در همین حین اپراتور اصلا متوجه نبود و دو نفر دیگر را بعد من فرستاد که اگر برخورد می گردند خدا می داند جه می شد. چقدر غیر استاندارد و بی ندیریت بود موج های خروشان.تجربه موج های آبی را دارم بسیار بزرگتر، زیباتر و مهیج تر و استاندارتر از موج های خروشان هست. خلاصه خدا طعم اون گیر افتادن رو نصیب کسی نکنه.

یحیی
یحیی
6 ماه قبل
پاسخ به  علی

خروشان دوبرابر موجهای آبی هست و ۶۵ تا سرسره دارد و هر جا نکات گفته شده رو رعایت نکنید مشکل پیش میاد

هادی
هادی
8 ماه قبل

خیلی شلوغه بیشتر از ظرفیت پذیرش داره باورنکردنیه تا۳۰۰۰نفر خودتون قضاوت کنید من۲۸مردادماه۱۴۰۲اونجابودم نمیشدراه بری متاسفانه‌

حامد
حامد
8 ماه قبل

سلام.من هفته گذشته به همراه ۶نفر مهمان که داشتم به موجهای آبی رفتم..ولی متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت خودم پسرم اصلا نتوانستیم هیچ بازی انجام دهیم..فقط توی صف لوله ها بودیم که مهمان هامون بتونن هر کدام حد اقل یک بار استفاده کنند…
خلاصه کل وقت خودم و پسرم در صف لوله ها گذشت.
ای کاش به تعداد یه ظرفیت خاصی بلیط فروخته شود.که تمام پذیرش شدگان بتوانند از امکانات استفاده کنند.
سپاس

Asma
Asma
8 ماه قبل

همچی خیلی خوبه اما غذاهاش به شدت بی کیفیته و اصلا رفتار پرسنل خوب نیست

سد غلام الدین جابری ابن اسد
سد غلام الدین جابری ابن اسد
8 ماه قبل

به مفت نمیارزه

Mostafa
Mostafa
8 ماه قبل

افتضاح بسیار شلوغ . اصلا توصیه نمی کنم

ایمان
ایمان
8 ماه قبل

واقعا بی نظیره منتها قیمت خیلی بالاست
اگه کمی قیمت رو بیارن پایین مطمین باشید خیلیها دیگه میتونن استفاده کنند ضمن اینکه سلف سرویس غذا هم قیمتش حتی نسبت ب خیابان هاشمیه خیلی گرونتره

امیر افشار
امیر افشار
8 ماه قبل

تکراری شده بابا 🥴

رها
رها
7 ماه قبل
پاسخ به  امیر افشار

اوپارک که بلیطش پونصدتومنه وما رفتیم اخر هفته افتضاح شلوغ بود وسروصدا

اسیه
اسیه
8 ماه قبل

سلام من فقط مشهد عید نوروز به عید نوروز میتونم بیام چند روز مشهد میخواستم بدونم امسال که ماه مبارک رمضان هست برای مسافرا استخر بانوان هست

فاطمه
فاطمه
8 ماه قبل

محیط و بازی ها عالین ولی رفتار پرسنل و غذای مجموعه به شدت افتضاح بود
پرسنل همگی بداخلاق و بی حوصله

روح الله
روح الله
8 ماه قبل

سلام،پذیرش تعداد افراد خیلی زیاد و بیش از حد میباشد،برای استفاده بایدنیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه داخل هر یک از صف ها ایستاد،بیشتر خسته کننده است

علی
علی
7 ماه قبل

خیلی قیمت بلیط بالا بردین با این تعداد مراجعه کننده کمترم بگیرن سود خودشو داره

علی
علی
7 ماه قبل

موج های آبی عالیه.موجهای خروشان نروید.بشدت غیر استاندارد.من داخل دوتا از سرسرهاش گیر کردم.امراتور هم بعد من نفر می‌فرستاد خدا رحمم کرد

جهان تهران
جهان تهران
7 ماه قبل

سلام بی نظم و شلوغ و کثیف هر جا نیم ساعت صف بایستید

داود
داود
7 ماه قبل

وقت تلف کردن بتمام معنا برای هر بازی یک ساعت باید صف بایستی
فقط بلیط میفروشند کاری به حجم نفرات وردی ندارن

فاطیما
فاطیما
2 ماه قبل
پاسخ به  داود

دقیقا فقط بلیط فروختن براشون مهمه و ارزشی برای وقت آدما قائل نیستند، برای هر بازی یک ساعت باید تو صف وایسی، بسیار شلوغ و پر ازدهام، پرسنل بسیار کم و بداخلاق هستند، حیف وقت و پول

هادی عمرانی
هادی عمرانی
7 ماه قبل

قیمتش خوبه .قیمت اپارک تهران ۵۸۰هستش

حسام
حسام
7 ماه قبل

دروغه من 2هفته پیش اونجا بودم بليتش نفری200تومان بود خیلی هم بد بوداز بوی وایتکس سر درد میگیری چشمها میسوزه، بهداشت هیچ رعایت نمیشه برخورد پرسنل خیلی بد،در کل افتضاح بود

Eboo
Eboo
7 ماه قبل

من تو ماه مرداد رفتم اونجا برا اولین بار بود که مشهد میرفتم بلیط رو همراه با رسید مبلغ بهم دادن من متوجه نشدم انداختمش نذاشتن برم داخل خانم بلیط فروش میگفت همین الان از من خرید مدیر اونجا قبول نمی‌کرد در کل تجربه خوبی نه از پارک آبی داشتم نه از مشهد

حسن کاریار
حسن کاریار
7 ماه قبل

موج های آبی مشهد شلوغ بی کیفیت و ناایمن
من وپسرم از سرسرهاش استفاده کردیم که باعث زخمی شدن آرنج دست چپ مون شده حالا شما فکر کنیید یکی بیماری خونی خطر ناکی داشته باشه سبب گسترش بیماری های عفونی می شود
پس شلوغ ناامن و گران و تهویه ناقص

علیرضا
علیرضا
7 ماه قبل

متاسفانه برخورد پرسنل اصلا مناسب نبود.جواب سوال ساده هم نمیدادند.جمعیت چند هزارنفری هم بود.اولویت اول و آخر مجموعه کسب درآمد هستش و اصول مشتری مداری و کرامت انسانی به هیچ وجه جایی در مجموعه نداره….این سبک تجارت و نگاه فقط به جیب مشتری، بزودی بازار رو برای رقبای بهتر باز میکنه.احتمالا اکثریت افراد برای بار دوم و چندم مراجعه نمیکنند.

الناز
الناز
7 ماه قبل
پاسخ به  علیرضا

دقیقا اخلاقشون خیلی بده

علی
علی
7 ماه قبل

افتضاح هس دوساعت وقت آدم رو میگیرن خیلی اذیت میکنن فقط قسمت خرید بلیط نیرو چندتا گذاشتن بقیه جاهای که وقت آدم داره میگذر مثل قسمت کلید دادن قسمتی که کلید رو شارژ میکنی برا رستوران اذیت میکنن نیرو هم یه دونه بیشتر نیس با صد نفر آبش سرده
خیلی کثیف هس محیط داخلش
غذای رستوران و کافی شاپش مزه افتضاح داره
بلیطش هم همه یکسان هست بزرگ وکوچک ۲۰۰ هزارتومان

کمال
کمال
5 ماه قبل
پاسخ به  علی

دقیقا خیلی بی شخصیت هستین به ما که فحش دادن میگیم این چه حرف زدنه میگن ما خسته ایم هر چقدر خسته باشی نباید فحش بدی

حمید
حمید
7 ماه قبل

دو زار به درد نمیخوره (افتضاح )نمونه بارز دزدی و‌کثیفی و بد اخلاقی پرسنل حیف پول که آدم به اینها بده

الناز
الناز
7 ماه قبل
پاسخ به  حمید

اخلاق پرسنل خانم خیلی بده نزدیک بود دعوا و بزن بزن بیفتیم همه مردم بااینا. بابا اخلاقتونو درست کنید ارث پدرتون نیس پول گرفتید ک اومدیم منت و اخلاق بدتوت چیه موج های آبی بیخود

کمال
کمال
5 ماه قبل
پاسخ به  الناز

واقعا بده حتی موقع سفارشات غذا روانی مون کردن
غرق نجات هاش قسمت چاله فضایی خیلی توهین کردن مادر بیچارم هیچی نگفت

احمدی
احمدی
7 ماه قبل

به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنم برای رفتن .فقط و فقط پول براشون مهمه .نود درصد وقت افراد در صف های طولانی سرسره ها تلف میشه .در کنارش غذای کاملا بی‌کیفیت

زهرا
زهرا
7 ماه قبل

سلام بسیار شلوغ بود باید تایم داشته باشه واینکه من ومامانم نزدیک بود خفه بشیم پرسنل راهنمایی درست نمیکردن زمین استخر رودخونه بسیار سر بود
از غریق نجات اون بخش وپزشک مجموعه بسیار تشکر میکنم ..

رضایی
رضایی
7 ماه قبل

من امسال با خانوادهشهریور ماه رفتم اذیت شدیم هم در ورودی موقع تهیه بلیط هم در موقع وارد شدن به استخر که کلی تو صف بودیم هم وسایلا رو ریختن بیرون همه چی رو بهم ریختن قاب عینک دخترم رو هم با بی احترامی گرفتن دیگه پس ندادن پرسنل اصلا خوب نیستن

سید علی
سید علی
7 ماه قبل

باسلام.شهریور 1402رفتیم خیلی خوش گذشت.همه چیز خوب بود فقط زمانمون کم بود نتونستیم همه رو استفاده کنیم.چندتا پیشنهاد دارم اول اینکه جمعیت با فضا همخوانی نداشت وشلوغ بود.راهنماهای مجموعه خیلی بااسترس بودن وانگاری عجله داشتند و آرامش رو از بازدید کنندگان میگرفتن .اما با ورود همه چیز خوب بود ممنون از مسعولین پارک که خاطره خوبی برای ما رقم زدند

ناصر زحمتی
ناصر زحمتی
7 ماه قبل

سلام موج های آبی بهترین امکانات رو داره جای تمیز بهداشتی پرسنل با لباس مشخص آب گرم خلاصه بماند تعریف های زیادی داره ولی یک روز رفتم موج های خروشان تو پائیز هوا سرد آبش چنان سرد بود که فقط بجز جکوزی آب گرم نتونستم دیگه جای برم ممنون از خدمات موج های آبی

ایمان
ایمان
7 ماه قبل

سلام ازلحاظ هیجان که عالیه اما من بلیط اینترنتی گرفتم تا باترافیک سنگین مشهد رسیدم رفتم دمدر کیوسک بلیط چاپ گرفتم کمتر از نیم ساعت به تایم تعطیلی مونده بود که تصمیم گرفتم فردا ازبلطیم استفاده کنم اما متاسفانه فرداش که رفتم با برخورد سرد و غیر منطقی مدیر اون مجموعه روبرو شدم که بهم گفتند شما باید همون تایم نیم ساعت پایانی رو می‌رفتید درنتیجه از ورود من به سالن جلوگیری کردند و بلیطم سوخت کاش مدیر بالایق تری می‌بود اونجا تا راه حلی برای این مشکل پیدا می‌کردندتا این وسط کسی متضرزر نمیشد .

مرصاد
مرصاد
7 ماه قبل

چه خبر 210 خیلی زیاد نمی ارزه

کمال
کمال
5 ماه قبل
پاسخ به  مرصاد

اون هارو بی خیال غریق نجات هاش خیلی بد اخلاق هستن واقعا ما این همه هزینه می کنیم که بیان به ما فحش بدن بعد بگن ما خسته ایم؟

Hossein
Hossein
6 ماه قبل

رزرو بلیط تو سایتشون زیاد کاربردی نیست مثلا من که برای آخر مهر هتل و قطار رزرو کردم نمیتونم تو سایت برای اون موقع بلیط موج های آبی رو رزرو کنم نهایت بتونم تا فردا رو رزرو کنم

عباسی
عباسی
5 ماه قبل

با سلام من ازرفتار بد و توهین آمیز کارکنان خانم موجهای آبی گله مندم،من مسافر بودم کیفم رو با بی ادبی خالی کردن داخل سبد ،کلی مدارک و وسایل شخصی رو همینطور ریختن،و من با استرس تمام که مدارکم گم نشود آن روز رو گذراندم مقداری موارد خوراکی با من بود همه رو از من گرفتن ،که نباید مواد خوراکی داخل بیارید،واقعا چه اجباریه که حتما از بوفه آنجا خرید کنیم ،طوری بد گذشت به من که دخترم دیگه اسم اونجا رو نمیاره،من میخواستم خاطره خوب براش به جا بزارم ولی برعکس شد

shhhhhhh
shhhhhhh
3 ماه قبل

موج های آبی از مدیر کلشون گرفته تا مدیر جز و پرسنلشون یکسری آدم بی ادب، طلبکار و بی فرهنگ رو گذاشتند.همه کادرشون بی ادب بودند. اول باید یک فکری برای این قضیه بردارند. وگرنه آدم یکبار که میره به خاطر رفتار زشت پرسنلش دفعه بعد حاضر نیست پاشو اونجا بزاره.انگار با حیوان دارند برخورد می کنند تا با انسان

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر