لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> پنج خوراکی که باید در شهر نیویورک امتحان کنید!
پنج خوراکی که باید در شهر نیویورک امتحان کنید!

پنج خوراکی که باید در شهر نیویورک امتحان کنید!

در شهر نیویورک چیزهای زیادی برای دوست داشتن و تحسین کردن پیدا می شود که به سختی می توان آن ها را فهرست کرد. منظور من این است که نیویورک محل تولد موسیقی هیپ هاپ و محل ابداع فیلم های موزیکال است و همچنین مترو در اینجا 24 ساعت در هفت روز هفته دائر است. به معنای واقعی کلمه و به قول معروف،« نیویورک شهری است که هرگز نمی خوابد» و به همین خاطر است که اغلب شما می توانید هرچیزی را در هر زمانی میل بفرمائید. در ایران نیز در بسیاری از شهرا، غذاهای محلی خاص و خوشمزه ای وجود دارد برای مثال هنگامی که به شیراز سفر میکنید و در هتل های شیراز در حال استراحت هستید پیشنهاد میدم حتما به رستوران هتل سر زده و انارپلو شیرازی را سفارش و تست کنید! البته برای من، بی شک بهترین شهر برای تست غذاهای جدید نیویورک است. بنابراین، در نظر دارم 5 غذائی که شما در هر زمانی از روز قطعا باید در نیویورک بخورید را پیشنهاد کنم.
نان شیرینی حلقوی

وقتی «یک غذای ویژه ی نیویورکی» در ذهن تداعی می شود، بیشتر مردم به فکر نان حلقوی کلاسیک و معجون قهوه می افتند. نان حلقوی صبحانه که اندازه کف دست و ایده آل برای زندگی پرشتاب شهر است واقعا بهترین راه برای آغاز روزتان است. در نیویورک، نان های حلقوی قبل از پخته شدن در فر، اغلب مختصرا جوشانده می شود، به همین خاطر است که داخل آنها جویدنی و خارج آنها سفت است. رژیم غذایی سنتی را فراموش کنید، یک روز بدون کربوهیدرات ( یا حداقل یک نان حلقوی نیویورکی) ارزش زندگی کردن را ندارد.
تکه پیتزای نیویورکی
پیتزا نیویورکی
غذای ویژه ی نیویورکی بعد تکه پیتزای معروف نیویورکی است که می توانید از یکی از فست فودهایی که در حوالی جنوبی ترین نقطه منهتن پراکنده اند، آن را به قیمت 2 دلار و 50 سنت تهیه کنید. یادآوری میکنم شتاب بالای زندگی در شهر نیویورک بطور مشخصی بر روی گزینه های غذائی این شهر تاثیر بسزایی داشته است؛ شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه چند تکه از پیتزا را در حالت ایستاده و بدون هیچ ظرف و ابزاری میل بفرمائید. فقط مراقب باشید، سس و چربی پیتزا برای پیراهن های سفیدی که تازه شسته شده اند جذابیت پایداری دارند.
نان ذرتی پهن
نان ذرتی پهن
نیویورک یک شهر هزار ملت از فرهنگ ها، زبان ها و صنایع مختلف است و این به هیچ وجه شگفت انگیز نیست که شرائط جمعیتی نیویورک در غذاهای آن منعکس شود. در پی تاثیرپذیری از نفوذ آمریکای لاتین، نان ذرتی پهن تبدیل به خوراک اصلی در رژیم غذائی مردم نیویورک شده است. ساندویچ های این نان که با پنیر سفید نمکی نرم، گوشت گاو تکه شده، لوبیای سیاه و موز سبز شیرین پر شده است، بدون تشریفات، فشرده و ایده آل برای خوردن در هنگام سفر و پیاده روی است.
آجیار خاچاپوری
خوراکی نیویورکی
همپا با قالب چند فرهنگی، این غذای ویژه گرجستانی که به شیوه روستایی و نه به شیوه ایالت های آمریکا سرو می شود را می توان در رستوران Cheeseboat Brooklyn تهیه کرد و این غذا دقیقا همان چیزی است که با شنیدن نام این رستوران به ذهن خطور می کند – یک قایق پنیری. بر روی این نان پنیری یک تخم مرغ ، یک قطعه کره و کلی از خوراکی های خوب قرار دارد.
هشدار: راجع به تعداد کالری های موجود در این وعده ی غذایی سوال نکنید.
دونات پنیری کباب شده
دونات پنیری
آری، به درستی آن را خوانده اید، دونات پنیری کباب شده که بهترین ویژگی یک ساندویچ پنیری کباب شده و بهترین ویژگی یک دونات را گرد هم آورده و مفید برای همه مردم و متناسب با همه سلایق است. این غذا نمی توانست بیش از این آمریکائی باشد. همچنین از این جهت که غوطه وری در فرهنگ جدید هدف نهایی به مسافرت رفتن است، حتما بایستی حداقل یک عدد از این غذا را امتحان بفرمائید. متوجه شده اید؟ احسنت بر شما. شما این گنج های خوشمزه را می توانید در کلینتون هال کشف کنید. قدمتان روی چشم!

جزیره کوچک نیویورک، بزرگ ترین گورستان جهان
ادامه مطلب
1/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر